![]() |
|
grotere foto's op verzoek De hele set bestaat uit: - Ibanez SDGR (active)bas, zwart - Hartke 20 Watt Versterker - Grondstandaard - Gitaarhoes - Snoer - Band En eventueel het boek "De allround basgitarist" deel 1. De bas is nog in heel goede staat, en niet veel gebruikt. Het enige wat hij nodig heeft is een nieuwe blokbatterij van 9 Volt. Bieden mag (moet), begin maar bij €600, ik ga niet lager. Voor meer info: lagwagonuberalles@hotmail.com
Laatst gewijzigd op 29-01-2003 om 19:27. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() we hebben band bij elkaar, met in totaal 3 bassisten. -hmm.. Citaat:
En is dat ding van jou dan ook een activebass? En naja ik heb toch al bod van 600 euro gehad, dus waarom zou ik hier dan lager gaan? ![]() Ik kan btw hierover ook gemaild worden op lagwagonuberalles@hotmail.com
||
![]() |
Citaat:
woei! die heb ik ook (gsr 200 ofzow), hartke versterker is trouwens nog best goed, maar om hier nou helemaal 600 euro voor te betalen (bij elkaar kocht ik voor hetzelfde NIEUW in de winkel voor minder dan 1000 gulden!)
|
![]() |
Aangeboden: Cort Electrische gitaar 4 maanden gebruikt en extra\'s
Prijs: een serieus bod Electrische gitaar van het merk CORT aangeboden... nieuwprijs.. +/- 375 Euro (alleen gitaar) gebruikt.. 4 maanden verkoop wegens: gitaarspelen bleek niet mn roeping en daarom wil ik mn gitaar verkopen omdat er toch niet op gespeeld wordt. Wat zijn de extra\'s gitaarhoes gitaarstandaard versterker Bij een serieus bod of serieuze interesse kan er voor een foto gezorgd worden.... leonverroen@hotmail.com
Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 15:47. |
![]() |
||
Citaat:
(bass is btw verkocht)
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 20:40. |
![]() |
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- leon-v schreef: Aangeboden: Cort Electrische gitaar 4 maanden gebruikt en extra's Prijs: een serieus bod Electrische gitaar van het merk CORT aangeboden... nieuwprijs.. +/- 375 Euro (alleen gitaar) gebruikt.. 4 maanden verkoop wegens: gitaarspelen bleek niet mn roeping en daarom wil ik mn gitaar verkopen omdat er toch niet op gespeeld wordt. Wat zijn de extra's gitaarhoes gitaarstandaard versterker Bij een serieus bod of serieuze interesse kan er voor een foto gezorgd worden.... leonverroen@hotmail.com Voor meer info over deze gitaar check de nieuwe topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=362905
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
|
|