Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2003, 15:58
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Hallo,

ik heb een probleem...

ik ken sinds kort een meisje uit de brugklas, k heb haar telefoonnummer en we hebben ge-smst enzo..
Ze ziet er goed uit en ze lijkt me erg aardig..
Alleen is er een probleem, namelijk: ik zit in de 4e en ik ben 4 jaar ouder dan dat meisje. Dit leefdtijdsverschil ligt in mijn vriendengroep nogal gevoelig en mijn vrienden kennen haar ook niet maar hebben wel al gehoord van anderen dat ik iers van iemand uit de brugklas wil..
Wat moet ik nu doen, zal k proberen iets met haar te krijgen of kan ik beter tegen haar zeggen dat het leeftijdsverschil te groot is..?..? Wat denken jullie, graag serieuze reacties

Gr's
Een onzekere Lover...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2003, 16:01
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, moet je toch echt bij jezelf nagaan., wat vindt jij belangrijker? een meisje of je vrienden en doet de mening van je vrienden er ook zo zeer toe met wie jij wil?

ikzelf zou dan wel voor t meisje (in mijn geval jongen) gaan. de mening van vrienden doet mij niet zo veel, zolang ik voor de rest t maar met ze kan vinden en gelukkig ben.

good luck!
Oud 22-01-2003, 16:09
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
nou, moet je toch echt bij jezelf nagaan., wat vindt jij belangrijker? een meisje of je vrienden en doet de mening van je vrienden er ook zo zeer toe met wie jij wil?

ikzelf zou dan wel voor t meisje (in mijn geval jongen) gaan. de mening van vrienden doet mij niet zo veel, zolang ik voor de rest t maar met ze kan vinden en gelukkig ben.

good luck!
idd je moet je niet door je vrienden laten opnaaien.
jij kent de situatie het beste dus ga bij jezelf te rade en doe wat je hert je ingeeft.. suc6
Oud 22-01-2003, 16:09
Jordana
Jordana is offline
Daar sluit ik me bij aan.Je moet nagaan hoeveel dat meisje voor je betekent en dat tegenover je vrienden stellen.Dan uitzoeken wat belangrijkst is voor jou.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:31
0oFZo0
0oFZo0 is offline
oké maarja, stel nu dat ik voor haar kies en ze makt het vrijs snel weer uit...dan ben ik wel gedumpt door een bruggie, ik weet wel dat k me daar niets van aan moet trekken maa toch. En ik vind dat ik toch haar eerst beter wil leren kennen voordat ik de stap zet...

Gr's
Een onzekere Lover...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:35
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
S.lover schreef:
En ik vind dat ik toch haar eerst beter wil leren kennen voordat ik de stap zet...
Daar is je antwoord al. Leer haar beter kennen en kijk wat er gebeurt. Tuurlijk is er de kans dat je gedumpt wordt door een bruggie, maar er is ook een kans dat je niet gedumpt wordt. Wacht gewoon rustig af en kijk hoe het loopt. Realiseer je wel dat ze 4 jaar jonger is en dus misschien nog in een hele andere levensfase zit.. take it slow, wacht gewoon af hoe het loopt.
Oud 22-01-2003, 17:35
Verwijderd
Citaat:
S.lover schreef:
oké maarja, stel nu dat ik voor haar kies en ze makt het vrijs snel weer uit...dan ben ik wel gedumpt door een bruggie, ik weet wel dat k me daar niets van aan moet trekken maa toch. En ik vind dat ik toch haar eerst beter wil leren kennen voordat ik de stap zet...

Gr's
Een onzekere Lover...
Haar eerst beter leren kennen lijkt me hoe dan ook een goed idee.. De uitspraak, dan ben ik wel gedumpt door een bruggie vind ik echter niet getuigen van veel respect ten opzichte van haar! Dat vind ik dus echt een flutuitspraak... Als je reputatie en trots belangrijker zijn dan haar, zou ik dr maar gewoon vergeten!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 16:59
0oFZo0
0oFZo0 is offline
heeft er iemand nog tips??
Oud 29-01-2003, 17:45
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
S.lover schreef:
heeft er iemand nog tips??
Waar ben je naar op zoek?
Als je wat serieus wilt dan wordt het toch moeilijk denk ik.. mijn ervaring met jongere meisjes is dat ze het vaak niet zo serieus nemen. Maar misschien lukt het wel.. je weet nooit.

En je hoeft niets aan te trekken van je vrienden als je haar echt leuk vind, maar ga geen ruzie zoeken met je vrienden daardoor ofzo. Ik bedoel.. straks wordt het niks met dat meisje en daar sta je dan.
Oud 29-01-2003, 18:00
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik ken het meisje in kwestie natuurlijk niet, maar als je d'r aardig vindt ( en misschien meer... ) dan zou ik toch echt haar beter leren kennen. Je neemt daarbij wel het risico dat ze je dumpt, maar een beetje risico nemen in je leven, wat is daar mis mee ?

Vraag d'r eens mee naar de bioscoop of of ze iets met je wilt drinken ergens..Kijken wat er gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:02
0oFZo0
0oFZo0 is offline
ja XXXevaXXX daar was ik ook al bang voor dat dat zou gaan gebeuren.....vandaar dit topic..
Maar inmiddels hebben ze het wel al geaccepteerd dus...
waarschijnlijk dat ik het maar gewoon ga proberen..
Oud 29-01-2003, 19:30
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
S.lover schreef:
ja XXXevaXXX daar was ik ook al bang voor dat dat zou gaan gebeuren.....vandaar dit topic..
Maar inmiddels hebben ze het wel al geaccepteerd dus...
waarschijnlijk dat ik het maar gewoon ga proberen..
dus iemand anders moet eerst jou relatie goedkeuren?
Als jij iemand echt leuk vind interesseert je dat niet en stap je gewoon op der af. En de kans dat het uitgaat is er maar wie niet waagt die niet wint.
Oud 29-01-2003, 21:13
Judici0us
Judici0us is offline
weet niet hoe oud je bent, maar ksou jezelf aangeven lol.. of een pedopas halen, shit happends he?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 09:08
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
Judici0us schreef:
weet niet hoe oud je bent, maar ksou jezelf aangeven lol.. of een pedopas halen, shit happends he?
als je een beetje leest en nadenkt! dan had je gezien dat zij in de brugklas zit en dus 12/13 zou zijn en hij 4 jaar ouder 16/17
Oud 30-01-2003, 09:49
Judici0us
Judici0us is offline
ja en dat spoort niet.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 10:08
miro
miro is offline
Citaat:
Judici0us schreef:
ja en dat spoort niet.
oei ik ben 2 jaar met een jongen gegaan van 5 1/2 jaar ouder. Pedo?

Voor S. Lover. Als je verliefd hebt moet je daar gewoon voor gaan. Tja dat jouw vrienden dat dan minder leuk vinden......Die zullen het ook moeten accepteren als t echte vrienden zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 10:31
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
Judici0us schreef:
ja en dat spoort niet.
en als ze nu 16 was en hij 20? of zij was 20 en hij 24?
Oud 30-01-2003, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Judici0us schreef:
Jij kunt echt alleen maar mensen afkraken hè? sjee...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:01
Precious lady
Precious lady is offline
stjonge jonge dat zijn maar 3 jaar wat is daar mis mee....
Ik denk ook wel dat dta meisje je sirieus neemt.......Maar wat boeien jou vcrienden je nou zolang jezelf mazr gelukkig bent.Leer haar eerst beter kenne en kijk dan wat je doet!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:30
Judici0us
Judici0us is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Jij kunt echt alleen maar mensen afkraken hè? sjee...
denk je dat? lol gelukkig ben je nog te jong en naief om te zien wat ik bedoel... 16 en 20, ole dat kan wel, 16 en 32? kanslooz.. 17 en (brugger 12/13) = kansloos... lolll ooit zul je het nog wel begrijpen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:33
Tactic
Tactic is offline
Man, wat boeien die vrienden van je dat nou?

Als ze echte vrienden zijn accepteren ze het.

Het zijn JOUW gevoelens, die moet je niet laten beïnvloeden door 'vrienden'.

Ik zou het doen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:34
B17V
B17V is offline
Citaat:
S.lover schreef:
Hallo,

ik heb een probleem...

ik ken sinds kort een meisje uit de brugklas, k heb haar telefoonnummer en we hebben ge-smst enzo..
Ze ziet er goed uit en ze lijkt me erg aardig..
Alleen is er een probleem, namelijk: ik zit in de 4e en ik ben 4 jaar ouder dan dat meisje. Dit leefdtijdsverschil ligt in mijn vriendengroep nogal gevoelig en mijn vrienden kennen haar ook niet maar hebben wel al gehoord van anderen dat ik iers van iemand uit de brugklas wil..
Wat moet ik nu doen, zal k proberen iets met haar te krijgen of kan ik beter tegen haar zeggen dat het leeftijdsverschil te groot is..?..? Wat denken jullie, graag serieuze reacties

Gr's
Een onzekere Lover...
je moet je gevoel volgen...niet de gedachten van ej vrienden!!
Oud 01-02-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Judici0us schreef:
denk je dat? lol gelukkig ben je nog te jong en naief om te zien wat ik bedoel... 16 en 20, ole dat kan wel, 16 en 32? kanslooz.. 17 en (brugger 12/13) = kansloos... lolll ooit zul je het nog wel begrijpen
Ja vast.
Even voor de duidelijkheid: 13 en 16 zou dan ook niet kunnen?
Ik was 13, hij zestien. Nu is hij 19 en ik 16, en we zijn nog steeds samen.
Bovendien maakt het mij niet uit dat je het kansloos vindt of niet, maar ik erger me eraan dat je nergens argumentatie voor hebt... en als je die wel hebt is het een erg zwakke. Erger je je daar zelf niet aan?

en wie is er hier nou naief door te beweren dat leeftijd iets te maken heeft met de standpunten die je hebt... wat een 'kansloze' onzin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten