Advertentie | |
|
![]() |
|
oké maarja, stel nu dat ik voor haar kies en ze makt het vrijs snel weer uit...dan ben ik wel gedumpt door een bruggie, ik weet wel dat k me daar niets van aan moet trekken maa toch. En ik vind dat ik toch haar eerst beter wil leren kennen voordat ik de stap zet...
Gr's Een onzekere Lover... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je wat serieus wilt dan wordt het toch moeilijk denk ik.. mijn ervaring met jongere meisjes is dat ze het vaak niet zo serieus nemen. Maar misschien lukt het wel.. je weet nooit. En je hoeft niets aan te trekken van je vrienden als je haar echt leuk vind, maar ga geen ruzie zoeken met je vrienden daardoor ofzo. Ik bedoel.. straks wordt het niks met dat meisje en daar sta je dan.
|
Ik ken het meisje in kwestie natuurlijk niet, maar als je d'r aardig vindt ( en misschien meer... ) dan zou ik toch echt haar beter leren kennen. Je neemt daarbij wel het risico dat ze je dumpt, maar een beetje risico nemen in je leven, wat is daar mis mee ?
Vraag d'r eens mee naar de bioscoop of of ze iets met je wilt drinken ergens..Kijken wat er gebeurd. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jij iemand echt leuk vind interesseert je dat niet en stap je gewoon op der af. En de kans dat het uitgaat is er maar wie niet waagt die niet wint.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Voor S. Lover. Als je verliefd hebt moet je daar gewoon voor gaan. Tja dat jouw vrienden dat dan minder leuk vinden......Die zullen het ook moeten accepteren als t echte vrienden zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: 13 en 16 zou dan ook niet kunnen? Ik was 13, hij zestien. Nu is hij 19 en ik 16, en we zijn nog steeds samen. Bovendien maakt het mij niet uit dat je het kansloos vindt of niet, maar ik erger me eraan dat je nergens argumentatie voor hebt... en als je die wel hebt is het een erg zwakke. Erger je je daar zelf niet aan? en wie is er hier nou naief door te beweren dat leeftijd iets te maken heeft met de standpunten die je hebt... wat een 'kansloze' onzin. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |