Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb mijn camera in de aanslag. Er moeten wel wat paranormaal begaafde mensen meekomen...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() btw, ik ben hier ook nogal onbekend, mja boeiend |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maarre als ik mag en kan, zekerzzz, kijk er nu al naar uit enne dan kan ik jullie leren kennen hum elfjes fobie?
||
![]() |
Citaat:
Elfjes-fobie
|||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Mooie lijst; maar ik zou hem graag opgedeeld zien in daycrew en potentiele nightcrew + je wensen & evt eisen. En ik bedoel het al serieus, zeg alleen dat je mee gaat als het ook daadwerkelijk mogelijk is (nog niet qua datum hoor) dat je mee gaat.
Vul aan zou ik zeggen: Daycrew Mensen - wensen/eisen: Rerisen Phoenix - demonstraties paranormale & discusseren Barkrukkie - minstens 5 mensen Nightcrew Mensen - wensen/eisen: Rerisen Phoenix - Minstens 2 anderen die ik vertrouw + adequate uitrusting Barkrukkie - minstens 5 mensen
Laatst gewijzigd op 28-01-2003 om 09:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb wel ervaring met moerassen hehehe
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Keldonk? Ligt dat bij Erp? Als we opletten denk ik niet dat we onze tent in een moeras gaan opzetten, of in een moeras terecht komen. (tenzij er iemand mensen in gaat duwen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maarehm, wie zorgt er eigenlijk voor overnachtingsmogelijkheden? (lees: tent(en))
||
![]() |
Citaat:
|
Daycrew
Mensen - wensen/eisen: Rerisen Phoenix - demonstraties paranormale & discusseren Barkrukkie - minstens 5 mensen Nar'Hyarmen gothicje Nightcrew Mensen - wensen/eisen: Rerisen Phoenix - Minstens 2 anderen die ik vertrouw Barkrukkie - minstens 5 mensen Nar'Hyarmen gothicje adequate uitrusting voor nacht is gewoon over geheel. Niet dat iedereen een volledig uitgeruste commando is ![]() Overigens ben ik niet van plan te gaan slapen. 2 punten: 1) de mystici 2) de andere onbekenden als je slaapt ben je bijzonder kwetsbaar. - en ik ben niet zo goed in mensen snel vertrouwen. Maar jullie mogen tenten mee; ik wil ook iets mee voor boven mijn hoofd en als het koud is om in te zijn. - dan verdelg ik jullie wel - oeps; ik bedoel uiteraard "verdedig" ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-01-2003 om 20:40. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou wel mee willen, maar ik ben btje jong en weet wel zeker dat ik niet een nacht door zou mogen brengen in een of ander moeras, waar het schijnt te spoken, met nog een paar gekken die ik 'ken' van internet...
Mja, als ik zou gaan zou ik ook niet gaan slapen ![]() btw, Rerisen Phoenix, wie vertrouw jij dan op dit forum? |
![]() |
||
Citaat:
Maar Legatus het meest, Just Johan ook.
|
Ok, aangezien ik in Enschede woon, meld ik me hierbij ook aan :-)
Alleen een vraag aan enkele echte 'mystici' : is dit wel een veilige plek? Dat mensen er niet allemaal rare dingen aan overhouden zoals stemmen enzo... (Ik ga puur mee voor de sfeer, ik ben namelijk zo extreem afgesloten voor dit soort dingen (of goede bescherming?) dat ik waarschijnlijk geen risico loop... ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik vertrouw niemand, dus jou ook niet ![]()
|
Ikke dag en nacht natuurlijk. Zo'n kans laat ik niet verspillen als ik op de gekozen datum kan. LittleGhost wou misschien wel mee, die denkt er nog over, en Fallen Angel gaat 's nachts als ze kan ook wel mee.
Zullen we binnenkort dan maar eens even een datum kiezen? Hebben we iig iets vast staan. Eisen AngelLena: geen Eisen Fallen Angel: geen Eisen LittleGhost: ??? Genoeg, maar geen idee welke precies.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() om nou de hele dag en nacht rond te gaan lopen in een moeras... ![]() Maar maakt mij niks uit hoor ![]() ![]()
|
Daycrew
Schets van de dag SOMEONE, ANYONE - hier houd ik me buiten Mensen - wensen/eisen: Rerisen Phoenix - demonstraties paranormale & discusseren Barkrukkie - minstens 5 mensen Nar'Hyarmen gothicje AngelLena Nightcrew Schets van de nacht We zetten ergens wat tenten of zoiets neer en daar gaan we dan een nacht rond hangen, waarschijnlijk zullen we weinig meer te doen hebben dan praten e.d. maar misschien zien we Ki Fighter nog met een wit laken ofzo - (NOFI naar KF uiteraard) Mensen - wensen/eisen: Rerisen Phoenix - Minstens 2 anderen die ik vertrouw Barkrukkie - minstens 5 mensen Nar'Hyarmen gothicje AngelLena Opmerkingen Rerisen Phoenix - Ik kom voor 'daycrew' pas erg laat want ik wil 's nachts niet moe zijn en niet slapen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
neem dan ephedra leuk pilletje 25 cent zelfde effect als die 4 redbulls ![]() -1 offtopic
|
![]() |
Ehm, misschien handig om eens een datum proberen vast te stellen, om te kijken of iedereen dan kan?
Enkele mogelijkheden die ik zo ff snel kan verzinnen: - Krokusvakantie - Mei/Juni (na eindexamens) - Juli/Augustus ("grote vakantie" ik heb liever niet de krokusvakantie (-->Carnaval!)... Andere mogelijkheden zijn welkom ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |