Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
whooo, wat mochten jullie allemaal laat hee! toen ik 14 was, mocht ik maar tot 1 uur hee!!! who vet relaxed! misschien mn pa en ma toch maar ff deze topic laten lezen!
-x-
||
![]() |
Citaat:
Same here ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mocht je lekker sneeuwwitjes drinken ofzo?? Ik ging voor het eerst uit toen ik net 15 was, en was om 2.15 thuis. [Dit bericht is aangepast door Nightgirl (17-12-2000).] |
![]() |
|
dat was op mijn 14e verjaardag. cadeautje van een vriend van mij
![]() ik moest om 4 uur ofzoiets thuis zijn, en we gingen naar de treemter. ------------------ beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
||
![]() |
Citaat:
IK was lekkur 12...(het was wel een jongeren centrum)! Maar zo kom je er wel in!!! ------------------ *--... Ik zoek nog naar een sig ...--*
||
![]() |
Citaat:
ik ga daar met mijn zus en een vriendin van mij daarheen. om half 10 gaan we er met de bus erheen. en de bus gaat om ongeveer half 3 terug volgens mij. [Dit bericht is aangepast door Lindi (28-12-2000).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nou ik was 16 en moest met de laatste nachtbus naar huis omdat je anders niet meer naar huiskomt en dat is dus om 2.15 en dan ben je rond 2.45 thuis!
Maar hier is dat heel normaal! Alles gaat toch om 02.00 uur dicht! Of je moet naar The opera maar daaar heb ik geen behoefte aan dus vind het niet erg om om 03.00 lekker in mijn bedje te liggen!
||
![]() |
Citaat:
------------------ groeten aan Noortje en aan de vriendinnen van Haydée
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe oud was je toen je ging werken? Verwijderd | 33 | 21-06-2010 09:39 | |
Seksualiteit |
hoe seks jij? en hoe oud was je voor het eerst? en hoe voelt het? etc. Verwijderd | 1 | 22-04-2010 17:14 | |
Drugs & Alcohol |
hoe oud was je toen je begon met het expirimenteren van drugs?? sjorsje | 24 | 26-08-2004 23:16 | |
Seksualiteit |
hoe oud? naar aanleiding van ander topic Verwijderd | 59 | 05-02-2003 16:41 | |
Seksualiteit |
Hoe oud was je toen je werd ontmaagd ?? en hoe was dat ?? wentie | 5 | 14-10-2002 15:01 | |
Seksualiteit |
Hoe oud was je? Wasaap | 3 | 14-05-2002 12:13 |