Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En M&O vind ik makkelijk maar ja zoals al eerder gezegt ik weet niet hoe je in elkaar zit dus ik kan het niet duidelijk zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en inderdaad je moet kijken wat je wilt en wat je kan
|
![]() |
ik heb ook e&m en ook op havo niveau.
ikzelf heb dan biologie in het vrije deel; maar dat raad ik je wel af. de ng'ers en nt'ers hebben er best voordeel mee vind ik dat zij nog wat les hebben in natuur- en scheikunde. het profiel op zich is best te doen, alhoewel gs dan even niet mijn sterkste vak is. ik vind ec12 best gemakkelijk en wa12 is ook best te doen. het is ook een afwisselend profiel, je hebt best verschillende vakken. suc6 ermee xxx Buffy
|
Zelf heb ik ook het profiel E&M met als keuzevak m&o. En moeilijk vind ik het absoluut niet. Als economie en wiskunde je goed liggen zal m&o ook wel lukken denk ik, als je slecht ben in economie en wiskunde raad ik het niet aan m&o te kiezen..
Maar goed dat moet je zelf weten ![]() Suc6 met het maken van je keuze!
||
Citaat:
![]()
|
ik heb c&m met vakken bio / ak / du12 / fa1 / wisk.a12 maargoed, dat is gewoon omdat het profiel me meer boeide met die vakken enzow (ookal heb ik geen standaar C&M profiel aangezien ik geen tekenen/handarbeid heb en wel wisk.a12 en bio maargoed) dat zou bij jou ook zou zijn, als jij goed ben ik economie en dat ook leuk vind zal het minder moeilijk zijn omdat de meeste mensen automatisch liever aan hun huiswerk gaan voor een vak wat ze leuk vinden dan waar ze een hekel aan hebben. In c&m heb ik alleen economie1 en dat vind ik al erg... ik vind het verschrikkelijk saai maar haal wel normale cijfers terwijl ik er niks voor doe... maar goe, jij zal talen oid waarschijnlijk niks vinden!
Kort samengevat; het is gewoon wat je ligt (en ook wat je wilt worden als je dat al weet en als je het niet weet is economie en maatschappij aan te raden omdat het het breedste profiel is!) xxxxxx
|
![]() |
|
![]() |
Ik zelf moet nog een profiel kiezen en ik denk dat ik E&M ga kiezen ook in de richting M&O,,maar ik heb 1 jaar economie gehad en was er best wel slecht in,,ik ben bang dat ik het niet haal
![]() suc6 met het kiezen |
![]() |
|
![]() |
Hee,
Ik doe ook Economie & Maatschappij met M&O in het vrije deel. Ik vind het zelf heel erg meevallen. Je moet gewoon bij jezelf nagaan welke vakken je makkelijk vindt en wat je later voor beroep wilt doen. Als je economie niet zo moeilijk vind is het profiel zeker te doen. Succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je slecht bent in economie raad ik m&o niet aan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je je een beetje interesseert voor economie is em absoluut een leuk profiel, vooral ook omdat de talen niet zwaar meetellen. m&o raad ik alleen aan als je later bedrijfskunde of iets dergelijk swilt studeren of als je een eigen bedrijfje wilt opzetten. verder kan ik het profiel nog aanraden omdat je weinig exact hebt en je met het profiel heel veel kanten uitkunt. kies in plaats van m&o liever spaans ofzo dat is ook leuk ![]() |
![]() |
|
Hoi,
Ik doe E&M in vwo4 met Duits 2 als keuzevak omdat ik slecht ben in tekenen en exacte vakken. Ik vind het best te doen. Ik heb net Geschiedenis 1 afgerond, en heb nu geschiedenis 2. Aardrijkskunde heb ik nu 2 weken dus daar kan ik niks over zeggen. Wel vind ik dat economie moeilijk is, maar op de havo is dat natuurlijk een stuk makkelijker. Het vak waar ik het meeste moeite mee heb is wiskunde a. Maar als je twijfelt zou ik het gewoon nemen. |
![]() |
|
Ik zit nu in 4 havo, uiteraad doe ik e&m
Ik zal even allen vakken beschrijven: geschiedenis: hier krijg je een hele lap tekst, maar zolang je de rode draad maar blijft volgen en een beetje inzicht hebt, is het makkelijk te doen. aardrijkskunde dit jaar kreeg ik 3 dunnen tekstboekjes en bij elk boekje hoort een werk boek: de onderwerpen zijn: Regionale beeldvorming, Politieke beeld vorming en natuur en milieu dit laatste boekje valt mij persoonlijk erg tegen. Maar de andere boekjes zijn zolang je het regelmatig even doorneemt wel makkelijk. wiskunde a1&a2 In het 4 en 5 jaar krijg je in totaal 120 slu (studie last uren) Statestiek en kansberekening en 120 slu analyse. economie 1&2 Ik vind de stof wel pittig, het is ook veel stof in een korte tijd, maar zolang je regelmatig werkt ondervind ik geen problemen.
|
|