Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2001, 10:31
Sara
Sara is offline
Wat vinden jullie daarvan? Vaak gedaan? Stel dat het een persoon is die je heel goed kent...niet bang om verlieft te worden?
GeEf Je MeNiNg!!
Advertentie
Oud 17-03-2001, 10:55
scara
scara is offline
Als het een persoon is die je heel goed kent, vind ik het wel spannend, omdat je niet weet hoe die "relatie" met die persoon dan verder gaat lopen.
Ik heb het al gedaan, maar dan niet met meisjes die ik echt goed ken.
Oud 17-03-2001, 14:41
RoosVisee
RoosVisee is offline
één keer gebeurd.
we hadden al de hele avond oogcontact, toen kwam hij eindelijk naar me toe en 2 minuten later stonden we te zoenen...
daarna nog een paar keer gezien (en gezoend) maar het enige leuke aan hem bleek zijn uiterlijk en zijn mond te zijn!
Oud 17-03-2001, 16:54
Esmée
Esmée is offline
Gebeurt vrij regelmatig...
Ik zie het 'slechte' er niet echt van in, sommige mensen snappen niet dat je met iemand kan zoenen zonder verdere diepgaande gevoelens of zo, maar dat vind ik persoonlijk een beetje onzin. Ik heb helemaal geen zin om me op deze leeftijd al voor heel lange tijd aan één iemand te binden, dat kan je hele leven nog, ik wil voorlopig nog ff van het jong-zijn genieten!
Oud 17-03-2001, 19:06
Ultra-ATA
Ultra-ATA is offline
Weleens gedaan ja, moet kunnen vindt je niet???
Oud 17-03-2001, 19:08
ThaKillaa!!2
ThaKillaa!!2 is offline
Citaat:
Sara schreef:
Wat vinden jullie daarvan? Vaak gedaan? Stel dat het een persoon is die je heel goed kent...niet bang om verlieft te worden?
GeEf Je MeNiNg!!
Is toch leuk voor de lol! lekker de beest uithangen je bent jong en je wilt wat!!

Oud 17-03-2001, 19:36
Verwijderd
Mwah...ik deed 'r eigenlijk niet aan...heel af en toe gebeurde 't wel eens, maar ik werd/word gewoon ziek van dat puberale gezeik van: "diegene heeft die en die gehad..." Ik doe (deed, moet ik zeggen) eigenlijk niet zovaak iets met meisjes als ik ze niet echt heel leuk vond...en daar valt zoenen op een feest ook onder...

Oud 17-03-2001, 19:50
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Je moet gewoon doen wat je zelf wil. Ik heb er persoonlijk niks tegen om voor een avond met iemand te gaan. Sommige mensen maken het wel een beetje bont en proberen hun tong in zoveel mogelijk mensen te stoppen op 1 avond (** zucht ** ik weet ook niet waarom dat altijd jongens zijn....)

Just enjoy life, nu kan het nog...

[Dit bericht is aangepast door StijnSpoortNiet (17-03-2001).]
Oud 17-03-2001, 20:58
Lily
Lily is offline
Dat heb ik heel vaak gehad...k bedoel als je allebei weet waar je aan toe bent, waarom zou je dan niet ff een avondje lol hebben. Wie weet wat er daarna nog gebeurt, dat kan je altijd nog zien. Maaruh ik heb er nix op tegen.
Oud 18-03-2001, 15:32
Sanne uit Zierikzee
Sanne uit Zierikzee is offline
Nou ik heb dat dus ook al heel veel gedaan/gehad!! Op zich is het wel leuk, maar als je het te vaak doet krijg je zo'n naam he. En, mijn probleem is dat ik te snel verliefd wordt. Maar nu ben ik al heel heel heel erg verliefd, en dit was niet voor 1 avondje ;-) hihihi
Oud 19-03-2001, 20:15
CosmicStar
CosmicStar is offline
Moet kunnen vind ik. Maar ik ben best snel verliefd dus ik moet dan wel oppassen dat ik niet meer in die jongen ga zien dan hij in mij...

xxx Cosmic
Oud 19-03-2001, 21:01
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Gebeurt vrij regelmatig...
Ik zie het 'slechte' er niet echt van in, sommige mensen snappen niet dat je met iemand kan zoenen zonder verdere diepgaande gevoelens of zo, maar dat vind ik persoonlijk een beetje onzin. Ik heb helemaal geen zin om me op deze leeftijd al voor heel lange tijd aan één iemand te binden, dat kan je hele leven nog, ik wil voorlopig nog ff van het jong-zijn genieten!

Ja ik ben het wel met je eens. Maar ik weet zeker dat ik niet meer met een jonge ga zoenen waar ik helemaal niks voor voel (=dus die ik niet aantrekelijk of knap of mooi of leuk vindt) want dat heb ik wel vaker gedaan en daar was ik naderhand toch niet zo blij mee. Maar verder is het wel helemaal okee. Maaar ik denk dat als je een jongen ontmoet die helemaal het einde is en waar je heel veel voor voelt, dat je het dan een stuk minder erg vindt om je te binden (bij mij in ieder geval wel)
Oud 19-03-2001, 21:57
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik heb een vriendin dus ik zou het echt noooit doen.

Maar toen ik nog single was, kwam het heeel af en toe is voor. Maar iemand die echt iedere week een ander heeft, gatver. Kmoet er niet aan denken om daar mijn tong in te douwen.

Lijkt me een 'lekker' idee, dat je weet dat je halve woonplaats al over die persoon heen is geweest *kots*

Regels voor berichten