Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2001, 19:20
Stacey
Stacey is offline
Ik ben vorig jaar naar de loveparade in Berlijn geweest en heb nog nooit iets gavers meegemaakt dan dat! Ik ga dit jaar weer (tweede weekend van juli) en ik heb er eeecht onwijs zin in!
Ooit ook iemand geweest of van plan te gaan??

Heb wel veel gezien hoor .... zal ff wat dingetjes vertellen, als je het nie interesseert moe je nie verder lezen
We werden opgehaald met een bus (gaan dit jaar gelukkig met de auto) en gingen we langs enkele plaatsen, waaronder rotterdam. Daar stapten een paar lui in, waaronder eentje die drugs verkocht. Die gozer heeft in de bus 34 xtc pillen verkocht!! We gingen s´avonds om 11 uur weg en kwamen s´ochtends om 11 uur aan ... behoorlijk lange reis dus.
Om 7 uur s´ochtends maakten we een stop bij een benzinepomp en wij waren ongeveer de enigen die geen drugs gebruikten en hadden geslapen in de bus met moeite, dankzij die onwijze keiharde gabbermuziek. Een aantal gasten stonden heeeelemaal strak van de pillen!! echt waus die gasten ... en ze gebruikten echt alles door elkaar dus ze zagen er niet uit! En ze moesten nog de hele dag en nacht Maar daar waren we dus ... om 11 uur .... en het begon pas om 4 uur .... wij ons een beetje vermaakt en toen begon het hoor!!
feesten joh gaaaaaaaaaaaf!! echt gekken lopen er rond! Was een kar, en daar stonden ze allemaal bijna naakt! je kijkt je ogen uit!
Er waren 50 karren ongeveer met allemaal andere muziek, super gewoon! er was alleen bier en red bull, en aangezien ik geen bier lust stond ik strak van de red bull
Maar er was dus ook een parkje naast, en daar lagen de mensen op de grond van de drugs te dwijlen. Ik heb een meisje gezien waar het bloed uit haar oren kwam en een jongen die blauw was en op een brancard voor mijn neus vervoerd werd en dat is eeecht eng om te zien, en zo zal je noooit drugs aanraken!! Ik had zelf pillen voor mijn keel en om die te slikken moest ik ff water hebben. Toen ik dat dus stond in te nemen kwamen er gelijk mensen op ons af en die vroegen meteen of we shit hadden. Ook heel vaak aangeboden trouwens. Ook zal ik een bordje boven de menigte uitkomen met: Speed here! Maar naast al dit drugsgebruik is het echt zeker de moeite waard om er heen te gaan. En als je normale kleren aan doet, val je op!
Het was wel jammer dat de bus om 2 uur weer weg ging, want er waren nog superveel afterparty´s en zo. Maar het is echt super!
Het is trouwens niet leuk om naar dat plein te gaan, want daar wordt je gewoon fijngedrukt!! dat is echt niet normaal dan ga je zowat van je stokkie!

Ik ben ook naar de danceparade (zo heette dat toch) in rotterdam geweest maar dat is iets minder. Is ook heel leuk hoor, maar echt hollanders he die zijn gewoon anders. Had ik me haar helemaal zilver gespoten, zilveren lippen, ogen, wenkbrauwen, paarse fluwele broek ... loop ik daar ... als enige!! haha viel ik daar ook weer op! was nie de bedoeling maar ja .... het is beide zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan!

En waarom ik dit gepost heb?

het is een belevenis op zich en het is zeker de moeite waard voor anderen! en nu kan je je een beetje voorbereiden op wat je kunt verwachten, als je er nog nooit geweest bent en dat lijkt mij toch wel fijn, want ik wist dus echt van nixxx

tnx for reading ! I hope you liked it
Advertentie
Oud 22-03-2001, 19:32
maaike0
maaike0 is offline
HEYYYY!!!

Ik ga nie!!!

Maarre ken wel lui die gaan en die hebben ook goede verhalen en hebben er onwijs veel zin in!!

groetjes maaike
Oud 22-03-2001, 20:59
scara
scara is offline
Het tweede weekend van juli, ben ik nog vrij, dus waarom niet?
Ik heb der enkele jaren geleden in Duitsland ook al jongeren gezien die er naartoe gingen, die waren echt de max gekleed.
We zien wel.
Oud 25-03-2001, 00:08
Spacey
Spacey is offline
een van mijn vrienden was vorig jaar geweest. hij vond het ook wel tof.
Oud 25-03-2001, 15:36
*Michel*
*Michel* is offline
Ik ben 2 jaar geleden geweest naar Love Parade en naar een afterparty (Lovestern Galaktika-feest).
Ik vond het er ook toppie. Alleen de drukte af en toe...
Oud 30-03-2001, 07:10
webnewbie
webnewbie is offline
ik ga er volgend jaar heen word wel lachuhh als ik al die vehalen hoor
Oud 30-03-2001, 07:53
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Ik wil daar ECHT WEL heen
Oud 30-03-2001, 09:30
danny18
danny18 is offline
ja wij gaan er heen en alles is al gereget wij gaan tergelijk met jullie heen
Oud 01-04-2001, 21:23
Stacey
Stacey is offline
gezellie!!
niet dat ik jullie oooooitt tegen zal komen
maar toch
Oud 01-04-2001, 23:41
Awake
Awake is offline
De Luvpereet heerst..

Dit jaar gaan we er ook weer heen met ons zessen... kheb er al ontzettende zin in..
Oud 04-04-2001, 17:42
edwin10
edwin10 is offline
De datum wordt waarschijnlijk gewijzigd, omdat er op 14 juli al een demonsratie is van natuurbeschermers!

Regels voor berichten