Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2001, 19:31
E-MAN
Ooit geprobeerd?? Vertel.....er maar over!
Advertentie
Oud 22-03-2001, 19:41
boejjuh
boejjuh is offline
Citaat:
E-MAN schreef:
alcohol wel, drugs nog nooit.... en zal er (hoop ik) ook nooit aan beginnen.....

Oud 22-03-2001, 20:06
vortex
vortex is offline
alcohol IS drugs....
maar is wel een leuke combinatie ;-)
Oud 22-03-2001, 20:21
ReiN
ReiN is offline
Beetje gevaarlijk....
Oud 22-03-2001, 20:26
Kaboon
Kaboon is offline
Hoe zit dat met alcohol en wiet/hasj?
Oud 22-03-2001, 22:33
boze meneer
boze meneer is offline
Kun je wel doen maar je moet er zeker goed mee oppassen

[Dit bericht is aangepast door boze meneer (22-03-2001).]
Oud 23-03-2001, 11:10
Isa
Isa is offline
Citaat:
E-MAN schreef:
Alcohol is een drug. En ik lus trouwens geen alcohol.

Oud 25-03-2001, 00:05
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
Kaboon schreef:
Hoe zit dat met alcohol en wiet/hasj?
versterkt elkaar ofzo, voelt wel lekker
maar niet TE veel van beide nemen.
Oud 25-03-2001, 15:24
Morgenster*
Morgenster* is offline
Wel mee oppassen want niet iedereen kan er tegen, en te veel van alles is ook niet goed (uiteraard) Ik kan er gelukkig wel tegen Stronken noemt men dat. (alcohol+hasj/wiet)
Oud 25-03-2001, 18:33
DaTommy
DaTommy is offline
Citaat:
Morgenster* schreef:
Wel mee oppassen want niet iedereen kan er tegen, en te veel van alles is ook niet goed (uiteraard) Ik kan er gelukkig wel tegen Stronken noemt men dat. (alcohol+hasj/wiet)

Het ligt niet of je er tegen kunt ja of nee, het ligt aan de hoeveelheid en hoe het valt... Ik heb vaak gehad dat ik me perfect voelde na bier en blowen. Ook vaak genoeg dat ik heb moeten kotsen!
Oud 25-03-2001, 19:09
renee
renee is offline
Alcohol en een jointje gaan wel samen behalve als je een visschotel met worteltjes en gebakken aardappeltjes hebt gegeten want dan gaat je maaginhoud de verkeerde kant op. En geloof me; ik kan het weten.......

---------------------------------------------

««alle eendjes zwemmen in het water»»+6
Oud 25-03-2001, 21:01
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Alcohol en wiet samen kan heel verkeerd vallen hangt echt van je stemming af... en misschien ook de volgorde maar ik ben er nog mee aan t experimenteren.
Oud 26-03-2001, 12:20
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
alcohol werkt tegen thc. Dus als je drinkt ben je minder stoned maar wel dronken tegelijk!

Paddo's en drinken zou ik niet teveel doen. Heb ik wel gedaan, maar ik weet niet meer wat ik gehoord heb, maar het klonk wel ernstig

XTC en alcohol maakt niet zoveel uit. Alleen je kan beter vruchtensap en/of frisdrank drinken. Want je nieren maken overwerk met xtc!

Crack heroïne lsd en cocaïne heb ik nooit geprobeerd. Uiteraard wel verhalen, maar ik weet het zelf niet echt.
Oud 26-03-2001, 21:17
Isa
Isa is offline
Citaat:
Onzekere Derk schreef:
alcohol werkt tegen thc. Dus als je drinkt ben je minder stoned maar wel dronken tegelijk!
stronken.

Paddo's en drinken zou ik niet teveel doen. Heb ik wel gedaan, maar ik weet niet meer wat ik gehoord heb, maar het klonk wel ernstig

ik heb wel gehoord van iemand die in z'n blootje over straat liep. Bleek later dat ie alcohol en padoo''s door elkaar had gebruikt.

XTC en alcohol maakt niet zoveel uit. Alleen je kan beter vruchtensap en/of frisdrank drinken. Want je nieren maken overwerk met xtc!

ik zou het toch niet doen.

Crack heroïne lsd en cocaïne heb ik nooit geprobeerd. Uiteraard wel verhalen, maar ik weet het zelf niet echt.

en als je slim bent begin je niet aan die eerste 2 en het liefst ook niet aan de laatste.
Oud 26-03-2001, 22:48
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
XTC en alcohol is gewoon dom.

Als je een pilletje neemt, voel je het effect van drank niet meer. Je drinkt dus zo minstens 20 bier. Daarna houdt je lichaam er gewoon mee op.
Oud 01-04-2001, 10:51
Kaboon
Kaboon is offline
Nou mensen ik heb het geprobeerd (wiet/alcohol). Wat een k*t combinatie . Jezus ik ben nog nooit zo misselijk geweest. Maar het was op dat moment wel lekker.
Oud 01-04-2001, 23:42
Awake
Awake is offline
Inderdaad... haha op het moment dat je het neemt ist super.. maar de nasleep... uhhh.. die wil je liever niet meemaken...
Oud 02-04-2001, 13:12
The Offender
The Offender is offline
In mijn vroegere tijden (die nu achter mij liggen) nam ik wel eens een xtc pil nog zo'n 20 pilsjes en dan op het einde nog een joint.
Ik kan je zeggen dat dat een zeer goede combinatie KAN zijn. je lacht je eigen helemaal de tering in en je kan gewoon niet meer stoppen. ik raad je dit dan wel aan om het met zijn tweeen te doen (is veel leuker).

Oud 05-04-2001, 14:17
quiwzy
quiwzy is offline
Niet doen! Ik ben er een keer supermisselijk van geworden! Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten!
Advertentie

Regels voor berichten