Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Alcohol en een jointje gaan wel samen behalve als je een visschotel met worteltjes en gebakken aardappeltjes hebt gegeten want dan gaat je maaginhoud de verkeerde kant op. En geloof me; ik kan het weten.......
--------------------------------------------- ««alle eendjes zwemmen in het water»»+6 |
![]() |
|
![]() |
alcohol werkt tegen thc. Dus als je drinkt ben je minder stoned maar wel dronken tegelijk!
Paddo's en drinken zou ik niet teveel doen. Heb ik wel gedaan, maar ik weet niet meer wat ik gehoord heb, maar het klonk wel ernstig ![]() XTC en alcohol maakt niet zoveel uit. Alleen je kan beter vruchtensap en/of frisdrank drinken. Want je nieren maken overwerk met xtc! Crack heroïne lsd en cocaïne heb ik nooit geprobeerd. Uiteraard wel verhalen, maar ik weet het zelf niet echt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
XTC en alcohol is gewoon dom.
Als je een pilletje neemt, voel je het effect van drank niet meer. Je drinkt dus zo minstens 20 bier. Daarna houdt je lichaam er gewoon mee op.
|
![]() |
In mijn vroegere tijden (die nu achter mij liggen) nam ik wel eens een xtc pil nog zo'n 20 pilsjes en dan op het einde nog een joint.
Ik kan je zeggen dat dat een zeer goede combinatie KAN zijn. je lacht je eigen helemaal de tering in en je kan gewoon niet meer stoppen. ik raad je dit dan wel aan om het met zijn tweeen te doen (is veel leuker). |
|
|