Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
als je dronken bent doe je eigelijk maar wat... je denkt alleen maar aan wat er om je heen gebeurd en dingen als school ofzo zijn he-le-maal weg!
da's wel leuk! En hoe het voelt om echt heeeel dronken te zijn weet ik niet want daar kan ik me niks meer van herinneren.. maar de kater is in ieder geval wel heeel KUT!! het liefst wil je dan slapen zodat je nix meer voelt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Grappig, geen alcohol lusten . hoor je ook niet vaak.
bij mij verschilt het nogal (maar ik drink ook praktisch nooit) er komt een soort steen in je hoofd, en die kan of licht en mellow( en dan ben ik vrolijk ) zijn of zwaar op je hersens drukken (en dan ben ik mega depressief, 1 van de redenen waarom ik bijna nooit drink ![]() Maar zo geweldig is het allemaal niet. Zeker niet als je niet normaal meer na kan denken. Maar goed een poosje geleden opende je een topic over dat je wel eens een pil wilde proberen, heb je dat nog gedaan? en zo ja, hoe was het?
|
Verwijderd
|
bijvoorbeeld je bent op een feestje en je hebt niks op je voelt je normaal als je wat alcohol op hebt voel je je iets lichter in je hoofd en je begint mischien wel meer te lullen is bij mij zo in ieder geval...per persoon verschillend
je voelt je ook energierijker en de alcohol drankjes gaan er makkelijk in totdat je op een bepaald punt komt dat je aan het duizelen bent en je ziet nie scherp meer en veel dingen draaien nu nie meer gaan drinken en of eten want dat kan verkeerd vallen last van je maag en kotsen maar! maar je hoeft nie altijd te kotsen als je zat bent maar ik ben toch liever flink aangeschoten dan zat want het kan je avond mischien verzieken en heb je er spijt van het draaien en raar beginnen te lullen dingen doen is het leukste maar het beste drink 1 a 2 glazen alcohol per dag om je bloed dun te houden damn ik lijk wel zon tijdschrift met tips ajuus! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En als ik hem wel kan vinden, heb ik meestal niet genoeg geld bij of een keer had ik wel geld bij en vond ik hem, hij belde zijn dealer op waarvan hij de pil zou krijgen om vervolgens aan mij te geven, zat zijn dealer in Centerparcs. Het komt er gewoon niet van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Dronken zijn is echt de BOM!!!!!
geen alcohol lusten? ROT OP dronken zijn is relax als je er aan gewent bent ja kan het sturen. net als wiet. vroeger kotste ik wel vaak. maar nu niet meer omdat ik een soort grens over ben en ik heb ook geen kater meer alleen een zondags gevoel zoals we dat noemen. Je doet de raarste dingen en de volgende dag niet meer weten wat. te wreed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Das nou precies wat me aan alcohol tegenstaat, ik rook ook liever een joint. Al doe ik dat ook zelden.
|||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dronken zijn vind ik niet echt je van het, je kan veel beter lekker relaxed aangeschoten zijn, zit je ook niet met een kater of zo. Of rook een joint, kun je van lachen. Totdat het een keer fout gaat, das dan weer minder.
Dus... (kort samengevat) je hoeft niet zat te zijn om lol te hebben.
||
![]() |
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd ik heb niets tegen mensen die wat drinken, maar als je er zo stoer over denkt te doen dan vind ik je gewoon ronduit dom, naif en onwetend.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Als ik dronken ben, kan ik nog wel fatsoenlijk nadenken en praten gaat ook wel goed, alleen er komt niet altijd iets fasoenlijks uit. Verder kan ik mijn bewegingen niet zo goed onder controle houden, en op 1 lijn lopen lukt helemaal NIET. Het is wel kewl, maar de dag erna ben ik meestal misselijk, maar dat valt ook wel mee als ik niet te veel drink (ik kan mezelf op dat gebied heel aardig onder controle houden). Dus het is wel cool, je grenzen verplaatsen zich ook heel erg (je durft dus veel meer).
Maar ik vind stoned nog steeds wel cooler, veel relaxter....
|
![]() |
de laatste keer dat ik dronken was, was gewoon ZWAAR KUT.
We waren een paar dagen geleden in Rome, en s avonds gingen w e feesten aan de Tiber. Echt veels te veel op, sambuca en de veelgedronken citroenlikeur o.a. . daarvoor nog een fles of 5 aan witte en rose-wijn erdoor (niet in me eentje hoor) Maar ik was 10 keer bijna in de rivier gepleurt, met 4 meisjes geweest, waarvan er drie weer met elkaar gingen enzo. S Nachts heb ik me helemaal suf geneukt, ik weet alleen nu niet meer met wie. Mijn pik viel er bijna af, echtn iet normaal. De nachten heb ik het alcoholgeburik dus maar zeer gematigd..... Dit was in ieder geval niet erg fijn, dat kan ik je wel melden......
|
![]() |
Het LIJKT een beetje op pillen slikken. Dronken zijn is pillen slikken + niet meer normaal kunnen praten + niet meer normaal kunnen lopen + moe worden + (aggressief worden?).
En ik heb het allebei gedaan, voor de wijsneuzen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Bij mij valt het nooit op als ik dronken ben, omdat ik het dan zelf doorheb en zo normaal mogelijk probeer te doen (zitten, rechtop lopen, niet teveel ouwehoeren). Tenzij er meer mensen dronken zijn dan ga ik er lekker in mee en doe ik dingen waar ik achteraf gigantisch om kan lachen (zoals met zn drieeen luid zingend langs de gracht lopen
![]() ![]() Cat |
Advertentie |
|
|
|