Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2001, 14:12
Isa
Isa is offline
onderwerp lijkt me duidelijk. Wat moet ik me voorstellen van de alcohol-roes?
Advertentie
Oud 18-03-2001, 14:37
scara
scara is offline
Je voelt je goed (tenzij echt veel te veel gedronken)
Sommigen worden agressief, anderen gaan veel te veel zeveren/lullen en nog anderen vallen in slaap;
Oud 18-03-2001, 14:42
Christiaan's Soul
Christiaan's Soul is offline
als je zoals mijn broer bent dan ben je helemaal achterlijk aan ut lullen
Oud 18-03-2001, 14:43
Isa
Isa is offline
ik voel me ook goed als ik wiet rook. Maar toch is stoned zijn duidelijk anders dan dronken zijn, of niet?
Oud 18-03-2001, 19:53
ThomasG
ThomasG is offline
Je lust geen alcohol???? Of lust je geen bier??
Het is in ieder geval ontzettend kut om dronken te zijn. Je kunt je er achteraf niets meer van herrineren en je voelt je de volgende dag ontzettend kut.
Maar een paar biertjes is altijd wel lachen.
Oud 18-03-2001, 20:17
Günther
Günther is offline
ja alcohol is leuk maar niet te veel dat is echt ZO kut !!!! je weet somige dingen niet en je voelt jeecht heel slecht en duizelig (ik had het geluk dat ik die avond veel gekotst heb, want de volgende ochtend had ik nergens last meer van)
Oud 18-03-2001, 22:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
onderwerp lijkt me duidelijk. Wat moet ik me voorstellen van de alcohol-roes?
Alcohol neemt remmingen weg. Na een paar biertjes durf je gewoon vele meer. Ook de reden dat je onder invloed van (niet te veel) alcohol makkelijker aan ene meid komt.

Als je te veel neemt (dus echt dronken bent) kun je een vriendin wel vergeten. Dan kun je nauwelijks meer praten en lopen, laat staan met een meid naar buiten.

Wiet heeft ongeveer hetzelfde effect, alleen wordt ik naderhand altijd ontiegelijk moe.

Oud 20-03-2001, 10:29
coolgirl_17
coolgirl_17 is offline
als je dronken bent doe je eigelijk maar wat... je denkt alleen maar aan wat er om je heen gebeurd en dingen als school ofzo zijn he-le-maal weg!
da's wel leuk!
En hoe het voelt om echt heeeel dronken te zijn weet ik niet want daar kan ik me niks meer van herinneren.. maar de kater is in ieder geval wel heeel KUT!! het liefst wil je dan slapen zodat je nix meer voelt
Oud 20-03-2001, 14:06
SUS@N
SUS@N is offline
Vet lol hebben en als je in je bed ligt is er niets meer aan want dan begint het beroerd worden pas!!!
Oud 20-03-2001, 19:12
Eefie21
Eefie21 is offline
Citaat:
black angel schreef:
ja alcohol is leuk maar niet te veel dat is echt ZO kut !!!! je weet somige dingen niet en je voelt jeecht heel slecht en duizelig (ik had het geluk dat ik die avond veel gekotst heb, want de volgende ochtend had ik nergens last meer van)
okeej zo voel ik me dus ook zonder het slechte dan ik heb geen hoofdpijn of misselijkheid of wat dan ook alleen een geheugengat van minstens 2 uur
Oud 20-03-2001, 21:53
ReiN
ReiN is offline
Grappig, geen alcohol lusten . hoor je ook niet vaak.
bij mij verschilt het nogal (maar ik drink ook praktisch nooit)
er komt een soort steen in je hoofd, en die kan of licht en mellow( en dan ben ik vrolijk ) zijn of zwaar op je hersens drukken (en dan ben ik mega depressief, 1 van de redenen waarom ik bijna nooit drink ).
Maar zo geweldig is het allemaal niet. Zeker niet als je niet normaal meer na kan denken.

Maar goed een poosje geleden opende je een topic over dat je wel eens een pil wilde proberen, heb je dat nog gedaan? en zo ja, hoe was het?
Oud 20-03-2001, 22:26
Verwijderd
bijvoorbeeld je bent op een feestje en je hebt niks op je voelt je normaal als je wat alcohol op hebt voel je je iets lichter in je hoofd en je begint mischien wel meer te lullen is bij mij zo in ieder geval...per persoon verschillend
je voelt je ook energierijker en de alcohol drankjes gaan er makkelijk in totdat je op een bepaald punt komt dat je aan het duizelen bent en je ziet nie scherp meer en veel dingen draaien nu nie meer gaan drinken en of eten want dat kan verkeerd vallen last van je maag en kotsen maar! maar je hoeft nie altijd te kotsen als je zat bent maar ik ben toch liever flink aangeschoten dan zat want het kan je avond mischien verzieken en heb je er spijt van het draaien en raar beginnen te lullen dingen doen is het leukste maar het beste drink 1 a 2 glazen alcohol per dag om je bloed dun te houden

damn ik lijk wel zon tijdschrift met tips

ajuus!
Oud 21-03-2001, 13:34
Isa
Isa is offline
Citaat:
ThomasG schreef:
Je lust geen alcohol???? Of lust je geen bier??
Geen alcohol, dus ook geen bier. Ik ben tenminste nog geen enkel alcoholhoudend drankje tegengekomen dat ik niet ontieglijk smerig vindt.

Citaat:
ReiN schreef
Maar goed een poosje geleden opende je een topic over dat je wel eens een pil wilde proberen, heb je dat nog gedaan? en zo ja, hoe was het?
nee, nog niet. Ik kan het figuur waarvan ik de pil zou kopen nooit vinden. (Dat figuur is een ex-klasgenoot, zit bij mij op school)
En als ik hem wel kan vinden, heb ik meestal niet genoeg geld bij of een keer had ik wel geld bij en vond ik hem, hij belde zijn dealer op waarvan hij de pil zou krijgen om vervolgens aan mij te geven, zat zijn dealer in Centerparcs. Het komt er gewoon niet van.
Oud 21-03-2001, 13:51
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

nee, nog niet. Ik kan het figuur waarvan ik de pil zou kopen nooit vinden. (Dat figuur is een ex-klasgenoot, zit bij mij op school)
En als ik hem wel kan vinden, heb ik meestal niet genoeg geld bij of een keer had ik wel geld bij en vond ik hem, hij belde zijn dealer op waarvan hij de pil zou krijgen om vervolgens aan mij te geven, zat zijn dealer in Centerparcs. Het komt er gewoon niet van.[/B]
Hehe misschien maar goed ook
Oud 22-03-2001, 11:09
tampaszta
tampaszta is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ik voel me ook goed als ik wiet rook. Maar toch is stoned zijn duidelijk anders dan dronken zijn, of niet?
stoned zijn is beter dan dronken zijn... nou jah, ik ben nooit dronken dus weet dat eigenlijk niet. maar dronken mensen zijn vaak zwaar irritant, stonede mensen niet.
Oud 22-03-2001, 13:10
Evatje
Evatje is offline
Als je lekker lam bent is dat chill, maar ben je TE dronken voel je je kut. Zelf rook ik dan nog een lekkere joint en m'n avond kan niet meer stuk.

STRONKEN RULES
Oud 22-03-2001, 13:26
Bente
Bente is offline
Dat gaat niet, want ik weet amper nog wat alleen dat ik een meisje zag draaien en de volgende dag F*cking veel hoofdpijn had!!
Oud 22-03-2001, 15:34
~veritas~
~veritas~ is offline
Dronken zijn is echt de BOM!!!!!
geen alcohol lusten?
ROT OP
dronken zijn is relax als je er aan gewent bent ja kan het sturen. net als wiet.
vroeger kotste ik wel vaak. maar nu niet meer omdat ik een soort grens over ben en ik heb ook geen kater meer alleen een zondags gevoel zoals we dat noemen.
Je doet de raarste dingen en de volgende dag niet meer weten wat. te wreed.

Oud 22-03-2001, 17:22
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
~veritas~ schreef:
geen alcohol lusten?
ROT OP
dronken zijn is relax als je er aan gewent bent ja kan het sturen. net als wiet.
vroeger kotste ik wel vaak. maar nu niet meer omdat ik een soort grens over ben en ik heb ook geen kater meer alleen een zondags gevoel zoals we dat noemen.

nou eeeecht wreeeed
Das nou precies wat me aan alcohol tegenstaat, ik rook ook liever een joint. Al doe ik dat ook zelden.

Oud 23-03-2001, 11:12
Isa
Isa is offline
Citaat:
~veritas~ schreef:
geen alcohol lusten?
ROT OP
Zal best de BOM zijn, maar ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het gewoon niet lus?

Oud 23-03-2001, 12:57
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Zal best de BOM zijn, maar ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het gewoon niet lus?

Zorg je toch dat je het via een infuus binnenkrijgt?

Oud 24-03-2001, 12:20
Isa
Isa is offline
Citaat:
ReiN schreef:
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

Zorg je toch dat je het via een infuus binnenkrijgt?
Vraag me af hoe dat voelt.(Waarschijnlijk sterf ik meteen) Misschien gaan ze zoiets nog weleens uitvinden ook. Ongetwijfeld is de kick van welke drug dan ook in de aderen gespoten krijgen groter dan gaan drinken/roken/eten.
Oud 24-03-2001, 20:36
beauty
beauty is offline
Dronken zijn vind ik niet echt je van het, je kan veel beter lekker relaxed aangeschoten zijn, zit je ook niet met een kater of zo. Of rook een joint, kun je van lachen. Totdat het een keer fout gaat, das dan weer minder.
Dus... (kort samengevat) je hoeft niet zat te zijn om lol te hebben.
Oud 24-03-2001, 21:52
boze meneer
boze meneer is offline
Ik drink lekker rustig voor de gezelligheid.
Ik heb veel gezopen maar ben erc eerlijk gezegd een beetje van trug gekomen
Oud 24-03-2001, 21:53
boze meneer
boze meneer is offline
Over alcohol gesproken, ik zit nu met een flesje grolsch achter de comp. Lekker boeiend he?
Oud 25-03-2001, 22:23
Nietzsche
Nietzsche is offline
Citaat:
~veritas~ schreef:
geen alcohol lusten?
ROT OP

Jij hebt overduidelijk nog nooit de gevolgen meegemaakt van langdurig alcoholgebruik, of die gevolgen bij een ander gezien. Zelfs als je iemand kent die iemand kent die alcoholist is zal je beter paretn als nu. Echt alcohol kan zoveel vernietigen.
Begrijp me niet verkeerd ik heb niets tegen mensen die wat drinken, maar als je er zo stoer over denkt te doen dan vind ik je gewoon ronduit dom, naif en onwetend.

Oud 26-03-2001, 14:48
Te Quilla
Te Quilla is offline
Ligt er maar net aan hoe ie valt he! Afgelopen weekend ben ik alleen maar zat geweest vond het toen nog wel leuk maar voel me nu alleen zwaar klote! Maar ja shit happens ya know!
Oud 29-03-2001, 12:52
red violin
red violin is offline
Ik drink ook geen alcohol. Ik lust het ook gewoon niet en ik kan er ook niet tegen. Na een paar slokken voel ik me al erg kut . Dan is blowen wel beter !
Dronken zijn is voor niemand leuk volgens mij. Dan loop je te kotsen en voel je echt heel klote (heb ik gehoord dan he).
Oud 30-03-2001, 23:49
Isa
Isa is offline
Citaat:
Lady Ann White schreef:
hetzelfde als pille slikke
nou, een pil heb ik nog nooit op maar mensen die slikken vertonen heel ander gedrag dan dronken mensen.
Oud 31-03-2001, 10:30
Joanne
Joanne is offline
Citaat:
red violin schreef:

Dronken zijn is voor niemand leuk volgens mij. Dan loop je te kotsen en voel je echt heel klote (heb ik gehoord dan he).

Hoeft niet. Je begint nl. te kotsen als je echt te veel op hebt. Maar je kunt wel dronken zijn zonder te kotsen.
Oud 01-04-2001, 15:59
OO-PIN
OO-PIN is offline
Als ik dronken ben, kan ik nog wel fatsoenlijk nadenken en praten gaat ook wel goed, alleen er komt niet altijd iets fasoenlijks uit. Verder kan ik mijn bewegingen niet zo goed onder controle houden, en op 1 lijn lopen lukt helemaal NIET. Het is wel kewl, maar de dag erna ben ik meestal misselijk, maar dat valt ook wel mee als ik niet te veel drink (ik kan mezelf op dat gebied heel aardig onder controle houden). Dus het is wel cool, je grenzen verplaatsen zich ook heel erg (je durft dus veel meer).
Maar ik vind stoned nog steeds wel cooler, veel relaxter....
Oud 02-04-2001, 18:34
Prins
Prins is offline
de laatste keer dat ik dronken was, was gewoon ZWAAR KUT.
We waren een paar dagen geleden in Rome, en s avonds gingen w e feesten aan de Tiber. Echt veels te veel op, sambuca en de veelgedronken citroenlikeur o.a. . daarvoor nog een fles of 5 aan witte en rose-wijn erdoor (niet in me eentje hoor)

Maar ik was 10 keer bijna in de rivier gepleurt, met 4 meisjes geweest, waarvan er drie weer met elkaar gingen enzo.
S Nachts heb ik me helemaal suf geneukt, ik weet alleen nu niet meer met wie. Mijn pik viel er bijna af, echtn iet normaal.

De nachten heb ik het alcoholgeburik dus maar zeer gematigd.....

Dit was in ieder geval niet erg fijn, dat kan ik je wel melden......
Oud 02-04-2001, 19:19
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
Lady Ann White schreef:
hetzelfde als pille slikke
Hmmm, dan heb jij 1 van beide nog nooit gedaan.

Oud 04-04-2001, 12:50
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Het LIJKT een beetje op pillen slikken. Dronken zijn is pillen slikken + niet meer normaal kunnen praten + niet meer normaal kunnen lopen + moe worden + (aggressief worden?).

En ik heb het allebei gedaan, voor de wijsneuzen.
Oud 04-04-2001, 12:51
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Citaat:
Prins schreef:
de laatste keer dat ik dronken was, was gewoon ZWAAR KUT.
We waren een paar dagen geleden in Rome, en s avonds gingen w e feesten aan de Tiber. Echt veels te veel op, sambuca en de veelgedronken citroenlikeur o.a. . daarvoor nog een fles of 5 aan witte en rose-wijn erdoor (niet in me eentje hoor)

Maar ik was 10 keer bijna in de rivier gepleurt, met 4 meisjes geweest, waarvan er drie weer met elkaar gingen enzo.
S Nachts heb ik me helemaal suf geneukt, ik weet alleen nu niet meer met wie. Mijn pik viel er bijna af, echtn iet normaal.

De nachten heb ik het alcoholgeburik dus maar zeer gematigd.....

Dit was in ieder geval niet erg fijn, dat kan ik je wel melden......

Spaanse Trappen?
Oud 05-04-2001, 17:42
Lady Ann White
Lady Ann White is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
nou, een pil heb ik nog nooit op maar mensen die slikken vertonen heel ander gedrag dan dronken mensen.
dat zal best maar het VOELT hetzelfde
Oud 05-04-2001, 17:44
Lady Ann White
Lady Ann White is offline
Citaat:
ReiN schreef:
Hmmm, dan heb jij 1 van beide nog nooit gedaan.

hoezo dat? wat weet jij ervan joh

Oud 06-04-2001, 13:59
Bij mij valt het nooit op als ik dronken ben, omdat ik het dan zelf doorheb en zo normaal mogelijk probeer te doen (zitten, rechtop lopen, niet teveel ouwehoeren). Tenzij er meer mensen dronken zijn dan ga ik er lekker in mee en doe ik dingen waar ik achteraf gigantisch om kan lachen (zoals met zn drieeen luid zingend langs de gracht lopen ). Ik ben nog nooit over mn nek gegaan, behalve van de combinatie drank/wiet (in groete hoeveelheden). Aangeschoten zijn is geweldig, niemand heeft het door maar ik voel me wel goed

Cat
Advertentie

Regels voor berichten