Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
misschien ook niet
||
Citaat:
Mensen die aandacht trekken zijn zielig, daar heb ik zelf ook mee te maken gehad, en je moet die mensen gewoon geen aandacht geven (klinkt cliché) want dat is t enige dat werkt. Ik vind dat je wat van je leven moet maken, en niet moet toegeven aan je depressiviteit. Dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik denk dat dit t beste is. Zoek hulp, doe iets, maar geef je er niet aan over, en bedenk dat er altijd mensen zijn die het nog slechter hebben dan jou. bovendien zegt Thom Yorke : "it's easy to be miserable. Being happy is tougher- and cooler." met die uitspraak ben ik het 100 % eens
|
![]() |
Misschien zijn mensen wel opzoek naar anderen die met hun gaan meeleven. Ik denk dat mensen wel vaker ziektes ofzo noemen omdat ze aandacht tekort hebben. Deed ik vroeger ook wel eens. Nu nog alleen voor de grap. Ik heb het mezelf afgeleerd. Ik zit al een tijdje bij een psycholoog. Nu zeg ik het nog alleen voor de grap ofzo...
Moet eigenlijk ook niet, maar toch... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tja... t was herkenbaar voor me. Best irri als je er eenmaal in zit. Dat soort dingen zoeken voor medelijden. Maar het liep uit de hand ik ging meer dingen doen om aandacht te zoeken. Dus ik ben ECHT als klein jongetje naar een soort afkickcentrum gegaan. Maar zoiets was wel moeilijk te vinden...
|
![]() |
||
Citaat:
Juist door mijn vrije tijd had ik de zwaarste periode van depressiviteit. Ik had mijn vwo afgerond en begon aan de zomer vakantie. Wou gaan werken, maar had dit niet doorgezet dus had ik voor iets van 3.5 maanden helemaal niks te doen. Geen enkele verplichting of wat dan ook. Kortom ik had teveel vrije tijd, of eigenlijk alleen maar vrije tijd. In die paar maanden zakte ik steeds dieper weg, meer isolatie en alles ging steeds slechter. Als je de vrije tijd beperkt en toch een aantal vaste verplichtingen behoudt zal je niet zo sterk geisoleerd raken en dus een grotere kans maken op een niet-sterk-geisoleerd bestaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarjah ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
"depressief" of schop onder je hol, en door Verwijderd | 185 | 10-04-2007 19:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
Psychologie |
Het gaat zo snel... Fristie | 11 | 02-05-2003 08:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Maken we ons zelf gek? Verwijderd | 40 | 01-08-2002 20:58 | |
Psychologie |
depressiviteit en sex Alopecia | 32 | 23-12-2001 02:31 |