Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lijkt op XTC dus. Als je een beetje discipline hebt en het onder controle kunt houden is er nix aan de hand.
|
Coke niks mis mee, voor meeste toch goed in de hand te houden. Moet het niet alleen doen maar met een vriend of zo. Kan je elkaar in de gaten houden, zodra je alleen thuis zit te snuiven is er iets mis. Is idd hetzelfde als xtc. En weet niet hoe het in de rest van NL zit maar hier gebruiken errug veel mensen het. Of ligt aan mijn vriendenkring, maar echt heel veel mensen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het ging echt zo van DAT VIND IK LEUK, en dan zag ik wat anders en dan dacht ik OOH JA DAT IS OOK LEUK, en dan ging ik dat meer weer doen etc |
![]() |
|||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Zelf kweken? Dan mag mij wel eens uitgelegd worden hoe je dat gaat doen. Wiet kweek je zelf, maar coke is toch ander verhaal, of maak je ook je eigen pilletjes op zolder? Een pot is niet echt geloofwaardig. Daar ga je niet mee in een kroeg zitten, al ben je nog zo'n dealer, niemand die een hele pot gaat kopen zomaar.
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer cocaine MarcWeller | 31 | 15-06-2014 17:10 | |
Drugs & Alcohol |
Cocaine MarcWeller | 13 | 18-07-2013 20:26 | |