| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
heb jij geen vriendin dan...?
|
|
|
|
ik heb altijd dat mij ooglid trilt! kweet niet of je dat ook bedoeld.. maar ik vind dat pure onzin net zoals ze altijd zeggen dat als je slotje voor hang van j kettinkje dat iemand aan je denkt.. het is leuk om te denken maar het is vast en zeker niet waar! denk ik
kuz aaf
|
|
|
|
ik kan dan altijd bepalen of er iemand aan mij denk, want als ik naar een tekst kijk
kan ik zelf mijn oog doen trillen, zo heel vlug van boven naar beneden dussuh.... (lukt alleen als ik naar lettertjes kijk) greezz
|
|
|
|
Ik hoop dat het zo is, dan denkt er toch nog regelmatig iemand aan me...Maar hoe kom je er dan achter wie dat is, of moet dat mysterieuze juist geheim blijven, zoals een Valentijnskaart zonder afzender?
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Elk eind is een begin flyaway | 0 | 13-11-2008 12:03 | |
| Verhalen & Gedichten |
Tsunami, opdracht Nederlands Miekje* | 8 | 05-08-2008 09:57 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 21:32 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 17:53 | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 14:30 | |
| Software & Hardware |
Service menu Philips Matchline TV Cryptic Winterstorm | 6 | 30-12-2001 20:23 | |