Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2001, 09:54
allegro
allegro is offline
heeeeeeeeeeeey.......

ik ben gister dus naar de tmfawards geweest en het was echt suuuuuuuuuper!!!!!!!!! ik had echt niet gedacht dat het zooooo supergezellig zou zijn!!!

zijn er nog meer luitjes geweest? en vertel ff wat je ervan vond.. wie vond je het beste? wie had van jou thuis mogen blijven blablabla..

ik vond kane echt onwijijijijse goed... toen ie door dat vuur ging lopen ghehe.. en natuuurlijk bij alle trance-optredens ben ik heeelemaal uit me dak gegaan..

nou ik hoor het van jullie..

-x-

[Dit bericht is aangepast door allegro (08-04-2001).]
Oud 08-04-2001, 13:14
allegro
allegro is offline
okay.. lekker veel belangstelling zeg.. !!

-x-
Oud 08-04-2001, 13:22
I'll always love him
I'll always love him is offline
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej eef,cool zeg ik heb het op t.v. gezien zag er ook wel vet uit maar als je daar bent geloof k goed dat het nog toffer is....spreek je snel weer

dikke kusssssssssssssssssssssss tammy
Oud 13-04-2001, 12:25
scooterman
scooterman is offline
ik vind de tmf awards echt zwaar nep. Ze nomineren iedereen, allemaal grote artiesten, maar de helft komt niet eens!

[Dit bericht is aangepast door scooterman (13-04-2001).]
Oud 14-04-2001, 14:19
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
op tv was het opzich wel oke..
milk inc en brainpower vond ik zekerz wel oke...
alleen def rhymz beste rapper binnenland...
das een schande voor ons land !
Oud 15-04-2001, 18:10
Verwijderd
op zich heb ik een hekel aan de tmfawards.. er word echt veel gehandjeklapt! ik vond t optreden van shaggy echt t best!
Oud 15-04-2001, 20:57
*meissie*
*meissie* is offline
jaaaaaaa, ik ben ook geweest!!!!! het was wel geinig. vleder jaar was het leuker. en nu ben ik geweest, heb ik opeens 2 gozers achter me reet aanzittuh. ik vond kane ook supertof, eigenlijk da bomb, en het safriduo ook wel. wie thuis had mogen blijven?? kweenie hoor, oja wel, piet paulusma. hahaa.weet je watik pas mooi vond? die minuut stilte, dat marco dat kan man. echt geweldig, nou weet je wat ik ervan vond, wantik ben volgens mij de enigste hier.

xxx deborah

Regels voor berichten