Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2001, 19:53
maudje
maudje is offline
mensen die hier heen gaan van de zomer??
Advertentie
Oud 05-04-2001, 08:28
zonnebril
zonnebril is offline
ik ga met vinea naar coulioure, dat ligt naast argeles, maar we gaan nog wel naar dat plaatsje toe..
Oud 05-04-2001, 13:56
pinhead
pinhead is offline
yep, ik ga erheen van 30 juli t/m 15 augustus met Travel Express. 'k heb er onwijs veeel zin in
Oud 06-04-2001, 13:12
Janne83
Janne83 is offline
Jaaaaaaaah, vanaf 29 juni ben ik samen met mijn zusje in Argelès. Ontzettend veel zin in. Al een beetje rondgeneusd op het internet om leuke activiteiten te spotten (www.argeles-sur-mer.com. Er is genoeg te doen in ieder geval, dus we zullen niet stilzitten!!!!

[Dit bericht is aangepast door Janne83 (06-04-2001).]
Oud 06-04-2001, 18:56
stephanie6
stephanie6 is offline
ja!!! van 21 juli tot 14 augustus!! ik ga er voor de 4e keer heen, het is echt heel erg leuk daar!!
Oud 06-04-2001, 19:01
stephanie6
stephanie6 is offline
ja!!! van 21 juli tot 14 augustus!! ik ga er voor de 4e keer heen, het is echt heel erg leuk daar!!
Oud 06-04-2001, 20:48
maudje
maudje is offline
Ach ja leuk allemaal... ik zit er zelf van 10/8 t/m 22/8 geloof ik, dus das wat later dan jullie maar ik zal mn tijd ook wel doorkomen denk k... k ga naar een beachcamp, overdag surfen en zeezeilen en 's avonds lekker uit... wordt een topvakantie... kheb er iig erg veel zin in
Oud 06-04-2001, 20:59
beestje
beestje is offline
ik ga derheen van 13-8 tot 23-8 geloof ik dat wordt echt wel vet lachen!!
Oud 07-04-2001, 13:56
eden6
eden6 is offline
Citaat:
stephanie6 schreef:
Hey sinds wanneer zit jij weer op het forum??

Oud 08-04-2001, 18:29
Stacey
Stacey is offline
Ik ga met nog 3 meiden van 6 tot 15 augustus met X-travel op camping Front du Mer ... weet iemand of dit een leuke camping is??
Oud 08-04-2001, 21:29
Stacey
Stacey is offline
trouwens .... verhalen zijn heel leuk om te lezen, vooral als je daar dit jaar naar toe op vakantie gaat!
dus iemand die al geweest is ... vertel maar raak!
al maak je een heeeeel verslag is dat nog leuk ! )
Oud 13-04-2001, 08:29
red violin
red violin is offline
Citaat:
Stacey schreef:
trouwens .... verhalen zijn heel leuk om te lezen, vooral als je daar dit jaar naar toe op vakantie gaat!
dus iemand die al geweest is ... vertel maar raak!
al maak je een heeeeel verslag is dat nog leuk ! )
Hier heb je even wat te lezen.....

Ik ben vorig jaar naar Argeles geweest met 5 vriendinnen. Het was echt toppie! Wij zaten op camping front de mer en dat was wel een van de centraal gelegenste campingen (zijn er in totaal 20 ofzo). Equinox is juist erg ver van het centrum... We zaten in een huurtent van Holiday-express en dat is NIET aan te raden. Die tenten waren superklein en erg vies van binnen (bruin smeer enzo). Echt heel goor. Dus ga met een eigen tent of in een hotel of appartement!!! De tenten van Tentotel waren wel iets beter (groter)... Het is leuk om vanuit Argeles een keer naar Barcelona te gaan. Topstad! Raften heb ik ook gedaan in de pyreneeën, was ook leuk, maar als je kunt kiezen tussen raften en hydrospeeden zou ik toch hydrospeeden willen aanraden. Je moet ook echt een X-travel card kopen bij je organisatie als dat kan, want daarmee krijg je dus allemaal korting en dat is zeker de moeite waard. De leukste discotheek, La Playa, kost bijvoorbeeld 20 gulden entree, maar met zo'n kaart (40 per week) is hij gratis. Je kunt ook met zo'n kaart 2 drankjes voor de prijs van 1 halen. (Een colaatje ofzo kost ongeveer 6 gulden.) Queops is ook een leuke discotheek en de Kroeg is een Hollandse kroeg, ook wel gezellig maar niet top vond ik. In Argeles zelf zijn allemaal leuke kraampjes met sieraden, dus als je sieradenverslaafd bent (zoals ik) kan je je lol op. Ik ben ook 1 nachtje naar Lloret geweest vanuit Argeles, hoewel dat me eerst niet zo leuk leek. Het was echt heel tof! Als je naar Lloret gaat, moet je in ieder geval naar St Trop gaan!

Oud 14-04-2001, 16:34
ReiN
ReiN is offline
Ik ben er 2 keer geweest en la playa is vor mij de tofste club,
5 km van AsM ligt een heel klein plaatsje een dat is het het mooiste dorpje ooit, ben de naam even kwijt, heeft echt zo'n baai met een kasteel aan de rand. fantastisch. Verder is argeles ook gewoon leuk, alleen het zand op het strand is vervelend wat dat zijn van die dikke korrels
Oud 15-04-2001, 11:23
red violin
red violin is offline
Citaat:
ReiN schreef:
Ik ben er 2 keer geweest en la playa is vor mij de tofste club,
5 km van AsM ligt een heel klein plaatsje een dat is het het MOOISTE DORPJE OOIT, ben de naam even kwijt, heeft echt zo'n baai met een kasteel aan de rand. fantastisch. Verder is argeles ook gewoon leuk, alleen het zand op het strand is vervelend wat dat zijn van die dikke korrels

Coulioere (of hoe je het ook schrijft)?
Oud 15-04-2001, 15:41
Stacey
Stacey is offline
Citaat:
red violin schreef:
Hier heb je even wat te lezen.....

Ik ben vorig jaar naar Argeles geweest met 5 vriendinnen. Het was echt toppie! Wij zaten op camping front de mer en dat was wel een van de centraal gelegenste campingen (zijn er in totaal 20 ofzo). Equinox is juist erg ver van het centrum... We zaten in een huurtent van Holiday-express en dat is NIET aan te raden. Die tenten waren superklein en erg vies van binnen (bruin smeer enzo). Echt heel goor. Dus ga met een eigen tent of in een hotel of appartement!!! De tenten van Tentotel waren wel iets beter (groter)... Het is leuk om vanuit Argeles een keer naar Barcelona te gaan. Topstad! Raften heb ik ook gedaan in de pyreneeën, was ook leuk, maar als je kunt kiezen tussen raften en hydrospeeden zou ik toch hydrospeeden willen aanraden. Je moet ook echt een X-travel card kopen bij je organisatie als dat kan, want daarmee krijg je dus allemaal korting en dat is zeker de moeite waard. De leukste discotheek, La Playa, kost bijvoorbeeld 20 gulden entree, maar met zo'n kaart (40 per week) is hij gratis. Je kunt ook met zo'n kaart 2 drankjes voor de prijs van 1 halen. (Een colaatje ofzo kost ongeveer 6 gulden.) Queops is ook een leuke discotheek en de Kroeg is een Hollandse kroeg, ook wel gezellig maar niet top vond ik. In Argeles zelf zijn allemaal leuke kraampjes met sieraden, dus als je sieradenverslaafd bent (zoals ik) kan je je lol op. Ik ben ook 1 nachtje naar Lloret geweest vanuit Argeles, hoewel dat me eerst niet zo leuk leek. Het was echt heel tof! Als je naar Lloret gaat, moet je in ieder geval naar St Trop gaan!

hhmmmm wij zitten dus in dezelfde tenten als jullie en het is al geboekt :´(... Die kaart is idd niet erg duur.... 40,- per week... maar wij zitten er 10 dagen dus dan moet je zeker weer voor 2 weken betalen??
Wij willen ook 1 nachtje naar Lloret ... ga je dan alleen s´avonds of ook overdag ....
voor de rest is het heel gaaf om zo´n reactie te lezen hebben wij ook weer een beetje een beeld van waar we naar toe gaan
tnx!!
Oud 17-04-2001, 21:55
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
red violin schreef:

klopt ja dat was het,
ik zou daar wel willen wonen.

Oud 18-04-2001, 16:22
red violin
red violin is offline
Citaat:
Stacey schreef:
hhmmmm wij zitten dus in dezelfde tenten als jullie en het is al geboekt :´(... Die kaart is idd niet erg duur.... 40,- per week... maar wij zitten er 10 dagen dus dan moet je zeker weer voor 2 weken betalen??
Wij willen ook 1 nachtje naar Lloret ... ga je dan alleen s´avonds of ook overdag ....
voor de rest is het heel gaaf om zo´n reactie te lezen hebben wij ook weer een beetje een beeld van waar we naar toe gaan
tnx!!
haha, dat jullie ook in zo'n tent zitten....Nou ja, misschien is die van jullie wel wat beter onderhouden dan die van ons toevallig....Ik ging trouwens in totaal 10 dagen, dus 2 dagen reizen met de bus en daar 8 dagen zijn. Dan is een kaart voor 1 week perfect. Wij gingen 's avonds naar Lloret geloof ik. We waren er in ieder geval een uur of 20.00 geloof ik, tot 4.00 uur.

Oud 18-04-2001, 16:26
red violin
red violin is offline
[quote]ReiN schreef:
[b]
Citaat:
red violin schreef:

klopt ja dat was het,
ik zou daar wel willen wonen.

Toch jammer dat ik daar niet ben geweest.....Vrienden gingen daar naar een schuimparty, maar dat leek me niet zo leuk, dus ik ging niet mee....
Maar ik ga later toch al in Richmond wonen (das ook zo mooi daar he, vlakbij Londen).. ...

Advertentie

Regels voor berichten