Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hm ja ik denk dat ik dat iets te duur vind.. dancevalley vind ik dan wel genoeg.. ik moet ook nog sparen voor een scooter, dus dan bewaar ik mijn geld liever daarvoor..
sorry lieve chris!! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
jij mist het, ik ben 'r zekers.......
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik weet nog nie og ik wel ga.. maar ik denk het niet, lowlands komen dit jaar maar drie of vier goede bands! en lowlands is ook ontzettend commercieel.. of was dat nou dinamo open air? whaa, help, ik ben in de war. euhm, kom later nog wel een keer terug voor comments..
xxxjes mash |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
wtf?? waaaaaarom is lowlands commercieel?????
en moet je dan meteen nie gaan?? jij bent vast zo'n beginnend "skatertje" ofzo wat ergens heeft opgepikt dat commercieel heeeel fout is!!! als er goede bands komen ga je gewoon en voor de sfeer. en als je naar een festival wilt dat niet commercieel is moet je naar t nirwana tuinfeest gaan ofzo but ehm I guess I'll be there this year again! en dancevalley ook ofcourse =) ~Life's like a dick; when it's hard fuck it!~ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
btw voor de mensen die hadden gehoord dat LL naar Assen ging ..... effe een nieuwtje ..... Lowlands blijft waarschijnlijk nog 4 jaar in de lage landen van Biddinghuizen
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop VS Lowlands Young Predator | 125 | 31-07-2006 01:16 | |
Eten & Drinken |
wat/waar eten veganisten op lowlands? dark princess | 9 | 15-08-2005 17:58 | |
Muziek |
Goed nieuws voor de muziekfans op Lowlands IEMOW-KOR | 58 | 07-10-2004 09:31 | |
Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 20:46 | |
Muziek |
Lowlands vs. Pukkelpop pleemonster | 48 | 08-08-2002 23:08 |