Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar gewoon op ebay zetten en kijken wat mensen er voor beiden, zet hem b.v. niet in de V&B van tweakers.net daar weten ze namelijk meer van pc's af en merken ze dat ze genaait worden ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ontopic: de prij is denk ik wat lastiger. als er leuke spullen in die server zitten (dikke scsi controller oid) dan kan de prijs wel wat fluctueren. zoek eens uit wat er percies in zit. verder lijkt het me niet waarschijnlijk dat het een www.ibm.com/cgi-bin/ncommerce/CategoryDisplay?cntrfnbr=1&cgmenbr=1&cntry=036&lang=en_AU&cgrfnbr=2058 876]IBM e-server X series 220x [/URL] is. tenminste op die site staan ze dr alleen met rdram. en die van jou heeft sdram. -de postbode-
|
![]() |
Wat voor een NIC zit er in?
De videokaart boeit geen aarsch, daar gaat het helemaal niet om bij een bak als deze. Dit is duidelijk als server bedoelt. Iemand die deze bak koopt zal het niet veel interesseren wat voor videokaart er in zit. Al zit er geeneen in, who cares ![]() Best een aardig bakje, zou 'm gauw verkopen. Zeker leuk als serieuze thuisserver. Hoe eerder, hoe beter. Want hoe meer hij nog waard is. Wordt alweer snel out of date.
|
Ik heb nog een pc staan, k ben ook wel benieuwd wat die waard is
![]() Het is een Olivetti (ooit eens gekocht bij zoon pc prive project) Houd je vast: Pentium I - 75Mhz processor 40 MB ram ofzow 400 MB harde schijf 2x CD ROM 11" inch beeldscherm ofzow (iig heel weinig) De pluspunten zijn: - Hij doet het nog - Wordt over 250 jaar geld waard - Je kan er mee painten - En kladblok werkt ook nog - Win 95 uiteraard (hoewel er origineel 3.11 opstond ![]() Iemand een idee hoeveel dit nog waard is? K dacht zelf zo aan 3 paperclips en een punaise?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Alleen zorgen dat je aan 2 ISA netwerkkaartjes kunt komen.
|||
Citaat:
Hij biedt hier een server aan. _niet_ een game-station. Nouja... bieden.. Hij vraagt hoe veel hij er voor kan vragen ![]() maar iig. een videokaart boeid niet, en is nu al vaak genoeg gezegd in dit topic, Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Met router (eigenlijk: gateway) kun je je internet delen met meerdere computers, dus met meerdere computers tegelijk internetten op dezelfde verbinding. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Erg populair bij mensen die een snelle ADSL-verbinding hebben en op meerdere computers thuis willen internetten. Een FreeSCO of Linux/UNIX router is daar uitermate geschikt voor. ![]() ASCII: Code:
< INTERNET > | | < 486 Router > | | HUB/SWITCH \ \ PC1 PC2 ![]()
Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 20:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb ik ook... een gamecomputer en een desktop computer om op te chatten. =)
||
Citaat:
Hehe nah ik chat niet zoveel hoor. Eigenlijk maar met één iemand =) Maar als ik aan het gamen ben is tussendoor chatten wel handig..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Wat is pc nog waard deczo | 15 | 09-01-2007 11:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Software & Hardware |
[Hardware] Is dit een redelijke computer? Choke | 14 | 07-12-2003 11:47 | |
Software & Hardware |
Geen ADSL / kabel beschikbaar, wat zijn de beste alternatieven >> draadloos internet? Orion16 | 10 | 04-01-2003 14:56 | |
Software & Hardware |
Wat is deze PC nog ongeveer waard?? Atje85 | 21 | 12-12-2002 12:08 | |
Software & Hardware |
,-=' wat is dit nog waard '=-, Verwijderd | 5 | 04-12-2002 17:17 |