Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2001, 22:30
The Offender
The Offender is offline
ik ga ze volgende week eten en ik heb er best zin in, maaruh zit er eigenlijk nou iets gevaarlijks aan?? zoals in een trip blijven hangen.
zijn er trouwens nog beter als Hawaïaanse doodskopjes???
Advertentie
Oud 18-04-2001, 14:04
Isa
Isa is offline
Citaat:
The Offender schreef:
ik ga ze volgende week eten en ik heb er best zin in, maaruh zit er eigenlijk nou iets gevaarlijks aan?? zoals in een trip blijven hangen.
zijn er trouwens nog beter als Hawaïaanse doodskopjes???
zie ook www.shroomery.org/

Oud 19-04-2001, 11:36
Verwijderd
tjezus wat ben jij D O M!

ik ben een 'evaren' paddotripper, neem geen hawaiiaanse de 1ste keer, je moet de MEXICAANSE hebben. En o wee als je ze eet terwijl je gaat feesten, ik kan je voorspellen dat je feestje eindigt op de ehbo van het dichtsbijzijde ziekenhuis...

het is geen xtc!! ga lekker het bos in, naar het strand, whatever als er maar geen mensen zijn, want je wordt gegarandeerd horendol.

Paddo's zijn niet onschuldig! Ze zijn heavier dan je kennelijk denkt.
reply aub
Oud 19-04-2001, 15:17
The Offender
The Offender is offline
We gaan ook zeker de bossen in en ik neem ook maar een halve portie. En we roken van tevoren een jointje dus alles komt goed...toch??
Oud 19-04-2001, 15:27
Woutz
Woutz is offline
Misschien moet je jezelf eerst verdiepen in het paddogebeuren voordat je jezelf in het diepe gooit?
Oud 19-04-2001, 18:51
The Offender
The Offender is offline
wat nou verdiepen??? gewoon lekker paddo's eten en vetttt trippen. alleen dit is de eerste en de laatste keer
Oud 20-04-2001, 12:12
Woutz
Woutz is offline
Citaat:
The Offender schreef:
wat nou verdiepen??? gewoon lekker paddo's eten en vetttt trippen. alleen dit is de eerste en de laatste keer
Ach je moet het zelf weten

Oud 20-04-2001, 12:21
Isa
Isa is offline
Citaat:
The Offender schreef:
We gaan ook zeker de bossen in en ik neem ook maar een halve portie. En we roken van tevoren een jointje dus alles komt goed...toch??
DUS komt het goed? Hoezo dat nou? Jointjes versterken de werking van paddo's alleen maar. Bij 99 % tenminste. Slechts 1% zegt dat een joint hun trip juist afbreekt.

En ik raad je aan om naar die site te gaan die ik opschreef en dan precies uit te rekenen hoeveel je nodig hebt. Er is een 'calculator' op die site om dat te doen.

Citaat:

Ach ja, wees maar dom, overschat je eigen moed maar net zoals ik dat heb gedaan. En mij is het niet goed bekomen, dat kan ik je wel vertellen. En ik had zelfs maar een 2 gram Mexicaanse op, dus ik had niet eens veel hallucinaties maar toch kreeg ik een bad trip, gevolgd door de zwaarste depressie die ik ooit heb meegemaakt, een depressie die gelukkig slechts 1 a 2 weken duurde. Ik wil niet weten wat er was gebeurd als ik direct 3 gram of meer had gegeten.
En verder, volg de raad van Seven77 op en eet bij je eerste keer MEXICAANSE en zeker geen HAWAIAANSE paddo's.

Oud 21-04-2001, 12:16
Spacey
Spacey is offline
ik zou zeker geen joint nemen van te voren.
je moet alleen drugs samen gebruiken als je van beide drugs al veel ervaring hebt en dan nog moet je het met overweging doen. vind ik.
Oud 21-04-2001, 12:49
The Offender
The Offender is offline
Normaal rook ik met mijn vrienden nog al wat jointjes ja, maaruh nu we dit gaan doen (paddo's eten) wil het niet zeggen dat ik een hele joint van tevoren rook. Ik neem gewoon een paar hijsjes om in een goede stemming te komen. dus ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in.

PS: een vriend van mij had twee jaar geleden toen hij 15 was ook een halve portie van die hawaiiaanse doodskopjes gegeten en dat was hem goed bevallen.
Oud 21-04-2001, 14:15
Verwijderd
grote kans dat je met een joint over je nek gaat, dat gaat niet goed, en waarom zou je? Met een paddo wordt alles intens, van een joint wordt je alleen maar suf.
Oud 22-04-2001, 11:29
The Offender
The Offender is offline
dan geen joint...
Oud 22-04-2001, 11:46
Isa
Isa is offline
Citaat:
Seven77 schreef:
grote kans dat je met een joint over je nek gaat, dat gaat niet goed, en waarom zou je? Met een paddo wordt alles intens, van een joint wordt je alleen maar suf.
nou, ik vind van niet hoor. Wiet verscherpt de zintuigen bij mij juist.

Oud 24-04-2001, 08:54
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
Ik heb de 1e keer ( tot nu toe de enige keer ) ook mexicaanse genomen, een hele portie en ik ben een meisje, dan blijkt je trip ook heviger te zijn en geez, ik was ver!! Ik vond het echt dóódeng! Daarna heb ik er wel geprobeert van te genieten

Maar alsjeblieft, ga niet feesten idd wat hierboven al geschreven staat. Ik lag met mijn vriend op een donkere kamer met z'n 2-en op bed en daar was al te veel lawaai van de mensen boven en er was al zoveel om helemaal raar van te worden. Teveel mensen om je heen word je raar van.

Vrienden van mij willen het ook proberen en die wilden het op lowlands gaan doen. Das echt héél dom. Daar is continu geluid en vréselijk veel mensen, daar vraag je erom in een bad trip te komen. Dus doe dat echt nooit.

Binnenkort gaan we met die vrienden die het op lowlands wilde doen de duinen in, lijkt me een stuk veiliger.
Oud 24-04-2001, 09:29
Gewoon met bekende doen en bak suiker bij de hand. En niet de eerste keer op straat doen of zo, binnen of op rustige plaats.
Oud 24-04-2001, 21:24
JaZzYjEfF
JaZzYjEfF is offline
is dat paddo slikken echt zo vet?? ik heb het nog nooit gedaan..answer please !!
Oud 27-04-2001, 11:32
The Offender
The Offender is offline
hmmmm morgen...paddo's eten en lekker trippen!!!!!
Oud 27-04-2001, 12:55
stylo girl
stylo girl is offline
jongens, laat ik er even tussenkomen!! je kan het ook gewoon helemaal niet doen, ik bedoel: straks raak je in zo'n psychose en kom je er niet meer uit, ik ken iemand die dat heeft meegemaakt en daar kom je je hele leven niet meer uit!! Waarom zou je je hele leven verpesten door een avondje plezier???
maar ja....de keus is aan jullie, je kan het toch ook bij blowen laten, waarom zijn jullie nu al opzoek naar meer?
Oud 27-04-2001, 15:15
The Offender
The Offender is offline
we hebben ze vandaag gehaald.....ennuh het zijn MEXICAANSE....dus geen HAWAIIAANSE.
Oud 05-05-2001, 13:49
Isa
Isa is offline
Citaat:
The Offender schreef:
we hebben ze vandaag gehaald.....ennuh het zijn MEXICAANSE....dus geen HAWAIIAANSE.
mooi zo, das minder gevaarlijk. Al getript ondertussen?
Zo ja, hoe was het?

Oud 05-05-2001, 17:03
Verwijderd
hmmmz.

hopelijk heeft ie het overleefd!
Oud 06-05-2001, 14:05
Isa
Isa is offline
waarom antwoord ie nou niet?
Oud 06-05-2001, 16:57
Mook
Mook is offline
hmm.. de eerste keer dat ik paddo's deed (mexicaanse) was echt DE dag van het jaar. Het was harstikke mooi weer, we hebben bovenop een berg gezeten in het bos (ja we hebben een bos in het centrum van Heerlen, chill he) echt alles was ZOOOOO MMMMOOOOOOOOOIIIII en lekker warm en keigezellig, lekker jointjes roken tussendoor. Ik voelde me echt wel heerlijk.

geen olifanten gezien ofzo helaas, terwijl ik toch wel een dikke portie ophad
Oud 07-05-2001, 08:19
Isa
Isa is offline
Citaat:
Mook schreef:
hmm.. de eerste keer dat ik paddo's deed (mexicaanse) was echt DE dag van het jaar. Het was harstikke mooi weer, we hebben bovenop een berg gezeten in het bos (ja we hebben een bos in het centrum van Heerlen, chill he) echt alles was ZOOOOO MMMMOOOOOOOOOIIIII en lekker warm en keigezellig, lekker jointjes roken tussendoor. Ik voelde me echt wel heerlijk.

geen olifanten gezien ofzo helaas, terwijl ik toch wel een dikke portie ophad
kun je wat gedetailleerder zijn? vinnet wel interesting.
Oud 07-05-2001, 17:07
The Offender
The Offender is offline
Nou we hadden van tevoren met zijn alle toch nog zo'n 4 joints gerookt.
Daarna gingen we dus paddo's eten, ikzelf had iets meer dan een halve portie op. En de enigste effecten ervan, waren dat ik veel lichter in mijn hoofd werd en spontane lachbuien.
Wel merkten ik als ik mijn ogen sloot en mij concentreerde dat ik wel zeer vage dingen zag.
Advertentie
Oud 08-05-2001, 00:53
M@TRIX
M@TRIX is offline
moet je doen in de efteling.. paddos.. dan kom je net als ons op het geniale idee om de vogelrok in te stappeh... meel te pakke en dat in die rotvaart los te late.... het leukste komt pas als je in het licht komt...
hehehe

dan zie je al die witte koppe...
en de bewaking die je harthandig t park uitgooit...
daag 40 piek....
Oud 08-05-2001, 13:04
Isa
Isa is offline
Citaat:
The Offender schreef:
Nou we hadden van tevoren met zijn alle toch nog zo'n 4 joints gerookt.
Daarna gingen we dus paddo's eten, ikzelf had iets meer dan een halve portie op. En de enigste effecten ervan, waren dat ik veel lichter in mijn hoofd werd en spontane lachbuien.
Wel merkten ik als ik mijn ogen sloot en mij concentreerde dat ik wel zeer vage dingen zag.
wat is een halve portie? hoeveel gram?

Oud 08-05-2001, 14:23
The Offender
The Offender is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

als je voor een geeltje mexicaanse paddo's gaat halen is één portie. dus een halve portie is 12,50 gulden

Oud 09-05-2001, 12:04
Isa
Isa is offline
Citaat:
The Offender schreef:
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

als je voor een geeltje mexicaanse paddo's gaat halen is één portie. dus een halve portie is 12,50 gulden

ik vroeg hoeveel gram, niet hoeveel gulden.
Advertentie

Regels voor berichten