![]() |
|
Idd je moet niet zo vasthouden aan "er is een kans op zwangerschap" want de pil is voor 99% veilig en als je om die ene procent krampachtig gaat doen en sex vermijdt, of double-dutch doet of driedubbel voorbehoedsmiddel dan is de sex al niet meer natuurlijk en heel krampachtig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
op tegen is om jezelf te beschermen, als je denkt dat sex dan ineens onnatuurlijk is, natuurlijk is dat niet normaal, maar als je weet wat je allemaal kan krijgen tegenwoordig, is t dan zo n moeite om een condoom om doen? dat is hooguit een paar seconden werk, nou ik heb nog geen jongen gezien die daar een slappe van kreeg van die paar seconden, als je t bij 1 iemand doet snap ik t nog wel, dat je t zonder doet, maar bij elk vriendje? Nu ga ik binnnekort ook stoppen met mijn vriend en de condoom, maar dat is een feit apart |
![]() |
|
hmm eigelijk al 4 keer voorgevallen maar 3 keer niets gebeurt en ja nu de 4de keer heb ik nog niet getest omdat het nog maar 2 dagen geleden is
![]()
||
Citaat:
Wat ik al zei, van 1 keer kan ik het begrijpen, maar vier keer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dan lijkt t me wel vrij logisch dat een jongen seks heeft zonder condoom... Wel lomp van het meisje om er niet aan te denken...
Kheb t iig nog niet onveilig gedaan. Kheb nog maar één sekspartner gehad, en daarmee ben k 2 jaar samen geweest, hij had ervoor 3x seks gehad met t zelfde meisje en met condoom en ze waren beide nog maagd, ik ben aan de pil.... Maar als k seks zou hebben, zou k wel denken aan een condoom, je weet nooit waar die gast al heeft gezeten met zen ding ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Is zijn keuze ![]() En idd, het kan iedereen gebeuren, maar weet je, je kan ook overreden worden door een auto of weet ik veel wat ![]() Maar op zich heb je wel gelijk, beter voorkomen dan genezen ![]()
||
Citaat:
(naar aanleinding van je antwoord bij het SOA-testen topic ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zou alleen onveilige sex (alleen pil) kunnen hebben als ik het meisje heel goed ken, en als ik zeker weet dat ik van haar geen SOA zou kunnen krijgen. sex tijdens one-night-stands (doe ik sowieso niet aan) zou altijd met condoom moeten.
kerels (en meisjes) die dan geen condoom gebruiken, om wat voor een reden dan ook, vind ik onwijs dom. of je hem nou vergeten bent of dat je het lekkerder vindt zonder, altijd een rubber om!
|
Verwijderd
|
Ja dus.. Nooit zonder de pil.. Mja, bij mn eerste vriendje waren we allebei maagd, geen kans op SOA's dus.
Bij mn tweede vriendje ben ik gewoon een ontzettend stomme doos geweest. Ik weet niks van zijn seksverleden eigenlijk, en toch zonder condoom gedaan.. omdat ik te scheiterig was om te zeggen dat ik met condoom wou.. ja, en dan was de eerste keer zonder, en dan durfde ik het niet alsnog te gaan eisen enz. Heel stom dus gewoon. Bij mn derde vriendje zijn we heel braaf helemaal veilig begonnen.. maar dit was een relatie van 20 maanden, uiteindelijk zijn we daarbij ook zonder gegaan. Ik heb nu eigenlijk nogal spijt, vooral van bij mn 2e ex.. Ik snap niet dat ik dat niet durfde te zeggen, hoe stom???? Ik heb laatst bij de dokter geïnformeerd, hij heeft een boekje meegegeven. Het is inmiddels namelijk allemaal nogal een tijd geleden, dus van veel SOA's had ik al wat gemerkt. Echter, las ik, kun je bij bijna allemaal ook geen symptomen hebben. Ik ga wanneer ik weer bij mn moeder ben (ik wil niet dat mn vader dit weet) weer naar de dokter voor een SOA test.. Ik heb ook een AIDS test aangevraagd, dus binnenkort even naar het ziekenhuis voor een bloedprik. Mja.. ik ben dus gewoon stom geweest, en maak me nu dus ook best wel zorgen.. Ik ga iig met niemand meer naar bed voor ik zeker weet dat ik helemaal clean ben.. en nooit meer zo stom/schijterig doen. Jeetje.. dat ik dit durf neer te zetten.. kschaam me dr best wel voor, maar ik heb aan de andere kant zoiets van ja, had ik maar niet zo stom moeten zijn. Ik was heel onzeker toen, het ging slecht met me. Geen excuus natuurlijk. Ik ben nu verstandiger, dat weet ik zeker.. Ik hoop ook dat andere mensen dr een les uit halen, het is echt niet fijn zo in de stress te zitten! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb eigenlijk nog nooit met condoom sex gehad...
bij mijn eerste vriend was het zijn eerste keer en mijn eerste keer bij mijn huidige vriend was het zijn eerste keer, en ik had daarvoor alleen sex gehad met mijn ex-vriend, waarbij het voor allebei de eerste keer was... die twee dingen zouden de kans op soa's nihil moeten maken... maar het klopt niet helemaal, want als je verder zo denkt dan kan niemand ooit soa's krijgen ik gebruik wel de pil natuurlijk... en ehm... die 99,7 % dat het veilig is... dat is niet voor iedereen, voor de meeste mensen is het al gauw 99,999 % veilig, en voor sommigen maar 40 %... dus 'de pil werkt niet, want ik ken iemand die de pil slikt en toch al twee keer zwanger werd' gaat niet op... dan is diegene 'immuun' voor de kunstmatige hormonen |
![]() |
||
Citaat:
|
Maar nou vind ik het intressant om te horen waarom dat dan 4 keer fout kan gaan?
Wat ik al zei, van 1 keer kan ik het begrijpen, maar vier keer hmm eigelijk niet echt aan gedacht op die momenten ben je te druk bezig en dan staat meestal mijn verstand op 0
|
Verwijderd
|
Ik vind het best wel slecht om het onveilig te doen, ookal ben je in een ''verstand op nul bui'' vind ik dat je toch maar zo verstandig moet zijn, op zo'n moment, hoe lullig het ook kan zijn, even een condoom te pakken/ om te doen.
Ik doe het met mijn vriend niet (meer) met condoom, maar ben aan de pil, en ik ben de1e voor hem (en hij voor mij), dus geen gevaar. |
![]() |
|
Bij mijn vorige vriend ( die mij ook ontmaagd heeft ) heb ik het
wel altijd met pil en condoom gedaan. Gewoon voor onze geruststelling en hij was ook al met meerdere meisjes naar bed geweest. Wat dat betreft kan ik dus eigenlijk geen soa's opgelopen hebben. Mijn huidige vriend en ik doen het zonder condoom, alleen met de pil. Ik kan dus eigenlijk geen soa hebben en mijn vriend was voor mij nog maagd, dus ook weinig kans op soa. Wel zit ik nu dus elke maand te stressen of ik wel ongesteld ga worden, maargoed ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête: Jeugdcriminaliteit Erbenda | 35 | 11-02-2013 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Werk, Geld & Recht |
enquête over de Arbo -> Even invullen! ~Golvend Badeendje~ | 27 | 05-10-2003 11:04 |