Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2001, 23:21
Breda
Breda is offline
Ik ga komende zomervakantie naar lloret de mar, en nu wil ik graag andere ervaringen weten van anderen, wat ik daar nu precies kan verwachten (en dan bedoel ik niet of je daar mooie bergen hebt om te bewandelen ofzo ) ..welke discotheken daar bijv. relaxed zijn etc...en aangezien het doel van de vakantie meisjes versieren en bruin worden is .. wat is de gem. leeftijd van de meisjes daar en ik hoor veel mensen zeggen dat de verhouding jongens/meisjes daar 60-40% ofzo is..zit hier enige kern van waarheid in of is het gewoon gelul?

Mzzl
Advertentie
Oud 12-05-2001, 23:22
Zyndel
Zyndel is offline
en wat heeft dat met sex te maken?
-- ja, ik snap het wel, maar hoort het hier op het forum? --
Oud 12-05-2001, 23:29
Pinoaapeend
Pinoaapeend is offline
neukeeeeeeeeee
Oud 13-05-2001, 09:51
chanel
chanel is offline
Citaat:
Pinoaapeend schreef:
neukeeeeeeeeee
hoezo : 'dit klinkt wanhopig?'

Chanel

Oud 13-05-2001, 12:43
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
Breda schreef:
Ik ga komende zomervakantie naar lloret de mar, en nu wil ik graag andere ervaringen weten van anderen, wat ik daar nu precies kan verwachten (en dan bedoel ik niet of je daar mooie bergen hebt om te bewandelen ofzo ) ..welke discotheken daar bijv. relaxed zijn etc...en aangezien het doel van de vakantie meisjes versieren en bruin worden is .. wat is de gem. leeftijd van de meisjes daar en ik hoor veel mensen zeggen dat de verhouding jongens/meisjes daar 60-40% ofzo is..zit hier enige kern van waarheid in of is het gewoon gelul?

Mzzl
Pfffff, als dat je beweegreden is om op vakantie te gaan.

Sorry hoor, maar hier was een wekelijks programma op TV "Alle remmen los" waar ze mensen volgden die op plaatsen op vakantie waren zoals Lloret de lmar, Ibiza ... En ik vond het walgelijk. Djeezes ...

De mensen die daar rondliepen, ik vond het stuk voor stuk zieligaards, zuipen, neuken, slapen en de volgende dag opnieuw.

BAH!!!
Oud 13-05-2001, 12:45
Koen
Koen is offline
Ik begrijp de achterliggende gedachte van dit topic wel, maar desondanks vind ik niet dat hij hier hoort.

The Afterparty lijkt mij een geschikter forum voor dit soort zaken.

--> The Afterparty.
Oud 13-05-2001, 13:49
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
in Lloret, ibiza: uitgaan= zuipe, elke dag een ander neuken en slapenoverdag op het strand

Regels voor berichten