Advertentie | |
|
![]() |
|
De klasgenoten van het jongetje gezien te hebben, zou het jongetje in ieder geval allochtoons geweest kunnen zijn.
Wat boeit het ook. Ze moesten die dader eens flink de stuipen op het lijf jagen door jager-konijn met hem te spelen. Hij/zij rent vooruit en de politie-agenten mogen hem bang maken door zo'n beetje overal te schieten. Hah. sorry ![]() |
![]() |
|
Het staat in het Rotterdams Dagblad, die jongen heette overigens Seder Soares
Het was gebeurd in een van de vele 'probleemwijken' van Rotterdam, waar veel overlast wordt veroorzaakt door jongeren...misschien was hij er ook zo een? En was dit de druppel die de emmer deed overlopen ![]() Zo staat het in het RD |
![]() |
|
Moet ie geen sneeuwballen gooien. Ik zal niet zeggen, sua culpa, zijn fout, want iemand doodmaken is nooit te verantwoorden. Echter moet ik wel toevoegen dat ik, als ik zie hoe ik af en toe tot het uiterste gedreven word door kinderen van die leeftijd die sneeuwballen gooien vlak over mijn hoofd, die vuurwerk afsteken twee meter van mij vandaan, als ik dat zie, dat ik mij dan kan voorstellen dat er eens een agressieve persoon komt die een wapen bij de hand heeft en hen woedend neerknalt. Wat niet, voor de onoplettende lezer, zegt dat ik dat zou doen, of dat ik dat goedkeur, want het is verschrikkelijk.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vrijlaten op de Dam, en het een week van tevoren op internet / radio / tv / kranten / politie-bureau's / militaire bases aankondigen. ![]() Moeten ze met kinderverkrachters enzo trouwens ook doen. |
![]() |
||
Citaat:
Nog steeds geen reden om iemand dood te schieten, nee. |
![]() |
||
Citaat:
dat vroeg ik me ook al af ik merk het zelf ook in mijn straat, en dat is nog een redelijk rustige straat het respect van jongeren voor ouderen is weg, voor anderen in het algemeen sommige extra lastige jongeren, en helaas gaat het dan vaak om VMBO-Jongeren, die vaak in grote mate worden opgehitst door maatschappelijke hang en neiging, zijn op deze leeftijd lastig en onhandelbaar. |
![]() |
||
Citaat:
Het jongetje is in ieder geval wél een allochtoon (niet dat dat mij iets uitmaakt, het blijft schandalig). Voor Serder is overigens ook een condoleance register geopend. Je kunt het hier vinden.
Laatst gewijzigd op 03-02-2003 om 17:54. |
![]() |
|
![]() |
JA hij was allochtoon maar NEE hij was niet een van die jongeren
NEE hij heeft niets erin gedaan want ze gooiden naar auto's en die auto had niets! GODVERDOMME wat kan ik kwaad worden op van die achterlijke opmerkingen van jullie sjongejonge nou en dat hij allchtoon was hij zat toevallig op HAVO en deed het goed was een rustige jongen voetbalde deed gewoon rustig hield zich verder met niks slechts bezig alsof iedereen die in die buurt woont meteen slecht is jullie moeten GODVERDOMME je bek dicht houden met je kutvooroordelen als je niks ervan weet. Lopen zo blij vrijdenkend te doen met je neeeheee ik ben wel blank maar ik ben heeeel vrijdenkend en dan TOCH met van die kutopmerkingen komen opdonderen met jullie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het echt verschrikkelijk dat hen dat moet overkomen. Zij verdienen dat het minst van alle mensen op deze godvergeten aardbol. denk na voor je zo'n opmerking maakt. O. weer zo'n allochtoon. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had t over de dader hoor ![]() Niet het slachtoffer, wat boeit dat nou offie zwart wit geel of groen is, die gast is gewoon doodgeschoten door 1 of andere debiel ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb t gvd over de dader!! Niet over t slachtoffer, wat boeit mij dat nou offie zwart of wit is. ![]() ![]() Zo een jongen wordt gewoon neeregknald door 1 of andere domme idioot ![]() En zo te zien was het een gewone normale jongen, wat het gebeuren nog erger maakt |
![]() |
|
En mijn opmerking over de mogelijkheid of het slachtoffer een allochtoon kon zijn, was omdat men meteen over de dader begint te zeiken van "oh, hij (zij?) is vast en zeker een allochtoon" en aangezien ik daar zooooo misselijk van wordt, want zo zie je maar weer: een allochtoon kan ook een slachtoffer zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Van die stomme nerds met te weinig hersencellen. En het boeit verder niet of het een allochtoon is of neit, het is gewoon DIEP TRIEST dat dit nog KAN gebeuren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vandaar ook jou: ![]() Ach,... atje,.. we worden verkeerd begrepen...... snik snik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar al die Fortuyn-nerds zullen nu wel denken ''wat boeit mij het'', ze schieten elkaar maar lekker af. Zulke mensen zijn het gewoon meestal ![]() (als de dader een allochtoon blijkt dan he..) En sorry dat ik zei dat je generaliseerde, t was niet echt duidelijk ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat is wel logisch maar als ze het in het buitenland kopen of zo.Dat zou ook gewoon verboden moeten worden
|
Verwijderd
|
'how do I say goodbye, why is it always the good ones that have to die?'
Weer een idioot die zichzelf niet in de hand heeft. Weer een slachtoffer van wat men met 'zinloos' geweld aanduidt. Na Joes Kloppenburg, Daniël van Cotthem, enfin, noem ze maar op weer een onschuldig slachtoffer, dit keer een 13-jarig jochie. What's next? Een kleuter die door één of andere gek inelkaar geschopt wordt? |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat je dan weer niet hoort is wat voor iemand dat kereltje was. Als ik kijk naar het overgrote deel van de 13-jarigen in mijn omgeving, dan kan ik me goed voorstellen dat er iemand op een gegeven moment zo gefrustreerd raakt dat 'ie net niet de neiging om zo'n jong neer te schieten kan weerstaan. Hoe vaak heb ik mezelf wat dat betreft wel niet moeten inhouden.
Misschien zat er toevallig wel meer ijs dan steen aan die sneeuwbal. Misschien was het niet één sneeuwbal maar was dit al nummer 100. Misschien was het niet zomaar een sneeuwbal (of 100) maar zat dat jongetje die vent al weken lastig te vallen met die kutsneeuw. Ik vind 't een beetje slap om te gaan roepen 'oh wat zielig, dus opsluiten die vent, voor eeuwig!' Iemand doodschieten gaat natuurlijk te ver, moord heet dat, en daar bestaat een straf voor, maar ik hoef 'm niet te lynchen. Als het slachtoffer zo'n standaard sneeuwballenkutje was dan zal ik 'm sowieso niet missen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Weer steekpartij tussen vmbo-scholieren Love & Peace | 353 | 09-11-2007 15:57 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Islam TefnachT | 285 | 16-06-2002 16:09 |