Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zij zijn dan blijkbaar dus net zo 'erg' als ik. Het zijn zelf dus ook gewoon mode-pikkies en rodelaars en maken zich dus net zo druk als ons over hoe we eruit zien qua kleding in hun subcultuur. en dan maar steeds zeggen 'Ohh ik ben un gothic en ik draag dus lekker wat ik wil, ik hou me daar niet mee bezig' Haha ik vind het soms maar rare mensen hoor (niet allemaal hoor) Nou kom maar op met kritiek.. ![]() |
![]() |
|
ik heb een hekel aan die buitenlanders die niet weten wat ze met hun zaterdagavond aan moeten en dus een beetje op straat gaan rondhangen
![]() ![]() daardoor durf ik er niet meer langs, klinkt zielig maar ik heb er geen zin in om achterna gezeten te worden door die gasten
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
zoals de waard is vertrouwd ie z'n gasten..
||
Citaat:
fiets je ook om alle groepjes niet-getinte mensen heen?
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik haat mensen die denken dat ze afgestudeerd socioloog zijn en op fora hun "100% correcte" visie op een cultuur posten.
mensjes, laat elkaar lekker met rust, doe wat je leuk vind, en steek geen kippen in de fik.
|
racisten
en dat ze dit ook nog lopen te showen en dus laten zien dat anderen discrimineren om hun huidskleur?!?!en dan bedoel ik dus kaal, lonsdale, strakke spijkerbroek, zwarte kistjes met WITTE veters, dan zijn ze dus echt wel racist. Niet dat ze witte veters in zwarte schoenen mooi vinden; white power... stoer zeg, dan ben je vet, als je trots bent op zulke lompe ideeën; je zegt dus eigenlijk: ik ben dom, en heb de allerlaagste opleiding gehad die er bestaat (of helemaal geen) dus ik kan eigenlijk niet logisch denken, maar anderen mensen haten om hun huidskleur lijkt me wel een coole stroming om bij te horen, want andere vrienden kan ik waarschijnlijk toch niet krijgen want ik heb geen hersens in mn kop, laat ik dus maar iets op mijn niveau zoeken ![]() zucht.....ik haat dus domme mensen die dom lopen te doen zeg maar, of nee... ik heb alleen medelijden met ze.... ze kunnen er niks aan doen dat ze dom zijn, net zo goed dat je er niks aan kan doen dat je een donkere huidskleur hebt.... ik begin een nieuwe strominG!?!?! jaaaaaaaaaaaaaaaaa gericht TEGEN mensen die dom zijn, die gaan we dan discrimineren en intimideren enzo.... nu nog even een kledingstijl erbij bedenken...heb ik al aanhangerS?!? ![]() ![]() kom op wie doet er mee??? ALLEEN VOOR SLIMME MENSEN MET VWO OF HOGER
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is toch wel zó de makkelijkste weg. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
waarom zou je een hekel aan bepaalde subculturen hebben?
juist door alle verschillende culturen en subculturen word leven stukken leuker!!! hoe meer verschillende mensen, hoe meer verschillende meningen. en dus... nog veel meer discussies!! HEERLIJK!! ![]() enne.. de meeste mensen zijn veel leuker dan je van te voren verwacht. praat een paar x met ze en ze zijn heeel lief!!
||
Citaat:
ze bekritiseren jou, waarschijnlijk als een verdedigingsmechanisme, omdat ze vaak bekritiseerd worden. ik althans deed vaak bekritiseren voordat mensen mij bekritiseerden. nu heb ik gewoon overal schijt aan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
dat denk ik niet, ik snap wel wat je bedoeld, en bv Hitler was zeker niet dom, anders had hij niet zo veel bereikt. Maar zijn IDEEËN waren dom, dat bedoel ik te zeggen, zulke mensen hebben domme ideeen. Maar degenen die het gaan lopen showen lijken me niet echt slim, ik kan me niet voorstellen dat daar mensen van het gymnasium ofzo bij zitten. Als die het zijn pakken ze het slimmer aan, zoals hitler deed misschien. totaal respectloos, discrimerend en dom komt het over als je het via je kleding uit. Op die manier krijg je geen slimme aanhangers... of zit er er weer naast? dit is mijn mening...hoef je het niet mee eens te zijn.
||
Citaat:
dat zijn 4 verschillende dingen... ik ken zat intelligente maar domme mensen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik erger me aan menig alto die beweert alto (lees uniek) te zijn, maar zelf ook gewoon lekker meeloopt in de groep die omschreven wordt met de naam alto en die dan zo zeggen van "ja maar ik kleed me en doe gewoon zoals ik zelf wil". Wie hou je dan voor de gek.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Trouwens, tegenover White Power staat ook Black Power hoor..
Het zijn niet alleen de "blanken" die discrimineren of rasistisch zijn... Maar daar ging het niet over ![]() Iedereen is uniek in zijn/haar eigen groep....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer een turk of marokkaan een nederlander op zn bek slaat.. ongeacht wie schuld is.. staat het met koeie letters op de voorpagina. Wanneer een nederlander een andere nederlander in elkaar slaat staat het met kleine letters ergens op de 200ste pagina achterin Een turken of marokanen hoeven maar 1 keer iets te doen en er word gezegt door de media "het waren WEER die buitenlanders" met nadruk op "weer". Vind je het gek dat alle nederlanders nu vooroordelen hebben over hun, dat elk dingetjuh wat er fout word gedaan door hun heel zwaar word opgevat door ons. Je wanneer je toevallig 1 of 2 keer getuige was bij een vechtpartij of wat dan ook gepleegd door een turk of marokaan zijnal jouwn vermoedens bevestigd. Maar vergeet 1 ding.. er zijn nog meer turken en marokanen dan die 10 of 20 stuks die jij hebt gezien. En je vergeet nog 1 ding, er zijn ook nederlanders... maar das voor jou zo normaal dat un nederlander ook vecht.. dat je er niet eens naar omkijkt, waarom? Omdat er op dit moment heel weinig aandacht word besteed in de media aan nederlandse jongeren die ook crimineel zijn. Ik geef toe.. er zijn heel wat turken en marokanen die crimineel zijn en het zijn niet allemaal lieverdjes en ik heb zelf ook een hekel aan DIE personen, maar dat is maar een klein deel van alle turken en marokanen die hier in nederland wonen en IK scheer ze niet allemaal over 1 kam. En vraag je ook eens af waarom ze crimineel zijn.. En dan kun je nu zeggen wat lul je nou. Ik weet waar ik het over heb, ik ben zelf half nederlands en half marokkaans. Ik word door beide culturen geaccepteerd en ik weet precies wat er omgaat in beide groepen en waar de fouten liggen |
![]() |
||
Citaat:
Je zegt dat ik verder moet kijken dan krant en tv, dat doe ik juist. Ik kijk naar mijn eigen ervaring met turken en marokanen. Ik heb het ongeveer 5 keer gehad dat ik met vrienden uit school naar huis fiets of naar de stad en dat ze gewoon zonder rede beginnen te rennen en te slaan enzow. Misschien kun je je dan voorstellen dat mijn ervaringen met turken en marokanen echt slecht zijn en dat ik daarom geen beter beeld van ze krijg. Maar als eht nodig is zal ik mijn beeld echt wel bijstellen alleen is er daar nog geen aanleiding voor geweest
||
Verwijderd
|
Citaat:
hehe nou ga ik er op letten ook On topic: 3307 je hebt wel gelijk maar je kunt niet ontkennen dat er culturen zijn waar bepaald (crimineel) gedrag meer een gewoonte is dan in anderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
ikzelf kan me ergeren aan te overdreven alto's/goths....omdat ze gewoon zo graag aand8 willen af en toe en dat vind ik een beetje onzin...bij ons is de halve school opeens "alto" dan is t toch geen alto meer lijkt mij? aan dat soort mensen heb ik een hekel...die gewoon zichzelf niet zijn....en ik kan me ook ergeren aan die make-up van goths...dan denk ik ook van "doe toch normaal ofzo..." maarja ik zou er noooooit iemand op afrekenen en/of erop neerkijken....en ZEKER niet uitschelden.... heb ook weleens een hekel aan kakkers omdat ze vaak...bij mij op school tenminste...nogal arrogant zijn... Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 05-02-2003 om 17:15. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Lifestyle |
Hulp graag! Anteverta | 55 | 29-11-2002 19:45 |