Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 13:34
digitalbath
digitalbath is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
OOOOOHH mijn god wat doen we allemaal weer politiek correct...

ik heb een hekel breezer meisjes en scooter jongetjes misschien wel helenmaal op vooroordelen gebasseerd, ik kan ze iig niet luchten... ik erger me er dood aan en dat mag iedereen weten.

dat zogenaamd populaire gedoe, het wie is de grootste hoer en wie heeft de snelste scooter en kan het meeste chikkiez scoren gebeuren BAH, en alsof dat nog niet genoeg is moeten ze ook nog eens zo een taaltje spreken... " allezzzzzz koetjie?" "eej joh waars je smatje heb je der gebald ja toch auwe!" "eej kom we gaan loesoe , faya bakra gaat bari krijgen" nekschot
helemaal met je eens!
Oud 03-02-2003, 13:35
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
eztah schreef:
Ik hoor altijd dat er binnen de gothicscene ontzettend veel wordt geroddeld (voornamelijk over kleding)
Klopt dat?
ja dat zeker wel
Oud 03-02-2003, 13:54
Verwijderd
Citaat:
eztah schreef:
Ik hoor altijd dat er binnen de gothicscene ontzettend veel wordt geroddeld (voornamelijk over kleding)
Klopt dat?
Nou de gothic mensjuhs die ik ken keuren mij allemaal af omdat ik mij zogenaamd met "mode" bezig hou en let op wat wel en niet mooi is.
Maar zij zijn dan blijkbaar dus net zo 'erg' als ik. Het zijn zelf dus ook gewoon mode-pikkies en rodelaars en maken zich dus net zo druk als ons over hoe we eruit zien qua kleding in hun subcultuur. en dan maar steeds zeggen 'Ohh ik ben un gothic en ik draag dus lekker wat ik wil, ik hou me daar niet mee bezig' Haha ik vind het soms maar rare mensen hoor (niet allemaal hoor)

Nou kom maar op met kritiek..
Oud 03-02-2003, 14:07
Morphia
Morphia is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Yess
In sommige kringen, ja. Andere niet.
Oud 03-02-2003, 22:03
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
ik heb een hekel aan die buitenlanders die niet weten wat ze met hun zaterdagavond aan moeten en dus een beetje op straat gaan rondhangen
daardoor durf ik er niet meer langs, klinkt zielig maar ik heb er geen zin in om achterna gezeten te worden door die gasten
Oud 03-02-2003, 22:08
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef:
ik heb een hekel aan die buitenlanders die niet weten wat ze met hun zaterdagavond aan moeten en dus een beetje op straat gaan rondhangen
daardoor durf ik er niet meer langs, klinkt zielig maar ik heb er geen zin in om achterna gezeten te worden door die gasten
ik heb 'n hekel aan mensen als jou, die niet langs 'n groepje durven te lopen omdat ze een ander tintje hebben en dan vanwege een gebrek aan jouw kant, die andere mensen 'haat'
Oud 03-02-2003, 22:13
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef:
arm bang mensje, je klinkt als een oud wijf
Oud 03-02-2003, 22:22
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
arm bang mensje, je klinkt als een oud wijf
ik geloof dat jij iig nog nooit door zulk soort gaste van je fiets bent getrapt en een paar klappe in je gezicht heb gekregen.
Oud 03-02-2003, 22:22
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef:
w'rom zouden ze je achterna moeten gaan?

zoals de waard is vertrouwd ie z'n gasten..
Oud 03-02-2003, 22:23
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
ik geloof dat jij iig nog nooit door zulk soort gaste van je fiets bent getrapt en een paar klappe in je gezicht heb gekregen.
der zijn ook zat niet-getinte mensen die dat doen hoor...
fiets je ook om alle groepjes niet-getinte mensen heen?
Oud 03-02-2003, 22:28
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
der zijn ook zat niet-getinte mensen die dat doen hoor...
fiets je ook om alle groepjes niet-getinte mensen heen?
hangjongeren? ja..
alle? mwah nee
Oud 03-02-2003, 22:30
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
jawel hoor...ben al door "zulk soort gaste" serieus lastiggevallen geweest maar ook (en vaker) door niet-marokkanen...dus zoals m'n voorganger zegt: dan zou ik iedereen vanaf nu moeten mijden??? Misschien moet je twee keer nadenken voor je begint te veralgemenen.
Oud 03-02-2003, 22:33
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
hangjongeren? ja..
alle? mwah nee
hoe zie je dan of iemand een hangjongere is??
Oud 03-02-2003, 22:39
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
aan de galg om z'n nek, duhh
Oud 03-02-2003, 22:40
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
niet iemand, hangjongeren, dus de hele groep op dat moment...'s avonds.
Oud 03-02-2003, 22:48
Carn
Carn is offline
ik haat mensen die denken dat ze afgestudeerd socioloog zijn en op fora hun "100% correcte" visie op een cultuur posten.

mensjes, laat elkaar lekker met rust, doe wat je leuk vind, en steek geen kippen in de fik.
Oud 04-02-2003, 10:25
Krez
Krez is offline
racisten
en dat ze dit ook nog lopen te showen en dus laten zien dat anderen discrimineren om hun huidskleur?!?!en dan bedoel ik dus kaal, lonsdale, strakke spijkerbroek, zwarte kistjes met WITTE veters, dan zijn ze dus echt wel racist. Niet dat ze witte veters in zwarte schoenen mooi vinden; white power...

stoer zeg, dan ben je vet, als je trots bent op zulke lompe ideeën; je zegt dus eigenlijk: ik ben dom, en heb de allerlaagste opleiding gehad die er bestaat (of helemaal geen) dus ik kan eigenlijk niet logisch denken, maar anderen mensen haten om hun huidskleur lijkt me wel een coole stroming om bij te horen, want andere vrienden kan ik waarschijnlijk toch niet krijgen want ik heb geen hersens in mn kop, laat ik dus maar iets op mijn niveau zoeken

zucht.....ik haat dus domme mensen die dom lopen te doen zeg maar, of nee... ik heb alleen medelijden met ze....

ze kunnen er niks aan doen dat ze dom zijn, net zo goed dat je er niks aan kan doen dat je een donkere huidskleur hebt....

ik begin een nieuwe strominG!?!?! jaaaaaaaaaaaaaaaaa

gericht TEGEN mensen die dom zijn, die gaan we dan discrimineren en intimideren enzo.... nu nog even een kledingstijl erbij bedenken...heb ik al aanhangerS?!?

kom op wie doet er mee???

ALLEEN VOOR SLIMME MENSEN MET VWO OF HOGER
Oud 04-02-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef:
ik haat mensen die denken dat ze afgestudeerd socioloog zijn en op fora hun "100% correcte" visie op een cultuur posten.
En ik haat mensen die mensen die gewoon meer kennis van zaken hebben dan zijzelf haten, alleen maar omdat ze het niet kunnen hebben dat ze zelf niet voldoende kenniss van zaken hebben, daarom niet met goede, feitelijk onderbouwde argumenten kunnen komen en zich daarom maar beroepen op hun 'alto-zijn' en dingen als 'laat iedereen in z'n waarde, bemoei je niet zoveel met een ander' gaan uitkramen.

Dat is toch wel zó de makkelijkste weg.
Oud 04-02-2003, 10:45
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
nare man schreef:
En ik haat mensen die mensen die gewoon meer kennis van zaken hebben dan zijzelf haten, alleen maar omdat ze het niet kunnen hebben dat ze zelf niet voldoende kenniss van zaken hebben, daarom niet met goede, feitelijk onderbouwde argumenten kunnen komen en zich daarom maar beroepen op hun 'alto-zijn' en dingen als 'laat iedereen in z'n waarde, bemoei je niet zoveel met een ander' gaan uitkramen.

auw
Oud 04-02-2003, 10:45
Krez
Krez is offline
*shit, mij nieuwe subcultuur/style/stroming slaat nog niet echt aan...goh*
Oud 04-02-2003, 11:42
schatje_rsn
schatje_rsn is offline
waarom zou je een hekel aan bepaalde subculturen hebben?
juist door alle verschillende culturen en subculturen word leven stukken leuker!!!
hoe meer verschillende mensen, hoe meer verschillende meningen. en dus... nog veel meer discussies!!
HEERLIJK!!

enne.. de meeste mensen zijn veel leuker dan je van te voren verwacht. praat een paar x met ze en ze zijn heeel lief!!
Oud 04-02-2003, 12:02
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
3307 schreef:
Nou de gothic mensjuhs die ik ken keuren mij allemaal af omdat ik mij zogenaamd met "mode" bezig hou en let op wat wel en niet mooi is.
Maar zij zijn dan blijkbaar dus net zo 'erg' als ik. Het zijn zelf dus ook gewoon mode-pikkies en rodelaars en maken zich dus net zo druk als ons over hoe we eruit zien qua kleding in hun subcultuur. en dan maar steeds zeggen 'Ohh ik ben un gothic en ik draag dus lekker wat ik wil, ik hou me daar niet mee bezig' Haha ik vind het soms maar rare mensen hoor (niet allemaal hoor)

Nou kom maar op met kritiek..

ze bekritiseren jou, waarschijnlijk als een verdedigingsmechanisme, omdat ze vaak bekritiseerd worden. ik althans deed vaak bekritiseren voordat mensen mij bekritiseerden. nu heb ik gewoon overal schijt aan
Oud 04-02-2003, 12:04
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
Krez schreef:
racisten
en dat ze dit ook nog lopen te showen en dus laten zien dat anderen discrimineren om hun huidskleur?!?!en dan bedoel ik dus kaal, lonsdale, strakke spijkerbroek, zwarte kistjes met WITTE veters, dan zijn ze dus echt wel racist. Niet dat ze witte veters in zwarte schoenen mooi vinden; white power...

stoer zeg, dan ben je vet, als je trots bent op zulke lompe ideeën; je zegt dus eigenlijk: ik ben dom, en heb de allerlaagste opleiding gehad die er bestaat (of helemaal geen) dus ik kan eigenlijk niet logisch denken, maar anderen mensen haten om hun huidskleur lijkt me wel een coole stroming om bij te horen, want andere vrienden kan ik waarschijnlijk toch niet krijgen want ik heb geen hersens in mn kop, laat ik dus maar iets op mijn niveau zoeken

zucht.....ik haat dus domme mensen die dom lopen te doen zeg maar, of nee... ik heb alleen medelijden met ze....

ze kunnen er niks aan doen dat ze dom zijn, net zo goed dat je er niks aan kan doen dat je een donkere huidskleur hebt....

gericht TEGEN mensen die dom zijn, die gaan we dan discrimineren en intimideren enzo.... nu nog even een kledingstijl erbij bedenken...heb ik al aanhangerS?!?

eh, als jij denkt dat nazi's alleen maar laag opgeleide mensen zijn dan heb jij nog een boel te leren.
Oud 04-02-2003, 12:16
Krez
Krez is offline
Citaat:
dreadlocks schreef:
eh, als jij denkt dat nazi's alleen maar laag opgeleide mensen zijn dan heb jij nog een boel te leren.

dat denk ik niet,
ik snap wel wat je bedoeld, en bv Hitler was zeker niet dom, anders had hij niet zo veel bereikt. Maar zijn IDEEËN waren dom, dat bedoel ik te zeggen, zulke mensen hebben domme ideeen. Maar degenen die het gaan lopen showen lijken me niet echt slim, ik kan me niet voorstellen dat daar mensen van het gymnasium ofzo bij zitten. Als die het zijn pakken ze het slimmer aan, zoals hitler deed misschien. totaal respectloos, discrimerend en dom komt het over als je het via je kleding uit. Op die manier krijg je geen slimme aanhangers...
of zit er er weer naast?
dit is mijn mening...hoef je het niet mee eens te zijn.
Oud 04-02-2003, 12:18
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Krez schreef:
dat denk ik niet,
ik snap wel wat je bedoeld, en bv Hitler was zeker niet dom, anders had hij niet zo veel bereikt. Maar zijn IDEEËN waren dom, dat bedoel ik te zeggen, zulke mensen hebben domme ideeen. Maar degenen die het gaan lopen showen lijken me niet echt slim, ik kan me niet voorstellen dat daar mensen van het gymnasium ofzo bij zitten. Als die het zijn pakken ze het slimmer aan, zoals hitler deed misschien. totaal respectloos, discrimerend en dom komt het over als je het via je kleding uit. Op die manier krijg je geen slimme aanhangers...
of zit er er weer naast?
dit is mijn mening...hoef je het niet mee eens te zijn.
maak dan onderscheid tussen slim en intelligent en dom en onintelligent...
dat zijn 4 verschillende dingen...

ik ken zat intelligente maar domme mensen...
Oud 04-02-2003, 12:22
Krez
Krez is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
maak dan onderscheid tussen slim en intelligent en dom en onintelligent...
dat zijn 4 verschillende dingen...

ik ken zat intelligente maar domme mensen...
dank je, dat bedoelde ik dus
Oud 04-02-2003, 14:24
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Krez schreef:
racisten

is dit naar aanleiding van het voorgaande over criminele buitenlanders?
Oud 04-02-2003, 14:26
Sithan
Sithan is offline
Ik erger me aan menig alto die beweert alto (lees uniek) te zijn, maar zelf ook gewoon lekker meeloopt in de groep die omschreven wordt met de naam alto en die dan zo zeggen van "ja maar ik kleed me en doe gewoon zoals ik zelf wil". Wie hou je dan voor de gek.
Oud 04-02-2003, 15:35
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
schatje_rsn schreef:
waarom zou je een hekel aan bepaalde subculturen hebben?
juist door alle verschillende culturen en subculturen word leven stukken leuker!!!
hoe meer verschillende mensen, hoe meer verschillende meningen. en dus... nog veel meer discussies!!
HEERLIJK!!

enne.. de meeste mensen zijn veel leuker dan je van te voren verwacht. praat een paar x met ze en ze zijn heeel lief!!
leuk al die verschillende culturen? die verschillende culturen zorgen voor veel criminaliteit en erg veel onveiligheid. Leuk is anders, erg anders naar mijn idee.
Oud 04-02-2003, 15:43
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef:
leuk al die verschillende culturen? die verschillende culturen zorgen voor veel criminaliteit en erg veel onveiligheid. Leuk is anders, erg anders naar mijn idee.
waar haal je dat vandaan??
Oud 04-02-2003, 15:45
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
Oud 04-02-2003, 15:47
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
de culturen die ik bedoel zijn turken en marokkanen enzo
Oud 04-02-2003, 15:52
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef:
vergeet dan ook het nederlandse white trash niet...

en het ging hier volgens mij meer over jongerenculturen....subculturen dus...
Oud 04-02-2003, 15:54
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
vergeet dan ook het nederlandse white trash niet...

en het ging hier volgens mij meer over jongerenculturen....subculturen dus...
trailer trash
oke
sorry
onzinnige post
Oud 04-02-2003, 15:55
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
volgende keer beter
Oud 04-02-2003, 21:35
capibara
capibara is offline
Ik haat het christendom, en alle onderdelen ervan
Oud 05-02-2003, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:
Ik erger me aan menig alto die beweert alto (lees uniek) te zijn, maar zelf ook gewoon lekker meeloopt in de groep die omschreven wordt met de naam alto en die dan zo zeggen van "ja maar ik kleed me en doe gewoon zoals ik zelf wil". Wie hou je dan voor de gek.
Ja precies! ben het helemaal met je eens. Volgens mij loopt iedereen gewoon mee met trends die in zijn. Elk subcultuur heeft zijn eigen mode en zijn eigen trends. Zo heb je de subcultuur 'mode-pikkies' , 'skaters' , 'alto`s' , 'gothics' enz. enz. En iedereen die zich bevind in alle genoemde subculturen doen daar ook aan mee. Een skater volgt de mode en de trends binnen het 'skate' cultuurtjuh, een alto volgt de trends binnen het 'alto' cultuurtjuh. Ja en de gewone en grootste groep jongeren/oudere volgen de algemene mode en trends. De 'mode-pikkies' is dus gewoon de grootste groep.. En blijkbaar kunnen andere subculturen dat niet hebben en kraken het dan maar af door te zeggen dat het 'meelopers' zijn.. omdat het gewoon meer dan de helft van de jongeren zijn die die trend volgen. Dit is de enige verklaring dat mij logische lijkt.. op dit moment
Oud 05-02-2003, 08:56
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Ik erger me niet aan hokjes, ik erger me aan mensen.
Oud 05-02-2003, 09:03
Qamra
Qamra is offline
Trouwens, tegenover White Power staat ook Black Power hoor..

Het zijn niet alleen de "blanken" die discrimineren of rasistisch zijn...

Maar daar ging het niet over

Iedereen is uniek in zijn/haar eigen groep....
Oud 05-02-2003, 09:13
Verwijderd
Citaat:
--Pipeloi-- schreef:
Wil je dus zeggen dat de turken en marokkanen DE criminelen zijn? Volgens mij kijk jij nooit verder dan de krant en het journaal. De media laat alleen de negatieve kanten zien van hun. Wanneer een marokaan of turk iemand helpt.. dan staat het in kleine letters in de krant ergens op de 200ste pagina achterin. Wanneer oude man iemand helpt staat het meet koeie letters op de voorpagina.

Wanneer een turk of marokkaan een nederlander op zn bek slaat.. ongeacht wie schuld is.. staat het met koeie letters op de voorpagina.
Wanneer een nederlander een andere nederlander in elkaar slaat staat het met kleine letters ergens op de 200ste pagina achterin

Een turken of marokanen hoeven maar 1 keer iets te doen en er word gezegt door de media "het waren WEER die buitenlanders" met nadruk op "weer". Vind je het gek dat alle nederlanders nu vooroordelen hebben over hun, dat elk dingetjuh wat er fout word gedaan door hun heel zwaar word opgevat door ons.
Je wanneer je toevallig 1 of 2 keer getuige was bij een vechtpartij of wat dan ook gepleegd door een turk of marokaan zijnal jouwn vermoedens bevestigd. Maar vergeet 1 ding.. er zijn nog meer turken en marokanen dan die 10 of 20 stuks die jij hebt gezien. En je vergeet nog 1 ding, er zijn ook nederlanders... maar das voor jou zo normaal dat un nederlander ook vecht.. dat je er niet eens naar omkijkt, waarom? Omdat er op dit moment heel weinig aandacht word besteed in de media aan nederlandse jongeren die ook crimineel zijn.

Ik geef toe.. er zijn heel wat turken en marokanen die crimineel zijn en het zijn niet allemaal lieverdjes en ik heb zelf ook een hekel aan DIE personen, maar dat is maar een klein deel van alle turken en marokanen die hier in nederland wonen en IK scheer ze niet allemaal over 1 kam. En vraag je ook eens af waarom ze crimineel zijn..

En dan kun je nu zeggen wat lul je nou. Ik weet waar ik het over heb, ik ben zelf half nederlands en half marokkaans. Ik word door beide culturen geaccepteerd en ik weet precies wat er omgaat in beide groepen en waar de fouten liggen
Oud 05-02-2003, 13:55
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
3307 schreef:
Wil je dus zeggen dat de turken en marokkanen DE criminelen zijn? Volgens mij kijk jij nooit verder dan de krant en het journaal. De media laat alleen de negatieve kanten zien van hun. Wanneer een marokaan of turk iemand helpt.. dan staat het in kleine letters in de krant ergens op de 200ste pagina achterin. Wanneer oude man iemand helpt staat het meet koeie letters op de voorpagina.

Wanneer een turk of marokkaan een nederlander op zn bek slaat.. ongeacht wie schuld is.. staat het met koeie letters op de voorpagina.
Wanneer een nederlander een andere nederlander in elkaar slaat staat het met kleine letters ergens op de 200ste pagina achterin

Een turken of marokanen hoeven maar 1 keer iets te doen en er word gezegt door de media "het waren WEER die buitenlanders" met nadruk op "weer". Vind je het gek dat alle nederlanders nu vooroordelen hebben over hun, dat elk dingetjuh wat er fout word gedaan door hun heel zwaar word opgevat door ons.
Je wanneer je toevallig 1 of 2 keer getuige was bij een vechtpartij of wat dan ook gepleegd door een turk of marokaan zijnal jouwn vermoedens bevestigd. Maar vergeet 1 ding.. er zijn nog meer turken en marokanen dan die 10 of 20 stuks die jij hebt gezien. En je vergeet nog 1 ding, er zijn ook nederlanders... maar das voor jou zo normaal dat un nederlander ook vecht.. dat je er niet eens naar omkijkt, waarom? Omdat er op dit moment heel weinig aandacht word besteed in de media aan nederlandse jongeren die ook crimineel zijn.

Ik geef toe.. er zijn heel wat turken en marokanen die crimineel zijn en het zijn niet allemaal lieverdjes en ik heb zelf ook een hekel aan DIE personen, maar dat is maar een klein deel van alle turken en marokanen die hier in nederland wonen en IK scheer ze niet allemaal over 1 kam. En vraag je ook eens af waarom ze crimineel zijn..

En dan kun je nu zeggen wat lul je nou. Ik weet waar ik het over heb, ik ben zelf half nederlands en half marokkaans. Ik word door beide culturen geaccepteerd en ik weet precies wat er omgaat in beide groepen en waar de fouten liggen
Het is ook niet mijn bedoeling om ze allemaal over 1 kam te scheren, het gaat mij vooral om die marokanen en turken die een beetje op straat rondzwerven. Niks over de andere. Tuurlijk zijn niet alle turken en marokanen crimineel. Dat snap ik ook wel.

Je zegt dat ik verder moet kijken dan krant en tv, dat doe ik juist. Ik kijk naar mijn eigen ervaring met turken en marokanen. Ik heb het ongeveer 5 keer gehad dat ik met vrienden uit school naar huis fiets of naar de stad en dat ze gewoon zonder rede beginnen te rennen en te slaan enzow. Misschien kun je je dan voorstellen dat mijn ervaringen met turken en marokanen echt slecht zijn en dat ik daarom geen beter beeld van ze krijg. Maar als eht nodig is zal ik mijn beeld echt wel bijstellen alleen is er daar nog geen aanleiding voor geweest
Oud 05-02-2003, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Trouwens, tegenover White Power staat ook Black Power hoor..

Het zijn niet alleen de "blanken" die discrimineren of rasistisch zijn...

Maar daar ging het niet over

Iedereen is uniek in zijn/haar eigen groep....
"racistisch"

hehe nou ga ik er op letten ook

On topic: 3307 je hebt wel gelijk maar je kunt niet ontkennen dat er culturen zijn waar bepaald (crimineel) gedrag meer een gewoonte is dan in anderen.
Oud 05-02-2003, 14:59
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
eXo schreef:
"racistisch"
Ja what ever, het was vroeg en ik heb vannacht niet tot nauwelijks geslapen....

Oud 05-02-2003, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ja what ever, het was vroeg en ik heb vannacht niet tot nauwelijks geslapen....

Het is je vergeven
Oud 05-02-2003, 15:15
Hooligirl
Hooligirl is offline
Ik 'haat' blanken die negers willen na doen, met hun karl kani shit. Die mensen die zon sjaaltje over hun kop doen en dan een pet erover en denken dat ze tupac zijn.

Die zijn dom
Oud 05-02-2003, 15:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Oe voelde je je aangesproken
Oud 05-02-2003, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Hooligirl schreef:
Ik 'haat' blanken die negers willen na doen, met hun karl kani shit. Die mensen die zon sjaaltje over hun kop doen en dan een pet erover en denken dat ze tupac zijn.

Die zijn dom
't vreemde is, dat er vrij weinig zwarten zijn die blanken nadoen. Rare jongens he die blanken
Oud 05-02-2003, 15:22
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
eXo schreef:
't vreemde is, dat er vrij weinig zwarten zijn die blanken nadoen. Rare jongens he die blanken
wacko jacko, die zelfs het haar van zn zoontje geblondeerd heeft.
Oud 05-02-2003, 15:27
Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
eXo schreef:
Dat neemt niet weg dat ''Wiggers'' gekke figuren zijn.

Oud 05-02-2003, 17:06
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
Citaat:
2young2live schreef:
Ik heb een hekel aan die R&B/hiphop people, niet allemaal natuurlijk, maar over het algemeen krijg ik de meeste opmerkingen van die groep, ik vind het gewoon belachelijk dat iemand die er anders uitziet meteen fout is...
volgens mij zijn de "hiphoppers" toch wel de subcultuur die t minst op anderen neerkijkt....tenminste de meesten waar ik mee omga zijn hiphoppers en die heb ik nog nooit horen klagen over kutkakkers kutalto's kut goths [dan moet je eigenlijk ook niet die wannabee murder inc *ik wil zwart zijn* mensen hebben]....ik heb alto's en goths zooooovaak horen klagen over vooral kakkers...en kakkers ook andersom over goths/alto's...

ikzelf kan me ergeren aan te overdreven alto's/goths....omdat ze gewoon zo graag aand8 willen af en toe en dat vind ik een beetje onzin...bij ons is de halve school opeens "alto" dan is t toch geen alto meer lijkt mij? aan dat soort mensen heb ik een hekel...die gewoon zichzelf niet zijn....en ik kan me ook ergeren aan die make-up van goths...dan denk ik ook van "doe toch normaal ofzo..." maarja ik zou er noooooit iemand op afrekenen en/of erop neerkijken....en ZEKER niet uitschelden....

heb ook weleens een hekel aan kakkers omdat ze vaak...bij mij op school tenminste...nogal arrogant zijn...

Citaat:
Sithan schreef:
dat bedoel ik dus

Laatst gewijzigd op 05-02-2003 om 17:15.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten