Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Immers, iemand moet de laatste zijn. En die heeft niemand meer om dood te schieten.
||
![]() |
Citaat:
Je vind niet dat er harder opgetreden moet worden? Vermakelijk? Mja er is altijd een laatste... maar je vind t geen probleem? Hoop dat ze jou dan ook doodschieten als je er toch niet mee zit. |
![]() |
|
Dank je. Ik hou natuurlijk ook van jou. Waarom iemand dood moet als diegene het niet erg vind dat andere mensen doodgaan gaat me voorbij, maar dat is me om 't even.
Wilde je dan misschien ontkennen dat de dood iets natuurlijks is? Moet ik echt krokodillentranen huilen om een kereltje dat ik nooit heb gekend terwijl zijn leeftijdsgenootjes voor de deur een telefooncel in elkaar trappen? Moet ik een gefaked medelijden hebben met een hongerlijdend afrikaantje? Is het verplicht om uren cnn te kijken als iemand bewust gekozen heeft om zijn leven in de ruimte te wagen? Sorry, mensen sterven. Vaak. Bij elke stap die ik zet vermorzel ik 't een of andere insect. Lig ik ook geen nachten wakker van. En dat is niet 'anders'. Ik 'wil' mensen niet dood, begrijp me niet verkeerd, maar daar houdt het dan ook op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het gaat meer om het principe dat dit soort dingen gebeueren. Dat mensen geweren er bij pakken en die ook gebruiken, omdat ze een sneeuwbal tegen hun autoruit krijgen. Vind je dat normaal? Ik niet in ieder geval. |
![]() |
|
Normaal, ach, laat ik het zo zeggen, het verbaast me niet dat zoiets gebeuren kan. Toen ik zelf een sneeuwballengooiertje was gingen er al horrorverhalen rond over een man die was uitgestapt en 'een van ons' een gebroken kaak had geslagen.
Weet je hoe weinig sneeuwballen ik sindsdien heb gegooid ![]()
||
Citaat:
Hallooooo even bij de realiteit blijven, graag! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Praat es over de realiteit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bovendien isset erg vreemd dat men tegenwoordig maar ff iemand doodknalt omdat ie sneeuwballen aan t gooien is... of niet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar kijk, die jongen woonde in een 'probleemwijk' je wilt niet weten hoe vaak er daar wordt gevochten/geroofd/gemoord/ enz. De dader had waarschijnlijk een hekel aan 'dat soort jongeren' en is misschien weleens vaker mishandeld door jongeren (dat gebeurt echt TE vaak in rotterdam) who knows ![]() Maar dat gedoe over 'allochtonen' en 'autochtonen' slaat nergens op...je trekt idd te snel conclusies ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Amsterdam Maar goed, dan nog is het ziek mi om met een geladen pistool op zak te lopen, omdat je - zo zie je maar weer - het wel erg makkelijk is die trekker over te halen ![]() En hoe meer mensen zich veilig gaan voelen met een pistool op zak, hoe meer mensen dit "voorbeeld" gaan volgen. Strenger controlleren, dus! Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En verder spijt het me verschrikkelijk dat ik niet doe alsof ik emoties heb die ik niet heb. Ik hoop dat ik nog steeds mag leven van je. Want anders is je kogel beter besteed aan de moordenaar in kwestie waar je zoveel problemen mee hebt.
|
Volgens een andere krant heeft het met rivaliserende jeugdbendes te maken. Twee jeugdbendes hadden ruzie met elkaar. De ene jeugdbende vluchte weg. De andere jeugdbende kwam het groepje van Seder tegen en schoot daarop, omdat ze dachten dat zij die ENE jeugdbende was
![]() Volgens een ooggetuige ![]() Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 17:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ja tuurlijk, als ze dachten dat een jongen van 13 bij een gang hoorde ben je wel echt stom.
Ongeveer 3 maanden geleden was er op opsporingverzocht een schiet incident geweest, tussen twee gangs die gasten waren allemaal boven de 17. De telegraaf is ook meer voor pauper mensen die zulke dingen geloven.
||
Citaat:
alhoewel ik zelf ook wel is schop onder me reet heb gehad van een gast van rond de 18, mjah, dat kan je verw8 als je iemand tegen z´n kop gooit die net beetje uit z´n humeur was.. maar dat begrijp ik ook dan.. maar drom hoef je niet iemand dood te schieten.. dan vallen er heeeeel wat mense neer te knalle.. en als je wil knalle doe dan mee met de oorlog man tjeuz..
||
![]() |
Citaat:
Vandaag op het nieuws is er veel over die jongen gesproken en is er ook verteld wat voor een jongen hij was, en ook in deze topic staat al wat voor een jongen het was. (kan het even enit vinden maar oke, het had ongeveer deze strekking) hij deed havo, voetbalde veel, was een rustige jongen, netjes opgevoed en gedraagde zich ook zo. Ze waren met een groepje met die sneeuwballen bezig dus hij was neit de enige die gooide, en als het er 100 zouden zijn geweest ga je echt neit in alle honder kiezel of ijs ofzo doen. Als je naar een auto gooit wil je gewoon vlug een sneeuwbal in je handen hebben. Die jongen kon die mand ook al niet weken lastig vallen met sneeuw, want er is zaterdag pas sneeuw gevallen hoor! Neem informatie tot je ajb. En naar mijn mening (mijn mening dus!) is elke persoon die vermoord word of op een andere wijze doodgaat een gemis, misschien niet voor de gehele samenleving, maar wel voor de mensen om hem/ haar heen. ( nu heb ik het dus over in het algemeen)
|
Verwijderd
|
Het is inderdaad belachelijk, maar wel typerend voor het huidige klimaat waarin we in Nederland leven. Er valt zo fuckin' weinig aan te doen. Een van de weinige dingen is: er met z'n allen aan werken en allemaal er alles aan doen om Nederland weer wat leefbaarder te maken (maar niet zoals de manier van Leefbaar Nederland hoor
![]() Het is gewoon belachelijk dat een jochie wordt vermoord als hij wat kattekwaad uithaald. Moet je nagaan: dan zou ik al wel honderden zoniet duizenden keren vermoord geweest ![]() Ik ben geen Fortuynist of PimFan, maar Pim had het nog niet zo verkeerd gezien: nee, hij had gewoon gelijk: dat hij geen goede oplossingen had en wel eens doorschoot, daar hebben we het niet over. Er moet gewoon wat gebeuren anders zullen er in de toekomst nog maar verdomt weinig jongetjes van dertien zijn die met sneeuwballen gooien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dit soort dingen kan je toch neit voorkomen; idioten blijven er toch altijd. |
![]() |
||
Citaat:
en voor strengere straffen is niet alleen Pim, strengere straffen zouden dit toch niet voorkomen hebben. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Zo'n jongen mag nog zo lief en goed opgevoed zijn, een dikke sneeuwbal vol op de voorruit van een auto met glad weer kan niet alleen gevaarlijk zijn wat het verkeer betreft maar je schrikt je er ook nog eens de pleuris van. Als je dan net een wat snel op z'n tenen getrapt type treft, dan willen dit soort dingen wel eens gebeuren. Ik zeg niet dat er geen sneeuwballen gegooid moeten worden, nogmaals, ik zeg alleen dat ik niet verrast ben door dit soort acties. Geweld is natuurlijk. Al deed 'ie op z'n 13e een ingenieursopleiding, als ik een sneeuwbal van 'm tegen m'n hoofd krijg dan word ik daar ook pissig van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Het was op een parkeerplaats? ![]() Citaat:
En het is zeker doodnormaal dat je altijd een geladen pistool bij je hebt voor zulke momenten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Mensen rijden ook wel eens op parkeerplaatsen. Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik zeg ook niet dat het goed is wat ie deed
![]() en ook niet dat ik hetzelfde zou doen.... ik bedoel met zoveel gekken en van die randdebielen die denken dat je alles mag doen hier, sta ik er niet raar van op te kijken hoor....tis natuurlijk zeer erg, maarja, het begint zon btje normaal te worden in de wereld.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Weer steekpartij tussen vmbo-scholieren Love & Peace | 353 | 09-11-2007 15:57 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Islam TefnachT | 285 | 16-06-2002 16:09 |