Bedoel je uitgaan als in 'gewoon' uitgaan, naar een normale disco?
Ik zou sowieso nooit slikken, maar dat mensen op bv. Mysteryland enz. gaan slikken kan ik dan nog wel begrijpen. Maar als je in een gewone kroeg of disco gaat slikken vind ik dat echt zielig.
ik slik ook maar niet overal hoor alleen in discotheken
in een andere stad ik heb er geen zin in dat iedereen die ik ken mij strak zien staan
maar dat alsiemand het zielig vind dat je slikt vind ik bulls shit gun een ander ook hun plezier.
Ik heb 2x geslikt op grote feesten en dat was wel leuk. maar ik doe het niet meer omdat ik liever een biertje neem. die xtc-shit maakt je kapot en ik heb er gewoon geen behoefte aan. Ik hoef niet strak te staan om een leuke avond te hebben. geef mij maar lekker drank
1 x gedaan, wou gewoon eens weten hoe ik daarop reageerde, al heb ik mezelf volgens mij behoorlijk voorschut gezet volgens andere
Wil het ook graag bij die ene x laten!!
~Catherina~ schreef: Wel een paar keer gedaan,maar toen deed ik het ook op gewoon een avondje uit.
Ga ik niet meer doen,ik ga het zowiezo niet meer vaak doen enzo.Alleen als ik naar Impulz,Dancevalley,of Mysteryland ga
hahaha succes meisjaaaaah ghighi
en Tommie dan 6 juli????