Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 15:45
Drazzy
Drazzy is offline
Citaat:
Big Brother schreef:
lmao
dan zal ik eens het raad van beroep inschakelen, want dan is het zeer onterecht
raad van beroep werkt trouwens ook goed bij onterechte cijfers, woeii wat zijn leraren dan opeens makkelijk
Hoe gaat dat in zijn werk?

Mijn moeder wil mij deze week nog laten uitschrijven (op deze school) omdat het nu zinloos is om nog terug te gaan (er moet inmiddels zoveeeeeeeeeeel achterstand ingehaald worden inclusief die stage..dat is gewoon niet meer te doen)
Daarbij, het vertrouwen tussen mij en die leraren zal nu toch nooit meer goed komen, ze blijven volhouden dat ik net zo fout ben als diegene die het hele verhaal op die cu2 site heeft gezet...en ik vind nog steeds dat ik daar helemaal nix mee te maken heb..

Trouwens, vorige week was mijn moeder ziek en heeft ze het gesprek met het bestuur van mijn school afgebeld, aanstaande donderdag is er een nieuwe afspraak vertelde ze net, ik ga wel mee maar weet eigenlijk helemaal niet wat ik daar moet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Drazzy schreef:
Hoe gaat dat in zijn werk?

Mijn moeder wil mij deze week nog laten uitschrijven (op deze school) omdat het nu zinloos is om nog terug te gaan (er moet inmiddels zoveeeeeeeeeeel achterstand ingehaald worden inclusief die stage..dat is gewoon niet meer te doen)
Daarbij, het vertrouwen tussen mij en die leraren zal nu toch nooit meer goed komen, ze blijven volhouden dat ik net zo fout ben als diegene die het hele verhaal op die cu2 site heeft gezet...en ik vind nog steeds dat ik daar helemaal nix mee te maken heb..

Trouwens, vorige week was mijn moeder ziek en heeft ze het gesprek met het bestuur van mijn school afgebeld, aanstaande donderdag is er een nieuwe afspraak vertelde ze net, ik ga wel mee maar weet eigenlijk helemaal niet wat ik daar moet doen.
je bent ook schuldig je wist immers waar t voor bedoelt was.

En de school opgeven hoeft niet per se t kan nog alle kanten uit, ik zou zelf zorgen datik niet teveel achter stand zou krijgen dus een beetje bij blijven met theorie, stage kan ingehaalt worden.Je kunt t altijd nog ff afwachten en verder kijken
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 23:54
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
je bent voor nog iets kleiners geschorst dan ik , ik zei dat de gymleraar meisjes voortrok.. pikte ie niet
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 09:51
Drazzy
Drazzy is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
je bent ook schuldig je wist immers waar t voor bedoelt was.

Daarover verschillen we dan van mening.
Ook op andere scholen openen klasgenoten weleens cu2 sites met de bedoeling om gewoon een geintje uit te halen en NIET zoals die andere jongen uit mijn klas, om een stupide site te maken met allerlei schuttingwoorden en rare teksten zoals nu gebeurde.

Neeeeee, ik wist dus helemaal niet dat DIT zou gebeuren...

Als iemand je auto leent om er een stuk in te rijden dan verwacht je toch ook niet dat diegene er een inbraak mee gaat plegen of als iemand je pen leent dan verwacht je toch ook niet dat iemand er gore teksten mee op wc deuren gaat schrijven?
Als iemand een foto heeft voor een NORMALE dating/homepage site als cu2 is (en als je daar eens gaat lezen, ik heb op geen 1 cu2 site ranzige teksten zien staan..) dan verwacht je toch ook niet dat iemand er zoiets goors van zal gaan maken??
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 15:27
shine-C
shine-C is offline
Citaat:
Time schreef:
In feite kan je een bezwaar indienen bij een gerechtshof, zij hebben geen wettelijk bewijs dat jij ook maar iets gedaan hebt, zelfs niet dat je de foto hebt ingescand. Je kan al hun argumenten weerleggen en zit daarom in een zeer goede positie. De school heeft jammer genoeg wel het recht om jou van lessen buiten te sluiten maar ook dit kan de rechter ongedaan maken. De school staat immers niet voor argumenten open, dan pak je het toch gewoon even hard aan? Waarom niet? Ik neem dus wel aan dat je terug wilt naar die school omdat je meeste vrienden daar in de klas zitten (I Guess), een nieuwe school rond dit tijdstip is ook een beetje lullig.

Veel suc6 met het bedenken van wat je nou gaat doen.

Ja, maar kost dat niet ontzettend veel geld en als de school het wel wint moet je dan niet ook nog gaan betalen voor een nieuwe school?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Drazzy schreef:
Daarover verschillen we dan van mening.
Ook op andere scholen openen klasgenoten weleens cu2 sites met de bedoeling om gewoon een geintje uit te halen en NIET zoals die andere jongen uit mijn klas, om een stupide site te maken met allerlei schuttingwoorden en rare teksten zoals nu gebeurde.

Neeeeee, ik wist dus helemaal niet dat DIT zou gebeuren...

Als iemand je auto leent om er een stuk in te rijden dan verwacht je toch ook niet dat diegene er een inbraak mee gaat plegen of als iemand je pen leent dan verwacht je toch ook niet dat iemand er gore teksten mee op wc deuren gaat schrijven?
Als iemand een foto heeft voor een NORMALE dating/homepage site als cu2 is (en als je daar eens gaat lezen, ik heb op geen 1 cu2 site ranzige teksten zien staan..) dan verwacht je toch ook niet dat iemand er zoiets goors van zal gaan maken??
sorry hoor maar je had eerst dit geschreven: "Een jongen uit mijn klas heeft een pasfoto van een andere klasgenoot en wilde deze *Voor de Lol* inscannen en gebruiken voor een fake CU2 site.
Zijn scanner thuis bleef halverwege steken en hij vroeg afgelopen maandag op school of ik die foto wilde scannen en naar hem wilde e-mailen. "

je wist dus toen al dat t voor een fake site was, op een fake site gaan ze meestal geen leuke testen neerzetten,wat ze erop gingen zetten wist je niet dus daar kun jij niet op aangevallen worden, je wist wel dat ze er iets mee van plan waren je hebt ze geholpen,wat jou min of meer medeplichtig maakt, dus hebben ze de recht om jou ook te straffen, of jij er nou mee eens bent of niet(tuurlijk ben jij er niet mee eens dat snapt iedereen natuurlijk wel)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:21
Cootje
Cootje is offline
hey ik heb het ook gelezen (helemaal), maar shit ik heb medelijden met je

Echt rare school, als je wilt kan ik het adres voor klachten wel opzoeken?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:27
Drazzy
Drazzy is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
"Een jongen uit mijn klas heeft een pasfoto van een andere klasgenoot en wilde deze *Voor de Lol* inscannen en gebruiken voor een fake CU2 site.

je wist dus toen al dat t voor een fake site was, op een fake site gaan ze meestal geen leuke testen neerzetten,wat ze erop gingen zetten wist je niet dus daar kun jij niet op aangevallen worden, je wist wel dat ze er iets mee van plan waren [/B]
Voor de lol

Heeft toch helemaal niets te maken met vunzige teksten en het voor joker zetten van iemand op de manier zoals het nu gebeurde?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:11
unpopular
unpopular is offline
Ik ben het misschien niet helemaal eens met wat je hebt gedaan maar ik heb zelf ook wel eens zoiets geflikt.

Er is toen een soort gelijke actie tegen mij gestart maar ik ben toen naar de raad van bestuur gegaan en even met hun hier over gesproken.(zij wilde wel luisteren) Maar na dit gesprek was alles van de baan af
ik had uit gelegd dat het een uit de hand gelopen grap was.
En dat het een privé zaak was.

Het was wel zo dat iemand anders het zelfde flikte op stage waar na hij ontslagen werd en uiteraard zakte voor zijn stage.

nog veel succes!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 00:41
Drazzy
Drazzy is offline
Citaat:
unpopular schreef:

Er is toen een soort gelijke actie tegen mij gestart maar ik ben toen naar de raad van bestuur gegaan en even met hun hier over gesproken.(zij wilde wel luisteren) Maar na dit gesprek was alles van de baan af
ik had uit gelegd dat het een uit de hand gelopen grap was.
En dat het een privé zaak was.
Daar gaat mijn moeder dus morgen naartoe, ik mocht mee maar ik slaap nu al drie weken enorm slecht (val soms pas tegen 5 uur smorgens in slaap en zie er niet uit!)

Ik was wel ff aan het kijken op http://www.onderwijsinspectie.nl/fun..._taken/vi.html
Het zit mij behoorlijk dwars maar ik heb echt geen zin meer om met mensen te gaan praten , elke keer weer uitleggen hoe het is gegaan en elke keer weer te horen krijgen dat ik lieg...bah!
Leraren die volhouden dat ik die foto uit dat boek heb gehaald terwijl ,,,

ach laat ook maar.

Ik had aan mijn *oude* klasgenoten gevraagd of ze wilden *getuigen* dat ik dus niet eens aanwezig was toen dat gebeurde (trouwens, de HELE KLAS was er toen die foto gejat is, alleen ik dacht die dag dat we pas het 3e uur moesten beginnen..

Nu willen die anderen best opschrijven dat ik er niet eens was (zal toch ook wel in het klasseboek staan dacht ik zo...)
Alleen zijn ze doodsbang dat zij *last* krijgen doordat ze mij steunen en ze zijn natuurlijk bang dat zij nu ook een schorsing krijgen omdat zij alles wisten...eigenlijk heeft iedereen dan evenveel schuld en daarom zijn ze echt bang voor gevolgen..

Behalve die ene gozer die het online heeft gezet en het hele ranzige verhaal heeft getypt en verzonnen...

Citaat:

nog veel succes! [/B]
Dank je wel!

Ik heb trouwens net even op je site gekeken, jee joh, wat een verhaal over dat ROC in Eindhoven met die onderwijsinspectie..
Herken wel dingen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Drazzy schreef:
Voor de lol

Heeft toch helemaal niets te maken met vunzige teksten en het voor joker zetten van iemand op de manier zoals het nu gebeurde?
voor de lol, met een fake cu2 is meestal dat iemand voor joker wordt gezet, leedvermaak zo min of meer, jij kunt t verder niet helpen wat erna gebeurde, maar je hebt wel meegewerkt eraan, en daar wordt je voor gestraft niet meer dan normaal lijkt me, maar wat jou school doet is,zoals ik al eerder gezegt heb, volmaakt overdreven
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 14:16
FishBrain
FishBrain is offline
Wat een domme gasten, alsof ze zelf nog nooit iemand hebben uitgescholden en keertje hebben gepest (in lol manier)

gewoon raar dat ze je daarom schorsen.. mjah, wat kan je dr nu nog aan doen?

iig tof van je dat je je excuus hebt aangebode
Oud 08-02-2003, 08:19
Drazzy
Drazzy is offline
Citaat:
FishBrain schreef:

schorsen..
Verwijderen..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 21:49
Lott
Lott is offline
Op wat voor scholen zitten jullie in hemeltjesnaam? Bij ons op school zou er wel iets over gezegd worden maar dan zo het na een paar gesprekken afgelopen zijn (ik zit dan ook op een school met voornamelijk afdankertjes en randjongeren dus ze zijn wel wat gewend (erg gezellig trouwens )). Het slaat werkelijk nergens op dat ze je in deze tijd van het schooljaar eerst schorsen en dan definitief verwijderen. Stel je voor dat ze er toch achterkomen dat je er weinig mee te maken hebt en dan? Dan kan je niets meer inhalen. Zegt die 'hoofddader' dan niet tegen die leraren dat jij er eigenlijk weinig mee te maken hebt? Laat even weten hoe het afloopt he! En veel succes, het is nu echt een kuttijd voor je.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten