Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2001, 13:43
bartje518
bartje518 is offline
Vetcool, ik ga heel vaak in Valkenburg (lb)!! SUPERGAAAAAAAAAF!
Advertentie
Oud 28-06-2001, 00:48
LiveAndDieInArnhem
LiveAndDieInArnhem is offline
Nope, sorry BArt... btw.. je moet je sig veranderen... ipv Champions Leauqe UEFA Cup... beter dan ons
Oud 28-06-2001, 21:03
bartje518
bartje518 is offline
Citaat:
LiveAndDieInArnhem schreef:
Nope, sorry BArt... btw.. je moet je sig veranderen... ipv Champions Leauqe UEFA Cup... beter dan ons
das helemaal waar maar volgend jaar...
Oud 29-06-2001, 14:04
tukkerboy
tukkerboy is offline
Citaat:
bartje518 schreef:
das helemaal waar maar volgend jaar...

wat een grapjas, die bartje
Oud 30-06-2001, 10:22
M@TRIX
M@TRIX is offline
ikke vorig jaar in valkenburg...kicked zwaar ass!!

willem II tilburg ROELEERT!
Oud 30-06-2001, 19:03
bartje518
bartje518 is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ikke vorig jaar in valkenburg...kicked zwaar ass!!

willem II tilburg ROELEERT!
Dat jij je steeds met je kop overal tegenaanstood kan ik niks aan doen, het is dus echt wel supercool!
Oud 30-06-2001, 22:23
Kupu
Kupu is offline
lijkt me wel vet gaaaaaaaaf maar nog nooit gedaan
Oud 01-07-2001, 14:47
simone
simone is offline
ga ik ook nog wel s doen! Hey Bartje, je hebt gelijk met je brand bier!! Het wordt ook nog eens gebrouwen in het geweldige dorp Wielder (wijlre) en daar woon ik!!!
Oud 01-07-2001, 19:10
bartje518
bartje518 is offline
Citaat:
simone schreef:
ga ik ook nog wel s doen! Hey Bartje, je hebt gelijk met je brand bier!! Het wordt ook nog eens gebrouwen in het geweldige dorp Wielder (wijlre) en daar woon ik!!!
Hey, kijk, dat zijn de betere mensen Waar dan in Wijlre?? Haha, mijn opa woont in Stokhem, das vlak achter de brouwerij. Heb je toevallig bij jufrouw ine in de klas gezeten? das mijn tante.. Jeetje, maar nee, je hebt gelijk, Brand is het allerlekkersssssstttt
Oud 01-07-2001, 20:45
simone
simone is offline
nee, ik heb niet op de basisschool in wijlre gezeten. Stokhem ja, dat ken ik. Daar fietsen we wel eens doorheen ( als omweg als we geen zin hebben om naar school te gaan, en zin hebben om "heel per ongeluk" te laat willen komen ) Ik vind die brandbrouwerij wel maar meuren af en toe,niet te doen! en daar moet je dan iedere morgen langs. Dan woont er ook nog eens zo'n boer tegenover en dan stinkt t daar nog erger, haha....maar toch is brand bier the best!!!
Oud 06-07-2001, 19:41
bartje518
bartje518 is offline
Citaat:
simone schreef:
nee, ik heb niet op de basisschool in wijlre gezeten. Stokhem ja, dat ken ik. Daar fietsen we wel eens doorheen ( als omweg als we geen zin hebben om naar school te gaan, en zin hebben om "heel per ongeluk" te laat willen komen ) Ik vind die brandbrouwerij wel maar meuren af en toe,niet te doen! en daar moet je dan iedere morgen langs. Dan woont er ook nog eens zo'n boer tegenover en dan stinkt t daar nog erger, haha....maar toch is brand bier the best!!!
Jaja, ken ik ff omrijden.. Nou, als ik er dan welles met de hond langskom, ruik je het wel ja. Maarja, dat moet je er maar voor overhebben, je weet ten slotte wat voor lekkers daarbinnen gamaakt wordt Dat vergoed veel. Welke boer dan? Daar tegenover ligt toch de kerk? Of bedoel je aan de kant van Stokhem? bij het voetbalveld?
Advertentie

Regels voor berichten