Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2001, 11:28
eden6
eden6 is offline
Als je uit bent en er is gezeik, word dat meestal veroorzaakt door laagopgeleide 'boeren'.

Mee eens of niet.
Oud 17-06-2001, 11:30
Chimera
Chimera is offline
Vaker last van 'allochtonen' maargoed. Ik zorg meestal wel dat ik niet in de problemen kom.
Oud 17-06-2001, 11:56
MoJo
MoJo is offline
Dronken domme lui. Of opgeschoten buitenlanders.. anti's.
Oud 17-06-2001, 11:57
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
Dat is gewoon slap gelul want de boeren zoeken geen ruzie. Maar misschien zo'n kakker als de nare man wel.
Oud 17-06-2001, 12:25
Verwijderd
Okee

Mijn visie:

over het algemeen heb ik het snelst problemen met 'boeren'. En dan bedoel ik dus heel brede gasten van buiten de stad die ontzettend veel zuipen en snel op hun teentjes getrapt zijn.

Waar ik uitga zijn ook vrij veel allochtonen in de disco maar daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee. Het is namelijk zo, dat Nederlanders niet zo vaak problemen met die allochtonen hebben - er zijn vaker problemen met die groepen onderling, bijvoorbeeld Turken die ruzie zoeken met Koerden enz. of groepen Turken uit verschillende steden...

Maar ik heb dus persoonlijk het snelst problemen met van die gasten van buiten de stad, boeren enz. die het niet kunnen hebben als ik met een paar studievrienden een beetje lol sta te maken...je ziet ze al zo vuil kijken als je met twee overhemden over elkaar en bootschoenen aan binnenkomt...

Maar het verschilt natuurlijk per stad he...

Oud 17-06-2001, 12:40
Doetinchem
Doetinchem is offline
Hier ben ik het dus ABSOLUUT niet mee eens!!!!

Met boeren heb je juist bijna nooit problemen. Die zijn juist veel gemoedelijker. in de stad is iedereen meer op zichzelf gericht. al die patsers uit de stad hoef je alleen al aan te kijken of je hebt al problemen. om maar niet te spreken over dat je drinken uit hun hand stoot. tegen zon boer zeg je sorry en geef je een hand en dan is het gewoon goed.

dus liever 10 boeren dan 1 patser
Oud 17-06-2001, 12:48
Verwijderd
Citaat:

Oud 17-06-2001, 12:49
Doetinchem
Doetinchem is offline
Citaat:
nare man schreef:

niet in de steden waar ik kom
Oud 17-06-2001, 13:06
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
Citaat:
nare man schreef:
Okee

Mijn visie:

over het algemeen heb ik het snelst problemen met 'boeren'. En dan bedoel ik dus heel brede gasten van buiten de stad die ontzettend veel zuipen en snel op hun teentjes getrapt zijn.

Waar ik uitga zijn ook vrij veel allochtonen in de disco maar daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee. Het is namelijk zo, dat Nederlanders niet zo vaak problemen met die allochtonen hebben - er zijn vaker problemen met die groepen onderling, bijvoorbeeld Turken die ruzie zoeken met Koerden enz. of groepen Turken uit verschillende steden...

Maar ik heb dus persoonlijk het snelst problemen met van die gasten van buiten de stad, boeren enz. die het niet kunnen hebben als ik met een paar studievrienden een beetje lol sta te maken...je ziet ze al zo vuil kijken als je met twee overhemden over elkaar en bootschoenen aan binnenkomt...

Wie gaat nou naar de disco met 2 overhemde over elkaar.
Ook bespeur ik jaloezie bij je ben je jaloers op die brede mensen of is dat omdat jezelf zo iel bent??

En die mensen uit de stad zijn meetsal zo enorm KAK met hun kakkleren van al die merke enzo.

Ja mensen buiten de stad drinken lekker veel misschien omdat ze wat gewend zijn.

En ook zp als een ander schreef liever 10 boeren dan 1 kakker.
Oud 17-06-2001, 13:49
Martin Luther King
Martin Luther King is offline
Boeren, allochtonen of kakkers, het maakt niet uit. De factor alcohol veroorzaakt de meeste problemen. Ik ben zelf niet vies van bier en heb ervaren dat daardoor het snelst gezeur komt.
Oud 17-06-2001, 14:53
Xtreem
Xtreem is offline
ONEENS!

Het is vrij simpel: Alcohol iz factor nr. 1. Maar ik waz gister in lido, keek ff niet uit een liep tegen zo'n 'boer' op. Kerel stront bezopen en werd geirriteerd. Heel simpel. Zeg sorry (was ook mijn schuld) geef hem een van de biertjes die je in je hand hebt. Klaar, probleem over.

Dat lukt echter niet met allochtonen. (ja, ik generaliseer. So what?) En als ik zo'n hokki kakker tegenkom met z'n kraagje omhoog... bah, dan zou ik ook bijvoorbaat geirriteerd zijn.
Oud 17-06-2001, 15:23
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Ik ben het HELEMAAL eens met Nare Man. In onze 'stad' (Goes, Zeeland) zijn er 2 disco's. 1 waar alle boeren en kinderen onder de 16 komen en 1 waar alle allochtonen en volwassener mensen komen. In de laatst genoemde disco hangt altijd een goeie sfeer en je loopt niet het risico dat bij het minste duwtje je een klap voor je bek krijgt.

In de boerendisco is dat dus wel zo. Ik stond gister tegen sluitingstijd voor de boerendisco en terwijl er niets gebeurde hing er toch een spanning. Die kloteboeren kunnen niks hebben. En ja hoor, BIJNA ontstond een massale vechtpartij..... Waarom?? Nee er werd niet geprovoceerd, gescholden of geduwd, neeeeeeee. Er reed een auto heel hard rakelings langs iemand en die zei dus: 'wat een eikel'. Zegt zo'n zatte boer 'dat is geen eikel, dat is mijn maat!' Gelukkig droop de ene helft af, anders was het weer massaal knokken geweest. EN OM NIKS!

En nog ff iets anders, de triestheid van de replies grijpt om zich heen. Je mag dus slaan als iemand merkkleren aan heeft, of een kledingstijl die jij niet zou kiezen. En je MOET boeren je drank geven anders slaan ze je. Die randmongolen krijgen helemaal NIETS! Ze zijn toch al zat en aggressief genoeg. Als je ze dan NOG een bier geeft heb je meer kans dat ze je de volgende keer als je tegen ze aanloopt, en toevallig geen bier in je poten hebt, wel op je muil rammen. Puik plan
Oud 17-06-2001, 15:55
Beep'r
Beep'r is offline
Nee, door buitenlanders worden de problemen hier veroorzaakt. Vooral turkjes en marokkaantjes.
Oud 17-06-2001, 16:43
konflict
konflict is offline
Citaat:
Doetinchem schreef:

Met boeren heb je juist bijna nooit problemen. Die zijn juist veel gemoedelijker. in de stad is iedereen meer op zichzelf gericht. al die patsers uit de stad hoef je alleen al aan te kijken of je hebt al problemen. om maar niet te spreken over dat je drinken uit hun hand stoot. tegen zon boer zeg je sorry en geef je een hand en dan is het gewoon goed.

hmja... same here, als je patser verandert in kamper. maar zoals al is gezegd verschilt het per plaats.

konflict
Oud 17-06-2001, 18:17
eden6
eden6 is offline
Wat is volgens jullie de definitie van een boer??

Iedereen roept altijd tegen het zogenaamde 'in hokjes stoppen' te zijn, maar ondertussen word al het gezeik rondom uitgaan afgeschoven op 'boeren' en alochtonen... alsof zij de enige zijn die agressief gedrag vertonen en vechtpartijen uitlokken.
Oud 17-06-2001, 18:25
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Mr. Perfect schreef:
Wie gaat nou naar de disco met 2 overhemde over elkaar.
Ook bespeur ik jaloezie bij je ben je jaloers op die brede mensen of is dat omdat jezelf zo iel bent??

En die mensen uit de stad zijn meetsal zo enorm KAK met hun kakkleren van al die merke enzo.

Ja mensen buiten de stad drinken lekker veel misschien omdat ze wat gewend zijn.

En ook zp als een ander schreef liever 10 boeren dan 1 kakker.
Met zo'n reactie en zo'n naam kom je bij mij een stuk arroganter dan die 'kakkers' over ... En Mr. Easterbunny, ben jij met je 17 jaar als wat volwassener dan kinderen onder de 16??? Sorry...maar ik kan het niet laten

ff ontopic: Het zijn nou eenmaal wel de allochtonen waar je hier het snelst ruzie mee hebt, en boeren, tja...die komen de tent waar ik heen ga over het algemeen niet in...allochtonen ook niet trouwens...Maar boeren vallen wel mee, ze zijn erg vaak dronken, en willen zich volgens mij bewijzen bij hun vrienden en reageren daarom vaak een beetje patserig...Maar ik heb meestal niet zoveel last van ze(als ik ze al tegenkom)
Oud 17-06-2001, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Doetinchem schreef:
Hier ben ik het dus ABSOLUUT niet mee eens!!!!

Ja omdat je r zelf 1 bent!
Oud 17-06-2001, 18:43
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
alleen dat laagopgeleide vind ik minder
maar verder ben ik het er wel mee eens
maar iemand die vwo heeft gedaan is echt niey meer dan iemand die mavo heeft gedaan
Oud 17-06-2001, 22:16
Doetinchem
Doetinchem is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Ja omdat je r zelf 1 bent!

yeah right....

[Dit bericht is aangepast door Doetinchem (18-06-2001).]
Oud 18-06-2001, 11:26
Xtreem
Xtreem is offline
Citaat:
mr_easterbunny schreef:

En nog ff iets anders, de triestheid van de replies grijpt om zich heen. Je mag dus slaan als iemand merkkleren aan heeft, of een kledingstijl die jij niet zou kiezen. En je MOET boeren je drank geven anders slaan ze je. Die randmongolen krijgen helemaal NIETS! Ze zijn toch al zat en aggressief genoeg. Als je ze dan NOG een bier geeft heb je meer kans dat ze je de volgende keer als je tegen ze aanloopt, en toevallig geen bier in je poten hebt, wel op je muil rammen. Puik plan
Ik zeg niet dat je iemand met merkkleding op zijn muil mag meppen. Wat ik probeerde te zeggen (OF ik zei het verkeerd OF jij snapt het niet) is dat hier (achterhoek) de sfeer super gemoedelijk iz. Als ik in een andere stad uitga is de sfeer altijd super gespannen. De houding/ uitstraling van de mensen is dat. In de tenten waar veel hokkiers komen, kan je de arrogantie bijna ruiken. Ik heb een hekel aan arrogantie. Een van mijn beste vriendinnen loopt er ook zo bij, maar haar houding iz niet arrogant. En DAAR zit het punt.
En dat van die 'boeren'nog meer bier geven:
Als je ze een biertje in de hand douwt, en er later nog een keer tegen op loopt, grote kans dat ze dan ruim aan de kant gaan. 't is gewoon een kwestie van de sfeer relaxed houden. Hoe jij dat doet weet ik niet.......
Oud 18-06-2001, 14:03
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
nou je hebt het meeste last van mensen die veel te veel zuipen. Alhoewel ik nooit last van mensen heb met uitgaan, het lukt mij aardig omdat soort types te ontwijken. Maar ik snap die vizie wel dat boeren meer opschudding veroorzaken. Het is gewoon zo dat boeren waarschijnlijk in een andere omgeving zijn opgegroeid en dat het echt een uitje is om naar de diskotheek te gaan. Daar komen ze ook allemaal andere types tegen, waar ze dan weer raar over gaan doen. Ook drinken deze boeren tijdens hun uitje meer dan de meer doorgewinterde uitgaanders omdat die weten dat het daar niet om gaat!
Oud 18-06-2001, 16:01
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
naam hebben ze op school gemaakt op mijn e-mail adres nu weet ik niet hoe ik de naam moet veranderen hebben we gebruikt voor het examen.
Oud 18-06-2001, 16:22
OOBLOW
OOBLOW is offline
Ik kan me wel redelijk vinden in deze stelling, niet omdat ik "laagopgeleide boeren" (wat ik een vrij typische benaming vind) meteen veroordeel, maar mijn mening is gewoon gebaseerd op mijn ervaringen.
En die zijn in dit geval niet vaak met "de hoger opgeleiden" (als we dan toch in deze termen praten...). Over het algemeen zijn het van die aso's uit die volksbuurten, kampers, allochtonen en linkertjes (en de meesten begrijpen wel wat ik hiermee bedoel)
die zorgen voor gezeik.
Ik val hier niemand mee aan,het zijn gewoon mijn ervaringen.
ltr
rene
Oud 18-06-2001, 16:28
Capoeiristas
Capoeiristas is offline
De mensen die problemen veroorzaken :

- Jongens die stoer willen doen tegen over vrienden
- Mensen die teveel gedronken hebben
- alochtonen jongeren

Oud 18-06-2001, 18:33
Doetinchem
Doetinchem is offline
Citaat:
Xtreem schreef:
Ik zeg niet dat je iemand met merkkleding op zijn muil mag meppen. Wat ik probeerde te zeggen (OF ik zei het verkeerd OF jij snapt het niet) is dat hier (achterhoek) de sfeer super gemoedelijk iz. Als ik in een andere stad uitga is de sfeer altijd super gespannen. De houding/ uitstraling van de mensen is dat. In de tenten waar veel hokkiers komen, kan je de arrogantie bijna ruiken. Ik heb een hekel aan arrogantie. Een van mijn beste vriendinnen loopt er ook zo bij, maar haar houding iz niet arrogant. En DAAR zit het punt.
En dat van die 'boeren'nog meer bier geven:
Als je ze een biertje in de hand douwt, en er later nog een keer tegen op loopt, grote kans dat ze dan ruim aan de kant gaan. 't is gewoon een kwestie van de sfeer relaxed houden. Hoe jij dat doet weet ik niet.......

Hier ben ik het 100% mee eens.

en over wat iemand anders zei.. het is echt geen dagje uit voor boeren hoor, want ik ken zat discotheken waar meer boeren komen dan van die patsers (bv de radstake). en daar zijn nooit problemen. boeren kunnen juist veel beter tegen drank.
Oud 18-06-2001, 18:54
Xtreem
Xtreem is offline
Citaat:
Capoeiristas schreef:
De mensen die problemen veroorzaken :

- Jongens die stoer willen doen tegen over vrienden
- Mensen die teveel gedronken hebben
- alochtonen jongeren
IDD.......

owjah, doetichem: ik gaat naar lido
Oud 18-06-2001, 19:24
Doetinchem
Doetinchem is offline
Citaat:
Xtreem schreef:
IDD.......

owjah, doetichem: ik gaat naar lido
daar ga ik ook wel eens heen, beter dan de radstake. ga je ook wel eens naar de olde beth of scala?
Oud 18-06-2001, 21:30
Verwijderd

We zijn het er dus wel redelijk over eens...over het algemeen zijn het vooral zatte lui die problemen veroorzaken. Ook daar wil ik ff wat nuances en toelichtingen in aanbrengen.

Boeren (als in: mensen uit kleine dorpen of van het platteland) zuipen nu eenmaal graag en veel. En het is bekend dat sommige mensen nogal snel agressief worden als ze dronken zijn. Boeren drinken veel en zijn dus vaak snel op hun teentjes getrapt. Verder zullen het vast hardstikke aardige, hardwerkende lieden zijn, maar als ze een 'kakker' zien zijn ze echt sneller geďrriteerd. En ga het nou niet ontkennen, ik ken zelf genoeg mensen van het platteland en die hebben allemaal iets tegen 'kakkers' of studenten (ik behoor tot de laatste groep).

Met allochtonen zijn er ook vaak problemen, maar da's altijd als ze nuchter zijn. Voorbeeldje: vriend van me zit achter de gokkast, word tegen z'n oor geslagen door een of andere Turk die ook wil gokken...ze grijpen gewoon elke gelegenheid aan om te vechten: bij de tafelvoetbaltafels, op de dansvloer (duwen), aan de bar (drankje omgooien), noem maar op...gewoon sneue gasten. Laat ze naar hun allochtonen-only cafés gaan, helemaal als ze in onze disco's alleen maar hun eigen taal praten. Dat vind ik gewoon onbeschoft.

Kampers en mensen uit asociale buurten: die zijn nou eenmaal nogal simpel en niet gewend 'sorry' te zeggen. Ze komen allemaal voor elkaar op en hebben een gevoel van 'wij tegen de rest' vooral als ze met 'n hele groep in een disco buiten hun eigen stad/kamp uitgaan...aan de basis daarvan ligt natuurlijk een gigantisch minderwaardigheidscomplex.

Dit alles in ogenschouw nemende moeten we dus helaas concluderen: het zou het beste zijn als elk 'hokje' zijn eigen uitgaansgelegenheid had...
Oud 18-06-2001, 21:39
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Mr. Easterbunny, ben jij met je 17 jaar als wat volwassener dan kinderen onder de 16???
For the record ik ben over 2 weken 18. En ik vind idd dat tussen 15 en 18 een groot verschil zit. In die tijd kan er veel veranderen. Bij volwassenen zit er geen verschil tussen 42 en 45 (neem ik aan), maar als je nog wat jonger bent dan telt een klein leefijdsverschil zwaarder. Iemand van 50 kan bijvoorbeeld heel goeie vrienden zijn met iemand van 40, die hebben dezelfde interesses, maar als je 18 bent maken diezelfde 10 jaar heel wat meer uit. 'Hoi ik ben Joop en dit is mijn beste maat Hans, hij is 8. We gaan nu met autootjes spelen....'

In het kort nogmaals, JA, ik voel me heel wat ouder en volwassener dan de mensen van onder de 16.
Oud 19-06-2001, 09:48
Spacey
Spacey is offline
hier in groningen zijn het toch de mensen van buiten de stad die wat agressiever zijn over het algemeen. en van allochtonen heb je hier practisch geen last. dat had ik in rotterdam weer wel, en niet van boeren.
maar ik denk dat er gewoon ff een algemene instelling veranderd moet worden. Iedereenmoet gewoon even wat relaxter doen en niet zo agressief enzo.
Oud 19-06-2001, 16:39
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
ik heb nooit problemen met boeren ofzo in de discotheek het zijn aardige personen
ik ben niet laag opgeleid en ja ik kom van het platteland

En waar ik kom zijn alleen maar boeren en is nooit/bijna geen ruzie wij zuipen en feesten alleen maar en zuipen en .....
Oud 19-06-2001, 16:39
eden6
eden6 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Boeren (als in: mensen uit kleine dorpen of van het platteland) zuipen nu eenmaal graag en veel. En het is bekend dat sommige mensen nogal snel agressief worden als ze dronken zijn.
Dit geld niet alleen voor boeren maar ook voor de studenten e.d. uptown people onder ons.

Citaat:
Boeren drinken veel en zijn dus vaak snel op hun teentjes getrapt. Verder zullen het vast hardstikke aardige, hardwerkende lieden zijn, maar als ze een 'kakker' zien zijn ze echt sneller geďrriteerd.
Nochal generaliserend, meer en deel van deze zogenaamde boeren heeft niets tegen kakkers. Kakkers dénken alleen maar dat boeren iets tegen hen hebben en andersom. Dat veroorzaakt die negatieve houding.

Citaat:
En ga het nou niet ontkennen, ik ken zelf genoeg mensen van het platteland en die hebben allemaal iets tegen 'kakkers' of studenten (ik behoor tot de laatste groep).
Ik ga het niet ontkennen, er zit vast een kern van waarheid in. Maar ik vind wel dat je "de schuld" niet bij boeren kunt neerleggen. Kakkers denken evengoed negatief over boeren.

Ik wil trouwens geen nieuwe discussie openen over het in hokjes proppen (niet wéér ) dus de termen boeren en kakkers moet je een beetje ruim zien.
Oud 19-06-2001, 20:16
Doetinchem
Doetinchem is offline
bij deze nodig ik iedereen uit een keertje in de achterhoek te komen stappen en dan zult gij zien dat hier de mensen (boeren/kakkers/studenten) perfect met elkaar kunnen omgaan, zonder problemen.
Oud 19-06-2001, 20:46
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Doetinchem schreef:
bij deze nodig ik iedereen uit een keertje in de achterhoek te komen stappen en dan zult gij zien dat hier de mensen (boeren/kakkers/studenten) perfect met elkaar kunnen omgaan, zonder problemen.
kunnen we dan bij jou op de hooizolder slapen
Oud 19-06-2001, 20:57
Verwijderd
Citaat:
C'est moi! schreef:

Hé, hé, hé, nou moet ik toch ff zeggen dat ik vroeger ook ontzettend toffe feesten heb gehad bij een vriend van me op de hooizolder van z'n boerderij...

Oud 20-06-2001, 17:33
Doetinchem
Doetinchem is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Citaat:
Doetinchem schreef:

Ja hoor tuurlijk kan dat.....maarja helaas hebben de huizen in de stad die niet. Hier tenminste niet.
Oud 20-06-2001, 18:34
yin
yin is offline
OKe misschien vinden sommige dit een hele domme opmerking. Maar misschien heeft het snel geirriteerd zijn van de "boeren"te maken met hoe de "kakkers"op hun neer kijken.
Want er is niks irritanter dan dater mensen zijn die zich beter voelen dan jou. Nou niet gelijk in de boom vliegen over dat doen kakkers niet, ik weet ook dat lang niet iedereen die op bootschoenen loopt tegen boeren is. Maar ook lang niet alle "boeren" zijn zo 'tegen' "kakkers".

Ik heb het zelf ok gehad dat toen ik havo gign doen en de rest van mijn vriendenclub(naja de groep waar ik toen me om ging) vwo dat ik eigelijk "maar havo" dus eiglijk niet de moeite waard was om mee om te gaan. Dat is heel frustrerend.

De boeren die ik ken (en dat zijn er een heleboel) zijn idd vaak dronken maar meestal niet erg argessief. Ze worden pas agressief als je hyper op ze gaat reargeren. Zolang je ze maar een beetje laat begaan(als ze tegen je aan wawwelen lekker laten zo af en toe ja knikken en weer weglopen) is de kans dat je ruzie met ze krijgt echt super klein.

En ik blijf erbij dat je niet aan de buitenkant kan zien waar of iemand boer is of niet...Want de lompste "boeren" die ik ken wonen geeneens op een boerderij.

liefs yin
Oud 24-06-2001, 17:41
ThaKillaa!!2
ThaKillaa!!2 is offline
inderdaad. meestal stomme boeren of ordinaire debielen
Oud 24-06-2001, 17:42
ThaKillaa!!2
ThaKillaa!!2 is offline
Citaat:
Mr. Perfect schreef:
Dat is gewoon slap gelul want de boeren zoeken geen ruzie. Maar misschien zo'n kakker als de nare man wel.
lul niet ik weet beter. ze denken altijd dat ze heel veel zijn terwijl ze vaak niets in te brengen hebben.

Oud 24-06-2001, 17:45
ThaKillaa!!2
ThaKillaa!!2 is offline
bij ons lopen die boeren echt altijd zwaar dapper te doen terwijl ze niks in te brengen hebben.
Oud 24-06-2001, 18:08
Revenant
Revenant is offline
Citaat:
Doetinchem schreef:
daar ga ik ook wel eens heen, beter dan de radstake. ga je ook wel eens naar de olde beth of scala?

Olde Beth, Radstake, Scale...allemaal wel leuk... Trouwens in de OB wordt het meeste gekut door die Turken/Marokkanen veroorzaakt...
Oud 24-06-2001, 18:09
Revenant
Revenant is offline
Citaat:
Revenant schreef:

Olde Beth, Radstake, Scala...allemaal wel leuk... Trouwens in de OB wordt het meeste gekut door die Turken/Marokkanen veroorzaakt...
Oud 24-06-2001, 22:56
eden6
eden6 is offline
Citaat:
ThaKillaa!!2 schreef:
inderdaad. meestal stomme boeren of ordinaire debielen

Oud 24-06-2001, 23:01
eden6
eden6 is offline
Citaat:
ThaKillaa!!2 schreef:
bij ons lopen die boeren echt altijd zwaar dapper te doen terwijl ze niks in te brengen hebben.
Sorry maar dit vind ik dus generalisatie. Na een paar incidenten concludeer je direct dat alle 'boeren' zo zijn... dat vind ik nergens op slaan!

Wat versta je onder zwaar dapper gedrag? Je komt zelf ook niet bescheiden over...

Oud 27-06-2001, 18:23
Tuur
Tuur is offline
Hey,
als je iederen gaat betitelen als boer zodra ze geen hogere opleiding hebben kan ik me zeker wel voorstellen dat je vaak problemen krijgt met deze mensen ja...
Ben het er totaal niet mee eens namelijk, de groep die je terecht boeren mag noemen van mij zijn degene die echt uit een dorp of gat komen en dat zijn precies niet degene die ruzies of problemen veroorzaken.

Naar mijn id zijn degene die de sfeer verzieken meestal stadsmensen die vroeger teveel kleurstoffen hebben gekregen en waarschijnlijk ook een stel zwaar ontspoorde ouders hebben, waarschijnlijk hebben ze daarna de school ook maar niet afgemaakt en zodoende... maar om ze nu te betitelen als boeren? Nee... niet mee eens Mzzls T
Oud 27-06-2001, 18:31
Tuur
Tuur is offline
En ow ja.. het is niet zo dat alleen mensen van het platteland een hekel hebben aan kakkers hoor... Ik namelijk ook!

(Alleen de mannen dan)
Oud 27-06-2001, 19:45
julian?!
julian?! is offline
volgens mij is het niet zo dat de boeren standaard voor probs. zorgen. Wel vaak, alleen het is wel standaard dat als ze in de stad komen dan zijn er gewoon altijd probs. met uitgaan en ook op dagen zoals koninginnedag bv. komen ze hier echt een beesten, blijf dan gewoon in lutjebroek of waar je ook woont.
ik heb geen problemen met boeren, behalve als ze dus hier in a'dam komen en alles lopen te verzieken
Oud 28-06-2001, 16:17
Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef:

quote jij altijd jezelf?

Oud 28-06-2001, 21:55
eden6
eden6 is offline
Citaat:
Tuur schreef:
als je iederen gaat betitelen als boer zodra ze geen hogere opleiding hebben kan ik me zeker wel voorstellen dat je vaak problemen krijgt met deze mensen ja...
Niet te persoonlijk worden, ik zeg niet dat ík problemen heb met zogenaamde boeren, de stelling waarmee ik dit topic startte was algemeen bedoeld.

Citaat:
Ben het er totaal niet mee eens namelijk de groep die je terecht boeren mag noemen van mij zijn degene die echt uit een dorp of gat
Jij vind mij dus een boer? En bedankt...

Citaat:
komen en dat zijn precies niet degene die ruzies of problemen veroorzaken.
Precies. Ruzie word altijd door 2 partijen veroorzaakt en de oorzaak ligt naar mijn mening niet standaard bij "boeren".

Oud 07-07-2001, 17:39
volgens mij zitten er in elke laag vd bevolking wel irritante figuren die mensen uit een andere bevolkingsgroep niet mogen , en andersom...
Advertentie

Regels voor berichten