Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2001, 15:19
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
vraag spreekt voor zich.

Ga jij anders uit dan dat je er normaal bij loopt?

En zo ja waarom?
Oud 23-06-2001, 22:38
purple
purple is offline
nope, dat vind ik zooo stom. niet dat men dat doet, alleen ik vind zoiets niets voor mij. ik was me wel ff, maar ander make up enzo liever niet. gewoon zoals ik er normaal bijlooop ga ik ook uit.
Oud 24-06-2001, 13:24
Verwijderd
Ik ga ook altijd gewoon uit in de kleren die ik overdag aanhad. Misschien iets luchtiger gekleed als het heel warm gaat worden en misschien doe ik m'n haar nog een beetje anders ... maar niks bijzonders verder
Oud 24-06-2001, 13:42
Nuck
Nuck is offline
nopez, niet echt. Wel doe ik andere kleren aan, mn haar goed enzo, maar centimeters make-up doe ik niet aan
Oud 24-06-2001, 14:10
E-MAN
Nee, ik zie er hetzelfde uit alleen met iets andere ogen..beetje groot!?
Oud 24-06-2001, 15:38
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
E-MAN schreef:
als je bedoelt wat ik denk wat je bedoelt dan ik ook
Oud 24-06-2001, 16:30
purple
purple is offline
Citaat:
E-MAN schreef:
bij mij zijn ze meestal rood, en ze hangen iets meer
Oud 24-06-2001, 20:19
HoñeY
HoñeY is offline
voordat ik ga douche ik even, doe ik andere kleding aan, andere make-up, mijn haren heel soms ook nog anders, maar meestal gewoon los
Oud 24-06-2001, 21:01
quiwzy
quiwzy is offline
Los haar = Ganz ganz GEIL

Oud 28-06-2001, 21:07
*JJ*
*JJ* is offline
hmm

het lijkt me logisch dat je er verzorgder bijloopt dan wanneer je bijvoorbeeld op je werkt. Dus ik doe altijd toch wel wat mooiere kleren aan (maar dat sowieso altijd als ik buiten de deur iets ga doen).
En verder meestal een wat ander luchtje ofzo

OJA.. nog ff een klein vraagje, ga binnenkort met een vriendengroep naar een grandorado gedoetje in Venray. zijn er hier mensen die weten of je daar een beetje leuk kan uitgaan??

mzzls
Oud 29-06-2001, 13:47
Amidala
Amidala is offline
In het begin probeerde ik er altijd heel geweldig uit te zien door make-up, mooiere kleren, haar op een andere manier, enz.
Maar de laatste tijd boeit het me echt niet meer hoe ik eruit zie.
Oke, ik wil er wel netjes verzorgd uitzien, en je komt me ook echt niet tegen in bijv. een paarse met oranje broek en een roze shirt . Maar ik doe nu niet zo'n moeite meer voordat ik uitga. Normaal heb ik ook (bijna) geen make-up op, waarom zou ik het daar dan wel doen? Normaal loop ik ook niet in de meest blote, sexy kleren, waarom zou ik dat daar dan wel doen?
Oud 29-06-2001, 13:55
Wish I could fly
Wish I could fly is offline
Ik probeer er meestal wel net iets anders uit te zien, dan ik er normaal bij loop. Ik onderga dan wel geen complete metamorfose. Het is juist leuk, om je soms een beetje anders aan te kleden of op te maken, dan je dagelijks doet. Op deze manier zit er meer afwisseling in.
Oud 29-06-2001, 17:53
Verwijderd
ik kleed me iets koeler.. maar vaak zie ik er doordeweek nie ech uit.. vaag haar en m'n make up er half af
duzzz als ik utiga doe ik dat allemaal ff opnieuw en wat beter.. ook duurder luchtje op vinnik zonde om da zow snel er door heen te jagen doorde week een goedkoper luchtje

kuzziess
Oud 29-06-2001, 19:17
Dark Angel
Dark Angel is offline
Als ik ga clubben wel.. maar naar de pub niet.
Oud 29-06-2001, 19:38
Yvonne
Yvonne is offline
Ik heb nooit make-up op dus met uitgaan ook niet (zou ik het trouwens eerst aan moeten schaffen) en ik maak me er ook niet druk meer om... in het begin wel.. nou ja viel ook wel mee maar nu maak ik me er echt niet druk meer om...
Oud 30-06-2001, 03:59
puelle
puelle is offline
meestal wat zwaardere make up, das gewoon leuk om te doen, m'n haar meestal gewoon los (Als ik het vast doe valt het toch wel uit elkaar door het dansen) en soms wat blotere kleren.

xxxies
Oud 30-06-2001, 11:09
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ja, nou ja ik trek iets aan dat wat bloter is als wat ik overdag aan zou doen, omdat het altijd zo gigantisch heet is daarbinnen.

me haren en make-up hou ik het zelfde!!
Wel altijd van te voren lekker douche en schone kleren aan!!
Oud 01-07-2001, 13:38
simone
simone is offline
Ik besteed wel meer aandacht aan mn uiterlijk. Leuk topje en rokje/broek ofzo. Liefst met wat glitter enzo. Ik doe wel niet veel aan mn haren, ik laat ze los, en zorg dat ze stijl zijn.Maar ik onderga geen metamorfose, ik zie er wel wat anders uit.
Oud 09-07-2001, 13:16
yin
yin is offline
Neeej
Echt dus net ik zie er hetzelfde uit als gewoon. geen zin en meestal geen tijdom helemaal moeilijk te gaan doen.

liefs yin
Oud 09-07-2001, 15:52
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
Douche me effe van te voren dan ga ik me scheren doe ik mijn haar in orde en doe ik een luchtje op, nee ik doe niks anders.
Oud 09-07-2001, 20:35
cybahgurl
cybahgurl is offline
Oke ik ben dus duidelijk anders dan de rest
Ik ga eerst altijd douchen, dan aankleden, heel andere kleren dan overdag, en dan opmaken ik heb altijd met uitgaan wat meer make up op, geen lagen, maar bv wat lipgloss er extra bij ofzo. Nou normaal heb ik mn haar bijna altijd in een staart maar met uitgaan los, en verder doe ik de 'normale'dingen'als parfum tandenpoetsen etc.
Oud 09-07-2001, 21:30
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
Ik doe zelf ook wel wat anders bijvoorbeeld een laagje gel en ja ik doe wel wat anders aan
Oud 10-07-2001, 11:55
C'est moi!
C'est moi! is offline
Iig eerst ff douchen, en ik zorg dat mijn haar goed zit, en ik scheer me meestal nog ff...verder nix bijzonders, geen bijzondere kleding ofzo.
Oud 10-07-2001, 14:05
HoneyBun
HoneyBun is offline
eerst ging ik wel meer make up op doen, ook omdat ik toen nog geen 16 was, dus mocht ik er eigelijk niet in. nou kan t me eigelijk weinig schelen, mn make up zit aan t teind van de dag toch nog wel. ik doe wel iets minder aan dan normaal, want tis wel iets warmer in een disco of bar!

[Dit bericht is aangepast door HoneyBun (10-07-2001).]
Oud 10-07-2001, 16:23
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Nee, dat doe ik niet.. Ik doe net zoveel make-up up en doe me haar hetzelfde als dat ik naar school ga.. Ik zou niet weten wat ik anders zou moeten doen

xxx

Regels voor berichten