Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2001, 18:28
girly16
girly16 is offline
hoi hoi.....
als ik uit ga...heb ik vaak me rok aan waar je heeeel goed de vorm van me reet in kan zien enzo...me vriendinnen zeggen dat ik bij de jongens een slechte indruk maak enzo.....nou jongens bij deze......is dat zo?

-xxxxxxxx-kizz-xxxxxxxxx- hannah
Oud 24-06-2001, 18:31
LiveAndDieInArnhem
LiveAndDieInArnhem is offline
plaatje...
Oud 24-06-2001, 20:17
M@TRIX
M@TRIX is offline
leuk om naar te kijken...mar zou nie willen dat mijn vriendin da zou aandoen...en aan andere kant wel.. andere gozers jaloers maken is kick ass!
Oud 24-06-2001, 21:02
quiwzy
quiwzy is offline
Dat ligt eraan wat de vorm van de reet is ;-)

Als die vorm een beetje mooi is, is het een genot voor het oog!
Oud 25-06-2001, 10:19
girly16
girly16 is offline
af en toe is het inderdaad een beetje te veel van het goeie....want als ik ergens in eeen discotheek rondloop voel ik nogal vaak handen op me reet.....
-xxxxx-kiz-xxxxx-
Oud 25-06-2001, 17:17
Retarded
Retarded is offline
lekker toch?? haha nee...maar dat is opzich wel kansloos, dat die mensen dat doen... Vink wel een beetje verrot, want wat schiet je ermee op?? (behalve dat je een lekker kontje hebt aangeraakt! )
Oud 25-06-2001, 18:05
Board guy
Board guy is offline
juist er op af komen.....teminste als ie strak is
Oud 25-06-2001, 18:22
girly16
girly16 is offline
......ik heb wel vaak keus tussen leuke jongens!!!dus das wel weer een voordeel.
maar het is niet zo dat ze me alleen ff aanraken om ff me aangeraakt te hebben,ze komen vaak wel naar me toe.
-xxxxx-kizz-xxxxx-
Oud 25-06-2001, 19:29
Six4Eight
Six4Eight is offline
Beetje ordinair
Oud 25-06-2001, 20:16
bartje518
bartje518 is offline
Je vriendinnen zijn denk ik gewoon jaloers Nee hoor, dat is helemaal niet erg, ziet mooi uit als je een mooie reet hebt
Oud 25-06-2001, 21:49
eden6
eden6 is offline
Ben weliswaar geen jongen, maar wil toch even reageren...

Waarom heb je perse een kort strak rokje nodig om met je kont te pronken?!

Jongens keuren graag, en ze vinden het ongetwijfeld geen onprettig aanzicht als een meid in zo'n rokje rond parandeerd...
Oud 25-06-2001, 21:59
Cindy!!!!!
Cindy!!!!! is offline
zoals al eerder gezegt vind ik het ook ordinair
Oud 26-06-2001, 11:19
girly16
girly16 is offline
nou....dat rokje is helemaal nietzo kort....
het komt net onder me knie.
en het mag dan wel ordi zijn.....maar ik doe het gewoon omdat ie lekker zit...en hij gewoon overal bij staat....en niet om zo'n sletje ofzo uit tehangen...zo ben ik echt niet. kizz hannah.
Oud 26-06-2001, 19:21
Verwijderd
Citaat:
girly16 schreef:
als ik uit ga...heb ik vaak me rok aan waar je heeeel goed de vorm van me reet in kan zien enzo...me vriendinnen zeggen dat ik bij de jongens een slechte indruk maak enzo.....nou jongens bij deze......is dat zo?
Ja.
Oud 30-06-2001, 12:05
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Goed toch als je zoals iedereen zegt: mooie reet? is dat voor praat? Mooie kont hebt dan kijken de jongens er juist naar......Misschien zijn je vriendinnen wel beetje jaloers.
Oud 30-06-2001, 12:31
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Goed toch als je zoals iedereen zegt: mooie reet? is dat voor praat? Mooie kont hebt dan kijken de jongens er juist naar......Misschien zijn je vriendinnen wel beetje jaloers.
hbeetje gekke zin van mezelf. Bedoel dus: Goed toch als iedereen er aan voelt enz. Mooie kont heb je dan denk ik.

Oud 01-07-2001, 13:59
simone
simone is offline
ik vind dat niet ordinair ( ff een mening van een meid, maakt dat uit) een rok zit meestal strak, dat moet toch ook, dat heb ik ook. En tot over de knieen of net erboven is toch netjes. Je vriendinnen moeten zich niet aanstellen. Als je geen dikke reet hebt, moet dat best kunnen.
Oud 02-07-2001, 13:31
girly16
girly16 is offline
thanx simone!!
eindelijk een beetje een positief bericht!!
jah.....ik vind ook dat het best kan...ik ben gewoon slank....en ben niet dik....dus.
WHY NOT!!!
c-ya! kizzes hannah
Oud 02-07-2001, 14:57
SnoepieMan
SnoepieMan is offline
mmmmmh hubba hubba!!
Oud 02-07-2001, 17:13
the Phit
the Phit is offline
je moet zelf weten wat je aantrekt. En elke doeber die ongewenst aan je kont zit geef je gewoon een knal voor z'n bek.
Oud 04-07-2001, 14:26
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Beetje ordinair
beetje ordinair????? ......HEEL ERG ORDINAIR, ja bij sommige jongens maak je een slechte indruk alhoewel als je je zo kleed komen er vast gozers op je af die het wel leuk vinden en dat past dan ook wel goed bij je!
Oud 04-07-2001, 18:23
girly16
girly16 is offline
nou.....iedereen denk wel weer het slechtste van me zeg......
doei doei -xx-kizz-xx-
Oud 04-07-2001, 20:20
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
girly16 schreef:
hoi hoi.....

-xxxxxxxx-kizz-xxxxxxxxx- hannah
ik denk dat het taalgebruik van jou ook een slechte indruk maakt op de jongens!

Oud 05-07-2001, 10:49
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
lovely_loeske schreef:
beetje ordinair????? ......HEEL ERG ORDINAIR, ja bij sommige jongens maak je een slechte indruk alhoewel als je je zo kleed komen er vast gozers op je af die het wel leuk vinden en dat past dan ook wel goed bij je!

Understatement

Oud 05-07-2001, 12:00
Verwijderd
ik vond het cool
Advertentie
Oud 05-07-2001, 15:40
eden6
eden6 is offline
Citaat:
Als je geen dikke reet hebt, moet dat best kunnen.
En als je die wél hebt?!

Het hangt er vanaf hóe het gecombineerd is, want een rok tot iets boven je knie kan best stylevol zijn. Wel geld, hoe korter hoe ordinairder.

Dat sommige jongens een slechte indruk van je krijgen komt denk ik door hun eigen smaak. Zij vinden een rokje ordinair en vallen op andere types. Who cares?! Als jij je er prettig in voelt is het toch oke...
Oud 05-07-2001, 19:51
yin
yin is offline
Citaat:
girly16 schreef:
nou.....iedereen denk wel weer het slechtste van me zeg......
doei doei -xx-kizz-xx-
Als jij je topic begint over hoe strak je rokje wel niet zit.......Wat raar nou zeg.

liefs yin

Oud 05-07-2001, 22:00
feline
feline is offline
Ik vind net onder je knie helemaal niet ordinair. Zelfs heel mooi. Dat jongens aan je reet zitten is dan een compliment. Tenzij je het niet wilt, dan moeten ze hun poten van je afhouden. Het ligt ook aan de kleur, als hij zwart is, is het heel stylish. (Eerder richting chique dan ordinair.) Knalroze kan toch beetje andere indruk geven.
En Lovely Loeske, jezus wat ben jij een tuthola zeg. Spijt me dat ik t zeg maar ben je nou echt zo geschokt omdat ze een keer reet gebruikte of vond je de rest van dr taalgebruik al beneden je stand ?

Dikke kus
Oud 05-07-2001, 22:09
Field
Field is offline
Citaat:
lovely_loeske schreef:
ik denk dat het taalgebruik van jou ook een slechte indruk maakt op de jongens!
dat denk ik ook

bah k hou niet van meissies die 'stroer' lopen doen.

trouwens als je zo'n topic opend heb je best wel veel kapsones denk ik.
t kan je helemaal nx schelen wat d'r hier word aanbevolen, je trekt dat rokje sowieso zaterdag weer aan.

of niet soms?
Oud 05-07-2001, 22:11
feline
feline is offline
Ze zegt ook niet dat ze haar kledingkeuze aan gaat passen aan onze mening. Ze vraagt zich alleen af wat mensen ervan vinden. Correct me if I'm wrong.
Oud 05-07-2001, 23:39
Verwijderd
ach tzal heus lekker uitzien,
maar ik val toch lekker op alternatieve typjes...
Oud 06-07-2001, 09:52
xeno
xeno is offline
lekker
Oud 06-07-2001, 12:31
Verwijderd
Citaat:
feline schreef:
Ik vind net onder je knie helemaal niet ordinair. Zelfs heel mooi.
Dat vind ik ook, mits het maar niet zo'n ordi zwart leren rokje is (met een heupketting erbij is helemaal onvergeeflijk).

Citaat:
Dat jongens aan je reet zitten is dan een compliment. Tenzij je het niet wilt, dan moeten ze hun poten van je afhouden.
En dat kunnen jongens van een afstandje ruiken, of ze het wel of niet leuk vind als jongens aan haar zitten? IMHO blijf je gewoon met je poten van iedereen af die je niet kent of waarvan je weet dat ze het niet leuk vinden.

Citaat:
En Lovely Loeske, jezus wat ben jij een tuthola zeg. Spijt me dat ik t zeg maar ben je nou echt zo geschokt omdat ze een keer reet gebruikte of vond je de rest van dr taalgebruik al beneden je stand ?
Eh, als er dus iemand hier GEEN tuthola is dan is zij het wel, ja? Ik zelf vind het ook ordi staan, taalgebruik als 'waarin je me reet kan zien'.

En het is dat je het zelf zegt...het is inderdaad beneden onze stand.
Oud 06-07-2001, 17:39
HoñeY
HoñeY is offline
Ordinair is voor iedereen anders, smaken verschillen. Sommige hiero zitten wel erg te zeuren, ik bedoel als iemand zich daarin toch fijn voelt en zich verder gewoon netjes, normaal zonder attitude enzo gedraagt wat maakt het dan uit. Hoe kun je weten of iemand ordinair is alleen omdat ze een wat kortere rokje draagt, dat is echt bullshit...
Oud 06-07-2001, 18:12
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
kheb liever een los rokje
= sexier
maar das mijn smaak
Oud 06-07-2001, 18:58
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
nare man schreef:
Eh, als er dus iemand hier GEEN tuthola is dan is zij het wel, ja? Ik zelf vind het ook ordi staan, taalgebruik als 'waarin je me reet kan zien'.

En het is dat je het zelf zegt...het is inderdaad beneden onze stand.

Dank je wouter...btw waarom ben je nooit meer op ICQ??

Maar goed als je dingen zegt als je reet, ja dat vind ik raar. Je kan het toch wel anders noemen. Ik heb toch enige trots over mijn lichaam en noem het geen reet, vind ik erg negatieve uitspraak. Maar jij mag zeggen wat je wil hoor. Alleen trek je hier ook bepaalde jongens mee aan die graag aan je [b]reet[b] willen zitten.

Oud 06-07-2001, 21:41
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
Vind het wel leuk en sexie zo'n strak rokje en het liefst zwart eventueel leer of iets dergelijks. Waarin je de vorm van het achterwerk kunt zien.
Oud 07-07-2001, 10:07
girly16
girly16 is offline
oke......mijn rok is een gewone rok tot net iets onder me knieen.....en is grijs van kleur.en mensen hier.....je mag nu denken van me wat je wilt....maar ik heb meestal gewoon broeken aan hoor..en ik ben dus echt NIET ordinair!

kizz
Oud 07-07-2001, 15:30
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
Volgens mij ben je ook niet ordinair hoor. Want als je naar feesten gaat doe je toch altijd iets anders aan of niet. Nee ik heb helemaal niks tegen een rok ofzo vind het wel leuk.
Oud 07-07-2001, 20:15
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
Mr. Perfect schreef:
Volgens mij ben je ook niet ordinair hoor. Want als je naar feesten gaat doe je toch altijd iets anders aan of niet. Nee ik heb helemaal niks tegen een rok ofzo vind het wel leuk.

Je kan ook in normale kleding gaan feesten. Ik wel iig. Ik doe mezelf tijdens uitgaan niet anders voor als ik ben en ga me dus ook niet anders kleden.
Oud 07-07-2001, 21:33
girly16
girly16 is offline
sjonge jonge.....ik doe me toch ook niet anders voor dan dat ik ben....
ik moet wel zeggen dat die lovely loeske met iedere keer zwart loopt te maken hier...
dat zei nou.."MISS PERFECT"is..kan ik toch ook nix aan doen?!

-xxxxx-kizz-xxxxx-
Oud 08-07-2001, 08:33
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
girly16 schreef:
sjonge jonge.....ik doe me toch ook niet anders voor dan dat ik ben....
ik moet wel zeggen dat die lovely loeske met iedere keer zwart loopt te maken hier...
dat zei nou.."MISS PERFECT"is..kan ik toch ook nix aan doen?!

-xxxxx-kizz-xxxxx-
ik loop jou niet te zwart te maken, zeg alleen maar dat je met zulk taalgebruik dit soort reacties uitlokt. ik weet verder helemaal niet wat voor rok het is en hoe je eruit ziet, dus verder zou ik me van commentaar behouden. Maar je vroeg om een mening, dus geef ik die ook. Als je nou is een foto hierop zet van jij in die rok, kan ik misschien mijn mening herzien. Okee?

En ik ben zeker niet miss perfect, dat wil ik ook helemaal niet zijn.
Oud 08-07-2001, 12:52
Cr@nberrie
Cr@nberrie is offline
Nee joh het is juist hardstikke mooi als je zo'n rokje goed staat. Als je later een jaar of vijftig bent en een oude kop hebt kun je altijd nog een tuinbroek aandoen. Er zijn natuurlijk mensen die het ordinair vinden, maar vink niet.
Oud 08-07-2001, 13:22
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
Cr@nberrie schreef:
Nee joh het is juist hardstikke mooi als je zo'n rokje goed staat. Als je later een jaar of vijftig bent en een oude kop hebt kun je altijd nog een tuinbroek aandoen. Er zijn natuurlijk mensen die het ordinair vinden, maar vink niet.

om nou meteen als tegenhanger een tuinbroek te nemen vind ik wat overdreven, er zit namelijk heel veel tussen een strak rokje en een tuinbroek! Beetje erg bekrompte gedachte vind je niet!
Oud 08-07-2001, 15:23
Verwijderd
Hmm als je een goed figuur heb zal het toch niet zo erg zijn?

Maarja, je moet er natuurlijk niet te "hoerig" uit zien

Groetjes+kusjes van mij Jacqueline
Oud 10-07-2001, 14:15
HoneyBun
HoneyBun is offline
ik ben dan ook wel geen jongen maar ik denk ik zeg toch wel ff iets: al heb je een beetje een mooie kont vind ik dat dat wel mag. als je uit gaat dan wil je toch zo wie zo er wel mooi uit zien en je sexy voelen en als dat rokje dat bij jou doet dan is dat toch juist mooi dat je een kleding stuk heb gevonden die je zo leuk vind en die je ook nog mooi staat!! en al die aandacht is dan wel mooi meegenomen!!
Oud 10-07-2001, 16:14
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ik ben een meisje.. Maar ik had laatst een superstrak jurkje aan, en geen 1 jongen kan van je afblijven. Nou ja.. degene met een vriendin misschien wel.. Maar ik doe duz nooit meer zoon ding aan.. Je krijgt dan TE veel aandacht, ik hoef dat maar van 1 jongen te krijgen...

Ik denk dat de jongens uit je buurt, je vrienden of jongens die je gewoon iets beter kent, het niet zo leuk vinden als je daar in gaat lopen, maar jongens die je niet kent, die vinden het wel leuk

xxx
Oud 10-07-2001, 16:30
girly16
girly16 is offline
THANX!!.....

kizzes....hannah.
Oud 10-07-2001, 21:44
cybahgurl
cybahgurl is offline
Nee ik heb bijna nooit een strak rokje aan met uitgaan alleen als het erg warm is ofzo of bv als ik een nieuwe heb.
Maar, wat ik ff wilde zeggen, bij mij zijn het juist de jongens die ik goed ken die zeggen dat ik zon ding aan moet!!
Naja. Maar meestal draag ik gewoon iets van een stretchbroek hoor, en trouwens waar ik uitga dragen veel meiden gewoon een strak rokje!!
Oud 11-07-2001, 15:41
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
maar toch is het mooi girly16

Regels voor berichten