Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Bartje, hoeveel geld had jij gemiddeld nodig op een dag?
|||
Citaat:
Ik rekende gewoon op Fl 40,- voor het avond eten, daar zit je practisch altijd onder.
||
Citaat:
40 piek avondeten 40 piek entree discotheek 100 piek drank kom je op het bedrag van 180 piek per dag ![]() stel ik werk nog 8 dagen, en elke dag verdien ik 100 cash, dan leg ik 75 apart = 8x75= 600 gulden met de 500 op me rekening is 1100 gulden. Sigaretten en kleren, ik haal het niet ![]()
|
![]() |
b][/QUOTE]
Ben je welles in Lloret geweest?? Kost vermogens daaro.. [/B][/QUOTE] Ik was met school naar lloret geweest. En we hadden zo'n Engelse pub gevonden die aan happy hour deed. ik bestelde vier bier en kreeg er 8. Dan valt het allemaal wel mee ![]() ps: ons hotel heette iets van surf del mar(maar dat weet ik neit meer precies) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en wat dacht je van overdag??? dan leef je ook niet van de wind denk ik. nog maar ff doorsparen denk ik
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hoi mensen..
ben gister teruggekomen uit loret, was er nog nooit geweest en het is best bevallen! Appartementencomplex Garden Centre was goed te doen.. er stond zo weinig in de kamer dat er ook niet kapot kon gaan.. Beetje jammer dat er ook spanjaarden lopen in Loret, paar keer ruzie gehad met die lui.. vooral als ze een fluitje hebben voelen ze zich helemaal de man. In het zwembad mocht ook echt niets! Heb onwijs veel discotheken gehad, maar heb wel een aantal tips! 1. luister niet naar proppers en zeg gewoon dat je hun clubcard al hebt. 2. ga niet naar discotheek Fame ( onbeperkt zuipen voor 2000pst ) , want het is er bijna 50 graden en je kan een half uur wachten op een biertje, verder draaien ze kut en stelt die tent niets voor. 3. Goeie discotheken : St. Trop (meest goedkoop) , Moef Ga Ga, Tropics, Colossos.. Ook Revolution was wel lache ( beetje duitse toko) 4. WaterWorld is wel leuk.. alleen je staat vaak langer dan een uur in de rij. 5. Barcelona moet je zeker ook een keer naartoe gaan..kun je tegen je ouders zeggen dat je nog een beetje cultuur gesnoven hebt. (maar is echt leuk daar) Kosten van 10daagse vakantie met busreis: 650 gulden boeken.. iets meer dan 1000 piek uitgegeven. Als je vragen of reacties hebt stuur ze maar. Greeting Roger |
![]() |
|
![]() |
lloret is super gaaf!!!
vette discotheken om uit te gaan. lekkere proppers maar die kunnen soms ook heel irri zijn. en lloret is niet zo heftig als dat ze op tv altijd zien laten! ze halen er echt de ergste dingen uit!!! moet je lang naar zoeken! ben er nu 3 jaar achter elkaar heeb geweest!!! echt super cool!!! xxx sabine!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik ga naar marmaris vriendje naar loret meisje833 | 27 | 24-03-2005 15:59 | |
Liefde & Relatie |
Need some help.. (lang verhaal) Fujitsu | 30 | 31-10-2003 14:21 | |
De Kantine |
Gaan er nog mensen naar Lloret in de zomer??? Verwijderd | 15 | 22-05-2003 06:23 | |
Eindexamens 2003 |
examenfeesten Verwijderd | 11 | 25-03-2003 16:27 | |
De Kantine |
Wie gaat er deze zomer nog meer naar Lloret de Mar? Foxy_oud | 7 | 03-06-2002 22:54 | |
De Kantine |
Wie zijn er van 19-8 tot 29-8 in Lloret??? Little Sophie | 12 | 28-04-2002 22:55 |