Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2001, 16:29
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Wat is jullie naarste ervaring ooit meegemaakt tijdens het uitgaan?
Advertentie
Oud 13-07-2001, 18:34
WMAS
WMAS is offline
Elke keer als het licht aan gaat en we naar huis moeten
Oud 13-07-2001, 19:20
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Een vriend van me zo dronken zien dat ie echt helemaal niks meer kan...dat ie met zijn hoofd op de grond smakt zonder zich te beschermen en dat ie later bijna stikt in zijn eigen kots, omdat ie op zijn rug ligt en niet meer om kan draaien.

En een andere vriend die zomaar door een groep van 10 man helemaal in elkaar geslagen wordt toen ie alleen ergens achteraf fietste!
En er was niks gebeurd, gewoon wrong place,wrong time. Dat is echt klote als je dat zondag 's ochtends hoort van zijn moeder dat ie in het ziekenhuis ligt...
Oud 13-07-2001, 20:05
Verwijderd
Citaat:
DaRealEvE schreef:
Wat is jullie naarste ervaring ooit meegemaakt tijdens het uitgaan?
trance gehoord
Oud 15-07-2001, 15:22
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
In slaap gevallen in een vangrail
Oud 15-07-2001, 19:40
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Dat iemand me verplichte op de wc te gaan neuken!!
Oud 15-07-2001, 20:11
Kezmanian Devil
Citaat:
TheMANhimselve schreef:
In slaap gevallen in een vangrail
Dat is niet naar...had ik vorig jaar op vakantie ook wel! Dat is juist lachen!!!!
Oud 16-07-2001, 18:41
TheMANhimselve
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Dat is niet naar...had ik vorig jaar op vakantie ook wel! Dat is juist lachen!!!!

Ja sorry maat,
Ik had gelezen de raarste ervaring
Mijn fout,
Maar ik heb nog wel wat meer rare in petto,
Maarre, echte nare ken ik zo nie bedenken, behalve dat wat dingen gejat waren van mij, maar da von ik op zich ook nie zo erg.
Oud 16-07-2001, 18:42
TheMANhimselve
Oh trouwens ik had wel bijna ooit een delerium gehad of zoiets, Gewoon COMPLEET weg van de wereld.
Oud 17-07-2001, 00:02
$omeone
$omeone is offline
Bedreigd worden door een of andere b*tch.
Oud 17-07-2001, 13:23
Infaustus
Infaustus is offline
-vroeg naar huis moeten
- te weinig geld hebben
-in een lege kroeg zitten

[Dit bericht is aangepast door Infaustus (17-07-2001).]
Oud 17-07-2001, 14:06
girly16
girly16 is offline
als een jongen naast je zit en vraagt of jij zijn augurk wilt zien en vervolgens zijn jas open doet en een t-shirt met een grote augurk erop ziet staan...jah...best vaag!!

doei doei!!!!!
Oud 17-07-2001, 18:18
Kezmanian Devil
Citaat:
girly16 schreef:
als een jongen naast je zit en vraagt of jij zijn augurk wilt zien en vervolgens zijn jas open doet en een t-shirt met een grote augurk erop ziet staan...jah...best vaag!!

doei doei!!!!!

Die is cool!!!! Ik wil ook zo'n shirt
Oud 17-07-2001, 18:49
Christiaan's Soul
Christiaan's Soul is offline
Citaat:
girly16 schreef:

doei doei!!!!!
das juist lachen
Oud 18-07-2001, 20:39
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Ik had een keer een vriendin.. Net een week, toen ik op haar verjaardag kwam en we met een groep uitgingen... Leek allemaal leuk enzo, en voor het uitgaan bij haar thuis was erg geellig... Tijdens het uitgaan veranderde.. ze aandacht voor elke jongen, ze kende iedereen en met iedereen knufflde e en zoende ze.. Voor mij geen aandacht meer.. Zelf een half uur lang met een ex geslowd.. Ik werd compleet genegeerd... Ik heb de seconden afgeteld tot we weggingen.. Thuis kwam het er eindelijk er uit.. Ze wou het al voor het uitgaan uitmaken.. had dat dan gvd gedaan.. Dat was echt vreselijk klote.. iemand die je leuk vindt die je compleet negeert maar die wel je vrendin is...
Oud 18-07-2001, 21:00
Piccola
Piccola is offline
Afgelopen zondag... Ik was met mijn vriend en wat vrienden van hem in een disco.. Ik heb hem die avond in totaal 10 minuten gezien, hij is de halve avond bij zijn ex geweest Toen heb ik hem ruim een half uur lopen zoeken..hoor ik ineens dat ie al lang naar huis is omdat ie zat was! Maar hij zou mij thuis brengen enzo.. Was niet echt een geslaagde avond..
En verder..uuh.. dat een vriend van me door een stuk of 10 lui ineens werd aangevallen!! Dat was echt eng!!
Oh ja en m'n ex [toen dus mijn vriend] heeft me een x de hele avond lopen negeren! Ging zoals Scorpion3000 al beschreef en dat is idd heeeeel kut!
Oud 18-07-2001, 21:05
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Oh ja en m'n ex [toen dus mijn vriend] heeft me een x de hele avond lopen negeren! Ging zoals Scorpion3000 al beschreef en dat is idd heeeeel kut!

Echt onbeschrijvelijk kutgeboel, voel je je zoooo alleen..
En ik kende ook nog eens verder bijna niemand daar, ewant ik woonde daar niet...

Ik ben ook wel eens door een groep in elkar geslagen, maar dat vond ik niet half zo erg als dat negeren...
Oud 19-07-2001, 13:40
girly16
girly16 is offline
Citaat:
Christiaan's Soul schreef:
das juist lachen

tja...het is wel kicke...maar ik schrok wel!!
komt er ineens een wild vreemde jongen naast je zitten en vraagtineens of je zijn augurk wilt zien ...maar toen hij zijn jas opendeed en ik die augurk op zijn t-shirt zag staan begon ik idd vet hard te lachen!!!

BIG kizz hannah.
Oud 19-07-2001, 13:53
yin
yin is offline
Dom genoeg zijn om met een zwar bezopen ietsje grotere en sterkere jongen van het terrein af te gaan. Om vervolgens half aangerand te worden in the middle of nowhere.
Voelde me zo stom om weg te gaan met hem en zo machteloos omdat ik niks durfte tegen te houden en alleen maar een beetje nee wil ik niet zei en liet merken maar dat was niet genoeg.

liefs yin
Oud 20-07-2001, 18:48
Kezmanian Devil
Citaat:
Scorpion3000 schreef:

Ik ben ook wel eens door een groep in elkar geslagen, maar dat vond ik niet half zo erg als dat negeren...

Dan hebben ze je vast niet zo te pakken gehad als die vriend van me...dan praatte je wel anders. Hij is buiten bewustzijn geweest en had een kneuzing in de hersens(ik wist niet dat dat kon...). Als ze iets langer door waren gegaan was ie dood geweest...
Oud 20-07-2001, 19:22
theo tank
theo tank is offline
Ik as een keer met me voetbal elftal in Lommel
daar ging het ook goed fout buiten, de halve plaatselijke bevolking(nou jah mannetje of 20-25) stond ons op te wachten, omdat er een van ons me een vriedin van een van die gasten stond te praten. Gevolg was een vechtpartij, en er moest er eentje van ons naar eht ziekenhuis om z'n wenkbrauw te laten hechten (er waren er ook nog een paar met een bloedneus)
t was maar goed dat er uitsmijters van alle kanten kwamen om ons uit elkaar te drijven. T had anders echt goed fout kunnen aflopen
Oud 21-07-2001, 15:21
drama
drama is offline
geld op
Oud 21-07-2001, 16:04
nepstier
nepstier is offline
Een keer op voetbalkamp hadden een paar Marokkanen een traangas bom in de feesttent gegooid. Ook nog vet matten en tranende ogen enzo ..
Oud 21-07-2001, 21:34
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Echt onbeschrijvelijk kutgeboel, voel je je zoooo alleen..
En ik kende ook nog eens verder bijna niemand daar, want ik woonde daar niet...

Dat is echt heeeel errug verrot jah! Bah! Dan is het feessie geen feessie meer!

Maar in elkaar geslagen worden is ook heel vervelend!!! Wat kan uitgaan toch K*T zijn af en toe..
Oud 22-07-2001, 20:27
FuhgAwz
FuhgAwz is offline
regelmatig lastig gevallen worden omdat ze me een "kutalto" vinden
Oud 22-07-2001, 21:35
girly16
girly16 is offline
Citaat:
FuhgAwz schreef:
regelmatig lastig gevallen worden omdat ze me een "kutalto" vinden

naja zeg!!!!!!!
als ik daar bij stond en ik hoorde dat zou ik ze zo alle hoeken van het cafe(of wat dan ook)laten zien!
KiZz hannah.
Oud 22-07-2001, 22:07
Dark Angel
Dark Angel is offline
Mensen die absoluut geen "nee" accepteren. dat je ze negeert en dan gaan ze zo ranzig close achter je staan dansen. (met iemand die je leuk vind is dat juist cool, maar met een stalker..) of je door de hele club gaan stalken. En dan ook nog (als je dat "nee" volhoud) opeens aggressief worden en je voor verwaand uitmaken alleen omdat je niet met ze wilt dansen.

Tot nu toe altijd gered door een vriend(in), maar stond dus gister wel op het punt om iemand een stevige schop te verkopen op een pijnlijke plaats.
(werd trouwens gered door een vriendin die in m'n kont kneep en die gast een bezitterige blik gaf, we hebben nog flink gelachen om die stomverbaasde blik van 'm )
Oud 23-07-2001, 02:41
SébKober
SébKober is offline
Lekker een biertje staan drinken, me omdraaien en vol op m'n bek worden gepakt door een oerlelijk, straalbezopen wijf dat net over d'r nek was gegaan...
Oud 23-07-2001, 11:05
SUS@N
SUS@N is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Ik had een keer een vriendin.. Net een week, toen ik op haar verjaardag kwam en we met een groep uitgingen... Leek allemaal leuk enzo, en voor het uitgaan bij haar thuis was erg geellig... Tijdens het uitgaan veranderde.. ze aandacht voor elke jongen, ze kende iedereen en met iedereen knufflde e en zoende ze.. Voor mij geen aandacht meer.. Zelf een half uur lang met een ex geslowd.. Ik werd compleet genegeerd... Ik heb de seconden afgeteld tot we weggingen.. Thuis kwam het er eindelijk er uit.. Ze wou het al voor het uitgaan uitmaken.. had dat dan gvd gedaan.. Dat was echt vreselijk klote.. iemand die je leuk vindt die je compleet negeert maar die wel je vrendin is...

Wat ben jij toch een ENORM ZIELIG KERELTJE!!!
echt ongeloofelijk!
Oud 23-07-2001, 11:07
SUS@N
SUS@N is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:

Ik vind het echt begrijpelijk dat je eens op je bek gerost wordt, als je van die domme verhalen op gaat zitten hangen!
Oud 23-07-2001, 11:09
SUS@N
SUS@N is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Dat is echt heeeel errug verrot jah! Bah! Dan is het feessie geen feessie meer!

Ik heb toch echt wel een tof feest gehad hoor!!!
Oud 24-07-2001, 00:05
^SwEeTy^
^SwEeTy^ is offline
Citaat:
SUS@N schreef:
Ik heb toch echt wel een tof feest gehad hoor!!!
whahahahaaha

Oud 24-07-2001, 03:22
^SwEeTy^
^SwEeTy^ is offline
ojah ..hm ..dattik over een portier z'n schoenen kotste midden in een discotheek en ik werd aan-ge-gaaaaaaaapt toen'k eruit werd geGOOID haha.. (
Oud 24-07-2001, 21:34
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Dat er 4 mensen waren toen we er aankwamen (uiteindelijk waren er toch nog een honderdtal opgedaagd, wat wening is), de DJ stomme muziek draaide, iedereen er als een zombie stond. Verder is het vervelend als een goede vriendin de hele tijd (op 5 minuten na) met haar niet te vertrouwen vriend buiten gaat staan en je weet dat ze geen "nee" kan zeggen. Als je je aan iemand willen koppelen waar je totaaaaal niets van moet hebben en ze steeds blijven aandringen, is dat ook vrij vervelend. Iets echt "naar" heb ik nog niet meegemaakt...
Oud 25-07-2001, 09:35
SUS@N
SUS@N is offline
Dat ik door een T*rk in me gezicht werdt geslagen omdat ik zei dat ie met zijn takken van me af moest blijven!

Heh Nicole??
Oud 25-07-2001, 13:33
Ernhem Forever
Ernhem Forever is offline
Citaat:
SUS@N schreef:
T*rk
lol
Oud 25-07-2001, 13:52
tukkerboy
tukkerboy is offline
Citaat:
SUS@N schreef:

echt ongeloofelijk!
uitleg graag... hoezo is hij zo zielig als hij zo'n verhaal verteld???
Oud 25-07-2001, 14:31
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
tukkerboy schreef:
uitleg graag... hoezo is hij zo zielig als hij zo'n verhaal verteld???
Ik gok dat Susan de persoon in kwestie is die in het verhaal wordt genoemd...

[Dit bericht is aangepast door GinnyPig (25-07-2001).]
Oud 25-07-2001, 18:55
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:

idd, ik denk dat ze dat daarom zegt!!
Oud 25-07-2001, 19:30
SUS@N
SUS@N is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:

Goed gegokt!!!

Ik lig er alleen niet wakker van
Oud 25-07-2001, 19:32
SUS@N
SUS@N is offline
Citaat:
Ernhem Forever schreef:
lol

Ik vond dat ik het niet voluit met hoofdletters hoefde te schrijven
Oud 27-07-2001, 03:26
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Kijk eens aan, dame in kwestie heeft zich gemeld. Sus@n... Jij had een andere versie van die gebeurtenis begrijp? Nou dan, mag jij die hier gaan vertellen. Een opmerking als sneu hebben we niet veel aan...

Gelukkig heb ik nu wel een vriendin die leuker, leiver en mooier is dan jij, dus wat dat betreft, dank je wel
Oud 27-07-2001, 03:33
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Dan hebben ze je vast niet zo te pakken gehad als die vriend van me...dan praatte je wel anders. Hij is buiten bewustzijn geweest en had een kneuzing in de hersens(ik wist niet dat dat kon...). Als ze iets langer door waren gegaan was ie dood geweest...
Nee, zo erg gelukkig niet... Kut zeg..

Nee, het is best een lang verhaal... Begon met de grootste discoheek van Groningen: Palace. Daar drink je op een kaart die je daarna afrekent, en ik was die kwijt, dat kostte me 85 piek Al mijn geld wat ik bij me had... Maar goed, gelukkig goede vrienden, en op weg naar een kroeg kwam ik een oud klasgenoot tegen. Even mee gepraat, maar toen was ik de groep kwijt, oeveral gezocht voor anderhalf uur lang. Niemand. Geen geld voor taxi. Dan maar lopend naar huis. 4 kilometer lopen is niet leuk midden in de nacht. Maar goe, bijna thuis, kom ik een groepje van 5 man tegen. 2 nl 3 turken, ik stoot er 1 aan en zeg sorry. Die kerel begint me volledig uit te schelden, en ik had de pest al in, dus ik scheld terug. Tsja, toen begonnen ze te slaan en schoppen. En natuurlijk doorgaan als je op de gron ligt, 5 man kun je in je eentje niet aan. 2 als je geluk hebt nog wel, maar 5.. nee. Maar goed, toen ze eindelijk weg ware kwam ik niet meerovereind, alles deed pijn. Heb toen 112 gebeld en ambulance kwam vrij vlug, alleen zag me niet en reed door.. leuk, een halve minuut later dan toch de ambulance bij mij en ik mee. Ik had een hersenschudding, ze hebben een paar hechtingen in mijn buik gezet, want die bloedde nogal en verder wat schrammen en blauwe plekken.
Al met al vrij kut op zich, maar ik heb er niet wakker van gelegen, was weer de oude in een paar dagen, dus boeiuh. Heb natuurlijk wel aangifte gedaan, maar ja, nooit meer wat van gehoord...
Oud 27-07-2001, 11:51
SUS@N
SUS@N is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Kijk eens aan, dame in kwestie heeft zich gemeld. Sus@n... Jij had een andere versie van die gebeurtenis begrijp? Nou dan, mag jij die hier gaan vertellen. Een opmerking als sneu hebben we niet veel aan...

Gelukkig heb ik nu wel een vriendin die leuker, leiver en mooier is dan jij, dus wat dat betreft, dank je wel

Wat je nu hebt boeit me echt geen ene donder, dus hou die domme opmerkingen maar voor je!!
En ga niet tegen iedereen lopen lullen dat je een week iets met mij heb gehad, een keer zoenen betekent nog niet meteen dat je iets met elkaar heb, ik dacht dat jij wel zo snugger was om zoiets te begrijpen als het je al meerdere keren is uitgelegd, maar nee dus!!

En verder reageer ik er niet meer op, dus me zwart lopen maken, boeit me geen ruk.
Doe wat je niet laten kan, maar je zet jezelf voor lul en niet mij!

[Dit bericht is aangepast door SUS@N (27-07-2001).]
Oud 27-07-2001, 15:58
TranZe
TranZe is offline
vriend van me doodgegaan door een overdosis in mijn armen dus dat was wel verschikkelijk
Oud 27-07-2001, 17:04
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
SUS@N schreef:

Wat je nu hebt boeit me echt geen ene donder, dus hou die domme opmerkingen maar voor je!!
En ga niet tegen iedereen lopen lullen dat je een week iets met mij heb gehad, een keer zoenen betekent nog niet meteen dat je iets met elkaar heb, ik dacht dat jij wel zo snugger was om zoiets te begrijpen als het je al meerdere keren is uitgelegd, maar nee dus!!

En verder reageer ik er niet meer op, dus me zwart lopen maken, boeit me geen ruk.
Doe wat je niet laten kan, maar je zet jezelf voor lul en niet mij!

[Dit bericht is aangepast door SUS@N (27-07-2001).]

Ik sta voor luk volgen jou... leg me dat eens uit.. Jij begint er zelf weer over. 1 keer gezoend, dus ik bel joude dag erna op of het eenmalig is of voor langer. Zeg jij zelf dat het hopelijk voor langer is. Je hebt het notabene zelf gezegd. Maar ik had dat dus niet moeten geloven en er maar vanuit gegaan zijn dat het toch niets was? Toen ik bij je thuis kwam, deed je ook gewoon lasof je mijn vriendin was, tot we uitgingen, toen was de aandacht opeens op. Ik had teveel verwacht, maar de oorzaak was dat jij impliceerde dat we wel wat hadden. Als jij over de telefoon zei, het was eignelijk wel voor 1 keer, dan was ik nooit naar je toegekomen....

Maar het is mijn fout, en ik sta voor lul
Oud 28-07-2001, 10:09
SUS@N
SUS@N is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:

Ik sta voor luk volgen jou... leg me dat eens uit.. Jij begint er zelf weer over. 1 keer gezoend, dus ik bel joude dag erna op of het eenmalig is of voor langer. Zeg jij zelf dat het hopelijk voor langer is. Je hebt het notabene zelf gezegd. Maar ik had dat dus niet moeten geloven en er maar vanuit gegaan zijn dat het toch niets was? Toen ik bij je thuis kwam, deed je ook gewoon lasof je mijn vriendin was, tot we uitgingen, toen was de aandacht opeens op. Ik had teveel verwacht, maar de oorzaak was dat jij impliceerde dat we wel wat hadden. Als jij over de telefoon zei, het was eignelijk wel voor 1 keer, dan was ik nooit naar je toegekomen....

Maar het is mijn fout, en ik sta voor lul

Yeah yeah, dream on!
Oud 29-07-2001, 15:46
Laurie
Laurie is offline
Wat zijn jullie toch weer aardig voor elkaar...
Oud 29-07-2001, 18:53
Verwijderd
Citaat:
SUS@N schreef:

echt ongeloofelijk!
Jerry! Jerry!

Ennuh ik zou bijna vergeten wat ik zelf heb meegemaakt, niet echt heel nare dingen overigens...alleen m'n fiets was een keertje in de plomp gesmeten. Dingetje van m'n jas een keer kwijtgeraakt. Een keer een sigarettenbrandplek in nieuw overhemd opgelopen. En een keer een kennis van me naar buiten geholpen die letterlijk languit flauwviel op de vloer.

Oud 29-07-2001, 19:44
elsbizkit
elsbizkit is offline
dat ze geen rock wouden draaien omdat ze bang waren voor doden
Advertentie

Regels voor berichten