Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die is cool!!!! Ik wil ook zo'n shirt ![]()
|
Ik had een keer een vriendin.. Net een week, toen ik op haar verjaardag kwam en we met een groep uitgingen... Leek allemaal leuk enzo, en voor het uitgaan bij haar thuis was erg geellig... Tijdens het uitgaan veranderde.. ze aandacht voor elke jongen, ze kende iedereen en met iedereen knufflde e en zoende ze.. Voor mij geen aandacht meer.. Zelf een half uur lang met een ex geslowd.. Ik werd compleet genegeerd... Ik heb de seconden afgeteld tot we weggingen.. Thuis kwam het er eindelijk er uit.. Ze wou het al voor het uitgaan uitmaken.. had dat dan gvd gedaan.. Dat was echt vreselijk klote.. iemand die je leuk vindt die je compleet negeert maar die wel je vrendin is...
![]()
|
![]() |
Afgelopen zondag... Ik was met mijn vriend en wat vrienden van hem in een disco.. Ik heb hem die avond in totaal 10 minuten gezien, hij is de halve avond bij zijn ex geweest
![]() En verder..uuh.. dat een vriend van me door een stuk of 10 lui ineens werd aangevallen!! Dat was echt eng!! Oh ja en m'n ex [toen dus mijn vriend] heeft me een x de hele avond lopen negeren! Ging zoals Scorpion3000 al beschreef en dat is idd heeeeel kut! |
![]() |
||
Citaat:
En ik kende ook nog eens verder bijna niemand daar, ewant ik woonde daar niet... Ik ben ook wel eens door een groep in elkar geslagen, maar dat vond ik niet half zo erg als dat negeren...
||
![]() |
Citaat:
komt er ineens een wild vreemde jongen naast je zitten en vraagtineens of je zijn augurk wilt zien ![]() BIG kizz hannah.
|
![]() |
Dom genoeg zijn om met een zwar bezopen ietsje grotere en sterkere jongen van het terrein af te gaan. Om vervolgens half aangerand te worden in the middle of nowhere.
Voelde me zo stom om weg te gaan met hem en zo machteloos omdat ik niks durfte tegen te houden en alleen maar een beetje nee wil ik niet zei en liet merken maar dat was niet genoeg. liefs yin |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik as een keer met me voetbal elftal in Lommel
daar ging het ook goed fout buiten, de halve plaatselijke bevolking(nou jah mannetje of 20-25) stond ons op te wachten, omdat er een van ons me een vriedin van een van die gasten stond te praten. Gevolg was een vechtpartij, en er moest er eentje van ons naar eht ziekenhuis om z'n wenkbrauw te laten hechten (er waren er ook nog een paar met een bloedneus) t was maar goed dat er uitsmijters van alle kanten kwamen om ons uit elkaar te drijven. T had anders echt goed fout kunnen aflopen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar in elkaar geslagen worden is ook heel vervelend!!! Wat kan uitgaan toch K*T zijn af en toe.. |
![]() |
|
Mensen die absoluut geen "nee" accepteren. dat je ze negeert en dan gaan ze zo ranzig close achter je staan dansen. (met iemand die je leuk vind is dat juist cool, maar met een stalker..) of je door de hele club gaan stalken. En dan ook nog (als je dat "nee" volhoud) opeens aggressief worden en je voor verwaand uitmaken alleen omdat je niet met ze wilt dansen.
Tot nu toe altijd gered door een vriend(in), maar stond dus gister wel op het punt om iemand een stevige schop te verkopen op een pijnlijke plaats. (werd trouwens gered door een vriendin die in m'n kont kneep en die gast een bezitterige blik gaf, we hebben nog flink gelachen om die stomverbaasde blik van 'm ![]()
|
![]() |
Lekker een biertje staan drinken, me omdraaien en vol op m'n bek worden gepakt door een oerlelijk, straalbezopen wijf dat net over d'r nek was gegaan...
||
![]() |
Citaat:
Wat ben jij toch een ENORM ZIELIG KERELTJE!!! echt ongeloofelijk!
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het echt begrijpelijk dat je eens op je bek gerost wordt, als je van die domme verhalen op gaat zitten hangen!
|
![]() |
Dat er 4 mensen waren toen we er aankwamen (uiteindelijk waren er toch nog een honderdtal opgedaagd, wat wening is), de DJ stomme muziek draaide, iedereen er als een zombie stond. Verder is het vervelend als een goede vriendin de hele tijd (op 5 minuten na) met haar niet te vertrouwen vriend buiten gaat staan en je weet dat ze geen "nee" kan zeggen. Als je je aan iemand willen koppelen waar je totaaaaal niets van moet hebben en ze steeds blijven aandringen, is dat ook vrij vervelend. Iets echt "naar" heb ik nog niet meegemaakt...
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik lig er alleen niet wakker van
|
Kijk eens aan, dame in kwestie heeft zich gemeld. Sus@n... Jij had een andere versie van die gebeurtenis begrijp? Nou dan, mag jij die hier gaan vertellen. Een opmerking als sneu hebben we niet veel aan...
Gelukkig heb ik nu wel een vriendin die leuker, leiver en mooier is dan jij, dus wat dat betreft, dank je wel ![]()
||
Citaat:
Nee, het is best een lang verhaal... Begon met de grootste discoheek van Groningen: Palace. Daar drink je op een kaart die je daarna afrekent, en ik was die kwijt, dat kostte me 85 piek ![]() Al met al vrij kut op zich, maar ik heb er niet wakker van gelegen, was weer de oude in een paar dagen, dus boeiuh. Heb natuurlijk wel aangifte gedaan, maar ja, nooit meer wat van gehoord...
||
![]() |
Citaat:
Wat je nu hebt boeit me echt geen ene donder, dus hou die domme opmerkingen maar voor je!! En ga niet tegen iedereen lopen lullen dat je een week iets met mij heb gehad, een keer zoenen betekent nog niet meteen dat je iets met elkaar heb, ik dacht dat jij wel zo snugger was om zoiets te begrijpen als het je al meerdere keren is uitgelegd, maar nee dus!! En verder reageer ik er niet meer op, dus me zwart lopen maken, boeit me geen ruk. Doe wat je niet laten kan, maar je zet jezelf voor lul en niet mij! [Dit bericht is aangepast door SUS@N (27-07-2001).]
||
Citaat:
![]() Ik sta voor luk volgen jou... leg me dat eens uit.. Jij begint er zelf weer over. 1 keer gezoend, dus ik bel joude dag erna op of het eenmalig is of voor langer. Zeg jij zelf dat het hopelijk voor langer is. Je hebt het notabene zelf gezegd. Maar ik had dat dus niet moeten geloven en er maar vanuit gegaan zijn dat het toch niets was? Toen ik bij je thuis kwam, deed je ook gewoon lasof je mijn vriendin was, tot we uitgingen, toen was de aandacht opeens op. Ik had teveel verwacht, maar de oorzaak was dat jij impliceerde dat we wel wat hadden. Als jij over de telefoon zei, het was eignelijk wel voor 1 keer, dan was ik nooit naar je toegekomen.... Maar het is mijn fout, en ik sta voor lul ![]()
||
![]() |
Citaat:
Yeah yeah, dream on! ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ennuh ik zou bijna vergeten wat ik zelf heb meegemaakt, niet echt heel nare dingen overigens...alleen m'n fiets was een keertje in de plomp gesmeten. Dingetje van m'n jas een keer kwijtgeraakt. Een keer een sigarettenbrandplek in nieuw overhemd opgelopen. En een keer een kennis van me naar buiten geholpen die letterlijk languit flauwviel op de vloer. |
|
|