Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2001, 20:54
Beep'r
Beep'r is offline
Dat iemand een sigaret net boven mijn oog uitdrukte.
Advertentie
Oud 30-07-2001, 05:23
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
SUS@N schreef:

Yeah yeah, dream on!
Whahah
Weer zo'n intelligente opmerking...

Waarom begon je er ook over?
Oud 30-07-2001, 09:21
SUS@N
SUS@N is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Whahah
Weer zo'n intelligente opmerking...

Waarom begon je er ook over?

Alsof jij zo lekker intelligent bent...
moet je je eigen antwoorden maar eens even lezen..........
Oud 30-07-2001, 09:49
as15
as15 is offline
hey scorpion,

ik weet niet wat je allemaal zegt hoor, maar ik weet wel dat me zus nix met jou heeft gehad, ze verteld me namelijk alles. juist over haar vrienden (tjes).
ik vond je eerst een hele aardige jongen, maar dat valt nu vies tegen!!!

kuzzz as.
Oud 30-07-2001, 14:59
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
as15 schreef:
hey scorpion,

ik weet niet wat je allemaal zegt hoor, maar ik weet wel dat me zus nix met jou heeft gehad, ze verteld me namelijk alles. juist over haar vrienden (tjes).
ik vond je eerst een hele aardige jongen, maar dat valt nu vies tegen!!!

kuzzz as.
10.21 uur Sus@n
10.49 uur as15

Even overlegd? Met z'n 2-en sta je sterk? Maar natuurlik heeft onze engel Sus@n je alles verteld. Vooral dat van dat ze over de telefoon zei dat ze hoopte dat het voor langer wa. Dat heeft ze je vast allemaal verteld en nu vind je toch dat ik fout zat...

Laat het duidelijk wezen, ik maakte niemand zwart, ik heb geen namen en plaatsen genoemd in mijn stukje en Sus@n gaat zelf reageren, vrijwel niemand wist over wie het ging. Dat jij je zus gelooft, dat is logisch. De band tussen zus en zus, mooi om te zien. En het is beter voor je om je zus te geloven, want daar moet je j leven nog mee verder, met mij niet, dus As, blijf geloven dat ik fout zat, scheelt ene hoop in het leven..
Oud 31-07-2001, 10:57
SUS@N
SUS@N is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
10.21 uur Sus@n
10.49 uur as15

Even overlegd? Met z'n 2-en sta je sterk? Maar natuurlik heeft onze engel Sus@n je alles verteld. Vooral dat van dat ze over de telefoon zei dat ze hoopte dat het voor langer wa. Dat heeft ze je vast allemaal verteld en nu vind je toch dat ik fout zat...

Laat het duidelijk wezen, ik maakte niemand zwart, ik heb geen namen en plaatsen genoemd in mijn stukje en Sus@n gaat zelf reageren, vrijwel niemand wist over wie het ging. Dat jij je zus gelooft, dat is logisch. De band tussen zus en zus, mooi om te zien. En het is beter voor je om je zus te geloven, want daar moet je j leven nog mee verder, met mij niet, dus As, blijf geloven dat ik fout zat, scheelt ene hoop in het leven..

Donder nou toch eens op met je mooie verhaaltjes man, ik wordt echt scheitziek van jou! En ga me zusje niet in lopen palmen, want dan krijg je echt met mij te maken, jij weet helemaal niet hoe ik in elkaar zit, dus houd gewoon maar je bek!!!!!
Oud 31-07-2001, 12:56
Dark Angel
Dark Angel is offline
Sheesh, jullie lopen echt te ruzieen als een stelletje kleuters. Waarom houden jullie hier niet gewoon mee op?
Oud 31-07-2001, 16:23
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Sheesh, jullie lopen echt te ruzieen als een stelletje kleuters. Waarom houden jullie hier niet gewoon mee op?

Omdat ze liegt, en daar hou ik niet van, maar j eebt gelijk..

Sorry voor het verneuken van deze topic (ook al ben ik daar niet vrantwoordelijk voor).... Ik zal 'm bij deze sluiten...

Regels voor berichten