Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2001, 17:32
predsletjee
predsletjee is offline
de HQ van de maand july dit jaar, was me eerste HQ party en nadat ik daar al 9:00 gelijk stond en danny D KEIHARD hoorde draaien, zwoer ik dat ik vanaf nu elke maand naar HQ ga zo ook deze maand dus, en daarna gelijk door na awekenings ! ) nog mensen hier die ook deze maand naar HQ gaan, en daarna gelijk door naar awekenings, is wel leuk om wat af te spreken lijkt me ?
Advertentie
Oud 07-08-2001, 20:00
Verwijderd
HQ? Wasda? Is dat niet altijd waar die Tom Harding-freaks het altijd over hebben? (No offense Prins...)

Dank je de koekoek...lijkt me reuze gezellig maar als we ooit nog een keer met alle tranceliefhebbers van Afterparty iets willen doen (héél wilde suggestie!) dan stel ik voor om naar de Cocoon Club aan de Hafentunnel in Frankfurt te gaan...Sven Väth als huis-DJ
Oud 07-08-2001, 20:24
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
nare man schreef:
HQ? Wasda? Is dat niet altijd waar die Tom Harding-freaks het altijd over hebben? (No offense Prins...)

Dank je de koekoek...lijkt me reuze gezellig maar als we ooit nog een keer met alle tranceliefhebbers van Afterparty iets willen doen (héél wilde suggestie!) dan stel ik voor om naar de Cocoon Club aan de Hafentunnel in Frankfurt te gaan...Sven Väth als huis-DJ
die is cool ik wil wel mee
ik ben er een paar weken geleden geweest echt supervet
Oud 07-08-2001, 20:36
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
nare man schreef:

HQ is een maandelijks terugkerend hard house feest waar JP en Tom Harding de huis dj's zijn ik hoorde altijd goeie verhalen erover en ben laatst er dus zelf naar toegegaan, en ik moet zeggen de zalen zijn klein maar daardoor beter geluid ! de dj's draaien lekker hard, en er hangt gewoon een relaxte sfeer. Maar dat kan ook gewoon komen door de pillen , nee maar echt, hing gewoon een heerlijk sfeertje.

Oud 08-08-2001, 18:19
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Woon in Groningen HQ een beetje ver weg voor mij, maar heb er echt zwaar goeie dingen over gehoord, moet er zeker nog een eer heen...
Oud 08-08-2001, 18:32
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Woon in Groningen HQ een beetje ver weg voor mij, maar heb er echt zwaar goeie dingen over gehoord, moet er zeker nog een eer heen...

geloof me, het is het waard je kan daar lekker dansen, en als je wilt rusten zit er gewoon een resteurant daar, of je kan boven op het balkon chillen, lekker klein daar dus keihard geluid, relaxte sfeer, en tsja JP en Tom Harding zijn daar de huis Dj's dat betekent dus hard stampen

Oud 08-08-2001, 19:19
GinnyPig
GinnyPig is offline
HQ is een superfeest. Altijd een relaxte sfeer (je wordt niet eens gecontroleerd bij de ingang), en er draaien gewoon goede DJ's.

Ben al een tijd niet geweest... wordt weer eens tijd
Oud 08-08-2001, 19:35
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
HQ is een superfeest. Altijd een relaxte sfeer (je wordt niet eens gecontroleerd bij de ingang), en er draaien gewoon goede DJ's.

Ben al een tijd niet geweest... wordt weer eens tijd
ja het chille is ik woon er 10 min loop afstand van vandaan, heerlijk
en dat je niet gecontroleerd word op het begin zegt genoeg.

[Dit bericht is aangepast door predsletjee (08-08-2001).]
Oud 10-08-2001, 13:06
predsletjee
predsletjee is offline
niemand naar HQ deze maand ?
Oud 10-08-2001, 14:50
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
predsletjee schreef:
niemand naar HQ deze maand ?
Zit ik op Lowlands
Oud 10-08-2001, 18:29
Prins
Prins is offline
Citaat:
nare man schreef:
HQ?

dan stel ik voor om naar de Cocoon Club aan de Hafentunnel in Frankfurt te gaan...Sven Väth als huis-DJ

Mais bien-sur, je prefere aussi monsieur Vath que monsier Harding. Bien-sur....!!!!!!

(Sorry voor de bull-shit, net terug van een maandje Zuid-Frankrijk.
Je bent ook wel slecht gek, nee zelfs niet goed gek, om zoiets te kunnen weerstaan.)

Oud 10-08-2001, 18:50
Prins
Prins is offline
Citaat:
predsletjee schreef:

Geloof me, het is het waard je kan daar lekker dansen, en als je wilt rusten zit er gewoon een resteurant daar, of je kan boven op het balkon chillen, lekker klein daar dus keihard geluid, relaxte sfeer, en tsja JP en Tom Harding zijn daar de huis Dj's dat betekent dus hard stampen

Tja ok, laat ik dan nu maar weer eens mijn echt lulverhaal gaan lozen. Eerst maar even zeiken:

je kan daar lekker dansen

HQ is de laaste jaren ALTIJD uitverkocht, en geloof me, als het na 12-en is, dan kan je er niet relekst dansen. Je zit als haringen in een vat en door de hitte hou je het max. een half uur vol.

lekker klein daar dus keihard geluid

Het is er niet klein, maar overvol. En het geluid is idd hard, maar heeft geen echt goede kwaliteit. (Ongeveer een zelfde effect verkrijg je door 2 60Watt boxjes op een 2x150Watt versterker aan te sluiten op je zolderkamertje)

of je kan boven op het balkon chillen

Je kan er alleen maar staan, het is er krap en na 2-en komen er hele watervallen zweet van het plafond in je nek vallen.

JP en Tom Harding zijn daar de huis Dj's dat betekent dus hard stampen

JP stampt absoluut niet, hij draait progressive, maar wel zeer lekker en dansbaar. Niets op aan te merken.
Tom Harding stampt wel, maar het begint hem de laatste tijd een beetje in zijn bol te vliegen lijkt het wel. Als hij om 03.00h mag draaien, staat hij tijd min. 03.10h zichzelf schouderklopjes te geven. Terwijl ik de laatste tijd dan echt begin te denken "Gooi in godsnaam die plaat erop mafkees". Geef mij maar techno, dat is niet stampen maar heien

relaxte sfeer

het is het waard

Helemaal mee eens.

Ik zou zeggen, ga er heen. Je moet het een keer gezien hebben, alleen jammer dat het nu een beetje te bekend is.
Maar let op, boeren en buitenlui: Nog niet overal hebben ze airco uitgevonden, ook niet in het grote enge Amsterdam, dus trek zo WEINIG mogelijk aan.
Als je het zo bekijkt is het best een dure saunu
Oud 10-08-2001, 20:56
Prins
Prins is offline
Nog 1 ding: Ik word hier toch niet als een soort Tom Harding-groupie gezien op dit forum??? (NARE MAN!!!)

OK, ik ga vaak naar HQ maar Harding wordt de laatste tijd veels te veel te hemel in geprezen. En kom op, er zijn veel betere dj's op deze aardkloot.
Oud 10-08-2001, 23:36
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
Prins schreef:
Nog 1 ding: Ik word hier toch niet als een soort Tom Harding-groupie gezien op dit forum??? (NARE MAN!!!)

OK, ik ga vaak naar HQ maar Harding wordt de laatste tijd veels te veel te hemel in geprezen. En kom op, er zijn veel betere dj's op deze aardkloot.

Ik vond JP ook beter ja maar Tom Harding is een entertainer, en hij draaid goed.

Oud 10-08-2001, 23:38
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
Prins schreef:
[b]
Tja ok, laat ik dan nu maar weer eens mijn echt lulverhaal gaan lozen. Eerst maar even zeiken:

je kan daar lekker dansen

HQ is de laaste jaren ALTIJD uitverkocht, en geloof me, als het na 12-en is, dan kan je er niet relekst dansen. Je zit als haringen in een vat en door de hitte hou je het max. een half uur vol.

lekker klein daar dus keihard geluid

Het is er niet klein, maar overvol. En het geluid is idd hard, maar heeft geen echt goede kwaliteit. (Ongeveer een zelfde effect verkrijg je door 2 60Watt boxjes op een 2x150Watt versterker aan te sluiten op je zolderkamertje)

of je kan boven op het balkon chillen

Je kan er alleen maar staan, het is er krap en na 2-en komen er hele watervallen zweet van het plafond in je nek vallen.

JP en Tom Harding zijn daar de huis Dj's dat betekent dus hard stampen

JP stampt absoluut niet, hij draait progressive, maar wel zeer lekker en dansbaar. Niets op aan te merken.
Tom Harding stampt wel, maar het begint hem de laatste tijd een beetje in zijn bol te vliegen lijkt het wel. Als hij om 03.00h mag draaien, staat hij tijd min. 03.10h zichzelf schouderklopjes te geven. Terwijl ik de laatste tijd dan echt begin te denken "Gooi in godsnaam die plaat erop mafkees". Geef mij maar techno, dat is niet stampen maar heien

relaxte sfeer

het is het waard

Helemaal mee eens.

Ik zou zeggen, ga er heen. Je moet het een keer gezien hebben, alleen jammer dat het nu een beetje te bekend is.
Maar let op, boeren en buitenlui: Nog niet overal hebben ze airco uitgevonden, ook niet in het grote enge Amsterdam, dus trek zo WEINIG mogelijk aan.
Als je het zo bekijkt is het best een dure saunu

JP stampt niet ? zeg dat maar tegen de mensen die vorige maand in zijn staal stonden, en toen hij manipulated begon te draaien
Oud 11-08-2001, 17:57
Prins
Prins is offline
Citaat:
predsletjee schreef:

JP stampt niet ? zeg dat maar tegen de mensen die vorige maand in zijn staal stonden, en toen hij manipulated begon te draaien

Ooit wel eens Kai Tracid, Mauro Picotto en Gary D met 110dB tegenover je gehad? Dat stampt... (Qlimax @ HMH 2/6/2001).

En van die laatste zin snap ik niet echt veel, als dat mag. No offense, we blijven allemaal vriendjes toch??!!??

------------------
***** Shall We Dance ? ****

[Dit bericht is aangepast door Prins (14-08-2001).]
Oud 11-08-2001, 22:41
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
Prins schreef:

Ooit wel eens Kai Tracid, Mauro Picotto en Gary D met 110dB tegenover je gehad? Dat stampt... (Qlimax @ HMH 2/6/2001).

En van die laatste zin snap ik niet echt veel, als dat mag. No offense, we blijven allemaal vriendjes toch??!!??
En voor de rest

ach :-) see you at awekenings ?
Oud 12-08-2001, 14:44
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Prins schreef:

En voor de rest

Je kent toch wel Ben Sims - Manipulated (Adam Beyer Remix)? Die is echt phat

Maar als je echt stampen wilt, inderdaad.. bezoek Qlimax. (of download zo'n set eens)
Oud 12-08-2001, 16:06
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Je kent toch wel Ben Sims - Manipulated (Adam Beyer Remix)? Die is echt phat

Maar als je echt stampen wilt, inderdaad.. bezoek Qlimax. (of download zo'n set eens)
mauro picotto - live @ qlimax

daar draaide ie pas hard manipulated

Oud 12-08-2001, 16:46
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
predsletjee schreef:
mauro picotto - live @ qlimax

daar draaide ie pas hard manipulated

Been there, heared it, danced it, downloaded it
Oud 12-08-2001, 17:37
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Been there, heared it, danced it, downloaded it
lmfd

Oud 14-08-2001, 16:12
Prins
Prins is offline
Citaat:
predsletjee schreef:
ach :-) see you at awekenings ?
Zeker weten!

25 augustus Awekenings Outdoor,
1 september Impulz Outdoor,
7 september Antwerp Is Burning of Wildlife,
10 november I Love Techno,
15 november Amsterdam Dance Event,
8 december Qlimax,
29 december Innercity,
31 december Qontact.

Dat is mijn voorlopige programma .
Niet slecht toch? Er zal af en toe nog wel iets tussen komen hoor, een keertje HQ, Qlubtempo, Earth, Kremlin, Club Eve of Focus zorgt voor afwisseling!!
Oud 14-08-2001, 17:29
*Michel*
*Michel* is offline
Citaat:
Prins schreef:
Zeker weten!

25 augustus Awekenings Outdoor,
1 september Impulz Outdoor,
7 september Antwerp Is Burning of Wildlife,
10 november I Love Techno,
15 november Amsterdam Dance Event,
8 december Qlimax,
29 december Innercity,
31 december Qontact.

Dat is mijn voorlopige programma .
Niet slecht toch? Er zal af en toe nog wel iets tussen komen hoor, een keertje HQ, Qlubtempo, Earth, Kremlin, Club Eve of Focus zorgt voor afwisseling!!

Mooi schema

Heb nu net Love Parade & Nature One achter de rug.

Eerst volgende wordt Antwerp is Burning & I Love Techno.

PS: Ik dacht dat niks de Loveparade kon overtreffen, maar ik had het mis www.nature-one.de
Oud 14-08-2001, 21:14
predsletjee
predsletjee is offline
mja eerst maar ff naar awekenings en natuurlijk qlimax en i love techno daarna zien we wel weer verder
Oud 14-08-2001, 21:23
GinnyPig
GinnyPig is offline
Hmm.. ik raad je aan 1991-1992 erbij te zetten. Is dacht ik op 20 oktober.

Oldschool feest van Q-Dance.
Oud 14-08-2001, 21:41
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
*Michel* schreef:

Mooi schema

Heb nu net Love Parade & Nature One achter de rug.

Eerst volgende wordt Antwerp is Burning & I Love Techno.

PS: Ik dacht dat niks de Loveparade kon overtreffen, maar ik had het mis www.nature-one.de

dat nature one ziet er leuk uit helemaal de line up

Westbam
Mauro Picotto
Technasia Live
DJ Rush
Richie Hawtin
Bad Boy Bill
Johannes Heil Live
Chris Liebing
Speedy J Live
Luke Slater Live
Adam Beyer
Jack de Marseille
Oud 15-08-2001, 21:13
Prins
Prins is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Hmm.. ik raad je aan 1991-1992 erbij te zetten. Is dacht ik op 20 oktober.

Oldschool feest van Q-Dance.

Er komt 1 fantastisch feest aan van Q-Dance. De datum is hoogstwaarschijnlijk 8 december 2001 (Als vervanger van Qlimax) en het vindt plaats in de HMH in Amsterdam.

Voor de mensen op dit forum die van de allerbeste house houden (en dan bedoel ik meteen de allerhardste) zal dit GEGARANDEERD het ALLER-ALLER-BESTE feest van het jaar worden. Beter dan wat dan ook.
Nieuwsgierig??
Morgen post ik wel een topic met alles erop en eraan over dit beestachtige feestje, ik moet nu eerst even wat slaap goedmaken..

Oud 16-08-2001, 14:33
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Prins schreef:

Er komt 1 fantastisch feest aan van Q-Dance. De datum is hoogstwaarschijnlijk 8 december 2001 (Als vervanger van Qlimax) en het vindt plaats in de HMH in Amsterdam.

Voor de mensen op dit forum die van de allerbeste house houden (en dan bedoel ik meteen de allerhardste) zal dit GEGARANDEERD het ALLER-ALLER-BESTE feest van het jaar worden. Beter dan wat dan ook.
Nieuwsgierig??
Morgen post ik wel een topic met alles erop en eraan over dit beestachtige feestje, ik moet nu eerst even wat slaap goedmaken..

Te-Te-Te-Te-TEQ--TEQ---TeQnology!!!!!!!!!!!!

Oeps, verklapt
Oud 16-08-2001, 14:40
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Te-Te-Te-Te-TEQ--TEQ---TeQnology!!!!!!!!!!!!

Oeps, verklapt
ik ga liever naar i love techno
Oud 17-08-2001, 04:01
M@TRIX
M@TRIX is offline
gimmy my ATMOZ met nico parisi en pat krimson als thuis dj... das zwaar kick ass

groete wim
Oud 17-08-2001, 15:21
Prins
Prins is offline
Citaat:
predsletjee schreef:
ik ga liever naar i love techno
Nou dan ben je echt niet goed bij je hoofd, ik ga liever naar Tecqnology!

Oud 22-08-2001, 17:25
Mr ReViEw
Mr ReViEw is offline
ik ga naar hq maar word er bij de ingang gecontroleerd hoe oud je bent??
Oud 22-08-2001, 17:53
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Mr ReViEw schreef:
ik ga naar hq maar word er bij de ingang gecontroleerd hoe oud je bent??
Erm.. ja.. en best wel streng ook... Best wel kut als je niet 18 bent.. (ik kan het weten, ben er al meerdere keren geweigerd)

Een vriend van me is 17 en gaat iedere zaterdag naar de melkweg, en wordt ALTIJD gecontroleerd! Hij heeft echter een vals identiteitsbewijs

Maarre.. je bent 15, dus wees echt niet verbaasd als je er niet inkomt hoor...

Zie dit niet alsof ik je probeer af te schrikken
Oud 22-08-2001, 19:16
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Erm.. ja.. en best wel streng ook... Best wel kut als je niet 18 bent.. (ik kan het weten, ben er al meerdere keren geweigerd)

Een vriend van me is 17 en gaat iedere zaterdag naar de melkweg, en wordt ALTIJD gecontroleerd! Hij heeft echter een vals identiteitsbewijs

Maarre.. je bent 15, dus wees echt niet verbaasd als je er niet inkomt hoor...

Zie dit niet alsof ik je probeer af te schrikken
klopt, ik werd ook gevraagd, maar aangezien ik er oud uitzie, liet ie me door toen ik zij dat ik helaas me ID vergeten was
Advertentie

Regels voor berichten