Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2001, 10:42
kewlboy
kewlboy is offline
haha het klinkt misschien wel heel gek. maar als ik een avondje uit ben hierzo naar de plaatslijke discotheek en ik heb een stuk of 5 pilsjes op en wil dan naar de wc. Dan lukt het niet om te plassen. Heel gek. Ik weet niet hoe het kan maar het wil gewoon niet. Ik weet niet of het nou door al dat pils komt??? of misschien omdat je je aldoor staat in te spannen op de dansvloer. Heb geen idee. Maar het is best wel lastig als je heel nodig moet en het wil niet. Pas veel later op de avond wil het soms wel maar heel moeizaam. Hebben meer hier last van??? En hoe los je het eventueel op. Graag tips, reacties of wat dan ook.

m@Zzzzel..
..........
Advertentie
Oud 19-08-2001, 10:57
C'est moi!
C'est moi! is offline
nee nooit geen last van. Gaat juist altijd heel makkelijk door het bier. Moet wel veel te vaak altijd...
Oud 19-08-2001, 17:50
monkey
monkey is offline
zorgen dat je geen stijve hebt daap
Oud 20-08-2001, 11:29
JaZzYjEfF
JaZzYjEfF is offline
Citaat:
kewlboy schreef:
haha het klinkt misschien wel heel gek. maar als ik een avondje uit ben hierzo naar de plaatslijke discotheek en ik heb een stuk of 5 pilsjes op en wil dan naar de wc. Dan lukt het niet om te plassen. Heel gek. Ik weet niet hoe het kan maar het wil gewoon niet. Ik weet niet of het nou door al dat pils komt??? of misschien omdat je je aldoor staat in te spannen op de dansvloer. Heb geen idee. Maar het is best wel lastig als je heel nodig moet en het wil niet. Pas veel later op de avond wil het soms wel maar heel moeizaam. Hebben meer hier last van??? En hoe los je het eventueel op. Graag tips, reacties of wat dan ook.

m@Zzzzel..
..........
Ik heb er ook weleens last van gehad, je moet je gewoon goed ontspannen en niet op je omgeving letten
Oud 20-08-2001, 19:44
kewlboy
kewlboy is offline
Citaat:
JaZzYjEfF schreef:
Ik heb er ook weleens last van gehad, je moet je gewoon goed ontspannen en niet op je omgeving letten
heej..
hoe lang heb je daar precies last van gehad dan? en ging het langzamerhand vanzelf weer over of ineens plotseling?? bedankt voor de reactie...

m@zzel

Oud 20-08-2001, 20:34
Verwijderd
Hehe Ik had er zelf ook wel eens last van, dat komt gewoon doordat je nogal staat te springen enz. enz. en op het moment dat je dan moet zeiken lukt het niet. Het is gewoon irritant als je voor zo'n pisbak staat en er staan allemaal vage zatte lui om je heen die zo schuin naar je kijken...daar kan ik echt slecht tegen. Wat inderdaad helpt is gewoon aan iets anders denken, leuter uit je broek en dan gewoon aan iets kats anders denken, dat schijnt te helpen. Wat ik wel eens doe (ook als het héél druk is bij de WCs) is gewoon ff naar buiten lopen en een boompje opzoeken, wel uitkijken dat de wouten er niet aankomen though.
Oud 20-08-2001, 21:41
kewlboy
kewlboy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hehe Ik had er zelf ook wel eens last van, dat komt gewoon doordat je nogal staat te springen enz. enz. en op het moment dat je dan moet zeiken lukt het niet. Het is gewoon irritant als je voor zo'n pisbak staat en er staan allemaal vage zatte lui om je heen die zo schuin naar je kijken...daar kan ik echt slecht tegen. Wat inderdaad helpt is gewoon aan iets anders denken, leuter uit je broek en dan gewoon aan iets kats anders denken, dat schijnt te helpen. Wat ik wel eens doe (ook als het héél druk is bij de WCs) is gewoon ff naar buiten lopen en een boompje opzoeken, wel uitkijken dat de wouten er niet aankomen though.

hee nare man....

wanneer had je d;r last van dan.... en hoe heb je het opgelost. gewoon ergens aan denken.. dat probeer ik ook wel maar dan lukt het niet. heel gek.. ik vind het best wel klote. want je wil wel maar het wil gewoon niet. en als ik dan naar huis ga en moet ook nodig gaat die wel gemakkelijk tegen een boompje aan. maf zeg. zou het helpen door niet meer te dansen???
Oud 21-08-2001, 14:50
JaZzYjEfF
JaZzYjEfF is offline
ja, ik heb er nu eigenlijk nooit meer last van alleen als ik vele ga drinken. Het ging bij mij vanzelf wel weer over, maar het beste is gewoon denken dat je alleen daar staat te pissen, gaat veel beter
Oud 22-08-2001, 02:06
tukkerboy
tukkerboy is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
nee nooit geen last van. Gaat juist altijd heel makkelijk door het bier. Moet wel veel te vaak altijd...

me too....
Oud 30-08-2001, 04:13
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
kewlboy schreef:

m@Zzzzel..
..........
Ik heb vooral last van teveel moeten pissen
Een vriend van me heeft hetzelfde probleem gehad als jij "is er niemand op de WC?" vroeg'ie dan...lache.
-
Hij ging dan oefenen, steeds opbouwen: dan alleen, daarna als ik ook moest, dan als er ook een vreemde was en na een tijd hattie er geen last meer van:
"Ik kan pissen!" kwammie dan terug alsie gepist had met vreemden erbij...lache man
Gewoon humor ervan maken, lache.
Oud 30-08-2001, 09:58
Six4Eight
Six4Eight is offline
De eerste keer dat ik ooit uit ging stond ik een half uur te wachten voordattie wou omdat het niet bepaald wou lukken

Daarna nooit meer last van gehad trouwens. Ik zeik juist weer te veel. Soms heb ik avonden dat ik 6 keer ga, andere avonden ga ik maar 1 meer. En dat terwijl ik dus NIET veel drink he
Oud 30-08-2001, 16:52
sproetekop
sproetekop is offline
Als ik wat gedronken heb dan moet ik juist heel erg vaak naar de wc. Soms zo vaak dat je er gewoon gek van wordt.

Regels voor berichten