Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe lang heb je daar precies last van gehad dan? en ging het langzamerhand vanzelf weer over of ineens plotseling?? bedankt voor de reactie... m@zzel |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wanneer had je d;r last van dan.... en hoe heb je het opgelost. gewoon ergens aan denken.. dat probeer ik ook wel maar dan lukt het niet. heel gek.. ik vind het best wel klote. want je wil wel maar het wil gewoon niet. en als ik dan naar huis ga en moet ook nodig gaat die wel gemakkelijk tegen een boompje aan. maf zeg. zou het helpen door niet meer te dansen??? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Een vriend van me heeft hetzelfde probleem gehad als jij "is er niemand op de WC?" vroeg'ie dan...lache. - Hij ging dan oefenen, steeds opbouwen: dan alleen, daarna als ik ook moest, dan als er ook een vreemde was en na een tijd hattie er geen last meer van: "Ik kan pissen!" kwammie dan terug alsie gepist had met vreemden erbij...lache man Gewoon humor ervan maken, lache.
|
De eerste keer dat ik ooit uit ging stond ik een half uur te wachten voordattie wou omdat het niet bepaald wou lukken
![]() Daarna nooit meer last van gehad trouwens. Ik zeik juist weer te veel. Soms heb ik avonden dat ik 6 keer ga, andere avonden ga ik maar 1 meer. En dat terwijl ik dus NIET veel drink he ![]()
|