Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 16:03
honey
honey is offline
Als je iemand erg leuk vind en het zou eens kunnen uitlopen tot seks. Wanneer je dan nog maagd bent, zou je dan ook echte seks met hem willen? Of zou je moeten wachten totdat je een vriend hebt?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:05
Verwijderd
wachte tot ik vriend had..

maar ik heb vriend dusja, vraag geld nie zo voor mij denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:05
Verwijderd
Hmm, dat is wel moeilijk...

Ok, als ik iemand erg leuk vindt, zou ik allereerst een relatie met die persoon willen.. dan pas seks...

Ik zou hem/haar dus eerst als mijn vriend(in) willen voor ik aan seks begin... Dat geldt overigens niet alleen voor de ontmaagding, maar gewoon voor seks in het algemeen...

Hoewel ik nu wel voor nú spreek, ik weet niet hoe ik over tien jaar over zoiets denk natuurlijk

Maar goed, conclusie: ik zou pas seks met iemand willen wanneer ik een relatie met die persoon heb.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:

maar ik heb vriend dusja, vraag geld nie zo voor mij denk ik
Oh ja, ik heb er ook één
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:18
Verwijderd
Dat ligt eraan, hoe ik hem ken, wie hem verder kent, hoe de situatie is. Ik heb op zich niks tegen sex buiten een relatie, het is alleen niet zo verstandig. Van die twee jongens met wie ik dat op het moment zou doen, zit er 1 in mijn klas en de ander is een goede vriend van mijn broertje. Dat is een beetje gevaarlijk als je niet gigantisch veel gezeur over je heen wil (oh en dit is dus heel stel-dat-hij-zou-willen, he!)...
Als hij nou ergens anders zou wonen, buiten vriendengroepen, klassen of andere groepen zou vallen, dan zou ik het wel doen.

<edit> Ow, en ik zou dat dus ook gedaan hebben als ik nog maagd was... maar alleen als ik hem écht leuk vond, vertrouwde en hij dus niet in groepen-rondom-mij viel.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:47
GurlMeis
GurlMeis is offline
ik heb het liefste eerst sex en dan pas een relatie, dan weet je gelijk of hij goed is in bed en of je dan nog een relatie wil beginnen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:54
Verwijderd
heheh, zo dee ik het dus, eerst sex en daarna relatie, maarja, dat ging duz al heeel snel fout....dus vanaf nu maar eerst goed leren kennen enzo
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:05
Verwijderd
Ik vind eerlijk gezegt dat dat hele ontmaagden behoorlijk overdreven word. Ik had na 9 maanden met mijn (nu-ex)dinnetje nooit sex gehad. Bij mn volgende (ook al een tijd ex-)vriendinnetje was het na anderhalve week. Dat is alweer een jaar geleden. nooit spijt van gehad.

It's just sex.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:58
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef:
Ik vind eerlijk gezegt dat dat hele ontmaagden behoorlijk overdreven word.
Idd.
Ik ben ontmaagd door iemand waar ik geen relatie mee had, maar wel verliefd op was en ik heb er totaal geen spijt van. Het werd daarna alleen een beetje lastig omdat hij een stuk minder verliefd was dan ik, maar dat haalt niet weg dat ik het een hele aangename ervaring vond
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Rebby schreef:
Als je iemand erg leuk vind en het zou eens kunnen uitlopen tot seks. Wanneer je dan nog maagd bent, zou je dan ook echte seks met hem willen? Of zou je moeten wachten totdat je een vriend hebt?
ik denk dat in situaties waarin ik geen relatie met iemand heb of wil, het niet zou kunnen uitlopen op seks, omdat ik dan diegene nog niet eens zou durven/willen zoenen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:08
Thomas
Thomas is offline
Gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 09:09
blablaha
blablaha is offline
Als het een goede vriend is dan heb je er al een band mee zoals je ook met je vriend zou hebben, dus je geeft al om elkaar en dat is dan het belangrijkste. Dan lijkt het me niets uitmaken of het nu je vriend is of niet. Ik zou het gewoon doen dan als ik het echt zou willen. het kan alleen wel zijn dat de relatie naderhand kan veranderen. In positieve en negatieve zin. Maar dat heb je ook zelf in de hand. Ik zou in ieder geval niet hebben gewild dat mijn eerste keer met een onbekende zou zijn geweest, of iemand die je later toch niet meer spreekt
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 09:33
honey
honey is offline
<edit> Ow, en ik zou dat dus ook gedaan hebben als ik nog maagd was... maar alleen als ik hem écht leuk vond, vertrouwde en hij dus niet in groepen-rondom-mij viel. [/B][/QUOTE]

Nou ik vind hem wel leuk en al een hele tijd. Hij behoort alleen bij mijn vrienden groep. We hebben 2 keer geflikfooit omdat er toen sprake was van elkaar leuker vinden dan gewone vrienden. (maar das alweer een tijdje geleden)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 10:06
Studentje
Studentje is offline
Ik denk dat het fijner is als je door je vriend(in) ontmaagd wordt, dan door zomaar iemand. Maar het kan allebei natuurlijk best.
Oud 07-02-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Rebby schreef:
ontmaagden door iemand die JIJ leuk vind of je vriend?
vin je je vriend niet leuk dan
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 14:09
honey
honey is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
vin je je vriend niet leuk dan
nee ik heb geen vriend. Maar of ik moet wachten met ontmaagden totdat ik een vriend heb of het eventueel ook wel met hem zou kunnen doen!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 14:13
Verwijderd
Ik zou zelf op dit moment geen sex met een jongen willen hebben als ik niet heel lang wat met 'm zou hebben en heel erg verliefd op 'm zou zijn.
Misschien dat ik ooit nog eens wat makkelijker met iemand het bed in duik, maar eigenlijk betwijfel ik dat.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten