Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2001, 10:10
CharlieMe
CharlieMe is offline
????????
Oud 24-04-2001, 11:10
Verwijderd
Polo petje
Bloesje met korte mouwen van Gant/Polo (vooral die uit de nieuwe collectie van Gant, gestreept lichtblauw/lichtroze zijn zeer mooi)
Broek maakt me niet zoveel uit...gewoon zwart of denim, maar dan wel een mooi model/mooie stof en niet zo ordinair strak
Bootschoenen of Esprit lakschoenen of iets dergelijks

Oud 24-04-2001, 19:32
Stein
Stein is offline
HE nare man

lul man

ralph en tommy op 1 en 2 bij jou?

Mazzel

Stein
Oud 26-04-2001, 21:29
RoosVisee
RoosVisee is offline
Citaat:
nare man schreef:
Polo petje
Bloesje met korte mouwen van Gant/Polo (vooral die uit de nieuwe collectie van Gant, gestreept lichtblauw/lichtroze zijn zeer mooi)
Broek maakt me niet zoveel uit...gewoon zwart of denim, maar dan wel een mooi model/mooie stof en niet zo ordinair strak

kakakakakakakakakakakak....

Oud 26-04-2001, 21:46
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
RoosVisee schreef:
kakakakakakakakakakakak....

Maar wel leuk
Oud 27-04-2001, 06:57
marc85
marc85 is offline
met een petje op yeah right ... en waar kom je dan naar binnen? de kinderkroeg op vrijdagmiddag ofzo?

Marc
Oud 27-04-2001, 07:43
Horse_Girl
Horse_Girl is offline
LOL!
ik kan hier niet in mee praten ben helaas geen jongen.. nou ja.. helaas..
Oud 27-04-2001, 10:55
D-man
D-man is offline
Hier kom je met een petje op eigenlijk nergens binnen.
Oud 27-04-2001, 12:08
marc85
marc85 is offline
Citaat:
D-man schreef:
Hier kom je met een petje op eigenlijk nergens binnen.
Hier ook niet, zelfs de normale cafe's niet, dus ik ben echt benieuwd waar dat wel getolereerd wordt lijkt me ook wel een beetje suk in de club/disco allemaal van die petjes te zien

Marc

Oud 27-04-2001, 12:36
Verwijderd
Hier dus wel, hoewel ze idd strenger zijn geworden. Het hangt van het totaalbeeld af. Als je daar aan komt met een ordinair leren jasje, afgetrapte spijkerbroek, kabeltrui en baseballpet, ja dan kom je natuurlijk niet binnen. Maar als je nette schoenen, beige broek en overhemd en een petje van Polo of Gant ophebt kom je echt wel binnen.
Oud 27-04-2001, 12:47
stylo girl
stylo girl is offline
nare man, je hebt gelijk het is echt te mooie kleding van de hockeyers(ik ben zelf ook een hockeyer) maar ik vind het echt walgelijk dat je bij een discotheek of whatever gewoon wordt gescreent of je er wel helemaal flex bij loopt!! Dat is toch belachelijk! Maar ja...dat is niet echt het onderwerp dus ik hou wel op(maar ik reageer gewoon ff op de stellingen hier!!)...
Mooie meisjes kleding? Dat zeggen jullie maar, I'm a girl you know!
Oud 27-04-2001, 13:18
CosmicStar
CosmicStar is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hier dus wel, hoewel ze idd strenger zijn geworden. Het hangt van het totaalbeeld af. Als je daar aan komt met een ordinair leren jasje, afgetrapte spijkerbroek, kabeltrui en baseballpet, ja dan kom je natuurlijk niet binnen. Maar als je nette schoenen, beige broek en overhemd en een petje van Polo of Gant ophebt kom je echt wel binnen.

Ik vind het echt belachelijk dat ze je niet binnen laten met een leren jack, spijkerbroek en kabeltrui. Dat zijn juist hartstikke leuke kleren. Beter als al die kakkleren
Oud 27-04-2001, 14:09
Forza_Barca
Forza_Barca is offline
woon je in het GOOI ofzo, vet kak maareuh moe je ook maar geld voor hebben Esprit=Duur Mexx=Duur Marc O Polo=Duur en ga zo maar door
Oud 27-04-2001, 15:46
basje
basje is offline
Citaat:
stylo girl schreef:
nare man, je hebt gelijk het is echt te mooie kleding van de hockeyers(ik ben zelf ook een hockeyer) maar ik vind het echt walgelijk dat je bij een discotheek of whatever gewoon wordt gescreent of je er wel helemaal flex bij loopt!! Dat is toch belachelijk! Maar ja...dat is niet echt het onderwerp dus ik hou wel op(maar ik reageer gewoon ff op de stellingen hier!!)...
Mooie meisjes kleding? Dat zeggen jullie maar, I'm a girl you know!

Hier heb ik al een keer een kleine discussie over gehad met Nare Man... Maar om ff op het onderwerp terug te komen, ik vind het mooi wanneer meisjes een redelijk strakke broek aan hebben, en een niet te strak truitje, dan zie je het figuur goed.
Oud 27-04-2001, 17:50
mickael
mickael is offline
gewoon netjes niet ordinair, van die glimmende topjes moet ik kotsen!
Oud 27-04-2001, 18:36
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Forza_Barca schreef:
woon je in het GOOI ofzo, vet kak maareuh moe je ook maar geld voor hebben Esprit=Duur Mexx=Duur Marc O Polo=Duur en ga zo maar door
Die drie merken zijn nu juist weer niet zo duur...maar goed

Oud 27-04-2001, 18:47
Verwijderd
Daar kon je op wachten

En ik vind het juist heel goed dat mensen gescreend worden op wat ze aanhebben (om de discussie nog maar ff verder aan te zwengelen). Stel, je gaat sportschoenen en baseballpetjes verbieden omdat veel aso's dat aanhebben. Dan trekt iedereen díe echt ruzie wil zoeken toch gewoon normale schoenen aan en laat z'n pet thuis? Ik vind het juist hardstikke goed dat er flexibele regels zijn, zodat je een asociaal uitziende kamper die misschien wél gewone schoenen aanheeft tóch kunt weigeren. Het is lullig, maar de sfeer verbeterd er enorm door, als er niet van die sneue ruziezoekertjes binnenzijn...

Oud 27-04-2001, 20:23
ThomasG
ThomasG is offline
Strak truitje, strakke broek(spijkerbroek ofzo), lakschoenen zonder met blote voeten.

Prima!
Oud 27-04-2001, 20:28
RoosVisee
RoosVisee is offline
Citaat:
ThomasG schreef:
lakschoenen zonder met blote voeten.

Prima!

huh??? moet het niet zo zijn???

'lakschoenen zonder/met blote voeten'

sorry hoor, maar ik vind de smaak van de jongens hier over het algemeen walgelijk...

Oud 27-04-2001, 21:36
stylo girl
stylo girl is offline
Citaat:
nare man schreef:
Daar kon je op wachten

En ik vind het juist heel goed dat mensen gescreend worden op wat ze aanhebben (om de discussie nog maar ff verder aan te zwengelen). Stel, je gaat sportschoenen en baseballpetjes verbieden omdat veel aso's dat aanhebben. Dan trekt iedereen díe echt ruzie wil zoeken toch gewoon normale schoenen aan en laat z'n pet thuis? Ik vind het juist hardstikke goed dat er flexibele regels zijn, zodat je een asociaal uitziende kamper die misschien wél gewone schoenen aanheeft tóch kunt weigeren. Het is lullig, maar de sfeer verbeterd er enorm door, als er niet van die sneue ruziezoekertjes binnenzijn...

Ja je hebt ook wel gelijk daarin, maar er is toch wel een lijn te trekken tussen woonwagenbewoners en mensen zonder super dure merkkleding, het toch raar dat als de uitsmijters of portieren(hoe je die gasten ook noemt) vinden dat je er niet volgens hun smaak bijloopt, ze jou avond ff lekker kunnen vergallen en verpesten. Dat is gewoon een soort discriminatie!!! Ik heb het al eerder gezegt maar ik kan toevallig een beetje stijlkleren wel betalen, maar ik kom gewoon op voor de mensen die dat niet kunnen!! mogen zij niet uitgaan in een goede tent??

Oud 27-04-2001, 21:42
stylo girl
stylo girl is offline
sorry hee, maar ik wil ook ff kwijt wat ik lekkere jongensuitgaanskleding vind:
-een poloshirt(Ralph)
of een shirt of blousje van tommy of boss.
mmmmm dat is echt vet sexy, en ik weet niet maar veel marokkaanse jongens en molukkers hebben van die wrede gebleekte spijkerjasjes, dat is ook helemaal stijl, mmmmmmmm, maar ja, ik hou op thats nor realy the question!! laters
Oud 28-04-2001, 08:20
Angel-me
Angel-me is offline
Citaat:
stylo girl schreef:
sorry hee, maar ik wil ook ff kwijt wat ik lekkere jongensuitgaanskleding vind:
-een poloshirt(Ralph)
of een shirt of blousje van tommy of boss.
mmmmm dat is echt vet sexy, en ik weet niet maar veel marokkaanse jongens en molukkers hebben van die wrede gebleekte spijkerjasjes, dat is ook helemaal stijl, mmmmmmmm, maar ja, ik hou op thats nor realy the question!! laters
Hockeykakkertje!!!!

Nee sis, hier ben ik het NIET mee eens... Geef mij maar een lekkere alternatieve gozer: skaterbroekje, leuk shirt/blous/trui whatever ofzo.

Ralph Lauren??? => *braak*!!!!!!
Oud 28-04-2001, 08:24
Angel-me
Angel-me is offline

Ah, ik trok alles ff uit z'n verband...
Uitgaanskleding voor meisjes?? Lekker alternatief natuurlijk!!!!!!!!

Zelf draag ik altijd een skaterbroek, een strak shirtje (met/zonder opdruk) en dan een sloopketting Gewoon dragen wat je ZELF mooi vindt en lekker vindt zitten.

Sorry maar ik haat dat massa-schapen gedrag !!!!

[Dit bericht is aangepast door Angel-me (28-04-2001).]
Oud 30-04-2001, 22:16
Nietzsche
Nietzsche is offline
hrehe eindelijk eens iemand die nog een beetje smaak lijkt te hebben op dit forum. Jullie lijken hier wel allemaal een stel van die massa konijnen, shirtje, broek, gympen, en allemaal van een merk natuurlijk, nou beste mensen tegen die tijd dat ik er zo bij loop als jullie hier beschrijven dan ga ik me toch echt diep schamen voor mijn kleding. Doe mij mar gewoon lekker een beetje alternatief, of nog leuker heeeeeel erg alternatief.
Oud 01-05-2001, 18:56
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
RoosVisee schreef:

sorry hoor, maar ik vind de smaak van de jongens hier over het algemeen walgelijk...

Ik vind de smaak van de jongens hier over het algemeen wel goed. ik loop er namelijk wel een beetje zo bij. Je die opmerking wel maken op de "kak"smaak toch?
Oud 01-05-2001, 19:05
marc85
marc85 is offline
Citaat:
Angel-me schreef:

Ah, ik trok alles ff uit z'n verband...
Uitgaanskleding voor meisjes?? Lekker alternatief natuurlijk!!!!!!!!

Zelf draag ik altijd een skaterbroek, een strak shirtje (met/zonder opdruk) en dan een sloopketting Gewoon dragen wat je ZELF mooi vindt en lekker vindt zitten.

Sorry maar ik haat dat massa-schapen gedrag !!!!

[Dit bericht is aangepast door Angel-me (28-04-2001).]

Ja en omdat je het schapen gedrag haar en cool wilt zijn trek je juist aan wat niemand anders aan heeft onder het motto: wat de massa doet vind ik niet goed

dat is gelukkig super origineel...

Marc
Oud 01-05-2001, 19:14
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Citaat:
RoosVisee schreef:

Je hebt helemaal gelijk hoor!!
Ik ga toch zeker niet in een blouse met 3 kragen over elkaar uit hoor ,nee wacht eens ff ik heb niet eens een blouse (lelijke dingen ,mijn mening),maar ja dan zou ik in jullie ogen wel enorm ordinair zijn als ik een strakke broek aan trek met een kort strak truitje en me laarzen aan ,of in de heette disco een rokje/jurkje aan doe !!
ach ja we zijn allemaal anders he ,maar goed ook anders werd het een saaie wereld
Oud 06-05-2001, 17:37
prinsesseke
prinsesseke is offline
helemaal met je eens blue-eyes!
ik vind persoonlijk voor jongens ralph polo's als ze uitgaan wel heel mooi maar voor een meisje? ok, het ligt eraan waar je heengaat.
In een cafe ofzo trek ik ook heus wel een blouse ofzo aan, en ja ook da's 9 vd 10 x ook zo'n kakmerk maar als je naar een disco gaat ben je toch wel goed gek als je daar in een dure WARME trui/blouse of wat dan ook aan komt zetten?! dan vind ik een strak shirtje/rokje/jurkje juist heel leuk en dat hoeft echt NIET ordinair te zijn hoor!!!!
de 'duurdere' merken hebben ook hele kickuh uitgaanskleding hoor! en eigenlijk vind ik dat hele merkgedoe een beetje bullshit, wat maakt het eigenlijk uit? ben je een slechter persoon als je niet in het hipste van het hipste rondloopt? word je echt alleen daarop beoordeeld en kijkt er dan niemand meer verder?
Oud 07-05-2001, 14:37
konflict
konflict is offline
dit is misschien een beetje off-topic maar de halve topic gaat hierover dus...

ik vind dat al dat gezeik over 'merkkledingdragers zijn nalopers' dom. 't is gewoon een feit dat duurdere merken mooiere kleren hebben. of je daar veel geld aan uit wilt geven is je eigen keus. ik koop duurdere kleren omdat het een beetje een 'hobby' is en ik het mooi vind, niet omdat ik zo graag erbij wil horen.

konflict
Oud 09-05-2001, 18:18
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
ik draag dus wat je "alternatieve" kleding zou kunnen noemen...

maar niet altijd wijde broeken en al helemaal nei van die hippie shit

maar wat ik wil zeggen is al die "alto" mensjes denken dat ze zooo anders zijn maar ondertussen hebben ze zelf niet door dat zij elkaar ook allemaal weer nadoen.

Dus ja wie zijn hier nou de "schapen"
Als je wilt dat niemand in hetzelfde kledingstuk als jij rondloopt moet je je eigen kleding gaan ontwerpen!

En het is zo dat de duurdere merken gewoon betere kleding heeft!

~Life's like a dick, when it's hard Fuck It!~
Oud 10-05-2001, 12:16
*Count Deathtrance*
*Count Deathtrance* is offline
Gothic stijl
Oud 10-05-2001, 12:51
Verwijderd
de sanne-stijl natuurlijk! Roze roze roze en nog eens roze....
Oud 10-05-2001, 14:16
Verwijderd
Citaat:
lovely_loeske schreef:
Ik vind de smaak van de jongens hier over het algemeen wel goed.
Dank je

Oud 10-05-2001, 14:19
DJLeroy
DJLeroy is offline
Lekker kort rokje, lekkere hoge hakkuhschoenen en en lekker strak truitje en of coz ook een Btje borsten en blonde haren met niet al te veel make-up...
Oud 11-05-2001, 18:11
TJ skatah
TJ skatah is offline
Citaat:
RoosVisee schreef:

huh??? moet het niet zo zijn???

'lakschoenen zonder/met blote voeten'

jaaa...vink ook!!
vreselijk...echt zo'n gestylde outfit...
je moet je er toch lekker in voelen of ben ik nou gek!?
Sorry guyzzz
JULLIE HEBBEN ABSOLUUT GEEN SMAAK
(nou vooral dan die 'nare man'...HÉÉÉJ LUL MAN)

tHA mAZZlES tO dA WHoLE fUkkING wRLD
Oud 11-05-2001, 18:23
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ik kijk het lieft naar een meisje
met een topje ofzowaarbij je de navel ziet tussen het topje en haar broek ofzo, rok of jurk in niet meer in geloof ik.
Oud 12-05-2001, 12:00
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
DJLeroy schreef:
Lekker kort rokje, lekkere hoge hakkuhschoenen en en lekker strak truitje en of coz ook een Btje borsten en blonde haren met niet al te veel make-up...
De ideale vriendin voor jou:

Oud 12-05-2001, 14:14
*SPRING*
*SPRING* is offline
Citaat:
nare man schreef:
Polo petje

Heel erg leuk!!!!Goede smaak!!

Oud 12-05-2001, 17:07
roda18
roda18 is offline
gewoon vet sexy en zelfverzekerd kijken is het beste
Oud 13-05-2001, 14:23
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
ik ga het liefst uit zoals op me (liggende)foto (Kantine: nieuwe pics) of gewoon een strakke broek (wit/zwart/rood) met stringetje en een mooi topje (valt dan te zien met of zonder sporttopje/bh)
..
en als make up : niets of soms lipgloss

is dat niet beter dan al dat gekakkerij?

[Dit bericht is aangepast door *pimperkeuh* (13-05-2001).]
Oud 13-05-2001, 14:25
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
zoals blue eyes dan.. maar zonder de botjes
Oud 14-05-2001, 18:47
Verwijderd
Citaat:
mickael schreef:
gewoon netjes niet ordinair, van die glimmende topjes moet ik kotsen!

Shit.. heb ik voor mezelf net een rood topje gekocht
Oud 15-05-2001, 11:14
Aniken
Aniken is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Maar wel leuk

ooooooohw ohw ohw... ZEKER niet... als ik iets nooit ga dragen dan zijn het deze kleren.
Oud 15-05-2001, 12:28
Verwijderd
Citaat:
AnneM schreef:
als ik iets nooit ga dragen dan zijn het deze kleren.
Niemand zal je er ook toe dwingen.

Citaat:
TJ skatah schreef:
vreselijk...echt zo'n gestylde outfit...
je moet je er toch lekker in voelen of ben ik nou gek!?
Jij voelt je lekker in skatekleren, anderen voelen zich lekker in dure kakmerken (bijvoorkeur meerdere laagjes). Ik kan me juist persoonlijk niet voorstellen dat zo'n wijde broek op je enkels hangend lekker zit.

Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
maar wat ik wil zeggen is al die "alto" mensjes denken dat ze zooo anders zijn maar ondertussen hebben ze zelf niet door dat zij elkaar ook allemaal weer nadoen.

Dus ja wie zijn hier nou de "schapen"
Als je wilt dat niemand in hetzelfde kledingstuk als jij rondloopt moet je je eigen kleding gaan ontwerpen!
Dank je wel, dat wilde ik dus maar ff duidelijk krijgen hier. Al die skaters en alto's doen maar alsof het een misdaad is wanneer je merk- of dure kleding draagt. Wat een onzin. Ze doen zelf alsof ze zo apart en onafhankelijk zijn maar ondertussen doen ze gewoon zo omdát ze juist bij die alto-stroming willen horen.

En nog ff voor de goede orde, de individualiteit bij merkkleding zit 'em in de combinaties.

Citaat:
Blue Eyes schreef:
Ik ga toch zeker niet in een blouse met 3 kragen over elkaar uit hoor ,nee wacht eens ff ik heb niet eens een blouse (lelijke dingen ,mijn mening),maar ja dan zou ik in jullie ogen wel enorm ordinair zijn als ik een strakke broek aan trek met een kort strak truitje en me laarzen aan ,of in de heette disco een rokje/jurkje aan doe !!
ach ja we zijn allemaal anders he ,maar goed ook anders werd het een saaie wereld.
Een blouse met 3 kragen? Dat heb ik nou nog nóóit gezien... Maar ff serieus. Zoals jij het brengt vind ik het juist hardstikke goed, iedereen mag dragen wat-ie wil als-ie uitgaat, maar sommige alto's hier doen echt alsof het een ernstig misdrijf is om uit te gaan in een polo van een duur merk, en dát irriteert mij zo. Laat iedereen godverdomme gewoon in zijn/haar waarde en zeik niet zo over merkkleding, want over een paar jaar lopen al die zogenaamd onafhankelijke alternatievelingen mooi in een keurige pantalon met overhemd, wanneer ze een keer moeten solliciteren. Dus waar is jullie eigen stijl dan, hm?

Oud 15-05-2001, 14:28
CosmicStar
CosmicStar is offline
wat ik leuk vind (bij een jongen dan) is gewoon een leuke cars-broek, wit of zwart ofzo. Met een leuke trui of T-shirt erop.
Absoluut geen kakkleding
Oud 15-05-2001, 15:31
~*Eve*~
~*Eve*~ is offline
helemaal met Angel-me eens
Oud 17-05-2001, 18:51
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Citaat:
konflict schreef:
dit is misschien een beetje off-topic maar de halve topic gaat hierover dus...

ik vind dat al dat gezeik over 'merkkledingdragers zijn nalopers' dom. 't is gewoon een feit dat duurdere merken mooiere kleren hebben. of je daar veel geld aan uit wilt geven is je eigen keus. ik koop duurdere kleren omdat het een beetje een 'hobby' is en ik het mooi vind, niet omdat ik zo graag erbij wil horen.

konflict
sorry maar dat het een feit is dat merkkleding mooiere kleren zijn vind ik dus echt onzin! Het is missschien betere kwaliteit ofzo maat dat zegt niet dat het mooier is, ieder zijn smaak...
Oud 19-05-2001, 16:59
Thug Lisa
Thug Lisa is offline
pfff ik heb gelukkig nog nooit iemand in een disco gezien met zulke kleren als nare man beschrijft...
ik heb ook ralph blousen maar die doe ik echt NIET aan als ik uitga! (eigenlijk alleen s'nachts draag ik die) en een petje al helemaal NIET!
je kunt ook wel een beetje je vrouwelijke kant laten zien.
ik draag zelf meestal geen strakke broeken omdat anders menig man in mijn kont knijpt...why???
rokjes vind ik niet fijn, alleen af en toe een 3/4 rok met laarsjes...(GEEN ordinaire zwarte rok met zwarte hak laarzen maar gewoon wel een beetje stijlvol)
altijd een truitje of een topje maar niet met blote buik...waarom had ik die navelpiercing ook alweer???
en meestal beetje losse broek, geen skate-broek maar gewoon een elwood ofzow...?
Oud 19-05-2001, 17:35
Lizzz
Lizzz is offline
Citaat:
Thug Lisa schreef:
pfff ik heb gelukkig nog nooit iemand in een disco gezien met zulke kleren als nare man beschrijft...
ik heb ook ralph blousen maar die doe ik echt NIET aan als ik uitga! (eigenlijk alleen s'nachts draag ik die) en een petje al helemaal NIET!
je kunt ook wel een beetje je vrouwelijke kant laten zien.
ik draag zelf meestal geen strakke broeken omdat anders menig man in mijn kont knijpt...why???
rokjes vind ik niet fijn, alleen af en toe een 3/4 rok met laarsjes...(GEEN ordinaire zwarte rok met zwarte hak laarzen maar gewoon wel een beetje stijlvol)
altijd een truitje of een topje maar niet met blote buik...waarom had ik die navelpiercing ook alweer???
en meestal beetje losse broek, geen skate-broek maar gewoon een elwood ofzow...?

Kijk, dat draag ik nou ook. Alleen draag ik nooit een rok of jurkje of zo. Meestal gewoon een zwarte broek met een leuk truitje erboven. (vaak wel met een blote buik trouwens...

Als ik me er maar lekker bij voel en het er leuk uitziet. Daar gaat het toch immers om!?
Oud 19-05-2001, 19:12
Kilisha
Kilisha is offline
Citaat:
marc85 schreef:
met een petje op yeah right ... en waar kom je dan naar binnen? de kinderkroeg op vrijdagmiddag ofzo?

Marc

Regels voor berichten