Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2001, 19:22
yin
yin is offline
JEmig he wat een discussie hiero

Ik vind dat iedereen maar fijn aaan moet trekken waar hij/zij zich lekker in voelt.

Ik vind de kleren die nare man beschrijft hoogst walgelijk maar iedereen zijn eigen smaak.

Wel vind ik het zwaar kut, dat als ik in mijn skatebroek(of lange leren jas of gothic make-up) ergens niet wordt binnengelaten omdat ik er niet net genoeg uit zou zien.

Iedereen die reargeert roept trek aan wat je zelf wil. Maar het wordt dan weer niet geaccepteerd. (je mag er niet in)

Mijn conclusie: Er wordt nog teveel gezeurd over hoe mensen er uitzien. Ieder mens is anders, wij discrimineren niet maar degene die die kleren aan hebben mogen er niet in. Ik vidn het heel krom...

liefs yin
Advertentie
Oud 22-05-2001, 10:46
Lenore
Lenore is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
De ideale vriendin voor jou:

LOL :-)
Oud 22-05-2001, 10:54
Lenore
Lenore is offline
Ik hou in ieder geval wél van stijl!!! En het is waar dat duurdere kleren beter van kwaliteit zijn en mooier, dat is MIJN mening. Ik heb ook lakschoenen en bootschoenen, nee niet omdat ik er 'gestyled' bij wil lopen, maar omdat ik het mooi vind, en ik hoef heus niet bepaalde kleren te dragen om ergens bij te horen. Ik draag gewoon wat ik wil! En die mensen die zeggen dat mensen die van Ralph Lauren en Gant kleren houden, massa-schapen zijn, vind ik een beetje oppevlakkig. Veel anderen hebben toch ook het kruis van hun broek op hun enkels hangen en een of andere ketting om??? Dat zijn dan volgens jullie definitie ook massaschapen! Nou ja.
En wat is er mis met een bloesje?? Niks, dacht ik zo.
En ik snap niet wat er zo mooi is aan zo veel mogelijk lichaamscellen en zo weinig mogelijk texielvezels!!! Het is toch veel mooier dat iemand er stijlvol en verzorgd uitziet dan of je een stuk buik kunt zien??? Of heb ik het helemaal mis?????
Oud 22-05-2001, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Lenore schreef:
Ik hou in ieder geval wél van stijl!!! En het is waar dat duurdere kleren beter van kwaliteit zijn en mooier, dat is MIJN mening. Ik heb ook lakschoenen en bootschoenen, nee niet omdat ik er 'gestyled' bij wil lopen, maar omdat ik het mooi vind, en ik hoef heus niet bepaalde kleren te dragen om ergens bij te horen. Ik draag gewoon wat ik wil! En die mensen die zeggen dat mensen die van Ralph Lauren en Gant kleren houden, massa-schapen zijn, vind ik een beetje oppevlakkig. Veel anderen hebben toch ook het kruis van hun broek op hun enkels hangen en een of andere ketting om??? Dat zijn dan volgens jullie definitie ook massaschapen! Nou ja.
En wat is er mis met een bloesje?? Niks, dacht ik zo.
En ik snap niet wat er zo mooi is aan zo veel mogelijk lichaamscellen en zo weinig mogelijk texielvezels!!! Het is toch veel mooier dat iemand er stijlvol en verzorgd uitziet dan of je een stuk buik kunt zien??? Of heb ik het helemaal mis?????
Nee, je hebt helemaal gelijk. Liepen er maar meer meisjes zoals jij rond op deze wereld

Oud 22-05-2001, 13:18
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, je hebt helemaal gelijk. Liepen er maar meer meisjes zoals jij rond op deze wereld

Gedeeltelijk gelijk, aangezien merkkleding niet per definitie voor kwaliteit staat.

Nike bijvoorbeeld, is wel duur maar heeft niet eens eigen fabrikage. 3e wereld spul wordt opgekocht, Nike + tekentje erop geplakt, en de marktwaarde is opeens met 500% gestegen.
Oud 22-05-2001, 16:56
Verwijderd
Da's waar, maar als iemand het leuk vind om lakschoentjes en bootschoenen te dragen lijkt het me niet een type wat ook Nike draagt.
Oud 22-05-2001, 17:13
OOBLOW
OOBLOW is offline
ja je kan natuurlijk wel als meisje met je dieselbroekje, bootschoentjes en je ralphje rond gaan lopen, sorry maar als dat je uitgaanskleren zijn als meisje, vind ik je toch een beetje jammer. Wees wat creatiever en spontaner.ltr
Oud 22-05-2001, 17:36
Bellerose
Bellerose is offline
Citaat:
OOBLOW schreef:
ja je kan natuurlijk wel als meisje met je dieselbroekje, bootschoentjes en je ralphje rond gaan lopen, sorry maar als dat je uitgaanskleren zijn als meisje, vind ik je toch een beetje jammer. Wees wat creatiever en spontaner.ltr
nu begrijp ik toch echt niet wat er niet spontaan is aan dat soort kledij...
Oud 22-05-2001, 18:07
Thug Lisa
Thug Lisa is offline
Citaat:
OOBLOW schreef:
hmmm behalve die ralph heb ik alles aan wat hier boven genoemd word maar absoluut niet bij het uitgaan!!!
inplaats van ralph heb ik fred perry, is iets minder bekent en ook wel mooier vind ik...
Oud 08-06-2001, 23:46
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Waarom moet het merk er per se bij?

Voor veel disco's moet je correcte uitgaans kleding hebben. Met bootschoentjes en een polo petje kom je er niet in denk ik...

Uitgaan doe ik gewoon in een topje (zo eentje als op mijn foto) en een skate broek
Oud 09-06-2001, 08:57
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Met bootschoentjes en een polo petje kom je er niet in denk ik...

Ligt eraan waar je heengaat he...
Waar ik altijd ben kom je er waarschijnlijk niet in als je komt aanzetten in een topje en kort rokje...en daar is het binnen 1 grote Polo-massa
Oud 09-06-2001, 10:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
ik is meisje maar kga lekker wel commentaar geven....
FOUT olo's,strakke glimmende jurkjes,lila miniscule muiltjes in slangenleer
GOED(heel goed)uper wijde broeken,vage shirtjes,bandshirts,skateschoenen,kisten
waarom zou je er bij lopen als de rest van nederland.....massakonijnen KOTS
Oud 09-06-2001, 21:03
Bellerose
Bellerose is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
ik is meisje maar kga lekker wel commentaar geven....
FOUT olo's,strakke glimmende jurkjes,lila miniscule muiltjes in slangenleer
GOED(heel goed)uper wijde broeken,vage shirtjes,bandshirts,skateschoenen,kisten
o ja, en misschien kun je je skateboard meenemen ook
Oud 09-06-2001, 21:31
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
FOUT: polo's,strakke glimmende jurkjes,lila miniscule muiltjes in slangenleer
GOED(heel goed): super wijde broeken,vage shirtjes,bandshirts,skateschoenen,kisten
Ten eerste...kisten in het uitgaansleven ZUIGEN. Weetje hoe irritant dat is? Als iemand met van die lompe stappers op je tenen gaat staan? Als je uitgaat moet je er verzorgd uitzien, vind ik...dus niet erbij lopen alsof je net uit de halfpipe komt.

Ten tweede...als je tegenwoordig skater/metalhead/gothic of een andere vorm van alto bent, ben je nog een erger 'massakonijn' dan iemand die zich normaal kleedt...ik durf namelijk wel te wedden dat er meer 'alto'-jongeren in Nederland zijn dan 'kak'-jongeren...

Citaat:
Esmée schreef:
Ligt eraan waar je heengaat he...
Waar ik altijd ben kom je er waarschijnlijk niet in als je komt aanzetten in een topje en kort rokje...en daar is het binnen 1 grote Polo-massa
Like, hockeyfeesten en studentenkroegen...ik heb één keer meegemaakt dat een meisje naar een hockeyfeest een strakke leren broek en een 'geil' topje had aangetrokken (er mochten toen intro's mee)...ongelooflijk hoe snel die weer buiten stond (is ook niet verwonderlijk als je door minstens 50 man voor 'hoer!' word uitgescholden...yeah )
Oud 09-06-2001, 22:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Bellerose schreef:
o ja, en misschien kun je je skateboard meenemen ook
zou kunnen...maar zou dat niet onhandig zijn denk je?
Oud 09-06-2001, 22:23
kaleidoscope
kaleidoscope is offline

*zucht*
Wat is er nou weer niet verzorgd aan kisten?
En op de rest van je commentaar ga ik nie eens op in.
Oud 09-06-2001, 22:28
Ameetjuh
Ameetjuh is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Maar wel leuk

zeker leuk

Oud 09-06-2001, 22:47
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Bwahaha...
Dus jongens, liever een polo dan een topje?
Oud 10-06-2001, 08:58
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
Like, hockeyfeesten en studentenkroegen...ik heb één keer meegemaakt dat een meisje naar een hockeyfeest een strakke leren broek en een 'geil' topje had aangetrokken (er mochten toen intro's mee)...ongelooflijk hoe snel die weer buiten stond (is ook niet verwonderlijk als je door minstens 50 man voor 'hoer!' word uitgescholden...yeah )

LOL
Dat is bij ons ook al een paar keer gebeurd, echt grappig is dat...
Oud 10-06-2001, 12:23
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
Strakke leren broek of spijkerbroek en een strak topje of t-shirt.
Oud 10-06-2001, 12:34
Verwijderd
bij ons wor er helemaal niet op gelet wat je aan hebt om binnengelaten te worden... bij jullie duz wel..hmzz vaag

nja ik zelf heb toch altijd meer een beetje alto/skate kleding aan..
dat is duz meestal(eigenlujk altijd) een wije broek met een shirtje zonder mouwen
aaaach jaaaaah en truien zijn veels te warm soms zie je dr een daarin voorbij wandelen heb ik duz ech zowiets van whaaaaah waarruuumm

kuzziess
Oud 10-06-2001, 16:09
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

*zucht*
Wat is er nou weer niet verzorgd aan kisten?
Als je dat niet inziet kan ik het je ook niet uitleggen...

Citaat:
Verder:
En op de rest van je commentaar ga ik nie eens op in.
Omdat je weet dat ik gelijk heb.

Het is trouwens: 'Op de rest van je commentaar ga ik niet eens in'.

Oud 10-06-2001, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Dus jongens, liever een polo dan een topje?
Kijk, het begint al door te dringen!

Oud 10-06-2001, 17:36
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
Forza_Barca schreef:
woon je in het GOOI ofzo, vet kak maareuh moe je ook maar geld voor hebben Esprit=Duur Mexx=Duur Marc O Polo=Duur en ga zo maar door

dan moet je voor de grap eens naar Dolce&Gabanna, Gucci of Armani kleding kijken...
Esprit en Mexx valle nog best mee
Oud 13-06-2001, 22:01
Marrr
Marrr is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Gedeeltelijk gelijk, aangezien merkkleding niet per definitie voor kwaliteit staat.

Nike bijvoorbeeld, is wel duur maar heeft niet eens eigen fabrikage. 3e wereld spul wordt opgekocht, Nike + tekentje erop geplakt, en de marktwaarde is opeens met 500% gestegen.
PS: Lenore = Marrr (ja, opeens gebanned, dus maar opnieuw aangemeld *zucht*)

Maar ok, ik hou dus NIET van Nike, als dat al niet duidelijk was.
Oud 15-06-2001, 16:52
Larah17
Larah17 is offline
Citaat:
mickael schreef:
gewoon netjes niet ordinair, van die glimmende topjes moet ik kotsen!

JA????? BEN JE NEIT VOOR STRAKKE KLEDING ETC?
Oud 15-06-2001, 19:37
*JJ*
*JJ* is offline
Citaat:
nare man schreef:

Het is trouwens: 'Op de rest van je commentaar ga ik niet eens in'.
hehe, lol
Oud 20-06-2001, 19:13
NxDgurl
NxDgurl is offline
Citaat:
nare man schreef:
Een blouse met 3 kragen? Dat heb ik nou nog nóóit gezien... Maar ff serieus. Zoals jij het brengt vind ik het juist hardstikke goed, iedereen mag dragen wat-ie wil als-ie uitgaat, maar sommige alto's hier doen echt alsof het een ernstig misdrijf is om uit te gaan in een polo van een duur merk, en dát irriteert mij zo. Laat iedereen godverdomme gewoon in zijn/haar waarde en zeik niet zo over merkkleding, want over een paar jaar lopen al die zogenaamd onafhankelijke alternatievelingen mooi in een keurige pantalon met overhemd, wanneer ze een keer moeten solliciteren. Dus waar is jullie eigen stijl dan, hm?

Ja,ben ik 't helemaal mee eens,persoonlijk vind ik mexx en marc o' polo en ralph lauren echt totaal nix maar als iemand anders 't aanheeft en 't staat 'm goed ga ik niet zeiken...zelf kleed ik me 't liefst alternatief,maar 't klopt inderdaad dat heel veel altarnatieve mensen zich ook allemaal 't zelfde kleden en dan gaan afgeven op kakker,waar slaat dat op?! Draag toch gewoon wat je leuk vind en zeik niet over anderen!

Oud 20-06-2001, 21:53
Verwijderd
heeee nare man,
jij ben nie zo naar!!
je heb wel een goeiekledingsmaak (alleen zijn drie bloezen over elkaar wat overdreven)
een ding is zekers: POLO'S RULEN DE WORLD!!!!
Oud 21-06-2001, 12:10
Verwijderd
Merci

Drie kraagjes over elkaar is ook zeer overdreven. Dat doe ik nooit, dan zie je er net zo uit als een Michelin-mannetje

Maar twee is gewoon normaal, vind ik...'s morgens altijd éérst een net, effen overhemd, en dan zie ik daarna wel wat er overheen komt.
Oud 21-06-2001, 12:45
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Citaat:
nare man schreef:
Een blouse met 3 kragen? Dat heb ik nou nog nóóit gezien... Maar ff serieus. Zoals jij het brengt vind ik het juist hardstikke goed, iedereen mag dragen wat-ie wil als-ie uitgaat, maar sommige alto's hier doen echt alsof het een ernstig misdrijf is om uit te gaan in een polo van een duur merk, en dát irriteert mij zo. Laat iedereen godverdomme gewoon in zijn/haar waarde en zeik niet zo over merkkleding, want over een paar jaar lopen al die zogenaamd onafhankelijke alternatievelingen mooi in een keurige pantalon met overhemd, wanneer ze een keer moeten solliciteren. Dus waar is jullie eigen stijl dan, hm?

Ja die 3 kragen zie je hier echt !! niet mijn styl, maar dat maakt ook niks uit, want iedereen heeft zijn eigen styl die ene houd van dit en de andere van dat, beetje onzin als we elkaar daarom niet in hun waarde zouden laten, want niet iedereen vind jou styl ook mooi, dus laat de mensen aantrekken waar die zich lekker in voeld, want dat trek jij toch ook aan, waarin jij je op je gemak voelt!!
Sanne heeft gesproken!!

Oud 21-06-2001, 18:38
sn00p$D0gg~girl
sn00p$D0gg~girl is offline
Citaat:
Thug Lisa schreef:
inplaats van ralph heb ik fred perry, is iets minder bekent en ook wel mooier vind ik...

[/B]

Gats, ben jij zo'n mislukt gabberinnetje?
Oud 21-06-2001, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Blue Eyes schreef:
Ja die 3 kragen zie je hier echt !! niet mijn styl, maar dat maakt ook niks uit, want iedereen heeft zijn eigen styl die ene houd van dit en de andere van dat, beetje onzin als we elkaar daarom niet in hun waarde zouden laten, want niet iedereen vind jou styl ook mooi, dus laat de mensen aantrekken waar die zich lekker in voeld, want dat trek jij toch ook aan, waarin jij je op je gemak voelt!!
Sanne heeft gesproken!!
En Sanne heeft voor 100% gelijk...laat iedereen in z'n waarde...als ik tijdens het uitgaan iemand zie in kleding die ik er echt ontzettend verrot uit vind zien ga ik dat echt niet vertellen aan die persoon, ik laat hem/haar gewoon lekker begaan...

En verder: Fred Perry is echt niet een gabbermerk ofzo...Lonsdale veel meer bv...
Oud 22-06-2001, 09:53
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
*SPRING* schreef:
Citaat:
nare man schreef:
Polo petje
Bloesje met korte mouwen van Gant/Polo (vooral die uit de nieuwe collectie van Gant, gestreept lichtblauw/lichtroze zijn zeer mooi)
Broek maakt me niet zoveel uit...gewoon zwart of denim, maar dan wel een mooi model/mooie stof en niet zo ordinair strak
Bootschoenen of Esprit lakschoenen of iets dergelijks

Heel erg leuk!!!!Goede smaak!!

Rot op zeg, hoe wil je gaan dansen in 3 lagen kleding? Uitgaan = dansen meestal, en als je lekker wilt dansen moet je zo min mogelijk wijde stof om je heen, alleen strakke nauwsluitende kleding (voor de mensen die uitgaan om te DANSEN, zoals ik)

Uitgaan, met uitgaan mag je als meisje je sexy kleden, dus laat je maar zien, zo denk ik hoor..
Oud 22-06-2001, 09:58
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
yin schreef:
JEmig he wat een discussie hiero

Ik vind dat iedereen maar fijn aaan moet trekken waar hij/zij zich lekker in voelt.

Ik vind de kleren die nare man beschrijft hoogst walgelijk maar iedereen zijn eigen smaak.

Wel vind ik het zwaar kut, dat als ik in mijn skatebroek(of lange leren jas of gothic make-up) ergens niet wordt binnengelaten omdat ik er niet net genoeg uit zou zien.

Iedereen die reargeert roept trek aan wat je zelf wil. Maar het wordt dan weer niet geaccepteerd. (je mag er niet in)

Mijn conclusie: Er wordt nog teveel gezeurd over hoe mensen er uitzien. Ieder mens is anders, wij discrimineren niet maar degene die die kleren aan hebben mogen er niet in. Ik vidn het heel krom...

liefs yin
Ik vind het logisch, je moet je gepast kleden, op werk heb je werkkleding, sommige mensen lopen in pak, stel je werkt bij een bedrijf en je baas zit er in een TE korte broekje met een hempje erboven ofzo, dat kan toch gewoon niet, heeft niks met discriminatie te maken..

Weet je waarom scholen in Engeland, of ergens anders , verplichtte uniforms hebben?

Oud 22-06-2001, 10:27
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Mijn budget is niet oneindig en aangezien ik het belangrijk vind om grote hoeveelheden pecunia in de horeca te investeren, heb ik gewoon geen geld om Ralph, Polo e.d. te kopen. Dus koop ik gewoon kleren die ik leuk vind. Dat zijn btw om in CemetarySlut's bewoordingen te spreken géén vage wijde broeken

En nog even over Lonsdale:

loNSDAle (denk zelf de P er maar bij.
Oud 23-06-2001, 14:24
Mr. Perfect
Mr. Perfect is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Rot op zeg, hoe wil je gaan dansen in 3 lagen kleding? Uitgaan = dansen meestal, en als je lekker wilt dansen moet je zo min mogelijk wijde stof om je heen, alleen strakke nauwsluitende kleding (voor de mensen die uitgaan om te DANSEN, zoals ik)

Uitgaan, met uitgaan mag je als meisje je sexy kleden, dus laat je maar zien, zo denk ik hoor..
Hier ben ik het mee eens.
Oud 24-06-2001, 16:54
ThaKillaa!!2
ThaKillaa!!2 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Polo petje
Bloesje met korte mouwen van Gant/Polo (vooral die uit de nieuwe collectie van Gant, gestreept lichtblauw/lichtroze zijn zeer mooi)
Broek maakt me niet zoveel uit...gewoon zwart of denim, maar dan wel een mooi model/mooie stof en niet zo ordinair strak
Bootschoenen of Esprit lakschoenen of iets dergelijks

inderdaad ben het met je eens. Maar een TH of een ARMANI truitje ben je nog vergeten.

Oud 24-06-2001, 16:58
ThaKillaa!!2
ThaKillaa!!2 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Daar kon je op wachten

En ik vind het juist heel goed dat mensen gescreend worden op wat ze aanhebben (om de discussie nog maar ff verder aan te zwengelen). Stel, je gaat sportschoenen en baseballpetjes verbieden omdat veel aso's dat aanhebben. Dan trekt iedereen díe echt ruzie wil zoeken toch gewoon normale schoenen aan en laat z'n pet thuis? Ik vind het juist hardstikke goed dat er flexibele regels zijn, zodat je een asociaal uitziende kamper die misschien wél gewone schoenen aanheeft tóch kunt weigeren. Het is lullig, maar de sfeer verbeterd er enorm door, als er niet van die sneue ruziezoekertjes binnenzijn...

Ben het hier niet vaak met iemand eens maar met jou kan ik praten! ga zo door!
Oud 24-06-2001, 21:14
quiwzy
quiwzy is offline
Citaat:
Blue Eyes schreef:

Je hebt helemaal gelijk hoor!!
Ik ga toch zeker niet in een blouse met 3 kragen over elkaar uit hoor ,nee wacht eens ff ik heb niet eens een blouse (lelijke dingen ,mijn mening),maar ja dan zou ik in jullie ogen wel enorm ordinair zijn als ik een strakke broek aan trek met een kort strak truitje en me laarzen aan ,of in de heette disco een rokje/jurkje aan doe !!
ach ja we zijn allemaal anders he ,maar goed ook anders werd het een saaie wereld
Jij hebt helemaal gelijk dat je dat soort kleding aandoet.
In een discotheek is dat toch gewoon de relaxte kledij voor meiden/vrouwen.
En het is ook gewoon hartstikke geil:-)!

Oud 26-06-2001, 21:39
Verwijderd

Drie kraagjes over elkaar is ook zeer overdreven. Dat doe ik nooit, dan zie je er net zo uit als een Michelin-mannetje

lijkt me wel een leuk gezicht, zon wandelende michelin man in de kroeg!!! lol!!!
Oud 27-06-2001, 11:40
Verwijderd
Citaat:
mr_easterbunny schreef:
En nog even over Lonsdale:

loNSDAle (denk zelf de P er maar bij.
Inderdaad. Altijd een redelijk zielig gezicht, vijf of zes van die identiek-geklede neo-achtige typen met witgeveterde kisten en strakke omgeslagen broeken...geen kwaad woord over gabbers (een stel goede vrienden van me zijn ook nog steeds diehard) maar de echte neo's die altijd in Lonsdale lopen vind ik gewoon zielig.

Oud 27-06-2001, 15:30
Verwijderd
ach ja, je doet toch aan waar je je lekker in voelt?? en wat je zelf leuk vind????

Om nou ff iets anders te noemen, we hadden dus een schoolfeest in de vorm van een strandfeest, das wel kwel, en dan heb je helemaal geen kledingprobleem hup als meisje of een jurkje of korte broek of wikkelrok of iets dergelijks en voila strand

en normaal, ja, wat je leuk vind nog maar es?
Oud 27-06-2001, 15:54
Verwijderd
Jeeeeez loopt iedereen hier dan in hockey-kleren ofzow???? mij toch echt niet gezien! al die Ralph lauren en tommy hilfiger.......
Ik vind gothic het mooist en alles wat alternatief is is gewoon oke.
Alleen loop ik er zelf niet in, gewoon een (wijdere) spijkerbroek en leuk topje erbij (meestal zwart).
k zie er nooit zo opvallend uit eigenlijk.
en lage schoenen anders ben ik zo groot.

*kizz*

Alicia
Oud 27-06-2001, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

k zie er nooit zo opvallend uit eigenlijk.
en lage schoenen anders ben ik zo groot.

*kizz*

Alicia
kook nie, alleen dan meestal juist hoge schoenen anders weer zo klein
Oud 27-06-2001, 17:17
MaRaNzaNo
MaRaNzaNo is offline
EvA kostuum
Oud 08-07-2001, 22:04
DannyH
DannyH is offline
Citaat:
MaRaNzaNo schreef:
EvA kostuum
I AGREE

Oud 10-07-2001, 13:29
cybahgurl
cybahgurl is offline
Nou laat ik me er dan ook maar eens mee gaan bemoeien
Ik doe altijd met uitgaan strakke broek met topje aan, soms als het warm is een rokje.
En nee, ik ga niet de hoer uithangen, en nee ik ben niet asociaal. Asociaal heeft in veel gevallen NIETS met kleding te maken, de grootste schooiers hier zijn de kakkers (qua gappen enzo) en ik ken veeeel meisjes die er oh zo netjes uitzien maar wel elke week met een ander in bed liggen. Ik vind wat ik aan heb gewoon mooier. Ik weet dat veel hier er anders over denken, maar dat is mijn mening.
Oud 11-07-2001, 13:20
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
Citaat:
nare man schreef:
Daar kon je op wachten

En ik vind het juist heel goed dat mensen gescreend worden op wat ze aanhebben (om de discussie nog maar ff verder aan te zwengelen). Stel, je gaat sportschoenen en baseballpetjes verbieden omdat veel aso's dat aanhebben. Dan trekt iedereen díe echt ruzie wil zoeken toch gewoon normale schoenen aan en laat z'n pet thuis? Ik vind het juist hardstikke goed dat er flexibele regels zijn, zodat je een asociaal uitziende kamper die misschien wél gewone schoenen aanheeft tóch kunt weigeren. Het is lullig, maar de sfeer verbeterd er enorm door, als er niet van die sneue ruziezoekertjes binnenzijn...

verder nog vooroordelen over kampers joh? toevallig zien juist heel veel kamperjongens (zelfbedacht ) er hartstikke leuk uit en heus niet altijd met sportschoenen hoor!

K.G.
Oud 12-07-2001, 10:07
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
vuurvliegje schreef:
sorry maar dat het een feit is dat merkkleding mooiere kleren zijn vind ik dus echt onzin! Het is missschien betere kwaliteit ofzo maat dat zegt niet dat het mooier is, ieder zijn smaak...

ik ben het helemaal met je eens!! iets bij bv de hennis kan veel leuker zijn als iets dat van ralph lauren(??) is ofzow.. tjeej!!! dit is echt bullshit men!!! duurder=mooier... yeah right.. tjeej ouder toevallig rijk !?

Regels voor berichten