Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2001, 12:57
eindhovuhmeidjuh
eindhovuhmeidjuh is offline
heyz zijn er mense die in spanje zijn geweest in het malgrat de mar?? zijn jullie in discoz: don juan en QK geweest? en misschien ook bij asterix en waikiki? was echt vet daar!
Oud 10-10-2001, 15:03
LovelyOne
LovelyOne is offline
Jij bent 13 en hebt alle discotheken in malgratt van binnen gezien? Yeah Right!
Oud 10-10-2001, 15:50
eindhovuhmeidjuh
Citaat:
LovelyOne schreef:
Jij bent 13 en hebt alle discotheken in malgratt van binnen gezien? Yeah Right!
ik ben geen 13!! ik ben 14 en in mei word ik 15! en ja.... ik heb die disco's van binne gezien ja! connecties!

Oud 10-10-2001, 17:01
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
ik ben geen 13!! ik ben 14 en in mei word ik 15! en ja....
verander dan ff het in je profiel !! duh..

Citaat:
ik heb die disco's van binne gezien ja! connecties!
foto's gezien ofzo ??
Oud 10-10-2001, 19:27
eindhovuhmeidjuh
Citaat:
Lyx schreef:
Citaat:
ik ben geen 13!! ik ben 14 en in mei word ik 15! en ja....
verander dan ff het in je profiel !! duh..

Citaat:
ik heb die disco's van binne gezien ja! connecties!
foto's gezien ofzo ??
ook foto's ja! maar ben der ook binne geweest! dat jullie op je 14e daar nie zijn geweest ken ik ok nix aan doen! jullie zage er zekrs te jong uit!

Oud 10-10-2001, 19:37
*meissie*
*meissie* is offline
ik was nog maar 13 toen ik daar kwam, dus ik mocht nog niet, al had ik wel gratis kaartje voor 1...
Oud 10-10-2001, 21:31
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
ook foto's ja! maar ben der ook binne geweest! dat jullie op je 14e daar nie zijn geweest ken ik ok nix aan doen! jullie zage er zekrs te jong uit!
tjaah... kan ik er wat aan doen dat ik daar nooit ben geweest.. ik kom daar nooit
ik zit altijd aan de Costa Blanca

hoezo te jong?? wat is dat voor een vage argument??
Oud 10-10-2001, 21:47
Verwijderd
Ik benw eleens in een dicotheek in mijn oma's geboorteplaats geweest, nou was daar niet echt om blij over te zijbn, maar goed het was toen ooik nog vroeg ik de avond en het was toen ook nog niet zo druk...

Daarlag het dan wel aan
Oud 11-10-2001, 00:00
pi-air
pi-air is offline
ik ben in salou geweest in flashback, snoepy's en pacha, jet is er wel gezellig en de inrichting is onwijs cool, maar het is ongelofelijk duur....beetje jammer
Oud 11-10-2001, 12:47
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
Citaat:
eindhovuhmeidjuh schreef:
heyz zijn er mense die in spanje zijn geweest in het malgrat de mar?? zijn jullie in discoz: don juan en QK geweest? en misschien ook bij asterix en waikiki? was echt vet daar!
Ik ben vlak voor de zomervakantie met school is Malgrat geweest. Ik ben absoluut géééééééén discotheken-type, maar heb het best wel naar mn zin gehad in Don Juan en QK. Ik ben ook in Asterix geweest, maar dat vond ik niet zo. Voor de rest ook nog in Tropicana geweest, maar dat was ronduit bagger.

QK en Don Juan het leukst, maar bij QK is er was in het drankje van een klasgenoot van me gestopt, dat was ff wel wat minder, majaaa.......
Oud 11-10-2001, 14:30
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
pi-air schreef:
ik ben in salou geweest in flashback, snoepy's en pacha, jet is er wel gezellig en de inrichting is onwijs cool, maar het is ongelofelijk duur....beetje jammer
ja jammer dat je met je ouders heen was ja
Oud 11-10-2001, 14:31
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
pi-air schreef:
Alkmaarders vinden trouwens al gauw iets duur, dus echt objectief is jouw antwoord niet
Advertentie

Regels voor berichten