Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dat is niet commercieel? ;-) oke hier zitten ook wel paar "bekende" nummers tussen die commercieel zijn gericht, maar lang niet zo bekend, en zeker wel moeite om te beluisteren 07 DJ Dean - Sky Is The Limit [Club Mix] - clubtrax.da.ru 2001 Canaries - Coming Up Strong (Sven R-G And Bass-T RMX) A-Nice - Orange Split A.I.D.A. - Merrit Acer - Massive Pad Bass Bumpers - The Music Turns Me On (CJ Ston Beatbox - Right Here, Right Now (Extende Mix) Brooklyn Bounce - Club Bizarre Club Mix CJ Stone - In 2 The Sea (Radio Edit) Creamteam - Div X (club mix) dance nation - lost DJ Dean - Here we go! DJ Dean - Turn on the Light DJ Session One - Dreams in my Fantasy fifth entity - melody of consolation (HOT!!!) JFK - Good God Johan Gielen - We Move Like Shadows Mars - Plastic Peran Van Dijk - Good Time Rocco - Everybody Ruudaman - Ewalha (Clubmix) Silverblue - Step Back (A1 Silver Bullet Remix) Skynet - Way of the Wave (Dumonde Mix) sunbeam - one minute in heaven svenson & gielen - Twisted Original Mix Svenson and Gielen - Twisted Svenson & Gielen Energy Mix Toby Lee Connor - Wicked Games [Pulsedriver] Topmodelz - La Esperanza (Klubbingman Mix) Topicana ft DJ Bart - Things to come Maya - Vidya |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je hebt een iig een zeer goeie smaak ![]() ------------------ Wat je vindt moet je naar de politie brengen. » AK rulezzz« [Dit bericht is aangepast door PatjeA (24-10-2001).]
|
![]() |
sandro vibot - everyday
marco V - simulated marco V - GODD Tuneboy - bass kick Moloko - indigo ( robbie rivera remix ) Sasha - X-pander Strobe - human animal Soul providers - R!SE ( herinnering van vorig jaar !nNeRc!tY cygnus X - positron ( marco V, V.ision remix ) Kamaya painters - wasteland ( chab remix ) Wheed baskin - castle rock Deep swing - in the music ( Super chumbo mix ) Liam shachar - Daywalker ( suptech remix )
||
![]() |
Citaat:
Hij is echt fantastisch dat nummer. Dat DEUNTJE !!! Ow ow ow, ik ben er lyrisch over. Absoluut het trance-nummer van het moment; en ik begrijp wat je bedoelt met 'het zachte': de beat is een stuk minder.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De pot verwijt de ketel.........
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Fijn dat het mag, maar lever dan ook geen commentaar. Je mening geven is best, maar "iedereen die 538 luistert is zielig..." vinnik toch iets te ver gaan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pinhead zegt het precies goed vind ik. Ik heb dat gevoel niet zo sterk dat ik alles wat "commercieel" is, niet door mijn strot krijg. Trouwens, wanneer is iets commercieel? Maar dat is een andere discussie... Maar ik herken het gevoel absoluut. Een nummer dat op dat ene feest je tot grote hoogten laat stijgen, dat je helemaal los gaat. En dan veel en veel te snel populair wordt onder te veel mensen, daar kan je dan lichtelijk agressief van worden!
||
![]() |
Citaat:
Jij vindt het dus een vorm van je eigen identiteit bewaren als ik het goed begrijp, ok kan ik wel inkomen, al kan dat ook op zoveel andere manieren (heb graag t laatste woord). Ik vind niet iedere commerciële plaat goed, Milk Inc. bijv. niet! Maar de bekende nr.'s van Mauro Picotto ofzo weer wel. Het gaat om de plaat en niet om het feit oftie commercieel is. Toch denk ik dat veel mensen commercieel prefereren aangezien heel veel mensen klagen over de line-up van Innercity. Waarom? Omdat er zoveel onbekende namen tussen zitten. Over grijze massa gesproken trouwens... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mensen zeggen; 'die plaat is commercieel dus k*t' en daarmee bedoelen ze; 'doordat die plaat commercieel geworden is, ben ik mn identiteit een beetje kwijt/ben ik een onderdeel vd grijze massa geworden' |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus als ik een trancetrack maak ...dan is het meteen commercieel omdat het toegankelijk is...? don't think so... dus alle 'niet-toegankelijke' muziek is dan ook niet-commercieel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier wat trance nrs ook wat oude ertussen
veel plezier! Lasgo - Something Lautsprecher - Orient Express (Club mix) Marc Et Claude - Tremble (CJ Stone remix) Mario Lopez - The Sound Of Nature Mauro Picotto - Ultimahora Ibiza Northern Lights - Justin K & DJ K Mix Peran Van Dijk - Good Time Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Above and Beyond Vocal mix) Square - Nova (4 Strings remix) Coast 2 Coast - Home (5am remix) Ian Van Dahl - Castles (Wippenberg remix) Lautsprecher - Omnibus Libra Presents Taylor - Calling Your Name Nightstalkers - Enjoy Yourself (southside Spinners mix) Sunbeam - Outside World Binary Finary - 2000 Comanova - Wishful Thinking Cloud 69 - Sixty Nine Ways Gladiator Soundtrack - Main Theme (trance mix) ![]() RMB - Deep Down Below (airscape remix) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
groep 1; die gaat naar innercity omdat het innercity heet groep 2; die gaat naar innercity omdat ze van progressive/techno etc.. houden oh...enne LyX (met een X dus en niet met een Z; lekker verwarrend....). het is PPK - Resurrection en niet PKK - Resurrection ...öcelan doet niet mee in het nr. namelijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]pinhead schreef:
[B] dus als ik een trancetrack maak ...dan is het meteen commercieel omdat het toegankelijk is...? Tuurlijk is dat niet helemaal waar, (ik wilde gewoon reacties) maar: Ken je iets uit de top 40 wat ontoegankelijk is? Vooral trance is de afgelopen jaren gigantisch populair geworden. En dat komt niet omdat het zo ontoegankelijk is. En dat houden heel veel DJ's en producers ook echt wel in hun achterhoofd als ze een trance-track maken/draaien. dus alle 'niet-toegankelijke' muziek is dan ook niet-commercieel? Je weet in ieder geval zeker dat er geen commerciele doeleinden achter zitten. ltr
||
![]() |
[quote]OOBLOW schreef:
[b] Citaat:
ik weet niet of dat nummer van aphex twin-windowlicker ooit in de top40 heeft gestaan, maar dat vond ik toch wel redelijk ontoegankelijk |
![]() |
||
Citaat:
Waarom toch, voor mij is het simpel, als ik een nummer leuk vind, dan vind ik 'm leuk en dan luister ik 'm regelmatig, als ik er eventueel zat van wordt dan luister ik 'm een tijdje niet. Commercieel of niet boeit me geen reet. Muziek is muziek, en ook al noemen mensen sommige muziek geen muziek, het blijft muziek, zoek maar op in het woordenboek. Dus waarom het woord commercieel in de mond nemen. Ik hou meestal niet van klassiek, maar soms ook wel, klassiek is net als commercieel een muzieksoort, ook al komen daar ook weer discussies over.. Het moraal, luister naar eeen plaat en beoordeel zelf of je 'm leuk vindt, trek je niets aan van de rest, jouw smaak, is jouw smaak!!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Positieve-Topic#2 \o/ Verwijderd | 387 | 16-02-2009 11:51 | |
Muziek |
Trance energy: welke DJ verwacht je het meest van? Twanos | 51 | 19-02-2005 19:07 | |
Muziek |
ouwe muziek Bernero | 101 | 08-11-2004 19:18 | |
Muziek |
Muziek Evolutie Topic CharismaticBass | 40 | 05-08-2004 23:56 | |
Lifestyle |
Promoot je hometown Otis | 250 | 25-07-2004 16:46 | |
Lifestyle |
Altos met een twist... HIValicious | 128 | 17-09-2002 20:53 |