Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2001, 16:29
Gonzo
Gonzo is offline
Tot mijn grote teleurstelling, wordt de Zillion tijdelijk gesloten ivm arrestatie van Zillion-eigenaar Frank Verstraete

Best wel kut

Nieuwsbericht Zillion-site 12-10-01
De verzegeling van dinsdag 9 oktober, laatstlede, hebben ons allemaal zwaar geschokt. Zowel de Zillion-crew als de Zillion-fans.

Allereerst willen we onze grote dank uiten voor de vele reactie (zoals "Zillion moet open blijven", "Give back OUR church", ...) die we via het forum (http://forum.zillion.be) hebben gekregen. Dit betekent een grote steun voor Frank en de Zillion-Crew in onze strijd Zillion open te houden.

Sommige fans lieten ons zelf weten een spontane protestactie te laten plaats vinden vrijdagavond om 22.00 buiten voor de Zillion. Desondanks de emoties moeten we wel volwassen blijven in onze daden en reacties, en geen lukrale kritiek uiten op bepaal persoonlijkheden en/of instanties. Tot diep in de nacht luidkeels protesteren met fluitjes, ... lijkt me geen goed idee! Dit kan enkel de zaak nog erger maken en zich tegen Zillion keren. Kalm blijven in onze daden en reacties is dus de boodschap ...

Ik kan jullie zeggen dat Frank samen met zijn advocaat het hierbij niet zullen laten ...
Frank heeft aan het gerecht laten weten dat hij wil meewerken met de huiszoeking, maar wil dan wel dat de verzegeling zo snel mogelijk verwijderd wordt. Indien dat niet gebeurd zal hij een gerechtelijke procedure starten tegen het gerecht.

Voor al diegene die vrijdagavond toch naar Zillion gaan , open air dan ... keep the atmosphere & vibes POSITIVE !!! Geen geweld, geen geroep, geen scheldwoorden tov. publieke personen (burgemeester, rechter,...) of instanties (gerecht, politie,...). Denk ook aan de omwoners van Zillion !
Waar doe je wel goed aan: Zillion-wear, slogans ivm dat Zillion antwerpen deed bruisen. Heel wat ho-re-ca zaken deden goed zaken dankzij Zillion. Zillion nodig is voor de jeugd. Zelfs voor verschillende culturen, generaties, muziekstromingen. Zillion = Zenzational !

Oud 12-10-2001, 16:39
DaaF
DaaF is offline
Zillion is toch de grootste discotheek van Europa Of is dat een ander daar in Antwerpen?

Zo ja.. echt kut.. ik wilde daar nog heen. Ik hoop dat ie weer open gaat.
Oud 12-10-2001, 18:40
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Zillion is toch de grootste discotheek van Europa Of is dat een ander daar in Antwerpen?

Zo ja.. echt kut.. ik wilde daar nog heen. Ik hoop dat ie weer open gaat.
Zillion is de grootste van de Benelux.
Grootste van Europa is in Praag.

Oud 12-10-2001, 19:06
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Zillion is de grootste van de Benelux.
Grootste van Europa is in Praag.

huh?? welke in praag dan??? ik d8 dat Baia Imperiale in Rimini de grootste was...(van europa)
Oud 01-11-2001, 18:17
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
pinhead schreef:
ik d8 dat Baia Imperiale in Rimini de grootste was...(van europa)

is ook zo
Oud 01-11-2001, 19:22
TN17
TN17 is offline
Zillion in Antwerpen ben ik nog nooit geweest, maar als ik de verhalen hoor moet het wel vet zijn.

Zillion Beach in Oostende wel, dat was echt super!
Oud 02-11-2001, 18:11
mobie
mobie is offline
Hoop maar niet dat Zillion ooit nog zal open gaan.
Het ene schandaal na het andere komt nu aan het licht.
(dat er een zeer grote hoeveelheid vuurwerk opgeslagen zat onder het de dansvloer ben ik toch wel van geschrokken. gaat toch net iets te ver.)
maareh, kvind het wel spijtig ja
Oud 02-11-2001, 18:16
Verwijderd
Citaat:
pinhead schreef:
huh?? welke in praag dan??? ik d8 dat Baia Imperiale in Rimini de grootste was...(van europa)

Convex in Praag?
Oud 07-11-2001, 19:11
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
nare man schreef:
Convex in Praag?
hmm...waar zit die dan? nog nooit van gehoord (en dat na 3 jaar stappen in praag..)
Oud 09-11-2001, 16:15
Prins
Prins is offline
Tja.. de eigenaar van deze ook bij Nederlanders populaire club is geen frisse jongen.
Ik vind het ook meer dan terecht dat die tent tijdelijk gesloten is. Als je kijkt naar het aantal waarschuwingen en andere incicdenten die zich ervoor hebben afgespeeld, dan kon je gewoon dit aan zien komen. Jammer dat er altijd zoveel onschuldige en goedbedoelende mensen de dupe hier van zijn.
1 Ding is zeker, de Zillion zal weer open gaan.

Regels voor berichten