Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben wel van plan te gaan
ik vind de line up wel minder dan vorig jaar maar..tis wel zo dat ik de meeste DJ's die komen niet eens ken maar een onbekende DJ voor mij wil nie zeggen dat ie nie goed kan draaien dus... ik hoop dat ik me net zo vermaak als vorig jaar maar zal toch wel in main/progressive/techno rondhanguh ik kan toch nie alles tegelijk luisteren dus als je 1 mist ach ja maar goed ff morguh kaartje halen en wachten op 29-12-2001 de rest ook veel plezier ![]() ![]() p.s. MAURO P IS THA MAN!!! [Dit bericht is aangepast door MegaManX (01-11-2001).] |
![]() |
|
Ik ben dus ontzettend tevreden met de Line Up
![]() Tenminste eens een feest zonder de bekende namen, die je toch al het hele jaar op de andere events kunt zien. En gelukkig zal deze line up de ware liefhebbers aantrekken en niet het doorsnee TMF-volkje ![]()
||
Citaat:
Dave Clarke - Chris Liebing & Sven (Cocoon-mensen) - Mauro Picotto. Diverse organisatoren zouden een moord doen om deze namen op hun flyer te mogen hebben voor 1 nacht.
||
Citaat:
mwa, is ook weer zo'n hype. hij is absoluut goed, maar om hem nou DE man van de progressive te noemen.. ik kan je wel aanraden om naar anthony pappa te gaan luisteren als je gaat.
|
![]() |
de line up is zeker vet, hopelijk laat sven weer een goede set horen, mauro zal het einde wel goed voorbereiden, verder zal ik te zien zijn in de techno hal, bij chris liebing, dave clarke en terence fixmer ben ik wel benieuwd naar: armee de tenebres zal door de rai klinken
![]()
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Prins (11-11-2001).]
|
|
|