Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2001, 17:11
Rotterdamboy
Rotterdamboy is offline
hoe kan ik dan toch binnen komen door een indetiteits kaart te vervalsen door te kopieeren of door een stamkaart te laten maken en open te trekken?
help me!!!!!!!!
Advertentie
Oud 16-10-2001, 17:13
allegro
allegro is offline
heey,

ik weet niet of je al een cjp-pas hebt, zoniet dan kan je er 1 aanvragen via internet. je typt gewoon een andere geboortedatum in en ze schrijven het klakkeloos over en binnen een paar weken krijg je het pasje helemaal legaal toegestuurd en uiteraard met de veranderde datum!!
werkt perfect, ik heb het ook zo gedaan en het kan er dus ook helemaal niet nep uitzien..

dikke kuzzzzzzz eef
Oud 16-10-2001, 17:16
Rotterdamboy
Rotterdamboy is offline
bedankt lief van je
zijn er nog meer van dat soort pasjes maar die lekker gratis zijn?
Oud 16-10-2001, 17:34
Rotterdamboy
Rotterdamboy is offline
en een id kaart kopieren?
kan dat?
Oud 16-10-2001, 19:59
konflict
konflict is offline
een jaartje wachten
Oud 16-10-2001, 20:01
waakmol
waakmol is offline
heb ik al 3 keer op gereageerd!!!!! zoek maar goed op dit forum....
Oud 17-10-2001, 10:47
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
konflict schreef:
een jaartje wachten
Oud 17-10-2001, 13:56
G-sus girl
G-sus girl is offline
Neej ik ben ook geen 16 maar kom er ook in.
Gewoon proberen.
Oud 17-10-2001, 15:36
MideNi
MideNi is offline
Maar meisjes komen overal eerder binnen dan jongens, maar je kan het overal gewoon proberen. Wie weet
Oud 17-10-2001, 16:03
Verwijderd
Mijn truc:

Ik ben 15, maar een kopie van je Paspoort is een legaal identificatie middel. Scan je paspoort in, en mail het maar naar me:

maxdenblanken@hotmail.com

Ik mail je dan een verranderde versie terug, uitprinten, en ze kunnen je niet weigeren
Oud 17-10-2001, 22:52
D-man
D-man is offline
1. trek fatsoenlijke nette kleren aan. (overhemd met vrij nette broek en "normale" schoenen) wil al veel helpen.

2. Niet voor de uitgaans gelegenheid gaat staan twijfelen, maar gewoon aan komen lopen en naar binnen gaan. hierbij gewoon de uitsmijters even aankijken en netjes groeten.

Ga je nl staan twijfelen voor de tent zal dat de uitsmijters opvallen en zullen ze je sneller om legitimatie vragen....
Oud 18-10-2001, 10:49
tby
tby is offline
Citaat:
D-man schreef:
1. trek fatsoenlijke nette kleren aan. (overhemd met vrij nette broek en "normale" schoenen) wil al veel helpen.

2. Niet voor de uitgaans gelegenheid gaat staan twijfelen, maar gewoon aan komen lopen en naar binnen gaan. hierbij gewoon de uitsmijters even aankijken en netjes groeten.

Ga je nl staan twijfelen voor de tent zal dat de uitsmijters opvallen en zullen ze je sneller om legitimatie vragen....
Jep klopt! Ik heb dat ook gedaan... ik ben 17 en wou in een tent gaan waar je 21 jaar voor moest zijn. Zonder problemen kwam ik erin.
Oud 18-10-2001, 16:59
Rotterdamboy
Rotterdamboy is offline
bedankt he mensen
Oud 18-10-2001, 18:34
beuk
beuk is offline
Citaat:
Arnhem Fanatic schreef:
Jep klopt! Ik heb dat ook gedaan... ik ben 17 en wou in een tent gaan waar je 21 jaar voor moest zijn. Zonder problemen kwam ik erin.
Het helpt ook als je met meisjes bent.
En als het niet druk is maak je ook meer kans..

Ik ben op m'n 17e inderdaad weleens de Baja binnengelopen.. ligt er ook aan hoe oud je eruit ziet..
Oud 18-10-2001, 18:36
beuk
beuk is offline
ik ben trouwens nog nooit om legitimatie gevraagd, iemand wel :-?
Oud 21-10-2001, 12:13
LovelyOne
LovelyOne is offline
Citaat:
Arnhem Fanatic schreef:
hahaha ja dat is leuk hé, wij gisteravond ook met t stappen, was n tent waar je 21 voor moest zijn om naar binnen te mogen, wij kwamen daar aan ongv 16-17-18 jaar (ik = 16)
die uitsmijter: "hallo,fijne avond".
echt wel beter.
verder nog een tip: loop gewoon naar binnen netalsof je daar elke week komt, niet gaan staan twijfelen ofzo.
Oud 23-10-2001, 23:28
MuZiKaHoLik
MuZiKaHoLik is offline
<<<---Gaat de laatste tijd dan niet meer zoveel uit,maar die tips helpen wel + als je rookt(of met rokers bent)steek dan een sigaret achter je oor,dat wil ook wel is helpen(trek je beste kleren aan(duh))
NOrmale schoenen en wat er HIErboven verder staat.
Enne niet twijfelen nee.(rol je pijpen van je broek hoog op?):?
Oud 25-10-2001, 23:16
ValentinoRossi
ValentinoRossi is offline
Gewoon doorlopen
Oud 26-10-2001, 06:47
the Phit
the Phit is offline
Citaat:
LovelyOne schreef:
hahaha ja dat is leuk hé, wij gisteravond ook met t stappen, was n tent waar je 21 voor moest zijn om naar binnen te mogen, wij kwamen daar aan ongv 16-17-18 jaar (ik = 16)
die uitsmijter: "hallo,fijne avond".
echt wel beter.
verder nog een tip: loop gewoon naar binnen netalsof je daar elke week komt, niet gaan staan twijfelen ofzo.
noh, wat mans. Een tent waar je 21 voor moet zijn. .
Maareh, is dat dan zo fijn dat je als 16 jarige in een kroeg staat voor 21+? Het is in zulke tenten echt niet veel leuker dan plaatsen waar je 18+ moet zijn.

En nog een tip voor die mensen die in een kroeg of club willen komen waar ze niet oud genoeg voor zijn.
- Niet komen, anders lijkt het voor diegene met de juiste leeftijd net een kinderbar (je merkt zelf wel als je ook ouder wordt dat het irritant is)
- En als je er dan toch komt, niet de stoere jongen proberen te zijn.
Oud 29-10-2001, 07:46
xxxSANDRAxxx
xxxSANDRAxxx is offline
Citaat:
the Phit schreef:

En nog een tip voor die mensen die in een kroeg of club willen komen waar ze niet oud genoeg voor zijn.
- Niet komen, anders lijkt het voor diegene met de juiste leeftijd net een kinderbar (je merkt zelf wel als je ook ouder wordt dat het irritant is)

[/B]
oh wat een onzin. Jij wou toch zeker ook wel uit toen je 15 was.

Oud 29-10-2001, 11:55
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
MuZiKaHoLik schreef:
<<<---Gaat de laatste tijd dan niet meer zoveel uit,maar die tips helpen wel + als je rookt(of met rokers bent)steek dan een sigaret achter je oor,dat wil ook wel is helpen(trek je beste kleren aan(duh))
NOrmale schoenen en wat er HIErboven verder staat.
Enne niet twijfelen nee.(rol je pijpen van je broek hoog op?):?

HAHAHAHA een sigaret achter je oor maakt je in ene 3 jaar ouder ? hahahahaa
Oud 29-10-2001, 12:00
Bikinie-meisje
Citaat:
allegro schreef:
heey,

ik weet niet of je al een cjp-pas hebt, zoniet dan kan je er 1 aanvragen via internet. je typt gewoon een andere geboortedatum in en ze schrijven het klakkeloos over en binnen een paar weken krijg je het pasje helemaal legaal toegestuurd en uiteraard met de veranderde datum!!
werkt perfect, ik heb het ook zo gedaan en het kan er dus ook helemaal niet nep uitzien..

dikke kuzzzzzzz eef
Dat is niet echt proffesioneel weet je, heel vaak accepteren ze dat niet hoor, net als schoolpas ofzo
Oud 29-10-2001, 12:05
Bikinie-meisje
Citaat:
the Phit schreef:
Maareh, is dat dan zo fijn dat je als 16 jarige in een kroeg staat voor 21+? Het is in zulke tenten echt niet veel leuker dan plaatsen waar je 18+ moet zijn.

Inderdaad, op je 16de vind je het alleen maar klote tussen die oudere mensen omdat ze naar je kijken van: wat doe jij hier nou weer. Ik ga ook niet meer naar 16 jaar-feesten, al die 14jarigen lopen te rennen enzo :/ Daar ga je je aan ergeren, ik ga zoiezo heel weinig meer naar discotheken, het publiek is minder :/

Oud 29-10-2001, 15:22
Retarded
Retarded is offline
Doe de mensheid in de discotheek een lol en blijf buiten staan! (no flame intended)
Oud 29-10-2001, 19:07
the Phit
the Phit is offline
Citaat:
xxxSANDRAxxx schreef:
oh wat een onzin. Jij wou toch zeker ook wel uit toen je 15 was.

Ja, maar dat deed ik ergens anders. Daar had je kinderclubs voor.
Advertentie
Oud 29-10-2001, 19:09
the Phit
the Phit is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Dat is niet echt proffesioneel weet je, heel vaak accepteren ze dat niet hoor, net als schoolpas ofzo
Precies, en als je gewoon naar een tent gaat waar je oud genoeg voor bent kan je sowiso wel doorlopen. Dat is ook waarom ik dus nooit een OV of ID hoef mee te nemen.
Oud 29-10-2001, 19:18
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
the Phit schreef:

i agree
Oud 03-11-2001, 09:22
helpme!!
helpme!! is offline
gewoon naar binnen lopen, net doen alsof je er altijd komt, heel zelfverzekerd naar binnen lopen dus! en vooral niet gaan denken...ow ...ik hoop dat ik er in kom, want op de één of andere manier zien ze dat, en houden ze je dus gewoon tegen
Oud 03-11-2001, 18:16
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik ben ook 15 maar ik heb nog nooit problemen gehad...

Zorg ervoor dat je met wat ouderen mee gaat, en loop gewoon door of je er elke week komt, begin een slap praatje met de portiers, als ze om een ID vragen ben je die gewoon vergeten...

Bij mij heeft t altijd nog gewerkt...

Xx Kronkel
Oud 03-11-2001, 23:31
TheBigMan
TheBigMan is offline
Citaat:
MideNi schreef:
Maar meisjes komen overal eerder binnen dan jongens, maar je kan het overal gewoon proberen. Wie weet

ike ben tog ook een jongen en ik ben ook nog eens 15 maar ik kom wel overal binne als je er een beetje normaal uitziet.
en je moet gewoon met wat oudre mensen gaan werkt altijt !
Oud 05-11-2001, 16:15
LovelyOne
LovelyOne is offline
Citaat:
the Phit schreef:

ik wist gewoon dat er zo'n reactie op zou komen als ik dit zou posten.
nee ik voel me best op mn gemak bij oudere luitjes, en als ik daar toch graag heen wil?
toen jij mijn leeftijd had ging jij natuurlijk braaf naar een tent waar je 16 moet zijn.
oke ik snap denk ik best wel wat je bedoelt met dat t net een kinderbar lijkt als jij daar bent met je 19 jaar.
maarja whatever...
Oud 07-11-2001, 22:09
caddy
caddy is offline
je moet de uitsmijters omkopen
Oud 08-11-2001, 14:31
LovelyOne
LovelyOne is offline
Citaat:
caddy schreef:
je moet de uitsmijters omkopen
hahaha ja dat werkt NOT
Oud 10-11-2001, 13:49
prinses!
prinses! is offline
8 uur is bedtijd als je 15 bent...of je moet met ruggen gaan lope zwaaien voor de tent.
Oud 11-11-2001, 10:48
losangeles
losangeles is offline
Citaat:
the Phit schreef:

Zo.
Oud 11-11-2001, 18:05
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
LovelyOne schreef:
hahaha ja dat werkt NOT

werkt echt wel hoor, die uitsmijter laat je echt wel binnen als je hem 250,- geeft
Oud 11-11-2001, 18:41
Prins
Prins is offline
Citaat:
prinses! schreef:
8 uur is bedtijd als je 15 bent...of je moet met ruggen gaan lope zwaaien voor de tent.
Zo doen wij het, toch ro? Of gewoon een beetje dreigen tegen zo'n triest sport-school-homootje. Dan heb je nooit meer problemen, zorg alleen wel dat je dreigementen wat inhouden...
Oud 11-11-2001, 22:55
ZenZation
ZenZation is offline
Citaat:
Rotterdamboy schreef:
hoe kan ik dan toch binnen komen door een indetiteits kaart te vervalsen door te kopieeren of door een stamkaart te laten maken en open te trekken?
help me!!!!!!!!
trek een extreem kort rokje aan en een topje dat je hele boezem samenknelt.

Helaas ben je geen meisje...

Regels voor berichten