Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() het feit dat het gister niet zo noemenswaardig was troost me enorm ![]() ![]()
|
![]() |
Ik ben heel blij dat ik zelf niks heb moeten betalen om the ataris te kunnen zien want het optreden was niet dat je zegt geweldig.
Idd.gare setlist, en ze wisten de helft van de tijd niet waar ze mee bezig waren. De zanger is wel cute dus dat compenseert de boel weer een beetje. Het voorprogamma was wel het ergste wat ik ooit heb gezien ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben helemaal niet grappig jij lacht gewoon veel. ![]() En heeft moves. Hmm het concert zelf vond ik wel goed ze speelden veel van me favo's alleen my so called life miste ik de pit was alleen erg mild ook weer niet euroshopper mild maar meer dippas mild / medium. Naderhand een Bum in de mac zichzelf niet erg subtiel zien "aanbieden" en op centraal seduced proberen te worden door een aantal zwoele cracknegers maakte me dag weer. (stiekum me voorafgaande aankopen ook)
|
Verwijderd
|
Dan had ik denk ik liever Left In The Middle gehad, wij zitten met bambix opgescheept
![]() het is al wel 1,5 jaar geleden dat ik die voor het laatst gezien heb, maar toen waren ze al ruk. Ik geloof dat die rare bassiste er nu uit is en dat er nu nog maar 1 vrouw in zit...Hopelijk for the best. |
![]() |
|
Left in the Middle vind ik altijd wel leuk
![]() Zanger maakt inderdaad spastische bewegingen en is onwijs druk aan het doen altijd, maar das wel leuk. En hij zingt een beetje monotoon en misschien irritant. Ik vind het altijd nog op Fat Mike z'n stem lijken.
||
Citaat:
![]() helemaal niet..! haha, als dat zo was, was dat allang bij me opgevallen. Ik vond die stem gewoon irri (gelijk heb je) en als ik als nofx fan geen onderscheid kan maken tussen Mike en deze dude van LITM zou dat erg stupidious zijn. deze dude zingde inderdaad door z'n neus, best knap eigenlijk ![]()
||
Citaat:
Let maar niet op mij, ik ben gek ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ik wou niet oppervlakkig overkomen ![]() Ik vond het wel schattig dattie tussendoor steeds even een slokje bier nam en dan door zn knieeen ging...er zat een patroon in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Lolllllll ik zie mijn rotkop bovenaan int midden met dat misfits shirt en die hanenkam haha wat enorm fout ![]() vandaag alleen a new noise volgens mijwas het vant forum gezien though
|
Ik heb het idee dat de W2 show het tegenovergestelde was van de Melkweg show.
Zeer energiek spelend en een enorm coole setlist met maar 2 liedjes van de nieuwe cd, 1 van Anywhere but here en de rest allemaal van End is Forever en Blue Skies broken hearts. Wel vreemd dat ze dan 2 totaal verschillende setlist hebben gehad als ik de mensen van de Melkweg hoor waar ze onbekende liedjes speelden. Voor mij het beste optreden van 2003 tot nu toe. Zanger was ook erg gedreven en energiek. Van het forum heb ik A new nose en Roxy gezien.
|
jah ik vond het ook zeer koewl, alle leuke liedjes gespeelt enzow... ik had er weinig tot niks van verwacht maar ik heb me toch wel vermaakt enige echte minpunten was het haar van die zanger dude en de rij bij de gardarobe waardoor wij onze trein misten.... verder heb ik alleen a new nose gezien eigenlijk ow jah en strawberryswirl meisje geloof ik ook...
||
![]() |
Citaat:
Verder vond ik het heel leuk, alleen jammer dat ik nog steeds beetje ziek ben, net als bij Shandon Benefiet vorige week. ![]()
|
Verwijderd
|
Het was echt best wel geweldig. Wel kort geloof ik, ik moest wel iets eerder weg, waardoor ik san dimas... heb gemist, maar ik merkte ook dat ze sommige nummers hadden ingekort. Want dan zing je mee en ineens stopt het liedje na 1 refrein en 2 coupletten. Maar goed, dardoor heb ik wel veel liedjes kunnen horen. Ik vond chris roe's haar wel leuk eigenlijk, en hij heeft een coole lach. *teenybopperfan modus*
Bambix was weer eens niet boeiend. Ik dacht trouwens altijd dat ze uit duitsland kwamen ![]() ![]() Maar goed, het was dus heel goed, en ze waren niet stoned. En ze speelden alleen snelle nummers ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@starberryswirl: ik dans leuk haha zal wel.. dank je wel, en jij bent trouwens mooi ![]()
||
![]() |
Citaat:
En, oeh, dankjewel... Ik was ziek, daar zal het wel aan hebben gelegen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
19-03 / bandConnectionfest 6: w/ Vanilla Sky Verwijderd | 28 | 20-03-2005 13:27 | |
Muziek |
Vetste shows van t afgelopen jaar.... DeadNation | 72 | 21-12-2003 15:01 | |
Muziek |
Welke bands heb je al live gezien? Verwijderd | 141 | 04-06-2003 10:54 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? IIII Mysterons | 539 | 11-02-2003 12:38 | |
Muziek |
Komende concerten IEMOW-KOR | 109 | 29-01-2003 13:46 | |
Muziek |
concerten blacky | 129 | 27-12-2002 11:11 |