Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriend is attent, maar op een andere manier dan ik, ik overlaad iemand graag met cadeau's terwijl mijn vriend dat minder heeft, die heeft t meer van t kunnen uit, hij iwl zich meer bewijzen denk ik, als er iets kapot is dan kan ik er vanuit gaan dat ie t maakt, want als er maar iets raars tikt in mijn kamer dan gaat ie op onderzoek uit, net alsof ie wil bewijzen dat ie wel partij is voor mij voor later.
In t begin kreeg ik wel veels cadeautjes, matriele dingen, maar an een tijdje houdt dat ook op, armbandje heb ik al, ketting heb ik al en als t kapot is, krijg ik een nieuwe ect, niet meteen maar na een tijdje wachten, als ik ziek ben krijg ik een bloemetje, nu ben ik aan 1 stuk door ziek dus dat arme jongen kan zijn geld beter besparen en uit de tuin van de buren wat plukken, maar goed dat terzijde. En t is ook niet leuk om altijd dezelfde cadeau's te krijgen Mijn vriend is t niet zo dat ie steeds dingen koopt om me te laten zien dat ie van me houdt, hij laat t aan alles merken, hij steunt mij beter dan elke ex dan ook, hangt meer aan me, ik spreek hem elke dag, aan zulke dingen besteed ik meer aandacht dan aan al die cadeau's, anders zou t betekenen dat ie alleen van me houdt als ie geld heeft en anders niet, zo werkt t niet in de liefde. De cadeautjes komen erbij, ook niet teveel anders raak ik verwend ![]() Laatst gewijzigd op 09-02-2003 om 09:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik heb een lieve vriend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() enne houd em nog maar een tijdje bij je waarschijnlijk heb je goeie invloed op hem ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat kwijtraken gaat niet gebeuren voorlopig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik geef liever niets dan iets fouts en aangezien ik de lol van alle troep die romantisch genoemd wordt, geef ik weinig... (dat moest even publiekelijk verkondigd worden, om begrijpelijke reden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #105 x-spekkie-x | 488 | 26-01-2010 14:03 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en vriendschap via het forum Verwijderd | 51 | 24-05-2007 07:10 | |
Liefde & Relatie |
Mijn relatie: voel me doodongelukkig Abercrombie | 26 | 14-12-2004 16:25 | |
Liefde & Relatie |
Tips Verwijderd | 11 | 14-05-2003 18:08 | |
Liefde & Relatie |
vriend vergeet sterfdag Órelindë | 30 | 19-01-2003 20:26 | |
Liefde & Relatie |
twijfels over mijn relatie tiktoktak | 7 | 20-11-2002 18:13 |