Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2003, 20:49
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Ghehe als ik door de stad loop zie ik altijd 1000 dingen waarvan ik denk: aaaach dat zou ik zooooo graag van iemand willen krijgen, dat zou zo ontzettend lief zijn!
Ja, dat heb ik ook! Bij de Bijenkorf, van die hele kleine hartjes kussentjes, voor maar 2 euro ofzo, ik zou echt smelten als ik zoiets kan krijgen..

Van mijn vriend heb ik wel een kettingtje voor me verjaardag gehad, maar daar heb ik hem echt eindeloze hints over gegeven
Oud 08-02-2003, 21:08
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Parallel schreef:
Ja, dat heb ik ook! Bij de Bijenkorf, van die hele kleine hartjes kussentjes, voor maar 2 euro ofzo, ik zou echt smelten als ik zoiets kan krijgen..
Anders koop je t zelf
Oud 09-02-2003, 08:37
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Ik sta eerder een uur in de EXPO of in de DIDDLE shop om precies dat dingetje te vinden dat ik zo enorme lief en schattig vind om te geven dan om gewoon zomaar even iets te geven.

een uur maar?
Oud 09-02-2003, 08:38
Never Gonna Stop
Citaat:
Parallel schreef:
logisch dat je het niet krijgt wat heeft tie aan zijnvriendin als tie smelt
Oud 09-02-2003, 09:23
Verwijderd
Mijn vriend is attent, maar op een andere manier dan ik, ik overlaad iemand graag met cadeau's terwijl mijn vriend dat minder heeft, die heeft t meer van t kunnen uit, hij iwl zich meer bewijzen denk ik, als er iets kapot is dan kan ik er vanuit gaan dat ie t maakt, want als er maar iets raars tikt in mijn kamer dan gaat ie op onderzoek uit, net alsof ie wil bewijzen dat ie wel partij is voor mij voor later.

In t begin kreeg ik wel veels cadeautjes, matriele dingen, maar an een tijdje houdt dat ook op, armbandje heb ik al, ketting heb ik al en als t kapot is, krijg ik een nieuwe ect, niet meteen maar na een tijdje wachten, als ik ziek ben krijg ik een bloemetje, nu ben ik aan 1 stuk door ziek dus dat arme jongen kan zijn geld beter besparen en uit de tuin van de buren wat plukken, maar goed dat terzijde.
En t is ook niet leuk om altijd dezelfde cadeau's te krijgen

Mijn vriend is t niet zo dat ie steeds dingen koopt om me te laten zien dat ie van me houdt, hij laat t aan alles merken, hij steunt mij beter dan elke ex dan ook, hangt meer aan me, ik spreek hem elke dag, aan zulke dingen besteed ik meer aandacht dan aan al die cadeau's, anders zou t betekenen dat ie alleen van me houdt als ie geld heeft en anders niet, zo werkt t niet in de liefde.
De cadeautjes komen erbij, ook niet teveel anders raak ik verwend

Laatst gewijzigd op 09-02-2003 om 09:26.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 09:27
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Persoonlijk vind ik je nogal verwend over komen.... Een relatie draait niet om het geven van cadeautjes en de verwachtingen daarvan....
nee maar t geeft wel iets extra's
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 09:51
Never Gonna Stop
Citaat:
spacegirl schreef:
Mijn vriend is attent, maar op een andere manier dan ik, ik overlaad iemand graag met cadeau's terwijl mijn vriend dat minder heeft, die heeft t meer van t kunnen uit, hij iwl zich meer bewijzen denk ik, als er iets kapot is dan kan ik er vanuit gaan dat ie t maakt, want als er maar iets raars tikt in mijn kamer dan gaat ie op onderzoek uit, net alsof ie wil bewijzen dat ie wel partij is voor mij voor later.

In t begin kreeg ik wel veels cadeautjes, matriele dingen, maar an een tijdje houdt dat ook op, armbandje heb ik al, ketting heb ik al en als t kapot is, krijg ik een nieuwe ect, niet meteen maar na een tijdje wachten, als ik ziek ben krijg ik een bloemetje, nu ben ik aan 1 stuk door ziek dus dat arme jongen kan zijn geld beter besparen en uit de tuin van de buren wat plukken, maar goed dat terzijde.
En t is ook niet leuk om altijd dezelfde cadeau's te krijgen

Mijn vriend is t niet zo dat ie steeds dingen koopt om me te laten zien dat ie van me houdt, hij laat t aan alles merken, hij steunt mij beter dan elke ex dan ook, hangt meer aan me, ik spreek hem elke dag, aan zulke dingen besteed ik meer aandacht dan aan al die cadeau's, anders zou t betekenen dat ie alleen van me houdt als ie geld heeft en anders niet, zo werkt t niet in de liefde.
De cadeautjes komen erbij, ook niet teveel anders raak ik verwend
wa lief ikzelf wil nooit zoveel behalve aandacht en knuffols enzow voor de rest hoeft het niet zo van mij ben snel tevreden, maar aanmijn vriendin wil ik dan juist wel weer iets leuks en moois geven............msischien toch een soort bewijzen ofzo maja..... ik vind het super om haar blij en vroluk te zien
Oud 09-02-2003, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Never Gonna Stop schreef:
wa lief ikzelf wil nooit zoveel behalve aandacht en knuffols enzow voor de rest hoeft het niet zo van mij ben snel tevreden, maar aanmijn vriendin wil ik dan juist wel weer iets leuks en moois geven............msischien toch een soort bewijzen ofzo maja..... ik vind het super om haar blij en vroluk te zien
ghehe je vriendin wordt vrolijk, ik ga janken als ie met iets aan komt zetten, omdat ik dat zo lief vind

maar ik heb een lieve vriend
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 09:56
Never Gonna Stop
Citaat:
spacegirl schreef:
ghehe je vriendin wordt vrolijk, ik ga janken als ie met iets aan komt zetten, omdat ik dat zo lief vind

maar ik heb een lieve vriend
vrouwen die janken kan ik dus egt niet tegen eh......raak ik btje in paniek enzo meestal weeti k nix anders te doen dan te gaan knufflen

enne houd em nog maar een tijdje bij je waarschijnlijk heb je goeie invloed op hemheeft iig mijn vriendin wel.......... je wilt niet weten hoe ik vroeger was.....(nee was geen terrorist of wat dan ook was gewono super verlegen enzow)
Oud 09-02-2003, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Never Gonna Stop schreef:
vrouwen die janken kan ik dus egt niet tegen eh......raak ik btje in paniek enzo meestal weeti k nix anders te doen dan te gaan knufflen

enne houd em nog maar een tijdje bij je waarschijnlijk heb je goeie invloed op hemheeft iig mijn vriendin wel.......... je wilt niet weten hoe ik vroeger was.....(nee was geen terrorist of wat dan ook was gewono super verlegen enzow)
dat is een jongens reactie hoor gaan knuffelen als hun vriendin jankt.

En dat kwijtraken gaat niet gebeuren voorlopig
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 10:10
Never Gonna Stop
Citaat:
spacegirl schreef:
dat is een jongens reactie hoor gaan knuffelen als hun vriendin jankt.

En dat kwijtraken gaat niet gebeuren voorlopig
tssk jongensreactie...... mja naja wat moet je anders? behalve troost bieden door te laten merken dat je er bent en dat door een lieve manier(knufflen en over rug strelen)
Oud 09-02-2003, 13:23
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Anders koop je t zelf
Hear, hear!

Ik geef liever niets dan iets fouts en aangezien ik de lol van alle troep die romantisch genoemd wordt, geef ik weinig...

(dat moest even publiekelijk verkondigd worden, om begrijpelijke reden )
Reageren

Regels voor berichten