Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heb je geen vader die hem eens in elkaar wil timmeren dan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben bang dat ik een officiele waarschuwing krijg als ik dat verwoor op deze site.
Hij zou het iig overleven, maar voor de rest van zijn leven verschrikkelijk mismaakt zijn, wie weet mist ie wel een poot ![]() Ik zou bij hem voor de deur gaan staan (Met een honkbalknuppel ![]() Dat zien we na de reclame ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk maar naar australië. erg veel roofdierwen zijn daar niet. je hebt de dingo, en je hebt krokodillen. maar dingo's zie je vooral bij rotsen/begroeiing, en kroks in het water. buiten hun terrein is zo een verwilderde kat (behoorlijk grote kitties :/ ) dus praktisch een apex-predator ![]() geen/weinig concurrentie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb een beetje het onderwerp zitten lezen, we hebben zelf ook koi karpers en katten vind ik elf geweldige beestjes (tenzij ze als ik op sta aan mn trui blijven hangen met hun nageltjes).
Jullie hebben het de hele tijd over "als de kat die vissen opvreet dan..." Laten we de rollen eens omdraaien...Stel: iemand heeft een aardige vijver met minder aardige pirahna's. Kat komt denkt: "ha visjes", spartelspartel, weg kat. Ga je dan als eigenaar van wijlen je kat ook zijn piranha's (ik wilde bijna typen*verzuipen ![]() (ok dit is misschien een wat rotte vergelijking, maar doe er eens wat mee) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoef je nog niet eens een valse hond te hebben ![]() alleen maar een hele actieve. en wat de piranhas beteft; ik zou enkele sideralen in dat water gooien ![]() |
![]() |
|
Hey kees17, sorry dat ik het zeg, maar tot nu toe heb je je nou niet bepaald sociaal gedragen op dit forum. jagen, eizoeken (baby-vogeltjes uit hun nest pikken terwijl de ouders weg zijn, boe!!! strafpunten!!!), katten vanwege hun instinct doodschieten alleen maar om je vissen te beschermen, kraaien en eksters naar die grote vogelkooi in de hemel helpen omdat het er zogenaamd teveel zijn
![]() Dank je wel. Goedenavond. Slaap lekker.
Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 21:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
kees begrijp katten niet.
katten kan je net leren dat ze niet in huis -MOGEN- zeiken. maar voor de rest doen ze waar ze zin in hebben. Citaat:
hmz; ondanks dat het op iemand anders is gericht, denk ik niet dat er veel mensen hier in de buurt zijn die bij mijn "skills" in de buurt komen. zeker niet wanneer ik pissed off ben ![]() en als die persoon me wil aanklagen; go ahead. ik zorg wel voor een waterdicht alibi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En voor het geval je hed niet doorhad: ik ben dus sarcastisch
Laatst gewijzigd op 09-02-2003 om 14:01. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja! Bij ons is ook zoiets aan de gang, m'n zusje heft gerbils op haar kamer en we proberen de katten beneden te houden, maar ze weten op één of andere manier toch weg te glippen...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dat is gebeurd bij mijn kat
![]() die mongool die dat had gedaan die schoot mijn kat met een luchtbuks in zijn poot , ze heeft pinnen gehad en ze leeft gelukkig nog IK HAAT EN DAN OOK ECHT HAAT DIERENMISHANDELING!!!!!!!! ![]() kan er zo boos over worden!!! die dieren kunnen niks terug doen vuile schoften dat het zijn!!!!
|
Je moet dan ook echt veel lef hebben hé? Het he-le-maal in je eentje met slechts een luchtbuks als wapen, het tegen zo'n gigantische, levensgevaarlijke vleesetende kat opnemen... petje af, hoor! (maar niet heus)
![]()
|
![]() |
|
|