Advertentie | |
|
![]() |
|
Daar gaat ie dan:
- Alex Morph Dit is een nogal onbekende in mijn ogen. Nog nooit van gehoord en zal dus wel één van de nieuwe generatie Engelse toppers zijn ![]() - Jean Jean is en blijft voor mij een DJ dat altijd een twijfelgeval is. Ik heb ongelooflijk goede sets van hem meegemaakt op bijv. Trance Energy, maar ik heb hem ook een paar keer solo gezien en toen werd ik er bijna slecht van. Ik laat me verrassen. - Blank & Jones Ein-de-lijk staan deze grootheden voor mij op een Nederlands festival. Deze twee zijn samen echt the bomb! Zij zullen Utrecht op hun hand krijgen. No Doubt! Ik heb ze op Loveparade'99 en dit jaar op de Loveparade gezien. En ook op de diverse Eins Live-party's bij ons in de regio. Die gasten zijn super! Check ook eens hun site met de playlisten: www.blankandjones.de - Rank1 Tja..Ik ben eigenlijk Rank 1 een beetje beu na Sensation. Het is een goede live-act - maar ik denk dat als zij beginnen, ik ff een ommetje ga maken ![]() - Johan Gielen Was te verwachten. Lijkt wel alsof deze gast resident aan het worden is hier. Maar natuurlijk vind ik het top dat deze gast er weer is. Het is pas een feest - als Johan er is geweest. - Cosmic Gate Mwah - Ik heb ze live gezien op de diverse Duitse feesten, maar echt imponeren konden ze mij niet. Typische Duitse sound met goede bass. Hoop dat ze me deze keer mijn ongelijk kunnen bewijzen. Zaal 2 - Mark van Dale Mark is natuurlijk een van de oudere rotten in de Hollandse dansindustrie. Niet mijn stijl - dus waarschijnlijk sla ik hem over. - Barthezz Mjah - wat moet ik hier over zeggen? Op de flyer gezet voor het TMF-volkje te boeien? - Jurgen Deze vent kan me niet overtuigen. - Pronti & Kalmani Nog niet gezien maar wel goede dingen over gehoord. Op Massive waren ze de verrassing. Ben benieuwd ![]() Zaal 3 - Stef Ook nog niet bekend voor mij. Dus: ik ga zeker een kijkje nemen! ![]() - Marco V Topnaam natuurlijk. Lekker hard en gewoon goed. Maar vind hem meer passen bij Innercity dan TE. - Danny Howells Idem Marco V. Alison Marks Nog een verrassing. Ik hou wel van surprises ![]() Zaal 4 - Yves de Ruyter Yves is ook al iemand van de oude gardde die er van houdt de beuk in te gooien. Goeie gast van het Bonzai-label ![]() - Dumonde Jam X en De Leon zijn ook twee goede harde gasten die ook een van de hoogtepunten zullen worden. - Kai Tracid Weer zo'n typische Duitse grootheid (naast Cosmic Gate / Blank&Jones / Dumonde). Wordt ook stampeh ![]() - Bas & Ram Op Dance Valley gezien en hun sound beviel me uitermate! Eindconclusie: Een line-up met veel goede namen - maar als ik eerlijk ben ook namen erbij die eigenlijk "te hard" voor TE zijn. Maar ik ga dus! ![]()
|