Er was eens een rode tl-buis die groen licht gaf toen de jongen met krukken een burrito at. Elke keer ging de lamp weer uit en zette de hinkelende jongen in het zonnetje, waardoor deze kermend op de grond viel, zijn benen weer brak en riep: "Ik ben godverdomme allergisch voor licht!"
Dus hij ging naar de dokter voor een allergie test, maar hij hinkelde op 2 benen bij de psychiater binnen, die hem een hart onder de riem stak.
"Wat moet ik hiermee, beste man," vroeg Dirk onthust. "Ik kom hier voor een koekje van eigen deeg, en alles wat ik krijg is een stuk vlees. Ik ben verward." Zwijgend keek de psychiater op van zijn bureau, met een vrolijke M-kids-glimlach. Muziek doemde in de achtergrond op en stilletjes werden de stemmetjes in Dirks hoofd harder en harder. Hij rende weg door de gesloten deur en kwam te laat voor de trein die 10 minuten te vroeg was.
Hij besloot nog wat nacho's te stelen, die hij eerder die dag in de supermarkt gekocht had. Terwijl hij wegrende, botste hij pardoes tegen een man die hij had zien aankomen en viel door de lucht een gat in de grond. De man sloeg in een boogje stijl achter over. "Meneer, hartstikke bedankt! Nu ben ik van mijn whiplash af," zong de man kwaad.
Hij pakte zijn portemenee en sloeg Dirk ermee om z'n oren, die er allebei afvielen.
"Heel fijn, meneer," zei Dirk, "nu ben ik blind!" Met het uitspreken van die woorden pakte hij een kat uit de prullenbak, hing hem op aan een touw en sprak: "Hoi. Jij bent mijn blindengeleidehond. Hoe heet je? Ik ben Dirk."
"Tief op, jonge graftak!" blafte de kat.
Dirk keek de kat uit de boom. Deze viel spontaan dood, stond vervolgens op en liep weer verder.
"I'm singing in the rain," hoorde hij de oude zwerver zingen. "And it's raining cats and dogs," probeerde Dirk het af te maken. Kwaad schoot de zwerver hem met zijn wandelstok naar het hoofd, maar Dirk sprong weg voor een bosje. Vervolgens gaf hij een trap tegen het winkelwagentje van die zwerver, die daardoor met razende snelheid de berg op kroop. De zwerver stapte in zijn jaguar, reedt naar zijn bunker en gaf de Taliban-strijders De Rode Knop in te drukken.
De Talibanstrijders echter zagen geen enkel woord Nederlands en trokken de groene hendel omhoog naar voren.
In Bill Clintons kantoor ging er een rode lamp aan.
Made by: Scimmia en Lafjuh.