Advertentie | |
|
![]() |
|
http://648studios.com/music/Six4Eightlive.mp3
[Dit bericht is aangepast door Six4Eight (29-11-2001).]
|
Hehe ja dat was ik vergeten erbij te melden.
Mijn moeder riep dat ze koffie had gezet, maar dat hoorde ik niet. Dus draai ik met mijn domme harsus de master output naar beneden zonder erbij stil te staan. Kwam ik pas achter toen ik later de wav file beluisterde en dacht 'WTF @#*&!!??' ![]()
|
![]() |
Ok zeeeeer chill mixje!
Als je nog meer sets hebt, zou ik die gaarne willen hebben! ![]() Lekker achtergrondmuziekje voor bepaalde rustige dingen ![]() edit: hoelang issie precies? hij stopt nogal plotseling en ik heb het idee dat ik hem gedownd heb voordat jij klaar was met uppen ![]() [Dit bericht is aangepast door Woutz (29-11-2001).] |
![]() |
|
Oke wat commentaar:
lekker mixje, goede tracks, mixen zitten ook wel goed in elkaar. ik ben niet zo'n pvd fan, en zelfs starecase kan dat in dit geval niet goedmaken. de track van armin vind ik ook niet zo lekker (maar ik hou in het geheel niet van vocalen ![]() de chicane track zou ik wat meer aan het begin gedaan hebben, het haalt de vaart er zo uit. maar misschien heb je dat wel opzettelijk gedaan. heb je nog meer mixen online? in je profiel staat dat je ook deep house draait ... ![]()
||
Citaat:
![]() Deze heb ik dan toevallig deze middag gemaakt, en omdat ik hem best lekker vond heb ik m maar even geupload ![]() Als ik wat af heb binnenkort post ik het hier wel even. Chicane had ik eigenlijk opzettelijk op het eind gedaan, om het geheel een beetje af te remmen, en dan zachtjes eruit te gaan met die breakbeat. En PvD, tsja ik vind Vega gewoon een heerlijk nummer ![]()
|
![]() |
Ey ik ga m nu checke, zal zo commentaar poste
![]() ![]() En ik zie dat je ook prduceerd? Stuur me maar eens wat. K heb errgg lang gelede wel eens wat van je gehad en jij ook van mij. Ik heb ook wel nieuwe dingen. ------------------ (¯`·._.::¤RisingStar²ºº¹¤ From "GodsKitchen"::._.·´¯) [Dit bericht is aangepast door FDL (29-11-2001).] |
![]() |
|||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zit nu om en nabij de 160k/s met DAP (7 streams) en sjello. Da's ook wel zo ongeveer het maximum. Maar dan is het ook wel kwart over 2 's middags, lekker rustig.
Overigens vind ik 133k/s niet 'irritant langzaam'. Misschien als je gewend bent aan de 1400k/s die je op campusnetten kunt halen. Maar 95% van internettend zou daar vet jaloers op zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Aangezien niemand reageerd heb ik er hier nog maar eentje:
http://648studios.com/music/Six4Eightlive2.mp3 Heb hem redelijk snel in elkaar geflanst met wat nieuwe plaatjes dus ben niet super tevreden over het resultaat, maar ja je moet wat he ![]() Tracklisting staat hieronder: DJ Tiesto - Urban Train [Marc'O Tool Main Mix] Julez - Just Talk About Circulation - Emerald [B Side] Plastik Park meets Jan Heilbrunner - Song for Bill Mario Piu - The Vision [Starecase Mix]
|
Ehm Eelke,
heb jij ergens gedraaid en toen spontaan deze mic gekregen? Een liveset is opgenomen als ie "live" gedraaid wordt, en dan dus ook in elkaar geknutseld wordt grotendeels. Dit is volgens mij een mix ![]() Maar als ik weer thuis ben (ben ff op bezoek bij mijn ouders) load ik hem meteen dff down.. Je vorigen waren ook goed dus dat zal wel goed zitten ![]()
|
![]() |
|
beuk presenteert.. "prutsen in acid"
niet live maar deze mix wil ik jullie zeker niet onthouden. download en oordeel zelf. download (20mb x 160kbit x 18:09) tracklisting: green velvet - 'la la land' (original) dietrich schoenemann - 'totality' dobre & dj theor - 'benonza' (oldschool! ![]() pascal f.e.o.s. - 'are u tranquilized' marco v - 'hamstergodd' (beuk's bootleg rework) unknown - 'tetris' green velvet - 'la la land' (dave clarke remix) gisteravond klonk het goed ![]()
||
Citaat:
![]() Lekkere set trouwens, en die van beuk vinnik ook wel lekker. ![]() Hey Beuk, geef je dat ding nog een naam? dan verander ik 'm hier ff, ik bewaar namelijk alles ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
mkay de reacties zijn nog redelijk positief, mijn dank.
dat gedoe met hamsterdance klinkt voor geen meter maar op het moment dat ik het maakte klonk het wel grappig.. ![]() er zit trouwens een typefout in de tracklisting - het is benzona niet benonza. niemand die dat nr kent ![]() gelayered is. mix is trouwens gedaan in Acid, zoals al gezegd was. Ooit zal ik trouwens een degelijke mix hier posten, dus lijf kijken ![]()
|