Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.eindhovensdagblad.nl/regi...44093_,00.html |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je mag ook wel normaal quoten hoor, tenzij je denkt dat je zelf alles zo goed weet ![]() Achteraf gepraat ja, je moet je juist eens verplaatsen in t verhaal om eens te kunnen begrijpen waarom dit gebeurd KAN zijn. Je weet toch gvd niet van te voren dat je iemand terecht hebt geweigerd. Dáár gaat t om. Niet dat achteraf bleek dat t terecht was, want dat weet je aan de ene kant nog steeds niet, omdat je niet weet waarom dit gebeurd is. Aan de andere kant kunje zeggen van wel omdat ze mensen hebben neergestoken. Ik zeg ook neit dat t normaal is! ![]() Doelgericht wel omdat niet zomaar iemand is neergeschoten waarschijnlijk. Maar ze wisten wie eigenaar en werknemer enzo was waarschijnlijk. Als dat niet zo is, dan isset niet doelgericht nee |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wel gedeeltelijk doelgericht dus. En wat die eigenaar zegt, dat is moeilijk om t te geloven. Die eigenaar zal natuurlijk niet zegegn dat hij discrimineert(als dit aan de orde is dan he..). Als t niet aan de orde is dan isset wel terecht ja dat ze zijn geweigerd. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
als je met een wapen gaat stappen (of er godverdomme een gaat halen) heb je gewoon weinig goeds in de zin... dat het om daders van allochtone afkomst gaat is helemaal niet bekend, daarom vraag ik me af waarom je complete redenering van discriminatie uitgaat.. kun je dan niet gewoon zien dat elke mongool met een mes een gevaar voor het openbare leven is, allochtoon of niet allochtoon? Citaat:
|
waarom lopen buitenlanders altijd met een wapen op zak; bijna iedere schietpartij/steekpartij bij een discotheek/cafe wordt altijd door allochtonen "georganiseerd". En dan zeggen de onnozelen hier: omdat ze niet toegelaten worden, nemen ze een wapen mee! Wat een onzin, ZIJ moeten 'ns beginnen met die wapens thuis te laten. Portiers zijn echt niet achterlijk, die zien echt wel wanneer iemand niet deugd; en dat zijn vaak de mensen met de gekleurde velletjes.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jou probleem is dat je dit veel te persoonlijk maakt je bent er op uit om reactie van mensen te krijgen. Wapens zijn in het uitgaansgebied een taboe. ik werk in een Cafe en daar komen niet veel buitenlanders in de tijd dat ik er werk is er nog nooit een vechtpartij-tje geweest, laat staan een steekpartij buitenlanders worden niet geweigert ze komen er gewoon niet |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij begint over wie ik ben en hij heeft t helemaal mis. En wat betreft dat andere, fijn voor je ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En je generaliseert als de pest, je hebt t zelf alleen niet door. Er zijn meer positieve dan negatieve punten, t is maar welke allochtoon je kiest. een goede of een minder goede. Door er alleen maar op te kankeren ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kom jij maar es met die posts van mij waarin ik dat toegeef, kom maar op met die bewijzen. Of bestaan ze niet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hahhaha ik lach me hier rot ![]() Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 21:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Whaha bewijs t dan maar eens. Zoek maar op mijn naam. 2 maanden terug? ![]() Fijn voor je ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga me identiteit niet prijsgeven omdat er bij jou een steekje in je hoofd los zit. |
![]() |
|
![]() |
ok, zoals jullie dus hebben kunnen zien was het wel waar.
de feiten: rond half 2 biedt een man een 17 jarig meisje een drankje aan, meisje slaat t af. De man wordt opdringerig en boos. Barpersoneel kalmeert de man en verzoekt hem om de zaak te verlaten, ruzie ontstaat, man heeft een boksbeugel met een mes erin en begint in t wilde weg rond te steken. portier probeert in te grijpen, tevergeefs want de broer van de dader heeft ook een wapen. portier wordt in kritieke toestand afgevoerd. zondagmiddag is een 34 jarige Irakees uit Valkenswaard opgepakt. geen discriminatie, wel een man met een steekje los in zn bol. hij is dus niet geweigerd aan de deur, waar jullie t allemaal over hebben.
Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 23:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat moet zo'n gast eigelijk van een 17 jarig meisje ![]() Nou ja dan moeten die portiers ook maar wapens krijgen als t al zo aan toe gaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
zoiets had voorkomen kunnen worden alleen is het soms toch echt onmogelijk om zoiets te kunnen voorkomen worden
- detectiepoortjes - cameratoezicht - betere communicatie tussen gemeente en horeca - betere communicatie met verenigingen in de buurt - betere communicatie met school Meer politie op straat wekt alleen meer agressie onder het uitgaansgebied is gebleken uit een onderzoek van de rijksuniversiteit groningen.
||
![]() |
Citaat:
detectiepoortjes, iedereen dus fouileren in ieder cafe is niet haalbaar. cameratoezicht houdt mensen ook niet tegen, kijkj naar overvallen enzo. wat kan een beter communicatie tussen politie en horeca nu doen. de politie staat op zaterdagnacht bij een bushalte in t uitgaansgebied en lopen een beetje langs de cafes, dat lokt geen agressie uit. crimineeltjes die op school zitten trekken zich ook geen zak aan van politie.
|
BARON en Atje85, misschien een idee om weer terug ontopic te gaan?
aangezien ik een geen enkele bron kon vinden dat het om buitenlanders gaat pas ik de eerste post wel ff aan.
||
![]() |
Citaat:
en allemaal heel leuk en aardig, maar wanneer worden al die wapenbezitters nou eens aangepakt.. wanneer mag de politie eindelijk eens preventief fouilleren, en dus ook oppakken/verbaliseren ter plekke... de hoogst irritante 'ignorance' (kan nieteens op het nederlandse woord komen) van de mensen hier komt me de strot uit...
||
Citaat:
![]()
|
|