Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2002, 18:30
Kupu
Kupu is offline
Waarom gaan jullie nou eigenlijk op stap???

Ik ben zelf bepaald geen feestbeest, een paar keer in het jaar goed feesten vind ik wel genoeg. Ook nog een aantal schoolfeesten, maar dat zijn niet echt feesten. En dan heb ik het meestal na 2 of 3 uur ook wel bekeken. Maar wat vinden jullie er nou eigenlijk aan? Om te zoenen of zo? Of om het dronken zijn? Of om leuke jongens/meisjes te ontmoeten? Of om de muziek???

Is uit je dak gaan dan de enige manier om nog bij een vriendenclub te horen? En moet dat bij harde muziek en veel drank? Ik snap gewoon niet wat er nou eigenlijk aan is! Maar ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Oud 01-01-2002, 19:04
$tarlight
$tarlight is offline
ja, goeie vraag eigenlijk. Ik ga uit om gewoon gezellig mensen te ontmoeten. Het is anders dan mensen bij je thuis uitnodigen. Je kunt gewoon met veel verschillende mensen praten, die je anders niet tegen kwam. Beetje vaag verhaal, maar ik weet het eigenlijk zelf ook nie zo goed.
Oud 01-01-2002, 22:32
Lyz
Lyz is offline
Drank speelt bij mij een minimale rol bij het uitgaan. De muziek daarentegen is wel belangrijk. Ik houd erg van dansen, dusss. Verder is het altijd leuk om je vrienden/bekenden weer tegen te komen in 't weekend. En nee, niet het zoenen, maar de aandacht die krijgt met uitgaan is leuk!
Oud 01-01-2002, 22:35
DanTheMan
DanTheMan is offline
ik zal dat is ff uitleggen dan waarom IK uitga. ik ga ongeveer elke week uit en vorige week zelfs 4 keer. ja was rare week. maar ok ik ga uit omdat je lekker gek kunt doen en mooi gezellig zijn met je maten en matinnen :-). sommige mensen zie je gewoonlijk nooit en die zie je dan wel. contacten bijhouden hoort er dus ook bij. en je ben der gewoon ff uit. ff weg van het normale leven. daarom dus. vertel mij maar is waarom niet. ik weet niet hoe snel ik antwoord ik kom hier bijna niet meer. maar ik reageer nog wel. maalz
Oud 01-01-2002, 22:44
Wasp
Wasp is offline
Het sfeertje wat in mijn 'stamkroeg' hangt is gewoon heerlijk.
Je kunt je helemaal uitleven, 'ff' er tussenuit..
De muziek die je voelt, de dansende mensen om je heen,
dát is gewoon cool.
Als ik een stel mensen ga uitnodigen om bij mij thuis een feestje te bouwen, is het ook gezellig, maar die sfeer die ik in de stad ervaar, kan ik nooit thuis nadoen.. Helaas.

Verder is de aandacht die je krijgt heel mooi meegenomen.
En de drank speelt ook een kleine rol..
Als je een beetje op hebt, durf je gewoon veel meer.
(In de zin van dansen, mensen aanspreken etc)
Maar ik ga nooit teveel drinken, zoveel dat ik de realiteit uitga ofzo..
Oud 01-01-2002, 23:06
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
Ik ben helemaal gek op dansen, het is gezellig en ik leer nieuwe mensen kennen. dat is ongeveer waarom ik uitgaan zo leuk vind!
Oud 02-01-2002, 08:56
Verwijderd
Het is natuurlijk ook voor de gezelligheid met je vrienden! Persoonlijk ga ik uit omdat wij in Heerenveen een discotheek hebben waar 2 dj's tot 'n uurtje of 7.30 doorstampen met Hardhouse, das zo'n feest dan!!! Daarna nog ff nazitten of een thuisfeestje bij iemand, nog ff nastampen
Oud 02-01-2002, 11:38
Bram
Bram is offline
Uitgaan is ten eerste al een gewoonte geworden elke vrijdag en zaterdag nr mijn stamcafe.Das gezellig, in groep lachen,dom doen,of serieus spreken (mr vroeg op de avond dan!) en natuurlijk ook drinken.En dan tegen de nacht als je gedronken hebt gaan dansen hé!Gewoon alle zorgen vh leven vergeten en niet ad toekomst denken!
Oud 02-01-2002, 13:14
niekske17
niekske17 is offline
ik vind het gewoon leuk om bij me vrienden te zijn en een beetje te dansen en mee tezingen met de muziek en wat te drinken!!! ik bedoel je hebt heel de week op school gezeten of gewerkt en dan heb je je ontspanning nodig en dat doe ik graag samen met me vrienden in de kroeg of in de discotheek........
Oud 02-01-2002, 14:44
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
DanTheMan schreef:
vertel mij maar is waarom niet.
Nou... ik weet niet, maar ik heb gewoon een stel goede vriend(inn)en en die gaan eigenlijk ook niet vaak uit(uitzonderingen daargelaten). En ik ben voor zover ik weet ook niet echt saai of zo maar als ik op stap ben voel ik me gewoon niet op mijn gemak.

Maar als je bijvoorbeeld een feestje zelf thuis bouwt, dan heb je daar geen mensen die je niet mag eigenlijk. En je ontmoet misschien wel minder mensen, maar omdat ik zelf niet zo graag uitga, zou ik ook liever een vriendin hebben die niet vaak uitgaat. En meisjes(of jongens natuurlijk voor de meisjes) die je tijdens het uitgaan ontmoet, die zijn dan vaak vrijer en zo als normaal, dus is het de volgende keer dat je haar ziet wel een dikke tegenvaller... Een disco/bar lijkt mij dus niet bepaald de beste plek om en leuke meid te ontmoeten.
Oud 02-01-2002, 18:25
NY
NY is offline
Ik ga uit omdat ik niet bij al mijn vrienden op school zit. Ik zie ze allemaal in het weekend. Gewoon gezellig een beetje bijkletsen.
Oud 02-01-2002, 19:40
lieke !!
lieke !! is offline
gewoon lekker je energie kwijtraken door te dansen,en jah gewoon gezellie met me vrienden te zijn
Oud 02-01-2002, 19:46
DanTheMan
DanTheMan is offline
Citaat:
Kupu schreef:
Nou... ik weet niet, maar ik heb gewoon een stel goede vriend(inn)en en die gaan eigenlijk ook niet vaak uit(uitzonderingen daargelaten). En ik ben voor zover ik weet ook niet echt saai of zo maar als ik op stap ben voel ik me gewoon niet op mijn gemak.

Maar als je bijvoorbeeld een feestje zelf thuis bouwt, dan heb je daar geen mensen die je niet mag eigenlijk. En je ontmoet misschien wel minder mensen, maar omdat ik zelf niet zo graag uitga, zou ik ook liever een vriendin hebben die niet vaak uitgaat. En meisjes(of jongens natuurlijk voor de meisjes) die je tijdens het uitgaan ontmoet, die zijn dan vaak vrijer en zo als normaal, dus is het de volgende keer dat je haar ziet wel een dikke tegenvaller... Een disco/bar lijkt mij dus niet bepaald de beste plek om en leuke meid te ontmoeten.

jou vrienden gaan dus niet zo vaak uit. dat scheelt idd vrij veel. je moet wel mensen kennen en het leuk maken anders is der idd weinig aan en kan je je idd niet op je gemak voelen. maar ok misschien kom je noggis iemand tegen waarmee je het leuk uitgaan vind. en over partners ontmoeten met uitgaan is opzich niets mis hoor. je moet er niet van uitgaan dat je fokkin bezopen ben ofzo en zij ook. dat heb je zelf in de hand natuurlijk. maalz
Oud 05-01-2002, 16:33
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
DanTheMan schreef:

jou vrienden gaan dus niet zo vaak uit. dat scheelt idd vrij veel. je moet wel mensen kennen en het leuk maken anders is der idd weinig aan en kan je je idd niet op je gemak voelen. maar ok misschien kom je noggis iemand tegen waarmee je het leuk uitgaan vind. en over partners ontmoeten met uitgaan is opzich niets mis hoor. je moet er niet van uitgaan dat je fokkin bezopen ben ofzo en zij ook. dat heb je zelf in de hand natuurlijk. maalz
Ik ken ook wel een paar mensen met wie uitgaan wel leuk is, maar inderdaad ik ken verder geen mensen met wie het langer als 2 uur of zo leuk is. Maar wat denk ik ook wel meespeelt is of je verlegen bent of niet. Ik heb vaak niet eens het lef om de dansvloer op te gaan. Dan is er volgens mij ook niets aan.
Oud 05-01-2002, 16:51
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik ga puur voor de muziek uit, ik ga dus ook altijd naar een discotheek toe. De ene keer dat ik toevallig wel voor het vrouwelijk schoon ga, bezoek ik maar altijd de Hollywood Music Hall. Barst het van de kleine meisjes

Iig, ik vind het dus heerlijk om helemaal uit m'n dak te gaan op fantastische muziek. En dan geen rottige commerciele succesjes, nee échte lekkere diepe zweverige klanken !!
Oud 06-01-2002, 13:19
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
sommige mensen zie ik alleen bij uitgaan en doordeweeks alleen MSN

uitgaan is gewoon iets sociaals en leuks
en als je iemand leuk vind ofzo is uitgaan wel een mooie plek om actie te ondernemen

Regels voor berichten