Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2001, 10:04
Gonzo
Gonzo is offline
Hehe - klein verslagje van mijn kant van Innercity.

Na vele NS-kwellingen kwamen wij uiteindelijk toch aan op Amsterdam Rai. Eenmaal onze jasjes opgehangen gingen we vrolijk door naar binnen. We waren op zich vrij vlot binnen en dus werd er eerst maar eens muntjes ingeslagen. Na de muntjes effe wat bikken (2 penningen voor een kut stukje pizza blijft veel, maar ja..) en vervolgens effe sigaretten inslaan bij de Camel-meisjes.

Er werd koers gezet richting Mainstage. Toen wij arriveerden legde Benny Rodrigues net zijn laatste plaat op de draaitafel (Faithless - We Come 1 (Dave Clarke Rmx )). We besloten om maar eens ff bij de mainstage te blijven om te kijken of X-press 2 iets was, want ik had ze nog nooit live gezien. En ik moet toegeven het was beter dan dat ik van te voor verwachtte. Alleen ontzettend jammer dat er telkens problemen waren met de boxen - wat ook af en toe een fluitconcert opleverde. Halverwege X-press 2 besloten we toch maar eens een rondje te gaan maken. In de Earth-zaal effe blijven genieten van de chilly sounds en vervolgens een bezoek gebracht aan T-Quest in de Techno-zaal. Wat ik van hem hoorde was goed, maar ik wou toch effe om punt 1 terug bij de Main zijn. Marco V. legde hier vervolgens zoals altijd een topset af - alleen jammer dat alweer af en toe het geluid het begaf.
Na Marco bleef ik meteen maar effe staan springen op Mauro Picotto die ook zoals ik verwacht had lekker hard en pompend draaide, met natuurlijk plaatjes ertussen zoals Verdi.
Halverwege toch maar nog eens effe langs Earth waar Lucien Foort lekker het publiek opzweepte.
Na wat Xi-spul te hebben binnengegooid nog effe langs Terence Fixmer die een heerlijk live-set ten gehore bracht.
Als laatste toch effe naar Sven Väth geweest die ook masterlijk was, maar helaas begonnen mijn krachten te minderen, dus besloot ik de nacht aftesluiten met wat DJ Per en een lekkere joint.

M.A.W.: Op de fouten van de boxen op de mainstage na was het helemaal perfect

En fuck - nooit gedacht dat Poolse meiden zo geil en lief konden zijn.
Oud 30-12-2001, 15:11
konflict
konflict is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
]

En fuck - nooit gedacht dat Poolse meiden zo geil en lief konden zijn.

hehe... explain

Oud 31-12-2001, 15:25
Prins
Prins is offline
Ik vond Innercity een erg geslaagd feest. Vandaar een verslag op scholieren.com, overige versies kan je vinden op o.a. partyscene.nl, start2dance.com, en spinoza.nu .

We waren om ongeveer 23.00h binnen, en de entree was goed geregeld, hoewel de fouillering erg slecht was. We raakten al meteen verdwaald, en hebben ongeveer een uur in de Earth gestaan om iedereen bij elkaar te krijgen. Ik weet niet wie er stond de draaien, maar ik vond het lekker en het was een goede warming-up.
Daarna naar de main, en een half uurtje Xpress2 meegepakt. Ik vond ze niet niet echt goed, hoewel “Smoke Machine” veel goedmaakte. Marco V. begon op prime-time, en dat hebben we geweten. Het werd gigantisch druk, hij draaide lekker (die plaat met die Chinees/Japanse vocals moet ik hebben!) maar bovenal vond ik het geluid in de Main erg zacht staan.
Na een kwartiertje al weggegaan, en aan de avondvierdaagse richting Techno begonnen.
Daar aangekomen vielen we met onze neus in de techno-boter want bij binnenkomst werd Dave Clarke net aangekondigd. En dat hebben we geweten! Rete-strak gemixt en snoeihard, er werd techno van de aller-allerhoogste plank aan ons voorgeschoteld in deze mooi ingerichte zaal. Ik heb anderhalf uur heerlijk staan rammen daar.
Toen maar weer richting Main, voor Mauro Picotto. En wat hij liet horen, beviel me erg. Heel veel, en hele lekkere hoogtepunten. Wat een baslijn heeft die gozer! Tijdens zijn set Pinhead nog gezien. En ja, ik was héél erg ver weg. Ik schat zo ongeveer de 23e hemel, terwijl hij normaal toch echt maar tot 7 gaat. Maar goed, met mijn spees-ervaringen zal ik jullie niet vermoeien want daar hebben ze hier een apart forum voor.

Als afsluiter kozen we Chris Liebling, en die gast beukte ook wel lekker. Mixen is alleen niet aan hem besteed, en driedubbele beats zijn nou eenmaal niet voor mij weggelegd.
Wat me wel tegenviel aan Innercity in het algemeen, was het aantal mensen dat voor het eerst van housemuziek had gehoord en/of waarvan de moeder net met borstvoeding gestopt was.
Want als Liebling om een uurtje of 06.00 “La La Land” draait (overigens in een erg kutte remix), en ik zie slechts 3 handjes de lucht in gaan en nauwelijks iemand de vocaaltjes meebrabbelen, dan knapt er iets in mijn house-hart.

Daarom toch maar naar Sven Väth, hoewel ik daar sowieso wel heen was gegaan. Je hebt nou eenmaal baas boven baas.
En tja, Väth heeft gewoon ballen, want hij liet een ontzettend mooi, en gelukkig geen standaard rambam, geluid horen. En zoals beloofd ben ik tot de laatste beat van hem gebleven.

Innercity was goed, helaas te weinig mensen gezien die echt van de muziek houden, gelukiig hadden de dj’s die ik gezien heb allemaal een eigen sound, behalve Liebling, en Picotto was mijn man van de avond. Alleen pinhead gezien , waar was de rest van scholieren.com??

------------------
***** Shall We Dance ? ****

[Dit bericht is aangepast door Prins (31-12-2001).]
Oud 31-12-2001, 16:46
Verwijderd
Okee...mijn verslagje

Rekening houdende met het feit dat vorig jaar de terugreis niet echt een succes was besloten ik & de mensen met wie ik was dit keer niet direct met de trein via Duivendrecht naar RAI te gaan maar over Centraal, daar een kluisje te huren en met de sneltram verder naar RAI te gaan. Warme kleren, telefoon en eten voor de volgende ochtend legden we klaar in het kluisje...wat de volgende ochtend heerlijk bleek te zijn, we hadden ZO'N honger en de koffie in de thermosfles bleek zelfs nog lauw

Maar goed...om ongeveer 22:15 waren wij binnen. De fouillering was idd slecht. Mijn portefeuille werd niet eens geopend en ook op de opvallende bobbel in m'n rechterschoen werd geen acht geslagen. Na op de WC het 1 en ander te hebben genuttigd besloten we naar de Technozaal te gaan waar op dat moment Sir Jamez net de laatste platen eroplegde. Toen T-Quest begon kwam de zaal lekker los en hebben we heerlijk lopen stampen. Na T-Quest kwam Dave Clarke die we een uurtje hebben bijgewoond. Wat kan die man draaien, zeg. In zijn Essential Mix is hij al meesterlijk maar live was hij helemaal fantastisch. Jammer dat de luidsprekers duidelijk niet berekend waren op zulk écht technogeweld.

Na een uurtje Clarke zijn we naar Mauro Picotto gegaan waar het behoorlijk volliep, de man was duidelijk in trek. Het eerste halfuur van zijn set was naar mijn mening duidelijk onder de maat, te weinig lekkere techno en teveel 'simpel geram' en nummers die telkens weer in zijn sets terugkomen. Wat meer variatie was op z'n plaats geweest.

Na anderhalf uur bij Picotto te hebben staan springen even weggegaan om wat te eten en de resterende genotsmiddelen te consumeren voor de laatste twee uur bij Sven Väth. Die begon rustig wat tot gevolg had dat er gewoon mensen stonden te borrelen op de dansvloer, in een kringetje, biertje in de hand en de andere hand in de broekzak...belachelijk gewoon, net als je zelf lekker pumped-up bent en wilt dansen Maar het tweede uur kon niemand stil blijven staan toen Sven een aantal keiharde platen erdoor ramde en de zaal op z'n kop stond. Zoals ik van plan was tot de laatste plaat bij Sven gebleven en gelukkig redelijk snel buiten gekomen.

Kortom: IC was ook dit jaar weer geslaagd, hoewel ik eigenlijk wel wat meer variatie had willen horen...meer 'handjes in de lucht' sets zoals vorig jaar Paul van Dyk bijvoorbeeld...en waar was Sander Kleinenberg?
Oud 31-12-2001, 19:16
J
J is offline
mijn verslagje:

We liepen om half 9 al rond in een lege main hal!!! We waren de eerste die binnen mochten maar eigenlijk mocht je nog niet doorgelaten worden Op het eerste gezicht zag die main hal er gruwelijk mooi uit vond ik, maar daarbij bedacht ik me dus wel dat door al die toestanden het veelste klein zou zijn!!! Ik heb me vermaakt bij benjamin! Hij draaide goed! Daarna ben ik effe in de technohal geweest, daar was het ook cool! Maar om 1 uur kwam "de man" in de main hal althans dat vind ik Maar eenmaal in de main hal aangekomen konden we 1cm2 gaan verdedigen ruimte om te stampen was er niet en dat lag helemaal aan de opbouw van de zaal, ID&T had dat kunnen weten ( vorig jaar was het veel beter veel meer ruimte ) En toen hoorde ik tot over maat van ramp 3 keer een stilte vallen en 7 of 8 keer een plaat over horen slaan... En dat lag niet aan marco , want Picotto was welgeteld 2 minuten aan het draaien en de plaat sloeg al een keer over en het halve geluid viel weg...... En ik vind dat gewoon niet kunnen voor een kaartje van 100 piek... Vanaf 1 uur begon mijn avond steeds verneukter te worden.... En ik ben dus zwaar teleurgesteld. De halve marathon ( door de gangen ) was ook klote, maar wel begrijpelijk met oog op vorig jaar. En daarbij vond ik het sjappie gehalte ook nogal hoog, als je naar zo'n feest gaat maak je er toch iets speciaals van en ga je sowiezo al niet in je doordeweekse kloffie...

Ik baal er echt van, het had zo cool kunnen worden..
Oud 01-01-2002, 22:26
Lyz
Lyz is offline
Hmmm, J, ik snap niet dat die dingen je nacht hebben kunnen verpesten. Tis maar wat je er zelf van maakt... Beetje gefrustreerd door mislukte versierpogingen ofzo?
Oud 01-01-2002, 23:42
FDL
FDL is offline
Ey prins, Wat is je nick bij s2d & was je ook op de meeting???

LaterZ
Oud 02-01-2002, 13:38
Prins
Prins is offline
Citaat:
FDL schreef:
Ey prins, Wat is je nick bij s2d & was je ook op de meeting???

LaterZ

Ik was niet bij de meeting, hoewel ik er geloof ik wel langs gelopen ben. Ik heet daar ook Prins.
Oud 02-01-2002, 14:45
FDL
FDL is offline
Keej, ik was ff op die meeting.
Oud 02-01-2002, 16:24
J
J is offline
Citaat:
Lyz schreef:
Hmmm, J, ik snap niet dat die dingen je nacht hebben kunnen verpesten. Tis maar wat je er zelf van maakt... Beetje gefrustreerd door mislukte versierpogingen ofzo?
ja uhuh.... jammer dat je me niet kent
Oud 02-01-2002, 23:09
Lyz
Lyz is offline
Citaat:
J schreef:
Je bedoelt dat jouw versierpogingen altijd succesvol zijn?
Oud 03-01-2002, 10:18
allegro
allegro is offline
heeey lieve mensen!!

nou.. mijn verslag van innercity:
eigenlijk wil ik maar 1 ding vertellen en dat is: IK HEB MAURO PICOTTO ONTMOET EN HEB DRIE ZOENEN VAN HEM GEHAD... hehe!! jaja.. das niet niks he?! echt.. hij is superaardig!! ik had backstage kaarten en toen mauro klaar was met zijn set ben ik backstage gegaan en heb hem aangesproken!! het was echt super!!
het feest zelf ben ik ook zeer tevreden over! het was dan wel mn eerste keer dus dan is het helemaal super, maar het is ook zeker voor herhaling vatbaar!
en nog ff een vraagje.. weet iemand wanneer IC op tv wordt uitgezonden? of is dat al gebeurd? I hope not!

byebye.. kuzzzz Eef.
Oud 03-01-2002, 16:24
J
J is offline
Citaat:
Lyz schreef:
Je bedoelt dat jouw versierpogingen altijd succesvol zijn?
versierpogingen...??? heb ik die nodig?
Oud 03-01-2002, 16:25
J
J is offline
Citaat:
allegro schreef:
heeey lieve mensen!!

eigenlijk wil ik maar 1 ding vertellen en dat is: IK HEB MAURO PICOTTO ONTMOET EN HEB DRIE ZOENEN VAN HEM GEHAD... hehe!! jaja.. das niet niks he?! echt.. hij is superaardig!! ik had backstage kaarten en toen mauro klaar was met zijn set ben ik backstage gegaan en heb hem aangesproken!! het was echt super!!
het feest zelf ben ik ook zeer tevreden over! het was dan wel mn eerste keer dus dan is het helemaal super, maar het is ook zeker voor herhaling vatbaar!
en nog ff een vraagje.. weet iemand wanneer IC op tv wordt uitgezonden? of is dat al gebeurd? I hope not!

byebye.. kuzzzz Eef.
Het word nie uitgezonden..... De boeren hebben ook alles al gezien... ze waren er zelf bij...
Oud 03-01-2002, 19:08
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
J schreef:
Het word nie uitgezonden..... De boeren hebben ook alles al gezien... ze waren er zelf bij...
het komt op dvd
Oud 04-01-2002, 06:49
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
allegro schreef:
heeey lieve mensen!!

byebye.. kuzzzz Eef.
Hoe de fuck kom jij dan backstage kaarten? Er is voor Innercity geen VIP-verkoop geweest, omdat ID&T vond dat Innercity een festival was dat voor iedereen één was.

Lijkt een beetje op een lulkoekverhaal.

Oud 04-01-2002, 11:22
Prins
Prins is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Hoe de fuck kom jij dan backstage kaarten? Er is voor Innercity geen VIP-verkoop geweest, omdat ID&T vond dat Innercity een festival was dat voor iedereen één was.

Lijkt een beetje op een lulkoekverhaal.

Echte vips etc. gaan echt geen kaartje kopen. Als je zo'n kaasrtje moet kopen, ben je toch ook geen echte vip? en als ik ergens gastenlijst sta, kan je doorgaans overal komen en dus ook bij de dj's.
Oud 04-01-2002, 12:08
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Prins schreef:
Echte vips etc. gaan echt geen kaartje kopen. Als je zo'n kaasrtje moet kopen, ben je toch ook geen echte vip? en als ik ergens gastenlijst sta, kan je doorgaans overal komen en dus ook bij de dj's.

Hehe - denk je echt dat dat 16-jarige meisje VIP is?

Oud 04-01-2002, 12:41
Lyz
Lyz is offline
Citaat:
J schreef:
versierpogingen...??? heb ik die nodig?
je maakt me nieuwsgierig...

sorry, wel erg offtopic
Oud 04-01-2002, 13:24
allegro
allegro is offline
sorry... 1 ding.. lulkoek zet ik hier niet op het internet..
uitleg: mijn zus haar vriend werkt bij id-t. mijn zus is 25, haar vriend is 30. ik ben een nakomertje.. die vriend is zo lief geweest om 2 backstagebandjes voor om mn pols te regelen. het waren geen vipkaarten.. dat niet! daar kwam ik nie in.. alleen backstage, maar dat was echt genoeg voor mij!
genoeg info zo?

kuzzzzz Eef.
Oud 04-01-2002, 16:48
J
J is offline
Citaat:
Lyz schreef:
je maakt me nieuwsgierig...

sorry, wel erg offtopic
wat ben jij een vriendelijk meisje zeg...
Oud 05-01-2002, 18:55
Lyz
Lyz is offline
Citaat:
J schreef:
Same to you...
Oud 05-01-2002, 20:54
J
J is offline
Citaat:
Lyz schreef:
Same to you...
ooow...???? (vertel)

[Dit bericht is aangepast door J (05-01-2002).]
Oud 06-01-2002, 13:31
Lyz
Lyz is offline
Citaat:
J schreef:
ooow...???? (vertel)

[Dit bericht is aangepast door J (05-01-2002).]
De realiteit is natuurlijk nog veel beter
Oud 06-01-2002, 13:56
J
J is offline
Citaat:
Lyz schreef:
ZoZo jij durft... durf je nog meer?
Oud 06-01-2002, 14:16
Lyz
Lyz is offline
Citaat:
J schreef:
ZoZo jij durft... durf je nog meer?
Haha..
Ga je me nu uitdagen?
Oud 06-01-2002, 15:07
J
J is offline
Citaat:
Lyz schreef:
laat us wat meer zien van die realiteit
Oud 06-01-2002, 15:08
J
J is offline
Citaat:
Lyz schreef:
Haha..
Ga je me nu uitdagen?
ja dus...
Oud 06-01-2002, 16:26
Prins
Prins is offline
Citaat:
J schreef:
ja dus...
Ga dit aub eens even heel erg snel op een ander forum doen, en vermoei mij niet meer met deze puberale versierpogingen!!!!
Oud 06-01-2002, 16:32
J
J is offline
O, o o o.....
Oud 06-01-2002, 18:20
Lyz
Lyz is offline
Citaat:
Prins schreef:
Ga dit aub eens even heel erg snel op een ander forum doen, en vermoei mij niet meer met deze puberale versierpogingen!!!!

Je kan het ook gewoon niet openen...
Oud 06-01-2002, 18:22
Lyz
Lyz is offline
Citaat:
J schreef:
laat us wat meer zien van die realiteit
Dat zou je wel willen hè...
Maar nee hoor, ik geniet van mijn anonimiteit.
Oud 06-01-2002, 18:39
J
J is offline
Citaat:
Lyz schreef:
Dat zou je wel willen hè...
Maar nee hoor, ik geniet van mijn anonimiteit.
hmm, mooi gesproken maar nie wat ik wilde horen....
Oud 06-01-2002, 19:34
GinnyPig
GinnyPig is offline
Dit WAS het Innercity-topic.

Nu IS het een irritante chattopic...
Oud 06-01-2002, 19:35
J
J is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Dit WAS het Innercity-topic.

Nu IS het een irritante chattopic...